quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:
zal Piet blij zijn met een naamtopic?
Dat wil ik niet meer. Ik kijk naar morgen, dan heb ik een verjaardag.quote:
Dat is inderdaad ook leuker.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:53 schreef krakkemieke het volgende:
Dat wil ik niet meer. Ik kijk naar morgen, dan heb ik een verjaardag.
Precies!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:32 schreef krakkemieke het volgende:
Oja, de uitslag. Hij moest 2x prikken want de naald was te kort. De tweede keer had hij een stukje van de rand en hopelijk is dat genoeg . Dat hoor ik maandag. Anders moet het nog een keer met een CT-scan en dat vertik ik. Het duurt me al te lang en bovendien is er een klein risico op uitzaaiingen. Dat risico wil ik 1 x lopen, maar geen 2x.
Mooi, bellen we jou binnenkortquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:10 schreef borisz het volgende:
vanaf Haarlem CS. Weet weer wat meer over pensioen-accounting
Ik weet alleen hoe je de boekhoudregels móet hanteren.quote:
Dus ik ben niet gek? Ik twijfel dan zo erg. Aan de ene kant weet ik het zeker, maar ik twijfel toch of ik niet gewoon eigenwijs ben....quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:07 schreef Bluezz het volgende:
Het was warm en zonnig in Beverwijk.
Nu weer thuis, in Bdaal geen zonnetjeHad me verheugd om even bij te komen in het zonnetje
[..]
Precies!!
25 graden en tis net aan 18quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat heeft Pietje gezegd dan?
Hier is het best schappelijk weer.
ik vind het niet handig. wie kan er bepalen wat belangrijk nieuws is? doe mij maar gewoon meest recente bovenaan dat ik alleen maar naar beneden hoef te scrollen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik heb nu nieuwe facebook zie ik.
Overzichtelijker zo te zien en dat stomme laatste nieuws/belangrijk nieuws is nu gewoon 1 geworruh. Dat is beter.
/
nee joh Krak, ben je echt niet!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dus ik ben niet gek? Ik twijfel dan zo erg. Aan de ene kant weet ik het zeker, maar ik twijfel toch of ik niet gewoon eigenwijs ben....
Ja, das een best verschil. Toch best lekker weer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
25 graden en tis net aan 18![]()
ging in een rokje naar buiten en weer snel terug om een broek aan te trekken
Afhankelijk van hoe vaak jij op iemands wall schrijft, berichten stuurt, foto's stalkt etc. wordt dat voor jou bepaald.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind het niet handig. wie kan er bepalen wat belangrijk nieuws is? doe mij maar gewoon meest recente bovenaan dat ik alleen maar naar beneden hoef te scrollen.
morgen vrij, lekker!!
sowieso als je chat opent... ergens rechts onderaan een veels te klein schermpje wat je ook niet kunt verschuiven...quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe vaak jij op iemands wall schrijft, berichten stuurt, foto's stalkt etc. wordt dat voor jou bepaald.
Zelf vind ik de chat aan de linkerkant enger. Maak de balk maar eens langer en korter. Je ziet gewoon mensen bij het korter maken één voor één afvallen van minst belangrijk naar meest belangrijk voor je.
Ik heb in het ziekenhuis warm gegeten, dus een boterham.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sowieso als je chat opent... ergens rechts onderaan een veels te klein schermpje wat je ook niet kunt verschuiven...
heb honger btw, vispakketje zit in de oven en aardappelkroketjes in de koekenpan (heb geen frituurpan en koekenpan smaakt best). wat eten jullie vnv?
LOLquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:11 schreef golfer het volgende:
Suki yaki van de dorpsslager met basmati- of jasmijnrijst (dat weet ik nog niet), salade (noemen ze ei van Columbussalade) van de dorpsgroentenjuwelier en later vanavond nog wat snoepwerk met truffelkaas en meikaas van de dorpskaasboer en gerookte ossenworst van de slager.
Ja, ik had trek toen ik boodschappen deed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |