goeiemorgen, leuke baan heb jequote:Op woensdag 28 september 2011 08:57 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker handig Isa
Weer op schiphol, milaan deze keer
ik ben echt een grootverbruiker van ryanair vluchten. Maar heb nog nooit zoveel vertraging gehad met ryanair dan dat ik met KLM heb. Altijd, enorme vertraging...quote:
het is voor mij heel praktisch, mijn vriend woont in bremen, en voor de rest gaan er geen directe vluchten naar bremen. En het is ook de enige manier om de lange afstandsrelatie betaalbaar te houden...quote:Op woensdag 28 september 2011 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn eerste keer met Ryanair was zo verschrikkelijk (en ja het was goedkoop) dat ik liever wat meer betaal dan nog een keer Ryanair.
Vlieg volgende maand een keer met German Wings
Friet en BIER!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef TAV74 het volgende:
Straks voor het eerst in maanden weer eens naar de frietkraam op de markt
het is er wel weer voorquote:
Mr.Mo vliegt altijd met Easyjet en is eigenlijk altijd eerder onderweg dan de planning zegt! Meestal vertrekken ze zelfs 10 minuten eerderquote:
Wat ga je voor het kalfsvlees gebruiken? Ik vind een gepocheerde muis erg mooi ervoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef golfer het volgende:
Vanavond op de Italiaanse toer: zelfgemaakte Vitello Tonato en een verse pasta met paddenstoelensaus.
heeeerlijkquote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef golfer het volgende:
Vanavond op de Italiaanse toer: zelfgemaakte Vitello Tonato en een verse pasta met paddenstoelensaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |