2x easyjet, 2x te laat.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mr.Mo vliegt altijd met Easyjet en is eigenlijk altijd eerder onderweg dan de planning zegt! Meestal vertrekken ze zelfs 10 minuten eerder
Geen idee nog, maar wrsch till of in het café. Ik hoop eigenlijk op till, maar café vind ik ook wel erg leukquote:
Oh shitquote:Op woensdag 28 september 2011 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en check de camping waar we heen gaan! Wellicht ook wel wat voor jullie?
http://www.masonscampsite.co.uk/Welcome_.html
Honden die zich goed gedragen zijn welkom
http://www.elsevier.nl/we(...)n-Belgische-test.htmquote:Aldi-bier verslaat duurdere merken in Belgische test
woensdag 28 september 2011 13:46
Het Belgische biermerk Schulten Bräu is volgens onderzoekers en liefhebbers de beste bieraankoop. Het bier, dat wordt verkocht in de supermarktketen Aldi, eindigde in een test van de Belgische consumentenbond Test-Aankoop hoger dan bekende biermerken als Carlsberg, Stella Artois en Heineken.
Bier van de Aldi komt als beste uit een Belgische test
Het Aldi-biermerk heeft de beste prijs-kwaliteitverhouding, vindt Test-Aankoop. Een liter Schulten Bräu-bier kost nog geen euro per liter.
Bockor Pils, eveneens uit België, is als beste van de 44 geteste bieren uit het onderzoek gekomen. Heineken is op de vierde plek geëindigd en is daarmee het beste Nederlandse biermerk. De uitslag is gebaseerd op onderzoek naar de ingrediënten en de meningen van meer dan zestig bierproevers.
Belgisch bier
'Enigszins verrassend is dat negen van de tien buitenlandse bieren een goede score kregen voor de smaaktest, omdat we de Belgische bieren toch vaak beschouwen als de referentie als het op smaak aankomt.'
Niet alleen de smaak heeft de uitslag van het bieronderzoek bepaald. Het extractgehalte van de biersoorten, dat wil zeggen de hoeveelheid gerst, tarwe, mais, rijst, hop en gist in het bier, telden ook mee.
Oordeel
'Van de proever verwachtten we een weloverwogen oordeel van de smaak, gaande van "bevalt me extreem goed" tot "bevalt me helemaal niet goed",' blijkt uit het onderzoek.
De etiketten geven volgens de onderzoekers vaak onjuiste informatie weer. 'Nu kan iedereen zijn bier "premium", "luxe pils" of "lager premium", zonder voorwaarden.' Enkel de benaming 'bier' is nu verplicht, maar als het aan Test-Aankoop ligt, moeten de eisen aan bieretiketten worden aangescherpt.
Nu lekker met airco in de autoquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:07 schreef TAV74 het volgende:
Sinds ik zelf een blinde bierproeverij heb gedaan verbaasd het me allemaal niets meer. In de categorie Pils zijn de verschillen veel kleiner dan veel mensen beweren.
Nergens dus in de buurt een mooi stuk kalfsfricandeau (dat wilde ik gebruiken) te verkrijgen. Ja, in de diepvries van onze dorpsslager, maar dat krijg ik dus nooit meer op tijd ontdooit en gekruid en gebraden. Kalfsvleesstukken moet je dus een dag van te voren bestellen, zei hij.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat ga je voor het kalfsvlees gebruiken? Ik vind een gepocheerde muis erg mooi ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |