quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb in het ziekenhuis warm gegeten, dus een boterham.
Net toch maar het ziekenhuis gebeld, plassen ging wel erg moeilijk. Maar als het niet niet erger wordt, is het geen probleem. Wat zit een mens toch mooi in elkaar, bloedpropjes in de blaas lossen vanzelf op!
heb ik ook... net gelukkig lekker en goed gegeten. nu toetje en vnv komen ouders en jongste zusje film kijken en heb ik een kruimeltaartjequote:Op dinsdag 27 september 2011 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Ik ken dat, trek hebben en een supermarkt in.
Kwam wel eens thuis en Tigger zegt, tja, had dan ook eerst wat gegeten.
eet je die laatste 2 toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:19 schreef borisz het volgende:
Schijnt datbloemkool
op het programma staat. Niet te vreten
. Daarbij slavinken en salade
Bloemkool, ook zo een jeugdtrauma.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:19 schreef borisz het volgende:
Schijnt datbloemkool
op het programma staat. Niet te vreten
. Daarbij slavinken en salade
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bloemkool, ook zo een jeugdtrauma.
Bloemkool met pindasaus. Dat lijkt me nog wel weg te werkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Bloemkool in een Indiase currynom
700quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:50 schreef PdeHoog het volgende:
Auto terug700 eur armer
Morgen weer op de fiets
Hai-ya Moblo!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Bloemkool in een Indiase currynom
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
HELP, zit ik te spelen op facebook heb ik een culsc pagina of zoiets aangemaakt![]()
Alweer verwijderdquote:
Hmmmm Pindasaus!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bloemkool met pindasaus. Dat lijkt me nog wel weg te werken
Ohai!quote:
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
HELP, zit ik te spelen op facebook heb ik een culsc pagina of zoiets aangemaakt![]()
halloooo... dikke aanslagquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:50 schreef PdeHoog het volgende:
Auto terug700 eur armer
Morgen weer op de fiets
Ja. Airco al een tijdje dood. Stiekem miste ik het wel in de auto dus toch maar laten fixen met niet-Opel onderdelen. Dat was 400+ anders 700+quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |