quote:
Misschien is het een kloon van een mod.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:15 schreef Dimens het volgende:
Wanneer krijgt deze kut troll eigenlijk een ban?
nee gelukkig ziet niet iedereen er zo uitquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:15 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo mooi zijn
Volgens mij wel, die mod mag dan ook meteen de prullenbak in.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Misschien is het een kloon van een mod.
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een honkbalknuppel met roestige spijkers
Wat vind jij het mooist aan hem? Ik vind alles mooi dus ik kan niets specifieks noemen....maar het liefst is zijn lach kijk op die laatste fotoquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:16 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee gelukkig ziet niet iedereen er zo uit
vind zn moobs, lelijke grafkop en iele armpjes het mooist.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wat vind jij het mooist aan hem? Ik vind alles mooi dus ik kan niets specifieks noemen....maar het liefst is zijn lach kijk op die laatste foto
Mijn hart bonst er nog steeds keihard vanquote:
Toevallig traint hij dus hij heeft gespierde armenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
vind zn moobs, lelijke grafkop en iele armpjes het mooist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, niemand geeft een neuk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:21 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Toevallig traint hij dus hij heeft gespierde armenen wat voor grafkop? Zooooo cute wil hem kusjes geven
Oh ja, dat was toch wel de faal van de maand toen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pas maar op, zo meteen krijgen we weer notes.
Dat weet ook iedereen inderdaadquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
LIBANON. Dus Tripoli in Libanon niet Libië
http://maps.google.nl/map(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wlquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
LIBANON. Dus Tripoli in Libanon niet Libië
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tripoli_(Libanon)quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Er is ook een stad in libanon die Tripoli heet, vandaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
niet te zienquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:21 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Toevallig traint hij dus hij heeft gespierde armenen wat voor grafkop? Zooooo cute wil hem kusjes geven
Het kan best een kloon van een mod zijn, SwJ praktijken dit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, dat was toch wel de faal van de maand toen.
Dan heeft het toch ook een naam, anders lijkt het net een huisdierquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:25 schreef sanasoufi het volgende:
Dat is echt de perfecte man! Mooi, verlegen, romantisch, rijk, lief, oud, getalenteerd. En kijk nou naar dat kapsel en die lippen en neus en die droevige ogen en die wangen en die kleding en die armen en die handen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:24 schreef opgebaarde het volgende:
ik ben een luie en kwijlende mongool maar hoe heet jouw aanstaande?
Gefelciiteerd, heb je nou al 1000 x gezegd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:25 schreef sanasoufi het volgende:
Dat is echt de perfecte man! Mooi, verlegen, romantisch, rijk, lief, oud, getalenteerd. En kijk nou naar dat kapsel en die lippen en neus en die droevige ogen en die wangen en die kleding en die armen en die handen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hier is die zooooo lief!!!! Bedankt
bahquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:26 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is met dit schatje gebeurd TS?
Of ben je nu de slet aan het uithangen?
Waarom heeft ie bodyguard op zn shirt staanquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:26 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
aha tyquote:
Oh, dit is al topic nr 12 over hem van TSquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:27 schreef AbXorb het volgende:
Wat 'n grafheufd.![]()
En dat dit topic erover.![]()
![]()
Nogmaals hoe kan ik van bodyguard houden als hij achter die paardenkop katrina kaif aanrent?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:26 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
TS heeft overduidelijk nóg minder leven dan de meeste FOK!kers.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dit is al topic nr 12 over hem van TS
Mooi he! Het is de beste zanger ter wereld! Hij werkt al 25 jaar als zanger en is nog steeds het meest succesvol en geliefd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
aha ty
sportief van je dat je die herrie die hij produceert gedoogd
Hoezo? Ik HOU van hem!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:28 schreef AbXorb het volgende:
[..]
TS heeft overduidelijk nóg minder leven dan de meeste FOK!kers.
Spot ik hier jaloezie?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:28 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nogmaals hoe kan ik van bodyguard houden als hij achter die paardenkop katrina kaif aanrent?
Moet ik echt achter een man aanrennen die al iemand anders heeft? NEE! Daarnaast is de beste man nog maar 46...laten we eerlijk zijn hoe ouder hoe beter. Deze op dit moment in Tripoli verblijvende schat is al 54! Precies 30 jaar ouder dan mij! Beter kan niet!quote:
Oh man, ik dacht dat ik met een meisje van 15 te maken had die haar hormonen niet kon bedwingen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Moet ik echt achter een man aanrennen die al iemand anders heeft? NEE! Daarnaast is de beste man nog maar 46...laten we eerlijk zijn hoe ouder hoe beter. Deze op dit moment in Tripoli verblijvende schat is al 54! Precies 30 jaar ouder dan mij! Beter kan niet!
Nou gefeli TS, koop je lekker een ticket naar Tripoli in Durka-Durkastan en ga je hem daar ten huwelijk vragen zodat je lekker voor de rest van je leven je burka-fetish kunt uitleven, en ons met rust kan laten.quote:
Mannen onder de 50quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:33 schreef Meloewa het volgende:
bah hoe kun je nou vallen op mannen boven de 30
Hij is Irakeesquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:32 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Nou gefeli TS, koop je lekker een ticket naar Tripoli in Durka-Durkastan en ga je hem daar ten huwelijk vragen zodat je lekker voor de rest van je leven je burka-fetish kunt uitleven, en ons met rust kan laten.
iel iel , verschrompelde lullen en alles.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mannen onder de 50![]()
Kijk nou hoe prachtig en ervaren mijn lieverd is
Wie zegt dat ik zei dat hij niet van de afkomst is die jij zei? Ik nam alleen Libanon op de hak.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:35 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hij is Irakeesen hij heeft geen tijd om zijn geloof te bedrijven
Je bent zelf verschrompeld! Mannen boven de 50 zijn perfect!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
iel iel , verschrompelde lullen en alles.
Dat zijn broers van hem. Alleen zijn moeder is al 2/3 jaar terug overledenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:38 schreef Staal het volgende:
Hier maak kennis met je schoonfamilie:
[ afbeelding ]
Het is dat dit FOK! is en niet 4chan of zo, anders zou je een heleboel leuke plaatjes krijgen van 'perfecte' mannen boven de 50.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Je bent zelf verschrompeld! Mannen boven de 50 zijn perfect!
Hij is dan iig wel de mooiste om te zien, dat moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dat zijn broers van hem. Alleen zijn moeder is al 2/3 jaar terug overleden
Nee?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Je weet hopelijk dat je in die landen niet met een kort rood jurkje over straat kan?
En wijzig je profiel eens ... het is verwarrend dat er in je profiel staat dat je een man bent.
Ja. Weet je wel niet hoe fucking lekker ik ben?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat jij er op je 54ste nog zo mooi uitziet.
De mooiste man die er bestaat bedoel je! zoooo cute en zijn broers zijn ook prachtigquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Hij is dan iig wel de mooiste om te zien, dat moet ik toegeven.
Ach rot nou toch eens op met je bagger. Mannen van 30+ kunnen niet 'cute' zijn, hooguit knap of 'mooi oud geworden'. Ben je 12 of zo?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:43 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
De mooiste man die er bestaat bedoel je! zoooo cute en zijn broers zijn ook prachtig
Hij is schattig!!! Wanneer vrouwen met hem praten wordt hij verlegen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:44 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Ach rot nou toch eens op met je bagger. Mannen van 30+ kunnen niet 'cute' zijn, hooguit knap of 'mooi oud geworden'. Ben je 12 of zo?
Dat is niet schattig dat is f*cking autistisch.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:45 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hij is schattig!!! Wanneer vrouwen met hem praten wordt hij verlegen!
Nee, dat bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:43 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
De mooiste man die er bestaat bedoel je! zoooo cute en zijn broers zijn ook prachtig
En als hij zo lelijk is waarom kijkt deze 16jarigequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:44 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Ach rot nou toch eens op met je bagger. Mannen van 30+ kunnen niet 'cute' zijn, hooguit knap of 'mooi oud geworden'. Ben je 12 of zo?
Vanwege zijn geld waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
En als hij zo lelijk is waarom kijkt deze 16jarigedan zo verliefd naar hem! Net alsof ze een orgasme krijgt
![]()
Irakese wijven hebben geen smaak?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
En als hij zo lelijk is waarom kijkt deze 16jarigedan zo verliefd naar hem! Net alsof ze een orgasme krijgt
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vanwege zijn geld waarschijnlijk.
Zij is Syrisch en ik Libanees.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:47 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Irakese wijven hebben geen smaak?
GHB?
Ervoor betaald door de Irakese staatspolitie?
Nooit een vader gekend en daardoor issues?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Zij is Syrisch en ik Libanees.
En ze heeft een vader die jonger is dan deze prachtige man, maar natuurlijk miljard keer lelijker:
Jij zegt dat hij lelijk is nu laat ik je een meisje zien die al een goeie vader heeft en jonger dan mij is en met een 'ik wil je nu hebben' blik naar hem kijkt.quote:
Leer eerst eens typen met wat betere interpunctie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij lelijk is nu laat ik je een meisje zien die al een goeie vader heeft en jonger dan mij is en met een 'ik wil je nu hebben' blik naar hem kijkt.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij lelijk is nu laat ik je een meisje zien die al een goeie vader heeft en jonger dan mij is en met een 'ik wil je nu hebben' blik naar hem kijkt.
Zo'n gezicht TS?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
FTFY.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:57 schreef sanasoufi het volgende:
Ach jullie zijn gewoon jaloers op zijn onweerstaanbaar prachtige apengezicht.
Doe een appelvraag.quote:
Beetje op de gaytoer Rez?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:34 schreef Rezania het volgende:
Ik moet wel toegeven, deze gozer ziet er beter uit dan de gozers die ze meestal uit kiest.
Je moet eens weten.quote:
Ah, k, moet kunnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet eens weten.
Nee, maar deze ziet er tenminste niet oud genoeg uit om kleinkinderen te hebben.
Of deze gozer:quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah, k, moet kunnen.
Nee, die sjap van 73 of zo laatst met zo'n staalborstelsnor.
Meestal een kilo, dat zijn zo'n 6 Elstarappels.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:36 schreef Stringer het volgende:
Hoeveel appels heb je eigenlijk nodig voor een appeltaart?
staat vast wel in de gebruiksaanwijzingquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Meestal een kilo, dat zijn zo'n 6 Elstarappels.
Cool, ga zo een pak kopen in de supermarkt. Dit denk ik:quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Meestal een kilo, dat zijn zo'n 6 Elstarappels.
Dat is zeker een goed merk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:45 schreef Stringer het volgende:
[..]
Cool, ga zo een pak kopen in de supermarkt. Dit denk ik:
[ afbeelding ]
na een dag is ie nog lekkerder eigenlijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is zeker een goed merk.
Maar koop dan niet de luie variant. Die is wat minder.
Appeltaart die net uit de oven komt is overheerlijk.Maar valt wel uit elkaar.
Dus ik wacht altijd toch maar tot het afgekoeld is.
Ik ben altijd een mislukkeling met dit soort dingenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is zeker een goed merk.
Maar koop dan niet de luie variant. Die is wat minder.
Appeltaart die net uit de oven komt is overheerlijk.Maar valt wel uit elkaar.
Dus ik wacht altijd toch maar tot het afgekoeld is.
Als ontbijt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:50 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
na een dag is ie nog lekkerder eigenlijk
Hij heeft een kleindochterquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet eens weten.
Nee, maar deze ziet er tenminste niet oud genoeg uit om kleinkinderen te hebben.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of deze gozer:
[ afbeelding ]Die neus.
Flikker ff op, dit is een appeltaart topic geworden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hij heeft een kleindochter![]()
http://www.albawaba.com/s(...)el-saher-grandfather
appeltaartquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef Stringer het volgende:
[..]
Flikker ff op, dit is een appeltaart topic geworden.
Kan je nou niet een keer iemand uitzoeken die nog niet eens vader is?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hij heeft een kleindochter![]()
http://www.albawaba.com/s(...)el-saher-grandfather
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je nou niet een keer iemand uitzoeken die nog niet eens vader is?
*Proest*quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of deze gozer:
[ afbeelding ]Die neus.
McDonald's!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
appeltaartvoor de armen.
Nee mijn liefje en ik eten luxe!
Hoe bak jij je luxe altijd?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
appeltaartvoor de armen.
Nee mijn liefje en ik eten luxe!
Crabs. Toepasselijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee zie je die foto's niet?
Dat is van restaurante le pointessere! Daar krijg je schaaldieren
Ze hebben ook garnalen bij de McDonald's dus dat komt mooi uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee zie je die foto's niet?
Dat is van restaurante le pointessere! Daar krijg je schaaldieren
mcquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze hebben ook garnalen bij de McDonald's dus dat komt mooi uit.
Al zijn fans in een McDonald's:quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
mcZowieso kan die prachtige man niet daar naar binnen lopen...kun je je al die fans voorstellen die op hem af gaan springen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Al zijn fans in een McDonald's:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |