Wat is daar deprimerend aan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:56 schreef Z het volgende:
Het is niet zo zeer het weer als wel dat alles tot een halt lijkt te komen in de zomer.
Het werken eraan komt natuurlijk wel stil te liggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:58 schreef Gellius het volgende:
Behalve de infrastructurele werken in de wijken, natuurlijk. Die gaan altijd door.
Er is bijvoorbeeld niets fatsoenlijks in de bios en op de tilluvisie, er komt geen goede cd´s uit, etc. En bovendien zijn de straten bezaaid met mannen op slippers.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat is daar deprimerend aan?
Ik ben er net overheen. Heeft bijna ene maand geduurd...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb alweer een herfstgriep te pakken.
Ah, wordfeud? Al die apps willen tegenwoordig toegang tot je contacten en belhistorie, dat wil ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
Gellius, als je nou eens een woord legt om mijn lijden wat draaglijker te maken.
Wow, dat is eigenlijk wel de kern van mijn verhaal. Bedankt voor de link!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:11 schreef ShadyLane het volgende:
Dit artikel gelezen Mainport?
Het is jammer dat mensen die geen trek hebben in theekransjes om die reden vaak de opleiding niet afmaken. Zulke mensen kunnen we nu juist goed gebruiken in het vermutsende onderwijs.
Overmorgen weer aan het werk. Maar het was erg mooi, hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |