Had zomaar gekund. Ze voetballen nu tenminste tot nu toe, vorig jaar was het 90 minuten ergernis omdat ze de bal geen 2 seconden in de ploeg hielden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
had er wel in gemogen als bliksemstart.
Ik vind het eigenlijk maar heel raar dat jullie niet meedoen vanwege de inrichtingquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef AnneX het volgende:
Ha lein : hoe gaat het met klussen ? ( en shoppen?)
@ Isa: ik denk dat zij bedoelen dat het geen doorsneehuis is met doorsnee inrichting.
Ms. heb je de K&W topics wel eens gezien?
En Bluezz ? na je powernap: hoe gaat het met de -itis?
Ik wilde zelfs risotto gaan makenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm lekker! Pasta en zo bij de tent
Tot nu toe verrassen ze me in positieve zin. 2 schoten op doel al.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:50 schreef TAV74 het volgende:
Had zomaar gekund. Ze voetballen nu tenminste tot nu toe, vorig jaar was het 90 minuten ergernis omdat ze de bal geen 2 seconden in de ploeg hielden.
Dat komt vooral van de in de deuren en huis gestoken energie!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja het zweet liep langs de benen. Maar dat kwam misschien door de babyblauwe joggingbroek.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Dat komt vooral van de in de deuren en huis gestoken energie!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Dat was lekker eten zegEnige nadeel: de dame gaf me een hartverzakking door even te vertellen dat ze een vriendje heeft
Niet dat dat nou erg is, maar stiekem vond ik haar wel leuk
Nou ja. Zou toch niks worden
Nee ik zit hardop te lachen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]![]()
Tijd voor een douche en in bed met een boek. Hopelijk komt de Kaas zo thuis, die was tot 20 uur sleuven aan het frezen in de muur.
Mama en ik gingen trouwens vanmiddag schroeven halen. Maar de bouwmarkt had de goeie maat niet. Dus naar de ijzerwarenhandel. Ten eerste waren we de enige vrouwen in het pand, en ten tweede werden we aangestaard alsof ze nog nooit vrouwen gezien hadden. Maar we kregen wel 'aannemerskorting' volgens de meneer van de kassa. Waarop ik zei: we zijn geen aannemers, kan je het niet gewoon eierstokkorting noemen? Oh ik vond mezelf zo grappig en gevatMaar ik denk dat je erbij had moeten zijn, het klinkt behoorlijk lame zo
Waarom niet Pee, je had er wat meer werk van moeten maken danquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Dat was lekker eten zegEnige nadeel: de dame gaf me een hartverzakking door even te vertellen dat ze een vriendje heeft
Niet dat dat nou erg is, maar stiekem vond ik haar wel leuk
Nou ja. Zou toch niks worden
het ziet er ook zo gemakkelijk uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:11 schreef golfer het volgende:
Dodelijk efficiënt toch soms die aanvallen van real.
Tja, dit soort counters zijn bijna niet te stoppen. Geweldige aanval.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:11 schreef golfer het volgende:
Dodelijk efficiënt toch soms die aanvallen van real.
Ik ookquote:
God ja, laten we proberen een relatie te vernielenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef Bluezz het volgende:
Waarom niet Pee, je had er wat meer werk van moeten maken dan
Hij had dat eerder moeten doen, nu is het te laatquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
God ja, laten we proberen een relatie te vernielen
Geprobeerd in het verleden, maar we kwamen al snel tot de conclusie dat ik haar type niet benquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom niet Pee, je had er wat meer werk van moeten maken dan
Nee joh. Dat was ik niet van planquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
God ja, laten we proberen een relatie te vernielen
En Sulejmani is optioneelquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
Wat lopen ze weer flut te verdedigen.
En graag 2 wissels straks: Sulejmani en Frank Snoeks.
Gooit er een whisky in dat doodt de bacteriënquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoop dat mijn klasje morgen een beetje lief is voor me, echt jofel voel ik me nog nietLekker naar bed nu vast dus, slaap lekker allemaal alvast en zo! (ik bespaar jullie een nachtzoen + bacteriën
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |