Het is me dan ook aangesmeerd als een stabij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:37 schreef Gellius het volgende:
Het is toch wel een heel stabijerige wetter, sigme.
Waar gaat dat bloed nu dan naartoe?quote:Na het stoppen gaat er meer bloed door uw bloedvaten.
En dan krijg je stolsels.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Waardoor de wandcellen van de bloedvaten sneller beschadigen.
Ik lul maar wat, hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:38 schreef JAM het volgende:
Ja, maar dat staat er niet. Ze laten het voorkomen dat de roker bloed in zijn lijf heeft dat zich elders bevindt dan in de bloedvaten. Wat is er nu mis met mensen juist en volledig voor te lichten, zoals jullie dat hier zojuist prachtig deden?
Nog niet, maar dat gaat vast niet lang meer duren. Ik hoor er vooral veel positieve verhalen over.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:42 schreef Lienekien het volgende:
Was er hier al iemand met een tablet?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:45 schreef Lienekien het volgende:
Nee, een tablet hooguit naast een pc/laptop. En deze laptop met aanverwanten kostte al duur.
Die ik niet heb.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:28 schreef Z het volgende:
Wordfeud kan natuurlijk ook prima op de smartphone.
Ja, hoezo? Beetje frutten op zo'n klein schermpje?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:39 schreef Z het volgende:
Voor mij ook niet maar aan een smartphone heb je meer dan aan een tablet.
Dáár heb ik nu echt verstand van!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:48 schreef Gellius het volgende:
Heeft er iemand in de LPT een beetje verstand van langegolfantennes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |