abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:15:44 #1
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102439004


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op Fok!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad. Over de verdere toekomst van deze generatie is nog niets bekend, al doen geruchten de rondte dat er remakes van Ruby en Sapphire gepland staan. Let wel: dit zijn enkel geruchten! Wat echter wel zeker is, is dat de Pokémon franchise na vijftien jaar nog altijd zeer populair is en er ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland staan.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102440328
Je wilde gewoon een topic openen.
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:56:16 #3
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102440604
Er waren 299 reacties, en ik plaatste alleen maar de LaPo omdat die nog niet gemaakt was. :6

Ik heb geen geduld om tot vrijdag te wachten om een Drifloon te kunnen vangen ... maar ik wil 'm hebben voordat ik m'n 2e badge in Pearl krijg.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102440657
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Er waren 299 reacties, en ik plaatste alleen maar de LaPo omdat die nog niet gemaakt was. :6

Ik heb geen geduld om tot vrijdag te wachten om een Drifloon te kunnen vangen ... maar ik wil 'm hebben voordat ik m'n 2e badge in Pearl krijg.
Waarom een drifloon?
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:59:56 #5
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102440754
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Waarom een drifloon?
Omdat ik die in m'n team wil. Dan heb ik straks een team bestaande uit Infernape, Gastrodon en Drifblim.
Ik heb in de Pokémonspellen altijd een team van 3 en probeer telkens een ander team uit te kiezen. Wel een sterk genoeg team natuurlijk.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:59:14 #6
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_102454122
Pokémon _O_
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_102463781
Net Pokemon Black uitgespeeld. Pokemon League was geen probleem met minimaal level 83 pokemon (Victini, Samurott, Excadrill, Haxorus, Sawk en Galvantula). Alleen Sawk en Throh van Marshal zorgden er samen voor dat mijn Victini werd uitgeschakeld. Dat had ik niet verwacht. Maar goed, daarna de resterende zo uitgeschakeld. Alder was ook geen probleem: 6 1-hit-KO's *O*
Nu nog even een paar legends vangen en dan is het echt helemaal klaar.
pi_102467407
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:47 schreef pjats het volgende:
Net Pokemon Black uitgespeeld. Pokemon League was geen probleem met minimaal level 83 pokemon (Victini, Samurott, Excadrill, Haxorus, Sawk en Galvantula). Alleen Sawk en Throh van Marshal zorgden er samen voor dat mijn Victini werd uitgeschakeld. Dat had ik niet verwacht. Maar goed, daarna de resterende zo uitgeschakeld. Alder was ook geen probleem: 6 1-hit-KO's *O*
Nu nog even een paar legends vangen en dan is het echt helemaal klaar.
helemaal tot l83 gegrind :o ik was het grinden een level of tien lager al zat, en toen was de elite 4 al een eitje(Hydreigon, Scrafty, Ferrothorn, Gliscor, Chandelure en Larvesta)
pi_102470219
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

helemaal tot l83 gegrind :o ik was het grinden een level of tien lager al zat, en toen was de elite 4 al een eitje(Hydreigon, Scrafty, Ferrothorn, Gliscor, Chandelure en Larvesta)
Gelukkig niet tegen wilde pokemon. Er zijn namelijk wat trainers die je elke dag kan verslaan. Cynthia, Morimoto en wat trainers in Black City: Elke dag 12 pokemon verslaan van level 75 plus nog wat andere pokemon, gezamelijk met Lucky Eggs leveren veel Exp op.
pi_102470269
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Er waren 299 reacties, en ik plaatste alleen maar de LaPo omdat die nog niet gemaakt was. :6

Ik heb geen geduld om tot vrijdag te wachten om een Drifloon te kunnen vangen ... maar ik wil 'm hebben voordat ik m'n 2e badge in Pearl krijg.
Zet je de interne klok toch even vooruit :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_102471188
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

helemaal tot l83 gegrind :o ik was het grinden een level of tien lager al zat, en toen was de elite 4 al een eitje(Hydreigon, Scrafty, Ferrothorn, Gliscor, Chandelure en Larvesta)
Bij het moment bereikt waarop je eigenlijk gigantisch moet gaan trainen om de 'sterkste trainers van het spel' te verslaan, dus na de E4. Dan ben ik er eerlijk gezegd altijd nog wel een keer klaar mee :O
Dat is ook meestal het punt dat ik aan een nieuwe pokemon-game begin.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  woensdag 28 september 2011 @ 16:11:04 #12
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102480264
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:47 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Zet je de interne klok toch even vooruit :s)
Misschien moet ik dat inderdaad maar doen ... mijn Shellos en Monferno hoeven namelijk nog maar 0,5 level te stijgen en dan ben ik klaar met het trainen van hen.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:17 schreef maxmit het volgende:

[..]

Bij het moment bereikt waarop je eigenlijk gigantisch moet gaan trainen om de 'sterkste trainers van het spel' te verslaan, dus na de E4. Dan ben ik er eerlijk gezegd altijd nog wel een keer klaar mee :O
Dat is ook meestal het punt dat ik aan een nieuwe pokemon-game begin.
Herkenbaar.

Pokémon FireRed is inderdaad te koop op amazon.com ... niet-gebruikte versies dus.
Maar ze kosten allemaal tussen de 100 en 350 (!) dollar. :{ :{ :{
Voor alleen een spelletje voor de GameBoy Advance ... :{
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102480292
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:11 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Misschien moet ik dat inderdaad maar doen ... mijn Shellos en Monferno hoeven namelijk nog maar 0,5 level te stijgen en dan ben ik klaar met het trainen van hen.

[..]

Herkenbaar.

Pokémon FireRed is inderdaad te koop op amazon.com ... niet-gebruikte versies dus.
Maar ze kosten allemaal tussen de 100 en 350 (!) dollar. :{ :{ :{
Voor alleen een spelletje voor de GameBoy Advance ... :{
en dan mag je ook nog hopen dat de interne batterij werkt :{
  woensdag 28 september 2011 @ 16:13:43 #14
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102480348
Ik ga dus maar gewoon een tweehands exemplaar kopen op bol.com ... kost véél minder geld en als er dan iets mis mee is, ben ik tenminste geen 100 euro of zo kwijt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 28 september 2011 @ 16:29:25 #15
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102480900
Čččččččččnnnnnn ik heb m'n Drifloon. *O* Een vrouwtje nog wel. :D
Level 22, HP in het geel, met één Pokéball gevangen, terwijl een Onix, level 9, HP in het rood, zelfs niet met Great Balls en Dusk Balls wou worden gevangen. :{ :')
Net alsof het een Legendary is ....
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 28 september 2011 @ 23:08:52 #16
356999 Madame__Poan
Holier than thou.
pi_102496877
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Čččččččččnnnnnn ik heb m'n Drifloon. *O* Een vrouwtje nog wel. :D
Level 22, HP in het geel, met één Pokéball gevangen, terwijl een Onix, level 9, HP in het rood, zelfs niet met Great Balls en Dusk Balls wou worden gevangen. :{ :')
Net alsof het een Legendary is ....
Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef Desunoto het volgende:
Madame Paon vind ik een beetje eng.
Op woensdag 27 juli 2011 01:19 schreef boekenplank het volgende:
Ik ben het vanaf nu eens met Desunoto.
pi_102551631
grappig om te zien dat er toch nog zoveel mensen pokemon spelen :)
ikzelf ben tijdje geleden overnieuw begonnen met firered, ben inmiddels bij de victory road met jolteon, charizard, aerodactyl, hypno, dragonair en poliwrath
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:47:44 #18
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_102551873
Ik speel nog regelmatig Pokemon HeartGold, gewoon omdat ik de eerdere versie geweldig vond. Vooral toch omdat je ook 16 gyms hebt die je kunt bevechten. De Johto en Kanto gyms.

Heb laatst nog een shiny Pichu uit een ei gekregen. Pappie was een Event Pikachu gebaseerd op Ash's Pikachu tijdens zijn trip in de Sinnoh regio. Mammie was een Ditto. Resultaat was een Shiny Pichu met Volt Tackle, Quick attack, Thunderbolt en Iron Tail.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_102553274
-edit-

oeps :')
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:28:58 #20
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102553344
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

oeps :')
Ik zag de ninja-edit. :6 :P

Vervelend bij Pokémon Pearl dat je zo ontzettend veel Pokémon tegenkomt. Je komt een Pokémon tegen, je zet één stap, en je komt wéér een Pokémon tegen.
In Wayward Cave had ik Mira moeten vinden, maar dat is zo'n doolhof ... ik heb het maar opgegeven.
Nu Drifblim, Monferno en Gastrodon op level 32 en 2 badges. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102557511
Spooky Manor is leuk! Vooral het muziekje! O+
pi_102558449
C gear skins? Wat heb ik gemist?
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 02:53:42 #23
126783 pjats
The Pjatser
pi_102575466
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:28 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik zag de ninja-edit. :6 :P

Vervelend bij Pokémon Pearl dat je zo ontzettend veel Pokémon tegenkomt. Je komt een Pokémon tegen, je zet één stap, en je komt wéér een Pokémon tegen.
In Wayward Cave had ik Mira moeten vinden, maar dat is zo'n doolhof ... ik heb het maar opgegeven.
Nu Drifblim, Monferno en Gastrodon op level 32 en 2 badges. *O*
Hmmm, ik dacht juist dat Black en White erger waren. Of is dit een gevalletje: vroeger was alles beter :P
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:59 schreef Yachiru het volgende:
Spooky Manor is leuk! Vooral het muziekje! O+
Best leuk. Het nieuwe spelletje vind ik ook leuk. Vergt enig nadenken in tegentelling tot de andere spelletjes. Nog steeds niet veel, maar goed :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:28 schreef Eenskijken het volgende:
C gear skins? Wat heb ik gemist?
Wat is je vraag? Wat zijn C-gear skins? Of welke nieuwe zijn er? Antwoord op de eerste is dat het een andere skin is van wat je op je onderste scherm hebt bij Black en White. Die kan je activeren via Pokemon Global Link. Antwoord op de tweede is dat er de laatste tijd een paar nieuwe zijn gereleased. Een Deerling, een Venusaur en een Zoroark skin. En als het goed is komt deze maand (oktober) een nieuwe Deerlin en de verwachting is of Charizard of Blastoise. Zie ook: http://www.serebii.net/blackwhite/globallinkdownloads.shtml

Op dit moment bezig SoulSilver en HeartGold klaar te maken. Bij 4 van de 10 pokemon ben ik al klaar EV-training. Ben alleen bang dat mijn berries opraken, dus die ben ik ook aan het groeien.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 18:04:02 #24
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102586628
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 02:53 schreef pjats het volgende:

[..]

Hmmm, ik dacht juist dat Black en White erger waren. Of is dit een gevalletje: vroeger was alles beter :P

Op dit moment bezig SoulSilver en HeartGold klaar te maken. Bij 4 van de 10 pokemon ben ik al klaar EV-training. Ben alleen bang dat mijn berries opraken, dus die ben ik ook aan het groeien.
Ik denk dat tweede. :P Ik heb bij de andere spellen niet meegemaakt dat ik een Pokémon tegenkwam, ik één stap zette, en ik wéér een Pokémon tegenkwam.

Hoe weet je eigenlijk wanneer je klaar bent met EV-trainen? Hoeveel Pokémon moet je daar voor verslaan?

Ik blijf het toch vaag vinden dat je bij Pokémon Pearl eerst half Sinnoh door moet voordat je bij de derde gym in Veilstone City komt.
Twinleaf, Sandgem, Jubilife, Oreburgh, Floaroma, Eterna, Hearthome, Soleacon en dan pas Veilstone. De 9e stad pas dus ...
Ik ben intussen bij Hearthome City.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:42:00 #25
126783 pjats
The Pjatser
pi_102592773
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 18:04 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]
Hoe weet je eigenlijk wanneer je klaar bent met EV-trainen? Hoeveel Pokémon moet je daar voor verslaan?
Dat weet je alleen als je de aantallen telt. Er zijn wel personages in de spellen die je kunnen vertellen dat je op het maximaal aan EV-punten zit. Maar dat is ook alles. Ik ben nu constant Gastly's aan het verslaan. Die leveren 1 Sp.Attack-EV op, en 4 Speed-EV's omdat mijn pokemon een Power Anklet draagt. Daarnaast eerst Carbos gebruikt om 100 Speed-EV's te geven. Dus om het maximum EV's in Speed te krijgen moet ik 40 Gastly's verslaan. En dat betekent dat ik ze moet tellen. Gelukkig geholpen door de PP van de aanvallen.
pi_102719273
[quote]0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:38 schreef boik het volgende:
grappig om te zien dat er toch nog zoveel mensen pokemon spelen :)
ikzelf ben tijdje geleden overnieuw begonnen met firered, ben inmiddels bij de victory road met jolteon, charizard, aerodactyl, hypno, dragonair en poliwrath
[/quote
Een woord: Rhyperior ownt je hele team. Stealth rock is byebye Charizard, damage Aerodactyl en Dragonair. Avalanche, dood. Geen diamond/pearl spel jij.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:29:51 #27
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102719344
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:27 schreef Juless44 het volgende:
Een woord: Rhyperior ownt je hele team. Stealth rock is byebye Charizard, damage Aerodactyl en Dragonair. Avalanche, dood. Geen diamond/pearl spel jij.
Hij heeft Poliwrath nog.

Ondertussen bij Pearl Pokémon op level 40 en ga zo m'n vierde badge halen. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102719369
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 18:04 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik denk dat tweede. :P Ik heb bij de andere spellen niet meegemaakt dat ik een Pokémon tegenkwam, ik één stap zette, en ik wéér een Pokémon tegenkwam.

Hoe weet je eigenlijk wanneer je klaar bent met EV-trainen? Hoeveel Pokémon moet je daar voor verslaan?

Ik blijf het toch vaag vinden dat je bij Pokémon Pearl eerst half Sinnoh door moet voordat je bij de derde gym in Veilstone City komt.
Twinleaf, Sandgem, Jubilife, Oreburgh, Floaroma, Eterna, Hearthome, Soleacon en dan pas Veilstone. De 9e stad pas dus ...
Ik ben intussen bij Hearthome City.
Tellen maat. Ik vind EV trainen stom, heb liever normaal (met liefde (a)) getrainde Pokemon.
pi_102719446
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:29 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Hij heeft Poliwrath nog.

Ondertussen bij Pearl Pokémon op level 40 en ga zo m'n vierde badge halen. *O*
Poliwrath hoeft Rhyperior niet te verslaan. Sandstorm is 50 procent special defense erbij, Poliwrath heeft niet veel defense, dus:
Special defense + ability (hij heeft een ability waarmee je 1.33 minder schade krijgt ofzoiets) speci as l defense boost met sandstorm.

Earthquake en Poliwrath is denk ik (bijna) doegiez.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:21:01 #30
126783 pjats
The Pjatser
pi_102723894
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:33 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Poliwrath hoeft Rhyperior niet te verslaan. Sandstorm is 50 procent special defense erbij, Poliwrath heeft niet veel defense, dus:
Special defense + ability (hij heeft een ability waarmee je 1.33 minder schade krijgt ofzoiets) speci as l defense boost met sandstorm.

Earthquake en Poliwrath is denk ik (bijna) doegiez.
Nou, dan mag hij blij zijn dat hij geen Rhyperior kan tegenkomen in FireRed :P
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:44:53 #31
126783 pjats
The Pjatser
pi_102788426
Zoals verwacht is er een nieuwe C-Gear Skin:
quote:
For those of you with the international games, a new C-Gear has been released. This C-Gear, previously released in Japan earlier this week, is the second in a four month promotion providing C-Gear skins for each Deerling form to coincide with the Unova season. This C-Gear skin is the Summer Form Deerling and lasts from today (13:00 local time) to November 9th 2011. It's unlocked via the password; PB52XQ2H, so get it while you still can.
pi_102809904
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:21 schreef pjats het volgende:

[..]

Nou, dan mag hij blij zijn dat hij geen Rhyperior kan tegenkomen in FireRed :P
haha ja precies, ik blij :p nee maar gewoon voor single player leek me dit wel een mooi team.. al dat iv en ev trainen doe ik niet aan mij teveel moeite en heb toch niemand om tegen te spelen haha
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:00:39 #33
126783 pjats
The Pjatser
pi_102810766
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:38 schreef boik het volgende:

[..]

haha ja precies, ik blij :p nee maar gewoon voor single player leek me dit wel een mooi team.. al dat iv en ev trainen doe ik niet aan mij teveel moeite en heb toch niemand om tegen te spelen haha
IV is mij ook veels te veel moeite. De enigste redenen dat ik EV training wel doe, is dat ik ook meteen aan grinden ben (en dus een paar levels erbij train) en dat ik meteen resultaat zie. Bijvoorbeeld tijdens Attack EV-training een level krijgen en dan zie je dat je Attack stijgt met 9 punten of dat je tijdens gevechten tegen een pokemon vecht die volgens de stats sneller moet zijn, maar dat jouw pokemon steeds als eerste aanvalt.

Vanavond even de laatste 4 pokemon van HeartGold EV trainen tijdens Star Trek. Dan zal ik toch even kijken of ik BP kan winnen in HeartGold of SoulSilver. Ik wil graag nog wat moves aan mijn pokemon leren, waaronder Earthquake en Bugbite.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 02:36:53 #34
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102835155
Wat is IV trainen eigenlijk? :?

Ik ga met Pearl best goed ... 4 badges, Pokémon level 44.

Het jammere is toch dat Black en White de enige spellen zijn waarbij de Pokémart en het Pokécenter bij elkaar in zitten, de gevechten veel mooier zijn en waar je TM's kunt hergebruiken.
Dat waren wel hele handige toevoegingen aan het spel.
Maar dat hele exp. puntensysteem verpest alles weer. Ik hoop dat een volgend spel weer het oude systeem krijgt of dat je in ieder geval kunt kiezen welk systeem je wilt.
Ik weet namelijk niet of ik een nieuw spel zal kopen als het weer dat exp. puntensysteem heeft, want dat verpest het voor mij gewoon behoorlijk.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 14:09:49 #35
126783 pjats
The Pjatser
pi_102842780
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 02:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is IV trainen eigenlijk? :?
Sorry, ik bedoelde IV breeden. Je kan dat namelijk niet trainen.
Dat is IV breeding, niet IV training. IV kan op geen enkele manier getrained worden. Je kan alleen via breeden de goede IV's krijgen.

[ Bericht 11% gewijzigd door pjats op 08-10-2011 14:43:02 ]
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:23:16 #36
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102844594
Maar wat zijn IV's eigenlijk en waar zijn ze goed voor? Ik kan nergens duidelijke informatie vinden.

En over het EV trainen: krijgt een Pokémon zonder mee te vechten met een Exp. Share ook EV punten, of juist niet? En hoe zit het met Pokémon die je bijvoorbeeld op level 40 hebt gevangen? Hebben die automatisch al EV punten?
En hoe doe je het als er 5 Pokémon op een plek voorkomen, maar maar 1 van die Pokémon de juiste EV punten geeft? Dat geeft toch hartstikke veel moeite, om van 80% van de Pokémon weg te rennen?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:19:45 #37
126783 pjats
The Pjatser
pi_102847614
Elke stat (exclusief HP) van een pokemon wordt berekend door deze formule: ((( [IV + (2 x Base) + (EV / 4)] x level ) / 100) + 5) x nature. Zie ook: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/IV voor een beter plaatje van de fomule.

En IV is een waarde van 0 t/m 31 die een pokemon krijgt. Een IV-waarde kan je dus ook niet aanpassen. De waarde zorgt er dus voor dat een stat op level 100 kan verschillen tussen twee dezelfde types pokemon met dezelfde nature.

Bijvoorbeeld: Dragonite op level 100 met een neutral nature en geen EV's en IV = 0 voor Sp.Attack. Base van Sp.Attack = 100.
Sp.Attack = ((([ 0 + (2x100) + (0/4)] x 100) / 100) + 5) x 1
Sp.Attack = (([ 0 + (200) + (0)] x 100) / 100) + 5
Sp.Attack = (([ 200 ] x 100) / 100) + 5
Sp.Attack = (( 20000) / 100) + 5
Sp.Attack = ( 200) + 5
Sp.Attack = 205

Hetzelfde voor een Dragonite op level 100 met een neutral nature en geen EV's en IV = 31 voor Sp.Attack.
Sp.Attack = ((([ 31 + (2x100) + (0/4)] x 100) / 100) + 5) x 1
Sp.Attack = (([ 31 + (200) + (0)] x 100) / 100) + 5
Sp.Attack = (([ 231 ] x 100) / 100) + 5
Sp.Attack = (( 23100) / 100) + 5
Sp.Attack = ( 231) + 5
Sp.Attack = 236

In andere woorden IV's zorgen ervoor dat de stat maximaal 31 kan afwijken (nature niet meegerekend).

De Exp.Share zorgt ervoor dat de de Pokemon die niet vecht ook EV's krijgt. Alleen krijgt het de EV's van de verslagen pokemon. Als je eerste pokemon een item draagt die extra EV's geeft, zoals Macho Brace of Power Anklet, dan krijgt de pokemon die de Exp.Share draagt die extra punten niet. Pokerus verdubbelt alle punten wel.

Pokemon die je vangt of breed hebben altijd 0 EV's.

Er zijn bepaalde gebieden waar je wat makkelijker kan EV-trainen. Zie onderaan deze pagina: http://www.serebii.net/games/evs.shtml

Wat ik vaak doe, is dat ik in de Old Chateau in Pearl/Diamond/Platinum ga trainen. En dat voor elke stat. Ik heb namelijk de Power Brace en Power Anklet. Die geven extra EV's in respectievelijk Attack en Speed (HP, Defence of Sp.Defence train ik eigenlijk nooit). Eerst zorg ik ervoor dat de pokemon geen EV's meer heeft in de stats die ik niet wil trainen. Daarna met vitamins de stats die ik wil trainen op 100 EV brengen en dan Ghastly's gaan verslaan. Doordat mijn pokemon een Power Bracer/Anklet draagt, krijgt het 1 EV in Sp.Attack en 4 in een andere stat. Na 10 Ghastly's te hebben verslagen gebruik ik een Hondew Berry om de EV's in Sp.Attack te verwijderen. Na 80 Ghastly's en 8 Hondew Berries kan ik dus een pokemon hebben die 255 EV's in Attack en Speed heeft.

Ik mis nu wel een puntje in een andere stat. Aangezien het hoogst nuttige aantal EV's in een stat 252 is. Dat is namelijk +64 op een stat. 255 is namelijk 64.75 en dus ook +64 op een stat. Maar goed, voor dat ene puntje doe ik niet de moeite voor.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:15:21 #38
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_102969155
Over nieuwe C-Gear skins gesproken... vanaf donderdag 13 oktober kunnen mensen met de Europese versie van Pokémon B&W de Charizard C-Gear downloaden. De actie loopt t/m 16 februari 2012 en het paswoord is EUPGL102011.

(Bron: Serebii.net)
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 03:31:08 #39
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102986974
Charizard. _O_ Baas.

Bij Pokémon Pearl nu 6 badges en bij route 216 ... heel veel sneeuw dus. :r

Ik wil een nieuw Pokémonspel met bestaande Pokémon. 5 generaties is meer dan genoeg. 4 was allang genoeg, want bij de 5e zijn ze duidelijk gaan herhalen en belachelijke Pokémon gaan bedenken (denk aan Vanillish :')).
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 12 oktober 2011 @ 04:36:26 #40
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_102987021
Er bestaan designwise een behoorlijk aantal toffe pokémon, veel leuke, veel 'mwoah', maar slechts een paar domweg lelijke. Vanillish en die vuilniszak behoren tot de laatste categorie.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_103036421
Er worden in Europa Banette's weggegeven voor Black & White. Voor Spanje, Italie en UK zijn de passworden al bekend. Heeft iemand het nederlandse password gezien? O-)

Laat maar. Zie volgend bericht:
quote:
For those of you with the European games, Banette is to be given away over the Pokémon Global Link. This Banette is a Level 37 Female Banette with the special move Cotton Guard and its ability; Cursed Body. This promotion runs from yesterday until December 7th 2011 and will be given via a variety of passwords released on various websites across the internet for each region in Europe. When the passwords are known, they will be posted here. The passwords are different for each region.
The United Kingdom and rest of Europe password is; BANETYahooGames
The Spanish password is; BANET3DJuegos
The Italian password is; BANETSpazioGames
pi_103059295
De geruchten gaan natuurlijk, na de remakes van Red/Green en Gold/Silver, dat er ook remakes komen van Ruby/Saphire. Nu heeft Junichi Masuda (Director of the Board van Game Freak) het volgende gereageerd op één van de fans die een remake willen hebben:
quote:
Thanks! I've received your sentiments. Ruby and Sapphire are very important games to me. I want to make something good. Thanks!!
Lijkt er dus op dat ze echt komen. Is goed nieuws voor mij, aangezien ik die nooit gespeeld heb (en bij Emerald halverwege gestopt ben). Bron: http://bulbanews.bulbagar(...)Generation_III_games
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:24:42 #43
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103059726
Ruby en Sapphire vond ik wel de minste van alle Pokémonspellen.

Een remake moet dan wel een verbetering worden en niet zo snel vervelen als de originele spellen. Met het oude exp. puntensysteem natuurlijk.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:42:28 #44
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_103060515
Ik vond R/S/E ook de minste van de serie. Hoewel ze op zich nog niet eens zo slecht in elkaar zaten, spraken de pokémon uit Hoenn me (destijds) niet erg aan en ik vond de (grafische) stijl op de één of andere manier erg irritant. Moeilijk om uit te leggen, maar alles zag er zo vierkant en totaal niet 'charmant' uit. Als ze dat verhelpen in de remake, dan ben ik absoluut geďnteresseerd, zeker nu de batterij van mijn Ruby-cartridge zijn langste tijd wel heeft gehad...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_103132924
Hoe gebruik je EXP share in leaf green?
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:40:54 #46
126783 pjats
The Pjatser
pi_103153301
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:54 schreef geertbukken het volgende:
Hoe gebruik je EXP share in leaf green?
De pokemon, waarvan je wilt dat die de EXP krijgt, deze te laten equippen. Daarna een gevecht in te gaan waarin je je andere pokemon laat vechten.

Voorbeeld: Pokemon A is level 1 en wil je laten levellen. Pokemon B is level 50 en gebruik je om Pokemon A te laten levellen. Pokemon A geef je de EXP Share. En dan met Pokemon B ga je andere pokemon verslaan. Pokemon A en B krijgen allebei 50% van de EXP (dat geldt voor alle pokemon spellen, behalve Black en White) en allebei de EV's van het verslagen beest.
  maandag 17 oktober 2011 @ 00:19:02 #47
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103173730
Bij Pokémon Pearl Palkia met 4 Ultraballen kunnen vangen. :')

Ik weet niet zo goed welke aanvallen ik m'n Pokémon nog moet leren.

Mijn team:
Gastrodon: Surf, Body Slam, Earthquake, Sludge Bomb.
Infernape: Flamethrower, Strength, Flame Wheel, Brick Break.
Drifblim: Fly, Thunderbolt, Shadow Ball, Cut.

Nu wil ik dus Infernape een andere aanval leren i.p.v. Flame Wheel en Drifblim een andere aanval i.p.v. Cut, maar ik weet niet welke.
Bij Infernape het liefst een special attack en bij Drifblim het liefst een physical attack.
Suggesties?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 17 oktober 2011 @ 01:16:51 #48
126783 pjats
The Pjatser
pi_103175718
De enige special attacks die je Infernape nog kan leren van een type die hij nog niet heeft, zijn of Normal of Grass, zoals Hyper Beam, Solar Beam of Grass Knott. Misschien dat Hidden Power nog wat kan betekenen? Anders toch maar een physical attack. Zoals Stone Edge, Rock Slide, Earthquake of Shadow Claw.

Driblim heeft niet veel keuze aan physical attacks. Een Dark-type is niet echt handig, aangezien je Ghost al hebt. Dus dan hou je Roll Out, Gyro Ball en wat Normal attacks over. Daarvan zijn Return/Frustation en Explosion het interessants. Bij de special attacks zie ik zo alleen Psychic en Silver Wind die interessant kunnen zijn. Of misschien Icy Wind als je die via HG/SS kan zien te krijgen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 01:21:21 #49
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103175830
Infernape heeft al een normal attack: Strength. Maar de special attack van Infernape is een stuk hoger dan de attack, dus die zou ik het liefst een special attack willen leren.
Bij Drifblim is het verschil niet erg groot.
Drifblim kan dus Psychic leren? Die TM heb ik. :D
Nu nog een special attack voor Infernape. Solarbeam is misschien wel een goede. En Hidden Power hangt natuurlijk af van het type.
Mijn Gastrodon kon eerst ook Hidden Power, maar die was dus van het water type. :|W Daar had ik dus helemaal niks aan.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103211201
quote:
3s.gif Op maandag 17 oktober 2011 00:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij Pokémon Pearl Palkia met 4 Ultraballen kunnen vangen. :')

Ik weet niet zo goed welke aanvallen ik m'n Pokémon nog moet leren.

Mijn team:
Gastrodon: Surf, Body Slam, Earthquake, Sludge Bomb.
Infernape: Flamethrower, Strength, Flame Wheel, Brick Break.
Drifblim: Fly, Thunderbolt, Shadow Ball, Cut.

Nu wil ik dus Infernape een andere aanval leren i.p.v. Flame Wheel en Drifblim een andere aanval i.p.v. Cut, maar ik weet niet welke.
Bij Infernape het liefst een special attack en bij Drifblim het liefst een physical attack.
Suggesties?
Mijn Infernape heeft Iron Tail (wel via een TM), misschien dat Poison Jab iets is? Misschien Earthquake? Dan moet je wel de TM's hebben natuurlijk. Ik had mijn Drifblim THunder geleerd :P dat verwachten weinig mensen en omdat Drifblim toch wel nice defenses en een nice HP heeft, vond ik het wel een prima combi. Is dat misschien wat?
pi_103211430
Pokemon Yellow _O_
Pikachu die achter je aan blijft lopen O+
There are only 151 Pokémon.
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:18:05 #52
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103213270
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:48 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Mijn Infernape heeft Iron Tail (wel via een TM), misschien dat Poison Jab iets is? Misschien Earthquake? Dan moet je wel de TM's hebben natuurlijk. Ik had mijn Drifblim THunder geleerd :P dat verwachten weinig mensen en omdat Drifblim toch wel nice defenses en een nice HP heeft, vond ik het wel een prima combi. Is dat misschien wat?
Iron Tail, Poison Jab en Earthquake zijn physical attacks. Bovendien kent Gastrodon al Earthquake en Sludge Bomb.
Ik heb Infernape Solarbeam geleerd.
Driflblim kent al Thunderbolt, dus Thunder is een beetje overbodig.
Driflblim heeft nu Psychic geleerd.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef Eenskijken het volgende:
Pokemon Yellow _O_
Pikachu die achter je aan blijft lopen O+
Pikachu die je niet zelf kunt laten evolueren. :r

Straks de 8e badge bij Pokémon Pearl en dan richting Victory Road. *O*

[ Bericht 15% gewijzigd door Madame_Paon op 17-10-2011 22:44:04 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:42:43 #53
126783 pjats
The Pjatser
pi_103214808
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef Eenskijken het volgende:
Pokemon Yellow _O_
Pikachu die achter je aan blijft lopen O+
Dan toch liever HG/SS. Alle pokemon kunnen achter je aanlopen. Ik miste dat wel een beetje in Black en White. Gaf toch wat meer binding met je pokemon.
pi_103216829
True, maar op de een of andere manier vind ik het alleen bij pikachu passen :P Zal wel door de serie komen. En pikachu moet je niet evalueren, dat is juist een baasje als je 'm klein houdt _O_
(ben geen competitieve speler)
There are only 151 Pokémon.
pi_103249705
Dan moet je hem wel een Light Ball geven, dan doet hij dubbele schade.
pi_103314443
En opnieuw een pokemon voor Black en White. Dit keer Mamoswine.
quote:
Pokémon Black & White - Mamoswine Giveaway

For those of you with the European games, Mamoswine is now being given away over the Pokémon Global Link. This Mamoswine is a Level 34 Male Mamoswine with no special moves. This promotion runs from today until January 19th 2012 and will be given via a variety of passwords released in various magazines. When the passwords are known, they will be posted here. The passwords are different for each region. We've previously reported the Spanish & French passwords but will post the rest here as and when we get it
The United Kingdom and rest of Europe password is; MAMNintendoOfficial from the Official Nintendo Magazine in the UK.
  zondag 23 oktober 2011 @ 18:49:37 #57
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103463302
Ik wil een Skitty/Delcatty/Persian C-gear skin.

En net Pokémon FireRed besteld. :)
Gewoon tweedehands, want de nieuwe exemplaren zijn allemaal belachelijk duur.

Ik kan niet wachten. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:34:07 #58
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103676226
Pokémon FireRed ontvangen en Charmander als starter gekozen.
En meteen het eerste gevecht tegen Gary verloren. :') Flauw, met z'n critical hit.
Wel behoorlijk irritant dat er steeds zo'n hulpscherm komt als je per ongeluk op de L- of R-knop drukt.
En m'n armen doen nu al pijn van het vasthouden van de Gameboy Advance SP. Dan is de DS toch wel een vooruitgang.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103676533
Ik wil weer opnieuw beginnen in Gold.. maar twijfel tussen de starters.. chikorita sowieso niet, die is kut, maar cyndaquil of totodile? Er zijn niet echt veel goede fire pokemon, maar hoe vaak heb je fire echt nodig? Totodile is wel een van de beste water pokemon, maar je hebt nog zoveel keuze in water pokemon.
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:47:37 #60
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103676636
Cyndaquil. Typhlosion schijnt sterker te zijn dan Feraligatr.

Ik heb bij Silver wel een keer Chikorita als starter gehad ... toen het een Meganium van level 56 was, heb ik hem gewoon vrijgelaten. O-) Ik gebruikte 'm toch niet.
Sowieso grasstarters.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:55:17 #61
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_103676875
ik zou ook voor cyndaquil gaan, je hebt een ruime keuze aan water pokemon en je hebt er qua gyms en e4 meer aan dan aan totodile, die makkelijker door een andere water pokemon vervangen kan worden(al zou het de red gyrados zijn die je in storymode kunt vangen).
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:09:28 #62
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_103677276
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:47 schreef Madame_Paon het volgende:

Sowieso grasstarters.
grass- en waterstarters hebben het probleem dat er vanaf het begin van de game prima alternatieven zijn te vinden, waar je als je de Firestarter niet kiest, om een of andere reden altijd eindigt met flareon of ninetales danwel arcanine. :')
pi_103678484
growlithe en arcanine vind ik echt toffe pokemon, maar echt heel sterk zijn ze gewoon niet.

Magmar heb ik weleens geprobeerd, is wel redelijk maar ik vind het gewoon een kutpokemon, verder heb je niet veel keuze.. houndour is ook nog wel een aardige optie. Dark aanvallen als crunch zijn altijd handig.
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:03:26 #64
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_103678918
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:49 schreef Eenskijken het volgende:
growlithe en arcanine vind ik echt toffe pokemon, maar echt heel sterk zijn ze gewoon niet.

Magmar heb ik weleens geprobeerd, is wel redelijk maar ik vind het gewoon een kutpokemon, verder heb je niet veel keuze.. houndour is ook nog wel een aardige optie. Dark aanvallen als crunch zijn altijd handig.
Houndour kom je pas tegen in kanto, en dan is het de vraag of je nog de moeite wilt nemen hem te grinden.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:20:31 #65
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103706081
}:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|
FireRed gaat dus mooi terug en ik ga er niet voor betalen.
Spel loopt al vast bij het opstartscherm.
Afzetters.

Dan maar een emulator downloaden.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:31:01 #66
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_103706376
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:20 schreef Madame_Paon het volgende:
}:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|
FireRed gaat dus mooi terug en ik ga er niet voor betalen.
Spel loopt al vast bij het opstartscherm.
Afzetters.

Dan maar een emulator downloaden.
Ja beter emulate je die shit.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:31:44 #67
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_103706400
Jammer dat Pawniard zo laat in de game gevangen kan worden ;(
bazenpokemon wel.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:42:48 #68
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103708688
%#)#$%!Q%$)(%Y$$%@@!$@)^%

"The 1m subcircuit board is not installed."

Wat is dit voor een fucking onzin? }:|
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:53:48 #69
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103709091
Een andere Fire Red gedownload en wéér dezelfde melding.
WTF.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:02:56 #70
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_103709364
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Een andere Fire Red gedownload en wéér dezelfde melding.
WTF.
Je moet je memory veranderen naar die van 256
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:03:23 #71
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103709384
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef Nectar het volgende:

[..]

Je moet je memory veranderen naar die van 256
Que? :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:04:52 #72
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_103709427
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Que? :?
je gebruikt VBA denk ik?
dan moet je bij de memory hem naar 256k zetten.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:06:06 #73
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103709475
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:04 schreef Nectar het volgende:

[..]

je gebruikt VBA denk ik?
dan moet je bij de memory hem naar 256k zetten.
En hoe doe ik dat?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:09:36 #74
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_103709579
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:06 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

En hoe doe ik dat?
ga eerst naar options dan emulator dan save type dan flash 64k, als die daar al opstaat doe hem dan op 128k
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:12:09 #75
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103709655
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:09 schreef Nectar het volgende:

[..]

ga eerst naar options dan emulator dan save type dan flash 64k, als die daar al opstaat doe hem dan op 128k
Gedaan, en ik krijg nog steeds dezelfde melding en kan het spel dus niet spelen ....
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:17:45 #76
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_103709837
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:12 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Gedaan, en ik krijg nog steeds dezelfde melding en kan het spel dus niet spelen ....
zet hem op EEPROM dan..
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:20:26 #77
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103709919
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:17 schreef Nectar het volgende:

[..]

zet hem op EEPROM dan..
Ook gedaan. Nog steeds dezelfde melding ............
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:27:49 #78
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_103710158
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:20 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ook gedaan. Nog steeds dezelfde melding ............
dan weet ik t ook nmiet meer
pi_103710443
Heb je pokemon red al aan de praat gekregen :?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: lama, dat werkt alleen op een smartphone/android, soz.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:45:48 #80
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103710690
Nu doet Fire Red het gewoon weer wel op m'n Gameboy Advance SP. :?
Vaag gedoe.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 30 oktober 2011 @ 16:33:43 #81
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103747659
En hij werkt nog steeds ... hij had er gisteren blijkbaar even geen zin in.
Net 2 Rare Candy's gebruikt op een Magikarp van level 18. Best gebruikte Rare Candy's ooit. En die 500 dollar (?) die dat beest kostte, waren het waard.
Ik dacht: als ik Magikarp naar level 15 krijg, kan hij eindelijk zelf vechten. Niet dus. Tackle is al geen sterke aanval en Magikarp heeft een waardeloze attackstat.
Dus er heel lang over gedaan om 'm naar level 18 te krijgen. En met 2 Rare Candy's is het eindelijk een Gyarados. *O*
Dus zometeen naar de Nugget Bridge met een Gyarados. 8-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103803077
Gyarados is een baas. Voor de pokemon fans onder ons:

http://pokememes.memebase.com/
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:49:01 #83
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:56:16 #84
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_103812757
Na een paar versies over te hebben geslagen, laatste was Crystal, heb ik Pokemon White gekocht. Moet zeggen dat het toch best wel weer grappig is!

Nu ben ik bij die Elite Four, deze moet ik verslaan wil ik verder kunnen en dat grote beest vangen (Zekrom?).

Wat is het beste team om die Elite Four te verslaan?

Mijn huidige team
Krookodil lvl 40
Mamoswine lvl 34
Thundurus lvl 40
Unfezant lvl 43
Emboar lvl 45
Cobalion lvl 46 (Heb die 2 andere legends ook)

Daarnaast, waar kan je het beste trainen om z.s.m. te levellen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Pizzahut op 01-11-2011 18:47:32 ]
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
  woensdag 2 november 2011 @ 10:29:33 #85
126783 pjats
The Pjatser
pi_103866680
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef Pizzahut het volgende:
Na een paar versies over te hebben geslagen, laatste was Crystal, heb ik Pokemon White gekocht. Moet zeggen dat het toch best wel weer grappig is!

Nu ben ik bij die Elite Four, deze moet ik verslaan wil ik verder kunnen en dat grote beest vangen (Zekrom?).

Wat is het beste team om die Elite Four te verslaan?

Mijn huidige team
Krookodil lvl 40
Mamoswine lvl 34
Thundurus lvl 40
Unfezant lvl 43
Emboar lvl 45
Cobalion lvl 46 (Heb die 2 andere legends ook)

Daarnaast, waar kan je het beste trainen om z.s.m. te levellen?
Je team ziet er wel goed uit. Dark om de Ghost-Elite. Flying voor Fighting-Elite. Dark voor Psychich-Elite. Fighting voor Dark. Nog wat electric voor een water en flying pokemon. Ground voor fire en steel.

Waar je het beste kan trainen? Dat hangt voor mij af welke aanvallen je hebt. Maar ik heb in Relic Castle zitten trainen. Maar 2 verschillende pokemon (Krokorok en Cofagrigus), dus makkelijk te doen als je de goede aanvallen hebt. En ze zitten rond level 34/37, dus nog redelijk exp uit te halen.

Even wat anders: Je kan nu stemmen op één pokemon. Degene die het meest wordt gekozen, kan je later via de Global Link krijgen. Ik heb gestemd op Deoxys.Die heb ik nooit kunnen krijgen :) Hoop alleen dat het geen level 100 wordt. Dat vind ik zo vervelend. Link: http://www.pokemon.com/us/vote/#/about
quote:
Pokémon Black & White - Global Link Vote

Last year, in Japan, the official site compiled a poll which allowed you to vote for a Pokémon, the winner is then given over the Global Link. In Japan, the winner was Arceus and in Korea, it was Rayquaza. The Pokémon given are distributed with their Hidden Ability, provided they have one. Now, this promotion is being done outside of Japan. You have until November 30th to vote for one of the 493 pre-Unova Pokémon (Bulbasaur to Arceus) with the winner getting revealed on December 13th 2011 and distributed from February 1st 2012 for four weeks until February 29th 2012. You can vote for this on the official site here. We'll bring details on the winner as soon as possible while the official site will update rankings every Tuesday until then
pi_103867706
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:29 schreef pjats het volgende:

[..]

Je team ziet er wel goed uit. Dark om de Ghost-Elite. Flying voor Fighting-Elite. Dark voor Psychich-Elite. Fighting voor Dark. Nog wat electric voor een water en flying pokemon. Ground voor fire en steel.

Waar je het beste kan trainen? Dat hangt voor mij af welke aanvallen je hebt. Maar ik heb in Relic Castle zitten trainen. Maar 2 verschillende pokemon (Krokorok en Cofagrigus), dus makkelijk te doen als je de goede aanvallen hebt. En ze zitten rond level 34/37, dus nog redelijk exp uit te halen.

Even wat anders: Je kan nu stemmen op één pokemon. Degene die het meest wordt gekozen, kan je later via de Global Link krijgen. Ik heb gestemd op Deoxys.Die heb ik nooit kunnen krijgen :) Hoop alleen dat het geen level 100 wordt. Dat vind ik zo vervelend. Link: http://www.pokemon.com/us/vote/#/about

[..]

Flying voor fighting elite is niet echt een goede keuze, alle pokemon van Marshal kunnen stone edge danwel rock slide, zn sawk negeert OHKOs door zn sturdy ability en zn Throh heeft een enorm hoge defense, psychic is een betere optie in dat opzicht. Voor de ghost elite(en zeker voor haar cofafrigus) kun je ook een pokemon met een hoge sp.attack shadow ball aan leren die negeert nl de mummy ability.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 02-11-2011 11:11:48 ]
  woensdag 2 november 2011 @ 14:06:25 #87
126783 pjats
The Pjatser
pi_103873433
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Flying voor fighting elite is niet echt een goede keuze, alle pokemon van Marshal kunnen stone edge danwel rock slide, zn sawk negeert OHKOs door zn sturdy ability en zn Throh heeft een enorm hoge defense, psychic is een betere optie in dat opzicht. Voor de ghost elite(en zeker voor haar cofafrigus) kun je ook een pokemon met een hoge sp.attack shadow ball aan leren die negeert nl de mummy ability.
Die Sawk en Throh zijn wel de irritantste pokemons, ja. Aan die twee gezamelijk verloor ik mijn Victini, 1 aanval door Sturdy en de 1 aanval door de hoge HP van Throh. Maar ik was even vergeten dat die twee Rock-aanvallen hadden, dan is psychic wel handiger. Maar als je levels redelijk zijn, leveren alleen die 2 pokemon problemen op IMO.
pi_103875409
Maar om er op terug te komen:

quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef Pizzahut het volgende:
Na een paar versies over te hebben geslagen, laatste was Crystal, heb ik Pokemon White gekocht. Moet zeggen dat het toch best wel weer grappig is!

Nu ben ik bij die Elite Four, deze moet ik verslaan wil ik verder kunnen en dat grote beest vangen (Zekrom?).

Wat is het beste team om die Elite Four te verslaan?

Mijn huidige team
Krookodil lvl 40
Mamoswine lvl 34
Thundurus lvl 40
Unfezant lvl 43
Emboar lvl 45
Cobalion lvl 46 (Heb die 2 andere legends ook)

Daarnaast, waar kan je het beste trainen om z.s.m. te levellen?
Als je de moeite wilt nemen om te levelgrinden zou ik Unfezant en Cobalion vervangen door Chandelure(Litwick vangen in celestial tower, je kunt die duskstone vinden in Relic Castle,Mistaltron Cave en als random drop in verschillende grotten) en Scrafty(Scraggy), die maken de E4 en de gevechten daarna een stuk eenvoudiger, als je geen zin hebt om 2 pokemon opnieuw te gaan levellen zou ik er iig voor zorgen dat ze rond de lvl 50 zitten, vooral Scrafty is enorm handig aangezien deze 3 van de 4 e4 members zonder al te veel problemen in zn eentje kan verslaan met een beetje geluk.

[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 02-11-2011 15:36:07 ]
pi_103878396
Kom eens eindelijk weer eens een shiny tegen, is het een shuckle :')
  woensdag 2 november 2011 @ 23:15:23 #90
126783 pjats
The Pjatser
pi_103899854
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kom eens eindelijk weer eens een shiny tegen, is het een shuckle :')
-O- maar iig wel een shiny ;)

Laatste dagen weer even HG gespeeld. Pokemon zijn allemaal op level 55. Tijd om Ho-Ho te verslaan (aangezien die wel weer terugkomt na Elite Four en de League Champion) en dan kijken of ik de Pokemon League kan verslaan en eindelijk naar Kanto kan gaan... Dat heeft dan wel lang geduurt...
pi_103901655
Shuckle is juist awesome. Met power trick of hoe heet dat, rest en roll out. Kijk maar op youtube voor Shuckle Sweeps
pi_103909864
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:54 schreef KrentebolHooft het volgende:
Shuckle is juist awesome. Met power trick of hoe heet dat, rest en roll out. Kijk maar op youtube voor Shuckle Sweeps
das wel waar, maar dan moet ik hem eerst van emerald naar een DS game overzetten, dan van een ds game naar black/white, en dan moet ik hem nog een level of 25 grinden voordat ie power trick leert, vind het de moeite niet echt :')
  zaterdag 5 november 2011 @ 17:34:23 #93
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104001887
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Maar om er op terug te komen:

[..]

Als je de moeite wilt nemen om te levelgrinden zou ik Unfezant en Cobalion vervangen door Chandelure(Litwick vangen in celestial tower, je kunt die duskstone vinden in Relic Castle,Mistaltron Cave en als random drop in verschillende grotten) en Scrafty(Scraggy), die maken de E4 en de gevechten daarna een stuk eenvoudiger, als je geen zin hebt om 2 pokemon opnieuw te gaan levellen zou ik er iig voor zorgen dat ze rond de lvl 50 zitten, vooral Scrafty is enorm handig aangezien deze 3 van de 4 e4 members zonder al te veel problemen in zn eentje kan verslaan met een beetje geluk.
Scrafty. _O_ Echt een baas.

Alweer 5 badges bij Fire Red. Maar wat zijn die trainers en gymleaders daar sterk! De 5e gymleader (dus Koga of Sabrina), heeft al Pokémon rond level 40. :{
Ik heb dus eerst maar Koga verslagen, omdat die gym makkelijker is en je daarna Surf kunt gebruiken buiten gevechten.

Nu zit ik toch te twijelen over de aanvallen van m'n Pokémon.
Gyarados: Ice Beam (zodra ik genoeg Pokédollars heb verzameld), Surf, Strength, Bite.
Nidoking: Thunderbolt, Strength, Brick Break, Megahorn.
Charizard: Flamethrower, Brick Break, Rock Slide, Wing Attack.

Nidoking wil ik misschien Surf leren in plaats van Megahorn, vanwege de PP, accuracy, het betere type en zijn sterkere special attack stat.
Gyarados wil ik in plaats van Bite, Earthquake leren, maar dat kan pas na 8 badges.

Maar wat ik dus niet snap, is dat z'n (Gyarados) special attack stat maar de helft is van z'n attack stat, maar je dat helemaal niet merkt. :? Water pulse gaf gewoon meer schade dan Bite, terwijl het juist andersom zou moeten zijn.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104002251
Volgens mij werd physical en special stats pas aangewezen per aanval in generatie 4.
In FireRed (generatie 3 dus) zijn nog alle moves attack of special gebaseerd op hun type (zowel water pulse en bite (dark) zijn special).
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:16:34 #95
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104003431
:o Dat verklaart een hoop.

Maar welke types zijn dan niet special? Normal, fighting, rock, ground?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:32:12 #96
126783 pjats
The Pjatser
pi_104008852
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:16 schreef Madame_Paon het volgende:
:o Dat verklaart een hoop.

Maar welke types zijn dan niet special? Normal, fighting, rock, ground?
Normal, Fighting, Flying, Ground, Rock, Bug, Ghost, Poison en Steel. Zie ook:
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Physical_%28type%29 en http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Special_%28type%29
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:26:41 #97
126783 pjats
The Pjatser
pi_104107008
15 november krijgen we een nieuw gebied in Dream World. Onderstaand berichtje is voor japan, maar wij krijgen het blijkbaar een dag eerder:
quote:
In The Games Department

Pokémon Black & White - New Dream World Expansion

A new Dream World expansion has been leaked by the Korean official site. This expansion is called Rugged Mountain and acts similar to the other areas; Pleasant Forest, Spooky Manor, Windswept Sky and Sparkling Sea. This expansion is set on the mountainside and contains Pokémon such as Larvitar and various new items. In addition to that, it comes with a new mini-game where you control a Sableye and have to collect various gems in order to earn the Pokémon. New furniture is also brought with this, focusing on a space theme. This Dream World expansion goes live on November 16th and is accessible to all players via the Isle of Dreams. We'll bring more, including international confirmation, as soon as possible. Screenshots have been added to our expansion page
En in Amerika hebben ze wat Victini Events in verband met de nieuwe films die daar uitkomen. Eerst een C-gear skin en nu ook nog een Victini met V-Create (180 move met 95 accuracy), Fusion Flare en Fusion Bolt.
pi_104109462
Die nieuwe anime is echt kut. Echt zwaar klote. Team Rocket gaat niet meer achter Ash en Pikachu aan, Brock is weg en dat nieuwe meisje is gewoon stom. Ik was sowieso al niet weg van die nieuwe Pokemon, maar de anime slaat gewoon alles.

Heb je de nieuwe ijzerstaart gezien? Iemand die die aanval doet, krijgt echt een ijzeren staart. De vertrouwde formule lijkt gewoon zo ver weg, het is niet leuk.

Ja, dit heeft met nostalgie te maken en ik beoordeel de anime niet eerlijk. Who cares?
  dinsdag 8 november 2011 @ 11:41:45 #99
126783 pjats
The Pjatser
pi_104114518
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:26 schreef pjats het volgende:
En in Amerika hebben ze wat Victini Events in verband met de nieuwe films die daar uitkomen. Eerst een C-gear skin en nu ook nog een Victini met V-Create (180 move met 95 accuracy), Fusion Flare en Fusion Bolt.
Europa krijgt iig de Victini ook:
quote:
Pokémon Black & White - New WiFi Event

Following yesterday's reveal of the US WiFi Event for Victini, it has been confirmed that both the UK and Europe are also receiving this event. In the UK, this event runs from December 3rd until December 31st 2011 like America whereas the rest of Europe are just listed as "Soon". This event is to tie in with the new movies; Black: Victini & Reshiram and White: Victini & Zekrom and gives away a Victini, presumably that was given in Japan for the movies. This Victini has its special move of V-Create, as well as Reshiram and Zekrom's signature moves; Fusion Flare and Fusion Bolt. We'll bring more European details as and when we get them
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 8 november 2011 @ 11:48:09 #100
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_104114714
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:09:20 #101
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_104115476
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:41 schreef pjats het volgende:

[..]

Europa krijgt iig de Victini ook:

[..]

Sweet, heb Victini gemist omdat ik mijn White edition te laat kocht.
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_104117385
quote:
Waarom ook eigenlijk niet?

Weer een pre-volution... c_/
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  woensdag 9 november 2011 @ 16:15:59 #103
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_104165030
Ben maar eens opnieuw begonnen met Pearl en ben een beetje met mn team bezig

heb nu een Torterra(omdat starter), een Staraptor(omdat nooit gebruikt),een Gastrodon(omdat favo uit 4de generatie), nu zit ik te twijfelen tussen Houndoom en Gengar(omdat hun movepools behoorlijk overeen komen),tussen Lucario en Magnezone(omdat ook nooit gebruikt) en tussen Heracross,Toxicroak(valt af als ik voor Gengar kies) of Gallade(omdat Fighting) om mn team compleet te maken. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 09-11-2011 16:21:02 ]
  woensdag 9 november 2011 @ 23:46:13 #104
126783 pjats
The Pjatser
pi_104187361
En weer een nieuwe C-gear skin. De herfst-versie van Deerling
quote:
Pokémon Black & White - Deerling C-Gear

For those of you with the international games, a new C-Gear has been released. This C-Gear is unlocked automatically as part of a four month promotion featuring every Deerling form. This C-Gear skin, based on Autumn Form Deerling will run from today until December 8th 2011 so you'll have plenty of time to get it. This C-Gear skin is to be unlocked via a password which will likely be released later on today and we'll post the password the moment it is out
Edit:: The password is AD3H7SN2
En dan is het nog even wachten op de Blastoise-skin. Die zal ook wel zo komen :P
  donderdag 10 november 2011 @ 09:35:45 #105
126783 pjats
The Pjatser
pi_104192973
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef pjats het volgende:
En weer een nieuwe C-gear skin. De herfst-versie van Deerling

[..]

En dan is het nog even wachten op de Blastoise-skin. Die zal ook wel zo komen :P
Lol, daar was die al.
quote:
Pokémon Black & White - Blastoise C-Gear

For those of you with the European games, a new C-Gear has been released. This C-Gear is unlocked automatically as part of a three month promotion featuring the Kanto Starters. This C-Gear skin, will run from today until December 8th 2011 so you'll have plenty of time to get it. This C-Gear skin is to be unlocked via a password and the password is EUPGL112011
En ook zijn er een paar nieuwe pokemons bekend gemaakt die je kan krijgen in het nieuwe gebied:
quote:
In addition to that, a press-release confirmed more Pokémon for the Rugged Mountain area. Mankey, Burmy, Cacnea, Spinda, Skorupi, Torkoal and Rhyhorn have been confirmed to be in the area
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:36:37 #106
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104286904


Zo herkenbaar. :')

Ik heb eigenlijk geen zin meer om verder te gaan met Fire Red. :') Bij de Pokémon League, maar mijn Pokémon zitten op level 62 en ik moet dan nog wel wat trainen voordat ik de Elite Four + Gary kan uitdagen. Maar na de Pokémon League is er toch niks interessants, dus ik heb er eigenlijk geen zin in. O-)
En ik vraag me nog steeds af wat het nut is van die witte rondjes op Victory Road. Je zet er een builder op en hij maakt een klikgeluid, maar als je dan naar een andere "verdieping" gaat, liggen de builders weer op hun oude plek. :?

Misschien maar weer opnieuw beginnen met Heart Gold. Ik heb echt te weinig geduld. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104288442
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]

Zo herkenbaar. :')

First world problems :D
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:01:42 #108
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104288979
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Misschien maar weer opnieuw beginnen met Heart Gold. Ik heb echt te weinig geduld. :')
Dan moet ik 'm eerst wel vinden ....
Ik kan alle spellen vinden, behalve Pokémon Heart Gold en Professor Layton en de doos van Pandora.
En het spel zit hoogstwaarschijnlijk in één van die twee verpakkingen.
Maar ze lijken alletwee wel van de aardbodem verdwenen ...

Edit: Professor Layton spel gevonden. Maar daar zit Pokémon Heart Gold dus ook niet in. :(

Edit 2: Verpakking van Pokémon Heart Gold gevonden. Maar het spel zelf zit er niet in .... -O-
Hij zit ook niet in m'n DS-etui. Waar is dat ding gebleven?

[ Bericht 10% gewijzigd door Madame_Paon op 12-11-2011 17:09:26 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:21:04 #109
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104289490
GEVONDEN!!!! _O_ _O_ _O_

Inclusief een PokéWalker.

Mooi een Cindaquil als starter kiezen.
En daarna hopelijk eindelijk doorkrijgen hoe die Pokéwalker werkt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:22:49 #110
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104289544
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:11 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Misschien moet ik dat inderdaad maar doen ... mijn Shellos en Monferno hoeven namelijk nog maar 0,5 level te stijgen en dan ben ik klaar met het trainen van hen.

[..]

Herkenbaar.

Pokémon FireRed is inderdaad te koop op amazon.com ... niet-gebruikte versies dus.
Maar ze kosten allemaal tussen de 100 en 350 (!) dollar. :{ :{ :{
Voor alleen een spelletje voor de GameBoy Advance ... :{
Ik wil je mijn FireRed wel verkopen voor 80 euro hoor.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:28:55 #111
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104289724
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik wil je mijn FireRed wel verkopen voor 80 euro hoor.
Ik heb Fire Red allang gekocht.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 12 november 2011 @ 23:30:12 #112
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104302138
WTF is dit. }:|
Unown level 5 is met maar een klein beetje HP over met 3 Pokéballs nog niet gevangen en ik kan niet vluchten.
Straks ben ik nog de helft van m'n geld kwijt door dat kutbeest. :r

Oh, gelukkig bij de 4e Pokéball gevangen. Maar wel 3 Pokéballs verspild ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 13 november 2011 @ 00:09:46 #113
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104303865
Lol, ik had niet door dat je post al van september was, sorry.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_104304696
Heb laatst bij de lokale rommelmarkt een supernintendo gekocht voor 5 euro. Mijn oude supergameboy erin gezet en pokemen blue en red nog eens gespeelt op de tv ohh de goede oude tijd.

Ik weet nog dat ik pokemon red kreeg voor sinterklaas. Rende gelijk naar boven en heb de hele avond gespeelt haha.

Maar ze werken nog steeds.

Gelijk mijn gameboy advance erbij gehaald voor silver en gold, daarna ruby en saphire geprobeert.
Daar keek ik naar de levels en schrok mij een hoedje. Alles max lvl maarja ik was vergeten dat ik een pokemon cheat apparaat heb. Dat haalt de lol er wel wat vanaf.

Helaas heb ik geen ds en kan ik de nieuwste spelletjes niet spelen :(

Mischien toch maar eens een emulator downloaden :D

Toch denk ik dat ik zomaar weer wat avondjes in de week de tv en nintendo aanzetten met een goede oude pokemon red *;
  zondag 13 november 2011 @ 00:48:19 #115
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104305342
Een Nintendo DS is echt het geld waard. :Y Op een Nintendo DS Lite kun je ook Gameboyspelletjes spelen, en tweedehands zijn ze echt niet duur.

Hoe houd je dat EV-trainen vol? -O-
Met Wooper aan het trainen voor z'n speed. Een eeuw later en 40 Rattata's verder. Nog 212 te gaan ...
En er is ook geen gebied waarvan meer dan 60% van de Pokémon speed EV's geeft ...
En voorwerpen zoals een Macho Brace heb ik niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 13-11-2011 02:08:06 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104305924
met emu kan je op 200% snelheid spelen :P scheelt wel.
There are only 151 Pokémon.
  zondag 13 november 2011 @ 01:10:34 #117
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104306045
Met wat? :?

66 Rattata's gehad .....
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 13 november 2011 @ 01:40:36 #118
126783 pjats
The Pjatser
pi_104306952
quote:
2s.gif Op zondag 13 november 2011 00:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Een Nintendo DS is echt het geld waard. :Y Op een Nintedo DS Lite kun je ook Gameboyspelletjes spelen, en tweedehands zijn ze echt niet duur.

Hoe houd je dat EV-trainen vol? -O-
Met Wooper aan het trainen voor z'n speed. Een eeuw later en 40 Rattata's verder. Nog 212 te gaan ...
En er is ook geen gebied waarvan meer dan 60% van de Pokémon speed EV's geeft ...
En voorwerpen zoals een Macho Brace heb ik niet.
Ik doe het ook alleen als ik de items heb. Anders word ik er ook helemaal gek van. Ik vind het met de Macho Brace al zo lang duren. Maar voor de eerste 100 EV's kan je Vitamins gebruiken. Dat scheelt ook al wat.
  zondag 13 november 2011 @ 08:46:40 #119
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_104309524
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:21 schreef Madame_Paon het volgende:
GEVONDEN!!!! _O_ _O_ _O_

Inclusief een PokéWalker.

Mooi een Cindaquil als starter kiezen.
En daarna hopelijk eindelijk doorkrijgen hoe die Pokéwalker werkt.
Aah... de PokéWalker. Het kostte me van juli 2010 tot februari 2011 om Quiet Cave te halen (en ik had hem altijd bij me en loop behoorlijk veel), maar dan heb je dus mooi wel Feebas en Spiritomb. Het gaat natuurlijk nergens over, maar dat voelde toch wel als een soort prestatie.

Ik hoop dat zoiets nog eens terugkomt, of dat er een nieuw spel komt waarmee je je HG/SS-PokéWalker kunt gebruiken. Ik heb er nul bewijs voor, maar ik verdenk de makers er trouwens van ermee gestopt te zijn vanwege niet interessant voor obese Amerikaanse kindertjes.
  zondag 13 november 2011 @ 18:02:05 #120
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104323239
212 Rattata's, Pidgeys en Spearows verslagen en 72 Gastly's verslagen.
Ik vind het wel best zo. En Wooper is intussen al een Quagsire geworden en ik heb nog niet eens één badge. Dus ik ben er wel klaar mee.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 14 november 2011 @ 23:35:16 #121
126783 pjats
The Pjatser
pi_104380691
Vanaf woensdag is Croagunk en een Croagunk C-gear skin te verkrijgen via Dream Land:
quote:
Pokémon Black & White - Croagunk Giveaway - Europe

For those of you in Europe, some new giveaways have been announced. Courtesy of the Official Nintendo Magazine in the UK, there are two passwords released. First, to receive the Poison Touch Croagunk, you need to use the password CROACNintendoOfficial and for the C-Gear skin, you need the password; CRONintendoOfficial. It will run from Wednesday 16th November onwards. Incidentally, German passwords have also been revealed; CROACNZONE and CRONZONE repectively
  vrijdag 18 november 2011 @ 14:58:59 #122
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104513777
Even een vraag: als je EV-traint met een Macho Brace en in totaal 255 Pokémon die één EV-punt geven verslaat (en dan niet meer dan 126 die dezelfde punten geven), is het dan klaar?
Want dat heb ik met een Pinsir gedaan, en eerst kreeg hij 5 of 6 punten bij z'n attackstat erbij, en nu vaak maar 3?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 18 november 2011 @ 23:36:50 #123
126783 pjats
The Pjatser
pi_104536505
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Even een vraag: als je EV-traint met een Macho Brace en in totaal 255 Pokémon die één EV-punt geven verslaat (en dan niet meer dan 126 die dezelfde punten geven), is het dan klaar?
Want dat heb ik met een Pinsir gedaan, en eerst kreeg hij 5 of 6 punten bij z'n attackstat erbij, en nu vaak maar 3?
Dan zou hij klaar moeten zijn. 255 is het maximaal aantal EV-punten in 1 stat en 510 is het gezamelijke maximum EV-punten.
  zaterdag 19 november 2011 @ 16:48:42 #124
126783 pjats
The Pjatser
pi_104555157
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 23:35 schreef pjats het volgende:
Vanaf woensdag is Croagunk en een Croagunk C-gear skin te verkrijgen via Dream Land:

[..]

Deze zijn nu te downloaden. En het nieuwe gebied is ook bereikbaar. Daarnaast is er nu ook een winterdecor verkrijgbaar. Daar is geen password voor nodig, je hoeft alleen maar even op het knopje te drukken. Dan kan je een sneeuwpikachu in je huis zetten :P

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de nieuwe gebieden in Dream Land wel leuk vind. Maar de kans om naar een bpeaald gebied te gaan wordt wel steeds kleiner. Dit aangezien het gewoon random wordt bepaald.
pi_104625440
Heb al een tijdje pokemon Black in de kast liggen, haal het weer eruit :)

De league al 2x verslagen, daarna loopt het toch wel een beetje dood vind ik...
pi_104774605
Shiny cyndaquil O+
pi_104786542
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:48 schreef pjats het volgende:

[..]

Deze zijn nu te downloaden. En het nieuwe gebied is ook bereikbaar. Daarnaast is er nu ook een winterdecor verkrijgbaar. Daar is geen password voor nodig, je hoeft alleen maar even op het knopje te drukken. Dan kan je een sneeuwpikachu in je huis zetten :P

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de nieuwe gebieden in Dream Land wel leuk vind. Maar de kans om naar een bpeaald gebied te gaan wordt wel steeds kleiner. Dit aangezien het gewoon random wordt bepaald.
Die nieuwe minigame is echt leuk!!! O+ Ik speel momenteel eigenlijk niet meer echt de game zelf, ga alleen wel regelmatig naar de Dream World. Wilde eerder vanavond inloggen maar het lukte niet, hij zei dat het een dag duurde voor ik weer kon, maar laatste keer dat ik ingelogd had was dinsdag.. :?
pi_104788685
Zit de laatste tijd te denken om black of white te nemen, welke zal ik nemen volgens jullie?
Ik weet wel dat er verschil zit in black city en white forrest enzo, maar zijn er naast die 2 dingen, en de pokemon exlusives ofcourse, nog meer grote verschillen?
Hoi.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:06:57 #129
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104788826
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:03 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Zit de laatste tijd te denken om black of white te nemen, welke zal ik nemen volgens jullie?
Ik weet wel dat er verschil zit in black city en white forrest enzo, maar zijn er naast die 2 dingen, en de pokemon exlusives ofcourse, nog meer grote verschillen?
http://serebii.net/blackwhite/versioncity.shtml

Ik denk dat je aan Black City meer hebt dan aan White Forest.

Voor de rest niet echt grote verschillen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104789098
hmm , denk dat ik dan toch voor white ga, die 32 extra pokémon lijken me dan toch beter als een stadje met een paar trainers, thanks. ;)
Hoi.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:16:22 #131
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104789145
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
hmm , denk dat ik dan toch voor white ga, die 32 extra pokémon lijken me dan toch beter als een stadje met een paar trainers, thanks. ;)
http://serebii.net/pokearth/unova/blackcity.shtml
In Black City kun je ook evolutiestenen kopen. Dat is dan wel weer handig.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 25 november 2011 @ 19:42:03 #132
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_104815275
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
hmm , denk dat ik dan toch voor white ga, die 32 extra pokémon lijken me dan toch beter als een stadje met een paar trainers, thanks. ;)
Je moet zelf even je research doen, maar volgens mij geldt:

• Je moet om al die 32 Pokemon te zien fysiek linken met diverse mensen die Black hebben. Dat wil zeggen: dit kan dus niet via internet; ze moeten echt naast je zitten.
• Om uberhaupt Pokemon te zien in White Forest moet je het bos binnen een bepaalde tijd bereiken. Hoeveel weet ik niet, maar toen ik na drie weken aankwam, was White Forest leeg.

Voor Black City geldt iets vergelijkbaars, trouwens, dus als je persoonlijk niemand kent die Pokemon speelt, dan moet je of heel snel zijn, of het maakt eigenlijk niet uit of je Black of White koopt.
  maandag 28 november 2011 @ 19:36:17 #133
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104934602
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:42 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Je moet zelf even je research doen, maar volgens mij geldt:

• Je moet om al die 32 Pokemon te zien fysiek linken met diverse mensen die Black hebben. Dat wil zeggen: dit kan dus niet via internet; ze moeten echt naast je zitten.
• Om uberhaupt Pokemon te zien in White Forest moet je het bos binnen een bepaalde tijd bereiken. Hoeveel weet ik niet, maar toen ik na drie weken aankwam, was White Forest leeg.

Voor Black City geldt iets vergelijkbaars, trouwens, dus als je persoonlijk niemand kent die Pokemon speelt, dan moet je of heel snel zijn, of het maakt eigenlijk niet uit of je Black of White koopt.
Dat is echt gewoon waardeloos. Toen ik in White Forest kwam, waren er ook geen Pokémon te vinden.
Rotspel.

Bij Heart Gold kan ik eindelijk Fly gebruiken. *O*
Dit keer een team met Pokémon die ik nog niet eerder gebruikt heb: Quagsire, Pinsir en Weezing.

Veel mensen klagen over alle generaties na de 2e, maar in de 1e 2 generaties zitten ook veel stomme Pokémon: Bellsprout/Weepinbell/Victreebell, Grimer/Muk, Koffing/Weezing, Dunsparce, Smeargle, Shuckle, etc.
En in de de 5e generatie zitten ook hele leuke Pokémon: die aapjes, Excadrill, Zebstrika, Leavanny, Sandile/Krokorok/Krookodile, Scraggy/Scrafty, etc.

Maar er hoeven niet nog meer Pokémon te komen. De inspiratie is duidelijk op (Woobat = Zubat, Roggenrola = Geodude, Timburr = Machop).
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104991044
Iemand wel eens een sandshrew/sandslash getrained? Ben niet zo overtuigd van zijn kwaliteiten.. matige aanvallen en ook behoorlijk kwetsbaar. Maar welke grondpokemon zal ik dan nemen? Phanpy/Donphan zit niet in gold :(
Standaard Geodude/Graveler ben ik wel een beetje zat...
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:26:51 #135
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_104991891
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
Iemand wel eens een sandshrew/sandslash getrained? Ben niet zo overtuigd van zijn kwaliteiten.. matige aanvallen en ook behoorlijk kwetsbaar. Maar welke grondpokemon zal ik dan nemen? Phanpy/Donphan zit niet in gold :(
Standaard Geodude/Graveler ben ik wel een beetje zat...
gold of heart gold? als heartgold zou je mssn voor gligar kunnen gaan en hem tot een gliscor evolven.
pi_104992085
Waarom is er geen clone glitch zoals die er was in pokemon Emerald :(
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:32:03 #137
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104992107
Ik denk Gold, want Phanpy en Donphan zitten wel in HeartGold.

Nidoking/Nidoqueen, Quagsire ... die zijn wel erg sterk.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:48:54 #138
126783 pjats
The Pjatser
pi_104992894
Dugtrio is een hele snelle ground pokemon. In Heartgold zou Mamoswine ook wel leuk zijn.
pi_104993810
Ik speel de gewone gold inderdaad
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik denk Gold, want Phanpy en Donphan zitten wel in HeartGold.

Nidoking/Nidoqueen, Quagsire ... die zijn wel erg sterk.
Hey Quagsire is wel een goede, thanks! heb ik eigenlijk nog nooit mee gespeeld, maar immune tegen electric _O_
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 30 november 2011 @ 10:59:02 #140
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_105000118
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:42 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Je moet zelf even je research doen, maar volgens mij geldt:

• Je moet om al die 32 Pokemon te zien fysiek linken met diverse mensen die Black hebben. Dat wil zeggen: dit kan dus niet via internet; ze moeten echt naast je zitten.
• Om uberhaupt Pokemon te zien in White Forest moet je het bos binnen een bepaalde tijd bereiken. Hoeveel weet ik niet, maar toen ik na drie weken aankwam, was White Forest leeg.

Voor Black City geldt iets vergelijkbaars, trouwens, dus als je persoonlijk niemand kent die Pokemon speelt, dan moet je of heel snel zijn, of het maakt eigenlijk niet uit of je Black of White koopt.
Hoeveel uur is dat dan bij White?, toen ik in White forest aankwam liepen er oa al mareep en ralts rond.
pi_105116470
meh,, zit 'vast' bij goldenrod city, die klote miltank altijd.
mijn sterkste aanvallen zijn water gun, ember en thundershock :') dan weet je het wel. En ik heb geen zin om een machop te ruilen/trainen.. sigh. Ik MOET het gewoon met mijn team doen (20 quilava, 20 quagsire, 20 flaaffy)
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:26:23 #142
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105116981
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:17 schreef Eenskijken het volgende:
meh,, zit 'vast' bij goldenrod city, die klote miltank altijd.
mijn sterkste aanvallen zijn water gun, ember en thundershock :') dan weet je het wel. En ik heb geen zin om een machop te ruilen/trainen.. sigh. Ik MOET het gewoon met mijn team doen (20 quilava, 20 quagsire, 20 flaaffy)
Grind ze naar level 24.

Bijna klaar met Voltorb Flip. Ik heb al Thunderbolt, Flamethrower, een Abra en een Ekans kunnen kopen. *O*
Alleen nog Ice Beam. Nog 5000 coins nodig.
Blijven toch alledrie fantastische aanvallen.

En typisch: bij de Bugcatching contest moest ik alleen nog een Venonat vangen, maar na 10 minuten was ik er nog steeds geen een tegengekomen. Dus besloot ik maar een Pinsir te vangen om een Sun Stone te kunnen winnen. Zonder schade met 2 Sportballs gevangen. :o
En de eerstvolgende Pokémon die ik tegenkomen is, jawel, een Venonat. _O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_105117522
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Grind ze naar level 24.
Ja, maar erg kut als je pokemon in het wild tegenkomt die maximaal lvl 12 zijn en rattata's zijn waar je nauwelijks xp voor krijgt. Dit is altijd het stuk waar je doorheen moet knallen...
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:38:19 #144
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105117736
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:34 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Ja, maar erg kut als je pokemon in het wild tegenkomt die maximaal lvl 12 zijn en rattata's zijn waar je nauwelijks xp voor krijgt. Dit is altijd het stuk waar je doorheen moet knallen...
Toch level 10 tot 14?
En je komt gelukkig ook veel Drowzees tegen die redelijk wat exp. points opleveren.

Ik vind het later in het spel juist vervelender, als de wilde Pokémon maar een paar levels hoger zijn, maar de Pokémon van de gymleaders wel veel sterker zijn.
En dat je bij de Blackthorn City Pokémon tegenkomt van hoogstens level 27 is ook niet echt top.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_105118101
Ja, af en toe een drowsy. die dan hypnosis doet waardoor het grinden nog langer duurt 8)7

die kingdra kan je nog wel verslaan met lvl 35-38 pokemon, en die heb je meestal wel als je daar aankomt, maar een miltank met ~ lvl 20 pokemon heb je een beetje geluk nodig. Of je moet er idd overheen lvlen en dan platwalsen
There are only 151 Pokémon.
pi_105124834
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 00:32 schreef Aloria het volgende:
Ik weet nog dat ik pokemon red kreeg voor sinterklaas. Rende gelijk naar boven en heb de hele avond gespeelt haha.

Maar ze werken nog steeds.

Dan heb je geluk lijkt me. Mijne is al een hele tijd dood :'(
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:56:07 #147
126783 pjats
The Pjatser
pi_105130182
Voor degenen met Black en White:
quote:
Pokémon Black & White - New WiFi Event

For those of you in America, England, Australia and various other English speaking countries, the WiFi event giving a special Victini is now live. This Victini is to commemorate the US release of the new movie; Pokémon The Movie White: Victini & Zekrom in theatres from today, has its special move of V-Create, as well as Reshiram and Zekrom's signature moves; Fusion Flare and Fusion Bolt. This event lasts until December 31st 2011 giving you the rest of the year to download it. Dates for the rest of Europe have yet to be announced
Dit geldt ook voor ons. Ik heb hem al twee keer gedownload namelijk :D
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:12:10 #148
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_105139227
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 19:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij Heart Gold kan ik eindelijk Fly gebruiken. *O*
Aah, dat is altijd zo'n heerlijk moment.

quote:
11s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Hoeveel uur is dat dan bij White?, toen ik in White forest aankwam liepen er oa al mareep en ralts rond.
Het blijkt lastig om daar een precies antwoord op te vinden, maar als ik Serebii goed lees, moet het binnen een dag of twaalf.
  zondag 4 december 2011 @ 17:12:17 #149
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105172296
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:12 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Het blijkt lastig om daar een precies antwoord op te vinden, maar als ik Serebii goed lees, moet het binnen een dag of twaalf.
12 dagen? Dat is echt belachelijk. Je wordt dus gewoon verplicht om in sneltreinvaart door het spel heen te gaan.

Zometeen bij Heart Gold Jasmine verslaan en daarna eindelijk een Exp. Share krijgen.
En al die zwakke Team Rocket leden verslaan. -O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_105173055
Exp share O+ mijn favo item ingame.

Bug catching contest blijft raar, vang je een dikke scyther, maar wordt je alsnog tweede omdat een gast een kakuna heeft gevangen 8)7
There are only 151 Pokémon.
  zondag 4 december 2011 @ 18:56:13 #151
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105176479
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:32 schreef Eenskijken het volgende:
Exp share O+ mijn favo item ingame.

Bug catching contest blijft raar, vang je een dikke scyther, maar wordt je alsnog tweede omdat een gast een kakuna heeft gevangen 8)7
Het hangt ook af van het level van de Pokémon en de schade die je er aan hebt toegebracht: hoe minder schade, hoe hoger de score.

Moet dat gebouw in Ecruteak City eigenlijk niet "Burnt Tower" heten i.p.v. "Burned Tower"? :?

En éindelijk een Magmar tegengekomen. _O_ Voor het eerst in dit spel. En gevangen. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_105178363
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 18:56 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het hangt ook af van de schade die je er aan hebt toegebracht: hoe minder schade, hoe hoger de score.
Ah dat wist ik nog niet, dat zal het zijn dan!
quote:
Moet dat gebouw in Ecruteak City eigenlijk niet "Burnt Tower" heten i.p.v. "Burned Tower"? :?

En éindelijk een Magmar tegengekomen. _O_ Voor het eerst in dit spel. En gevangen. *O*
Nope, Burned tower.
There are only 151 Pokémon.
  maandag 5 december 2011 @ 00:43:04 #153
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105195412
"Burned" is toch het voltooid deelwoord en "Burnt" het bijvoeglijk naamwoord? Dan is "Burnt" toch logischer? :?

Voltorb Flip: received 972 Coin(s)!



Nog maar 600 coins en dan heb ik genoeg coins verzameld om Flamethrower, Thunderbolt, Ice Beam, Ekans, Abra en Dratini te kopen.
En ik hoef alleen nog maar Ice Beam en Dratini. *O*

Edit: Ice Beam en Dratini gehaald. En precies nog 1 coin over. 8-)

[ Bericht 10% gewijzigd door Madame_Paon op 05-12-2011 00:54:45 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 5 december 2011 @ 02:18:18 #154
126783 pjats
The Pjatser
pi_105196872
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2011 00:43 schreef Madame_Paon het volgende:
"Burned" is toch het voltooid deelwoord en "Burnt" het bijvoeglijk naamwoord? Dan is "Burnt" toch logischer? :?
Burned en Burnt kunnen allebei gebruikt worden in deze situatie. Alleen is Burnt brits engels en Burned amerikaans engels. Tenminste dat is wat ik terugvind als ik het zoek op het internet.
  woensdag 7 december 2011 @ 09:39:25 #155
126783 pjats
The Pjatser
pi_105284901
Eindelijk eens een musical voor Black en White:
quote:
Pokémon Black & White - Pokémon Carnival Musical

For those of you with the European Black & White games, a new Pokémon Musical is available for download on the Global Link. This musical, titled Carnival Pokémon has music based upon the Pokémon Centres and lacks the lyrics implemented within the Japanese version. It runs from today until February 29th 2012. It requires a password obtained from the official site. The password is EUPGLMUSICAL11. This Musical runs off of the Cute Musical Props
Geen idee wat ik er eigenlijk mee moet :P
  donderdag 8 december 2011 @ 21:44:24 #156
126783 pjats
The Pjatser
pi_105355536
En natuurlijk een nieuwe c-gear skin:
quote:
Pokémon Black & White - Deerling C-Gear

For those of you with the international games, a new C-Gear has been released. This C-Gear is unlocked automatically as part of a four month promotion featuring every Deerling form. This C-Gear skin, based on Winter Form Deerling will run from today (at 13:00 local time) until January 11th 2012 so you'll have plenty of time to get it. This C-Gear skin is to be unlocked via a password which will likely be released later on today and we'll post the password the moment it is out
Edit: The password is B8XME69W
  zaterdag 10 december 2011 @ 02:53:56 #157
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105406630
WTF. Ik vang bij de Bug Catching Contest (Johto Dex) een Beedril van level 13, zonder schade toe te brengen en zonder poison/sleep/etc.

En ik zit niet eens bij de top 3. :{ :{ :{

Bizar gewoon.

En de Lake of Rage vind ik ook maar vaag. Maar één paar dag week waarop het niet regent. :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 14 december 2011 @ 05:10:08 #158
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_105564570
quote:
Pokémon Black & White - Global Link Vote

After a month of voting, the official site has revealed the winner for the Pokémon Global Link popularity poll vote. The winner for this promotion is the legendary Pokémon Arceus. It will be distributed at Level 100 and has no Hidden Ability. Arceus will be distributed from February 1st 2012 for four weeks until February 29th 2012 and available to almost all regions.

Bron: Serebii.net
Nice! _O_
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 14 december 2011 @ 09:41:09 #159
126783 pjats
The Pjatser
pi_105566627
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 05:10 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Nice! _O_
Klote :P Die heb ik al 3 keer. Ik had echt gehoopt op een andere pokemon.
  zaterdag 17 december 2011 @ 02:36:22 #160
126783 pjats
The Pjatser
pi_105683217
Een nieuw pokemon spel voor de DS is aangekondigd. Op dit moment alleen voor japan. Het spel heet: Pokemon X Nobunaga's Ambition. En het lijkt op een turn-based RPG spel.
quote:
New Pokémon Game

Dengeki Online has revealed a brand new Pokémon game for release next year. This game Pokemon X Nobunaga's Ambition (ポケモン プラス ノブナガの野望 ) is due for release in Japan in 2012 on Nintendo DS. Not much is known about this game yet but it appears to be an RPG game, similar to the Nobunaga Ambition games set in old Japan which are Turn-Based Strategy RPGs and labelled as a simulation. This game is a crossover between Pokémon and Nobunaga Ambition where you have to take over Japan gradually, but how Pokémon ties in, is not yet known. Details are being added as we speak. Click the images for larger images
Voor screenshots kijk op www.serebii.net.
  zaterdag 17 december 2011 @ 02:47:12 #161
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_105683401
Ziet er wel interessant uit. Hopelijk gaan ze er meer van maken dan 'zomaar een extraatje', zoals de meeste spin-offs voor mij stiekem wel een beetje aanvoelen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 20 december 2011 @ 00:38:49 #162
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105802472
Dat heb ik gezien op memebase. :o Lijkt me echt een leuk spel. :Y

8 badges en Ho-Oh gevangen bij Heart Gold; op naar Victory Road. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 25 december 2011 @ 23:31:04 #163
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106042963
Hoppa: Elite Four + Champion verslagen. Met Pinsir, Weezing en Quagsire op level 60. Een hele tijd geleden dat mijn Pokémon op zulke lage levels zaten ten tijde van de Pokémon League.
Wel enorm irritant als Pokémon bijna afgaan, waarna ze dus Full Restore gebruiken. Of Pokémon die voor hun beurt aanvallen en je Pokémon ook nog eens laten flinchen. }:|

Op naar Kanto. 8-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_106046847
Laag? :D Ik heb de elite four met mijn pokemon op lvl 43-44 verslagen :D
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 30 december 2011 @ 03:32:24 #165
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106193577
Dat is toch niet te doen? Dan moet je toch een shitload aan revives, hyper potions en full restores gebruiken?
Ik moest al behoorlijk wat hyper potions, full restores, full heals en super potions gebruiken.

Maar nu in Kanto. Ik hoef alleen nog maar Cinnabar Island te bezoeken en dan kan ik naar alle steden toe vliegen. En ik heb de nummers van alle trainers.
Pokémon op level 64. Nog één level en ik ga beginnen aan de eerste twee Kanto gyms: Vermillion en Fuchsia Gym. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 30 december 2011 @ 09:40:33 #166
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_106195420
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 03:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar nu in Kanto. Ik hoef alleen nog maar Cinnabar Island te bezoeken en dan kan ik naar alle steden toe vliegen. En ik heb de nummers van alle trainers.
Pokémon op level 64. Nog één level en ik ga beginnen aan de eerste twee Kanto gyms: Vermillion en Fuchsia Gym. *O*
Hmm... Hoe meer je vertelt over je wederwaardigheden in HGSS, hoe meer ik besef dat ik dat toch echt beter vond dan BW. Ik ben er nog niet achter waarom.
pi_106200215
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 03:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat is toch niet te doen? Dan moet je toch een shitload aan revives, hyper potions en full restores gebruiken?
Ik moest al behoorlijk wat hyper potions, full restores, full heals en super potions gebruiken.

Maar nu in Kanto. Ik hoef alleen nog maar Cinnabar Island te bezoeken en dan kan ik naar alle steden toe vliegen. En ik heb de nummers van alle trainers.
Pokémon op level 64. Nog één level en ik ga beginnen aan de eerste twee Kanto gyms: Vermillion en Fuchsia Gym. *O*
Moet toegeven dat ik idd voorbereid moest zijn en een zak vol aan de beste potions mee moest nemen, en soms hangt het ook van wat geluk af, maar het is zeker te doen! Vind het ook veel leuker en spannender dan, ipv dat je iedereen in de elite 4 oneshot met je high lvl pokemon :P
There are only 151 Pokémon.
pi_106340975
pi_106342925
herkenbaar irritant :D altijd op de belangrijkste momenten dat ie zichzelf 3 keer achter elkaar raakt :')
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 19:26:16 #170
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106366856
Mijn record is 4 beurten confused en ook 4 beurten jezelf raken. ;(
Dat klinkt fout.

12 badges: de Johtobadges en de badges van de Vermilion, Fuchsia, Cerulean en Saffron Gym.
Pokémon op level 70.
Pinsir: Strength, X-Scissor, Earthquake, Brick Break
Weezing: Shadowball, Thunderbolt, Sludge Bomb, Flamethrower
Quagsire: Strength, Surf, Earthquake, Ice Beam

En mijn Pokémon-vang-Pokémon Farfetch'd op level 56. *O*

Heart Gold en Soul Silver zijn bijna de ideale spellen, op twee dingen na:
1. Als je een gebouw binnenloopt/gaat surfen/in je tas kijkt, stopt de telefoon met rinkelen. }:|
2. De Pokémon van de trainers en de wilde Pokémon zitten op te lage levels. De Pokémon van de trainers die je tegenkomt met 5 badges zitten maar een paar levels hoger dan de Pokémon van de trainers die je tegenkomt met 3 badges. :{
En de wilde Pokémon die je tegenkomt met 6 badges zitten maar een paar levels hoger dan die die je tegenkomt met 2 badges. :{
Als die 2 dingen veranderd zouden worden, zou het een nog veel beter spel zijn.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_106368955
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 03:39 schreef Eenskijken het volgende:
herkenbaar irritant :D altijd op de belangrijkste momenten dat ie zichzelf 3 keer achter elkaar raakt :')
Of dit:

pi_106370511
Welk deel van de Pokemon reeks spelen de meeste mensen hier? Black/White?
pi_106371164
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:48 schreef d1ce het volgende:
Welk deel van de Pokemon reeks spelen de meeste mensen hier? Black/White?
Black
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:19:41 #174
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106372090
Ik heb de afgelopen maanden White, Heart Gold, Pearl en Fire Red gespeeld.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_106382643
Gold/Silver. De beste delen toch wel
There are only 151 Pokémon.
pi_106394168
Iemand enig idee hoe ik Black/White kan spelen mbv een emulator op de PC?
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:11:22 #177
354073 Charlea
te hipster voor die stringz.
pi_106699690
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef d1ce het volgende:
Iemand enig idee hoe ik Black/White kan spelen mbv een emulator op de PC?
Sorry voor de omhoogschop :@

OT; even googlen naar No$Gba of Desmume , gratis downloaden. Als je in het bezit bent van een (GEPATCHEDE) B/W rom kan je deze met een van die emulators openen (:
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:12:09 #178
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_106703688
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:11 schreef Charlea het volgende:

[..]

Sorry voor de omhoogschop :@

OT; even googlen naar No$Gba of Desmume , gratis downloaden. Als je in het bezit bent van een (GEPATCHEDE) B/W rom kan je deze met een van die emulators openen (:
of torrents downloaden?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_107062142
Kwam dit forum-topic toevallig vandaag tegen en had zin om een game te spelen maar wist niet goed welke. Dus heb even een Emulator gedownload en Pokemon Blue net heel ff gespeeld straks weer verder. Nog meer mensen die Blue nog spelen? ondanks dat de release al in 1998 was ? haha
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:42:48 #180
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107183767
Ik kan niet meer reageren op pokememes.memebase.com. :{ Er staat "invalid email adress", terwijl het hetzelfde e-mailadres is als eerst toen ik gewoon wel reacties kon plaatsen. :?

Bij Heart Gold 16 badges. *O*
Maar ik denk niet dat ik Red ga verslaan. Pokémon zitten op level 78 en ik heb niet zo'n zin om ze nog veel sterker te maken.
Binnenkort maar weer aan een nieuw spel beginnen bij Pokémon White, ook al heb ik een schijthekel aan dat nieuwe exp. puntensysteem. Is er geen manier om het oude exp. puntensysteem op Pokémon White te krijgen?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:50:01 #181
126783 pjats
The Pjatser
pi_107286585
Vanaf 12 februari een Mewtwo voor Black en White.
quote:
Pokémon Black & White - US Mewtwo WiFi Event Revealed

For those of you with the English language games, a new WiFi event has been revealed. This WiFi event offers the special legendary Pokémon Mewtwo and will presumably have stats and moves that match the one in Japan last October. This Mewtwo had the special move Electro Ball as well as the standard Mewtwo moves of Shadow Ball, Aura Sphere and its signature move: Psystrike. This WiFi event runs from February 12th 2012 with no end date announced. This event has so far only been announced for the US, but the English games run off of the same WiFi servers so it's incredibly likely that the Mewtwo will be distributed then. We'll provide more detail as they come.
quote:
Pokémon Black & White - Mewtwo WiFi Event Revealed

Following yesterday's reveal of the US WiFi event for Mewtwo, Nintendo of Europe sent out a press release for the English language countries revealing that the Mewtwo will also be distributed at the same time, confirming that all English language games shall receive the event. In addition to that, it revealed that the moves and hold item for the Mewtwo are confirmed to be identical to the Japanese event last year, as previously surmised. Once again, this event runs from February 12th to a currently unknown date.
pi_107430472
Hoe werken die wi-fi events eigenlijk?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:23:00 #183
126783 pjats
The Pjatser
pi_107432437
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:42 schreef Fipotje het volgende:
Hoe werken die wi-fi events eigenlijk?
Heel erg simpel. Zorg dat je (3)DS( i)(XL) contact kan maken met internet. Start het spel en dan ga je in het hoofdmenu naar Mystery Gift. Daar heb je drie opties.
- Get From Wireless: Voornamelijk bij events waar je dus met je DS bij langs moet komen. Bijvoorbeeld Shelmet en Karrablast kon je een keer krijgen als je met je DS bij een bepaalde winkel langs ging en daar Get From Wireless deed.
- Get From WiFi: Maak contact met internet en download je je pokemon. Zoals de Mewtwo hierboven.
- Get From Infrered: Net zoals Get From Wireless, maar wordt bijna niet meer gebruikt.

Bij versies voor Black en White moest je een actie doen om Mystery Gift te unlocken. Bij Black en White staat dit automatisch al in het hoofdmenu. Ander verschil is dat je bij Black en White een geheugen hebt voor 12 pokemon/items. Bij oudere versies zijn dat er maar 3.
pi_107432554
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:23 schreef pjats het volgende:

[..]

Heel erg simpel. Zorg dat je (3)DS( i)(XL) contact kan maken met internet. Start het spel en dan ga je in het hoofdmenu naar Mystery Gift. Daar heb je drie opties.
- Get From Wireless: Voornamelijk bij events waar je dus met je DS bij langs moet komen. Bijvoorbeeld Shelmet en Karrablast kon je een keer krijgen als je met je DS bij een bepaalde winkel langs ging en daar Get From Wireless deed.
- Get From WiFi: Maak contact met internet en download je je pokemon. Zoals de Mewtwo hierboven.
- Get From Infrered: Net zoals Get From Wireless, maar wordt bijna niet meer gebruikt.

Bij versies voor Black en White moest je een actie doen om Mystery Gift te unlocken. Bij Black en White staat dit automatisch al in het hoofdmenu. Ander verschil is dat je bij Black en White een geheugen hebt voor 12 pokemon/items. Bij oudere versies zijn dat er maar 3.
Thanks, zo simpel :)
Krijg Black vandaag binnen, eindelijk tijd voor! En ik kon nergens vinden hoe die WiFi events nu precies werkte.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:59:56 #185
126783 pjats
The Pjatser
pi_107433508
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:27 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Thanks, zo simpel :)
Krijg Black vandaag binnen, eindelijk tijd voor! En ik kon nergens vinden hoe die WiFi events nu precies werkte.
Ik heb hier de informatie vandaan: http://serebii.net/blackwhite/mysterygift.shtml
  dinsdag 31 januari 2012 @ 19:24:33 #186
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107451177
Cool, een Mewtwo. *O* Alleen kijk ik nu heel anders tegen zijn "staart" aan .. :X

Opnieuw begonnen met White.
Nu bij Nacrene City.
Herdier, Blitzle en Drilbur op level 25.
2e gymbadge, here I come. 8-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_107469048
Mewtwo, dat vind ik wel heel erg vet. Ga ik m'n pokemongames toch maar weer eens opstarten...
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:47:24 #188
126783 pjats
The Pjatser
pi_107508033
En ook een andere pokemon is vanaf gisteren beschikbaar: Arceus.
quote:
Pokémon Black & White

For those of you with the international games, the special Arceus download on the Pokémon Global Link is to begin at 13:00 local time today. This Arceus is given away after Arceus won the Vote to Befriend a Pokémon poll back in November. It is Level 100 with no Hidden Ability or special moves. The password to access Arceus has yet to be given but will be posted at some point during today. This event runs until the 1st of May 2012 so you have plenty time to download
Edit: The password is ARCEUSVOTE
pi_107516532
Krijg hč deze pokemon trouwens gewoon in bal en al? Of moet je ze eerst in een park of iets tegenkomen?
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:27:34 #190
126783 pjats
The Pjatser
pi_107520344
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 14:40 schreef maxmit het volgende:
Krijg hč deze pokemon trouwens gewoon in bal en al? Of moet je ze eerst in een park of iets tegenkomen?
Arceus moet je eerst naarPokemon Global Link gaan. Daar kan je het wachtwoord ook invullen. Dan daar naar de Dream World en als het goed is kan je Arceus dan tegenkomen en ervoor zorgen dat hij mee terugkomt. En dan kan je hem vangen in Entree Forest met een gratis dream ball die je daar automagisch krijgt. Zie: http://serebii.net/blackwhite/dreamworldpokemon.shtml
pi_107520693
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:27 schreef pjats het volgende:

[..]

Arceus moet je eerst naarPokemon Global Link gaan. Daar kan je het wachtwoord ook invullen. Dan daar naar de Dream World en als het goed is kan je Arceus dan tegenkomen en ervoor zorgen dat hij mee terugkomt. En dan kan je hem vangen in Entree Forest met een gratis dream ball die je daar automagisch krijgt. Zie: http://serebii.net/blackwhite/dreamworldpokemon.shtml
Ok, dat vind ik altijd zo irritant, dat Global Link.

En Mewtwo? Op dezelfde manier of zoals bijvoorbeeld Vicinity?
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:58:04 #192
126783 pjats
The Pjatser
pi_107525937
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:37 schreef maxmit het volgende:

[..]

Ok, dat vind ik altijd zo irritant, dat Global Link.

En Mewtwo? Op dezelfde manier of zoals bijvoorbeeld Vicinity?
Als de laatste Victini, ja. De eerste moest je namelijk zelf vangen op level 15.
pi_107525979
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:58 schreef pjats het volgende:

[..]

Als de laatste Victini, ja. De eerste moest je namelijk zelf vangen op level 15.
Ik heb alleen de eerste :')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:35:53 #194
126783 pjats
The Pjatser
pi_107527691
Dan moet je het volgende doen: Zorg dat je (3)DS( i)(XL) contact kan maken met internet. Start het spel en dan ga je in het hoofdmenu naar Mystery Gift. Daar heb je drie opties. Kies Get From WiFi. Dan maak contact met internet en download je je pokemon. Dan ga je in het spel naar een pokemon gym en daar staat als het goed is een mannetje met een pokemon voor je. Zorg ervoor dat je een plek hebt in je party en dan geeft hij je de pokemon in een pokeball.
pi_107545896
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:35 schreef pjats het volgende:
Dan moet je het volgende doen: Zorg dat je (3)DS( i)(XL) contact kan maken met internet. Start het spel en dan ga je in het hoofdmenu naar Mystery Gift. Daar heb je drie opties. Kies Get From WiFi. Dan maak contact met internet en download je je pokemon. Dan ga je in het spel naar een pokemon gym en daar staat als het goed is een mannetje met een pokemon voor je. Zorg ervoor dat je een plek hebt in je party en dan geeft hij je de pokemon in een pokeball.
Ok, beter. Ik vind het altijd zo'n gedoe om eerst via Global Link of park je 'gekregen' pokemon tegen te komen/vangen....

Dan wordt het net werk :{

Nee, toch niet ;) w/
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:05:10 #196
126783 pjats
The Pjatser
pi_107546775
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 07:49 schreef maxmit het volgende:

[..]

Ok, beter. Ik vind het altijd zo'n gedoe om eerst via Global Link of park je 'gekregen' pokemon tegen te komen/vangen....

Dan wordt het net werk :{

Nee, toch niet ;) w/
Gisteren net Arceus via Global Link gedownload. Kwestie van inloggen op Global Link, password invullen, naar Dream World gaan en meteen weggegaan met Arceus. Je hoeft Arceus niet eens te zoeken of te vangen. Lekker makkelijk :D
  zaterdag 4 februari 2012 @ 00:28:33 #197
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107582692
Ik heb echt geen idee hoe dat allemaal werkt ... ik weet niet eens hoe ik Pokémon moet ruilen. :@

EV-trainen is bij Black & White zo ongeveer onmogelijk ... Ik ben bij Nimbasa City, maar ik kan nog steeds niet trainen op Sp.Def, want dan heb ik Surf nodig (Frillish).
En bij enorm veel Pokémon krijg je attackpunten.
Het is gewoon heel slecht verdeeld.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 4 februari 2012 @ 00:32:48 #198
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_107582877
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe dat allemaal werkt ... ik weet niet eens hoe ik Pokémon moet ruilen. :@

EV-trainen is bij Black & White zo ongeveer onmogelijk ... Ik ben bij Nimbasa City, maar ik kan nog steeds niet trainen op Sp.Def, want dan heb ik Surf nodig (Frillish).
En bij enorm veel Pokémon krijg je attackpunten.
Het is gewoon heel slecht verdeeld.
S.Def is dan ook een van de laatste stats die interessant zijn(tenzij je online wilt), EV training blijft in B/W bij mij ook beperkt tot SP. Att(litwicks in die ene toren) en Att/Def(durants in de cave voor de E4)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 00:44:26 #199
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107583412
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

S.Def is dan ook een van de laatste stats die interessant zijn(tenzij je online wilt), EV training blijft in B/W bij mij ook beperkt tot SP. Att(litwicks in die ene toren) en Att/Def(durants in de cave voor de E4)
Ik probeer alle stats even hoog te krijgen (behalve als ik bijv. een Graveler heb; dan is Sp.Atk niet nodig).
Veel mensen maken één of twee stats heel sterk, maar ik probeer vooral de zwaktes weg te werken.
En ik heb bijna een Excadrill (Drilbur op level 30) en vanwege de Water en Fire aanvallen wil ik zijn Sp.def wat hoger hebben, omdat die stat niet zo goed is.
Alleen kan ik die stat niet trainen totdat ik eindelijk Surf krijg ...
Speed is ook wel een handige stat. Slome Pokémon vind ik zo vervelend; de tegenstander gaat dan altijd voor z'n beurt en soms wel 2x achter elkaar.

Bide vind bij Black en White een hele vervelende aanval geworden ... Pokémon moeten 2 beurten schade incasseren voordat ze terug kunnen slaan, maar bij gen V gaat Bide altijd voor, waardoor ze eigenlijk maar 1 beurt schade incasseren.
Die Pokémon moeten dan in hoogstens 2 beurten afgaan, anders gaat je eigen Pokémon af ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 4 februari 2012 @ 01:00:17 #200
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_107583989
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:44 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik probeer alle stats even hoog te krijgen (behalve als ik bijv. een Graveler heb; dan is Sp.Atk niet nodig).
Veel mensen maken één of twee stats heel sterk, maar ik probeer vooral de zwaktes weg te werken.
En ik heb bijna een Excadrill (Drilbur op level 30) en vanwege de Water en Fire aanvallen wil ik zijn Sp.def wat hoger hebben, omdat die stat niet zo goed is.
Alleen kan ik die stat niet trainen totdat ik eindelijk Surf krijg ...
Speed is ook wel een handige stat. Slome Pokémon vind ik zo vervelend; de tegenstander gaat dan altijd voor z'n beurt en soms wel 2x achter elkaar.

Bide vind bij Black en White een hele vervelende aanval geworden ... Pokémon moeten 2 beurten schade incasseren voordat ze terug kunnen slaan, maar bij gen V gaat Bide altijd voor, waardoor ze eigenlijk maar 1 beurt schade incasseren.
Die Pokémon moeten dan in hoogstens 2 beurten afgaan, anders gaat je eigen Pokémon af ...
Speed kan je zo'n beetje overal trainen, en sp def voor je excadrill trainen is, als het alleen om de SP gaat ook een beetje overbodig, die punten die je daarin legt zijn de moeite echt niet waard en de tijd die het je evt zou kosten kun je nog beter besteden aan over bruggen lopen om die waardeloze veertjes op te pakken, voor de E4 en andere streke trainers maakt het echt geen bal uit of je de sp. def EV van je excadrill gemaxed hebt, voor de moves die je hem wilt leren ook niet. :)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 01:11:57 #201
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107584322
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Speed kan je zo'n beetje overal trainen, en sp def voor je excadrill trainen is, als het alleen om de SP gaat ook een beetje overbodig, die punten die je daarin legt zijn de moeite echt niet waard en de tijd die het je evt zou kosten kun je nog beter besteden aan over bruggen lopen om die waardeloze veertjes op te pakken, voor de E4 en andere streke trainers maakt het echt geen bal uit of je de sp. def EV van je excadrill gemaxed hebt, voor de moves die je hem wilt leren ook niet. :)
Ik ben bij Drilbur ook bezig met de speed en defense. Alleen sp.def kan ik dus pas trainen als ik ... 6 (?) badges heb :{, aangezien ik Pokémon White heb en daar geen Gothita's in het wild voorkomen.
Met m'n Zebstrika wou ik gaan voor defense, sp.def en sp.atk, maar ook daar kan ik dus de sp.def niet trainen ...
Behoorlijk vervelend.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 4 februari 2012 @ 01:21:50 #202
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_107584599
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:11 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik ben bij Drilbur ook bezig met de speed en defense. Alleen sp.def kan ik dus pas trainen als ik ... 6 (?) badges heb :{, aangezien ik Pokémon White heb en daar geen Gothita's in het wild voorkomen.
Met m'n Zebstrika wou ik gaan voor defense, sp.def en sp.atk, maar ook daar kan ik dus de sp.def niet trainen ...
Behoorlijk vervelend.
maar zowel zebstrika als drilburr hebben een verwaarloosbare s.def als het op base stats aankomt, die de moeite niet waard zijn om te grinden, tenzij voor PvP en als PvP je doel niet is, zou ik de moeite niet eens nemen om de S.Def te trainen en je derde keuze gewoon als 'tank' laten fungeren tegen de E4, N en Ghestis.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 01:30:27 #203
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107584846
PvP? :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 4 februari 2012 @ 01:31:47 #204
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_107584877
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:30 schreef Madame_Paon het volgende:
PvP? :?
als je het online uit wilt vechten bedoel ik.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 01:48:28 #205
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107585239
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

als je het online uit wilt vechten bedoel ik.
Daar doe ik niet aan. Ik weet niet eens hoe dat werkt. _O-

Ik weet dat de sp.def-stat van Excadrill en Zebstrika nooit geweldig zal zijn, maar dan is-ie in ieder geval wat minder slecht.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 4 februari 2012 @ 09:10:56 #206
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_107587083
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:48 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Daar doe ik niet aan. Ik weet niet eens hoe dat werkt. _O-

Ik weet dat de sp.def-stat van Excadrill en Zebstrika nooit geweldig zal zijn, maar dan is-ie in ieder geval wat minder slecht.
True, maar het is de moeite niet waard om er een paar uur tijd aan te besteden voor die evt kans dat een move net niet KO'd, daarbij is het wel een behoorlijke uitdaging om voor zebstrika te kiezen, als je in B/W een beetje toffe elec pkmn hebben halen zowel Galvantula als Electross meer uit. :D
  maandag 6 februari 2012 @ 03:34:31 #207
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107661482
*moest even opzoeken wat een Galvantula is :@*
Maar Joltik en Tynamo kun je pas behoorlijk laat in het spel krijgen. Ik wil mijn team altijd compleet hebben voordat ik 4 badges heb.

Ik ben eindelijk klaar met EV-trainen. Best kut om 3 Pokémon tegelijk te moeten EV-trainen.
Stoutland, Zebstrika en Excadrill op level 35; nu naar de Nimbasa gym. *O*

Ik hoop dat ze die Ruby- en Sapphireremakes gaan maken.
Maar als ze daar het nieuwe exp. puntensysteem gaan gebruiken, moet er wel een vervanging voor Audino in voorkomen, anders is het niet te doen.

En ik hoop dat ze het spel dan wat leuker maken, want Ruby en Sapphire vond ik toch wel de minst leuke van allemaal.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:37:02 #208
126783 pjats
The Pjatser
pi_107818269
Woohoo! Zekrom en Reshiram!

quote:
Pokémon Black & White - Reshiram/Zekrom Event

In the Netherlands, on February 18th, various V&D stores across the regions will be giving away a special download. This download provides a special Level 100 Reshiram or Zekrom for your games. If you have Pokémon Black, you get Zekrom while if you have Pokémon White, you'll get Reshiram. These Pokémon are to be Level 100 which indicates that this is an international occurance of the Movie Event Reshiram & Zekrom that came in July last year in Japan which had the special moves of Mist & Haze respectively. It's currently unknown if these will make it to the rest of Europe or America, but is likely that they will. We'll bring more as it comes
pi_107824947
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:37 schreef pjats het volgende:
Woohoo! Zekrom en Reshiram!

[..]

Heb je hier de bron van? toevallig..

Ok, laat maar. Heb het al.

[ Bericht 3% gewijzigd door maxmit op 10-02-2012 13:31:34 (laatmaar) ]
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_107825399
Trouwens wel klote dat we in Europa niet de Japanese Event pokemon kunnen ophalen via wifi...

toch?
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:23:28 #211
126783 pjats
The Pjatser
pi_107826903
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:38 schreef maxmit het volgende:
Trouwens wel klote dat we in Europa niet de Japanese Event pokemon kunnen ophalen via wifi...

toch?
Dat is klote, ja. We missen wel een paar leuke pokemon. En als we ze krijgen, dan is het meestal veel later.
pi_107828168
Pokémon grey is nog niet officieel aangekondigd toch? Ik hoop echt dat ie ook nog op een normale (geen 3d) DS te spelen is
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:15:58 #213
126783 pjats
The Pjatser
pi_107830886
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:02 schreef Eenskijken het volgende:
Pokémon grey is nog niet officieel aangekondigd toch? Ik hoop echt dat ie ook nog op een normale (geen 3d) DS te spelen is
Nope, nog niet aangekondigt. Alleen maar geruchten.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:41:41 #214
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107831792
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:02 schreef Eenskijken het volgende:
Pokémon grey is nog niet officieel aangekondigd toch? Ik hoop echt dat ie ook nog op een normale (geen 3d) DS te spelen is
Dat hoop ik ook. Ik ga echt geen 3DS kopen. Veel mensen schijnen daar misselijk van te worden en/of hoofdpijn van te krijgen. Bovendien werkt mijn DS Lite nog prima (zelfs nadat ik 'm misschien wel 100x heb laten vallen :@).
En ik vind het zonde van het geld. Ik koop er liever kleren van. 8-)

Ik heb m'n Zebstrika toch maar ingewisseld voor een Tynamo ...
Zebstrika heeft een goede attackstat, maar als mijn Zebstrika van level 46 Flame Charge doet tegen een Deerling van level 27, wat dus super effective is, gaat-ie niet eens in één keer af. :{
Nu dus maar begonnen aan de speedstat van Tynamo.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_107855178
Hee,

Ik vroeg me af of iemand hier nog een versie van Pokemon HeartGold heeft liggen die hij/zij niet gebruikt.
Ik ben namelijk voor een schappelijke prijs op zoek naar een leuk verjaardagscadeau voor een neefje :)
In ieder geval bedankt!
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
pi_107855778
Gisteren voor black maar even de arceus opgehaald. Voor white kon nog niet, Dream World low on energy. Vandaag of morgen maar weer even proberen.

Morgen eveneens de Mewtwo's ophalen :s)
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_107856477
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:50 schreef maxmit het volgende:
Gisteren voor black maar even de arceus opgehaald. Voor white kon nog niet, Dream World low on energy. Vandaag of morgen maar weer even proberen.

Morgen eveneens de Mewtwo's ophalen :s)
Moet je voor de Arceus echt de V&D in? Of kan dat ook lekker vanaf thuis ;)
pi_107856667
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:21 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Moet je voor de Arceus echt de V&D in? Of kan dat ook lekker vanaf thuis ;)
De Zekrom en Reshiram zijn bij de V&D te halen. Dit is ook pas 18 februari.

De Arceus kun je mbv de DW krijgen.

Op Serebii.net staat alles redelijk duidelijk uitgelegd.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_107857772
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:32 schreef maxmit het volgende:

[..]

De Zekrom en Reshiram zijn bij de V&D te halen. Dit is ook pas 18 februari.

De Arceus kun je mbv de DW krijgen.

Op Serebii.net staat alles redelijk duidelijk uitgelegd.
Ja sorry, ik bedoelde ook Zekrom en Reshiram, was een beetje in de war, omdat je voor black zei.
Las een beetje scheef mijn fout!

Mewto is al te halen btw. net binnen gehaald.
pi_107857918
Dat ging niet goed

[ Bericht 93% gewijzigd door Fipotje op 11-02-2012 20:37:44 ]
  zaterdag 11 februari 2012 @ 17:56:52 #221
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107865745
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:21 schreef AppleBite het volgende:
Hee,

Ik vroeg me af of iemand hier nog een versie van Pokemon HeartGold heeft liggen die hij/zij niet gebruikt.
Ik ben namelijk voor een schappelijke prijs op zoek naar een leuk verjaardagscadeau voor een neefje :)
In ieder geval bedankt!
http://www.bol.com/nl/p/g(...)l#product_secondhand

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Fipotje het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op zaterdag 11 februari 2012 12:32 schreef maxmit het volgende:[/
Dat ging mis? :P

Wat zijn die Eelektrik en Eelektross monsterlijk lelijk trouwens.
Maar goed, ze zijn wel heel sterk ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_107871155
edit: dat ging niet goed ( deze ook niet lol)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:26:55 #223
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107877677
Bij Black en White wensen ze je in het Pokémon Center een fijne verjaardag. Wat cool. :D

Zie je een stukje gras bewegen - dus hoogstwaarschijnlijk een Audino en veel exp. punten - waar je maar 2 stappen voor hoeft te zetten, kom je bij de 1e stap een Pokémon tegen. :(

Is er eigenlijk een voorwerp, naast de berry's, waarmee je kunt zorgen dat je Pokémon niet meer confused is of verliefd is door attract?
Want wat zijn dat irritante statussen zeg.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_107895062
Zeg zijn er geen bepaalde events om zeldzame pokemon enzo te krijgen :?
Bij ruby/Sapphire was ik nog een jonge puppie dus ik kon niet naar die events ;(
  zondag 12 februari 2012 @ 16:10:21 #225
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107895231
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:05 schreef EngineerA het volgende:
Zeg zijn er geen bepaalde events om zeldzame pokemon enzo te krijgen :?
Bij ruby/Sapphire was ik nog een jonge puppie dus ik kon niet naar die events ;(
Heb je Black of White?
In dit topic staat hoe je bepaalde event-Pokémon kunt krijgen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_107895387
Zijn er nog nieuwe evo´s en pre-evo´s in de 5th van vorige generaties?
Heb namelijk Black of White niet, maar wou het even weten voor wanneer de R/S remakes komen. :)
Hoi.
  zondag 12 februari 2012 @ 16:20:31 #227
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107895565
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:15 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Zijn er nog nieuwe evo´s en pre-evo´s in de 5th van vorige generaties?
Heb namelijk Black of White niet, maar wou het even weten voor wanneer de R/S remakes komen. :)
Nope, in Black en White zijn er alleen maar volledig nieuwe Pokémon bij gekomen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_107898290
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:10 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Heb je Black of White?
In dit topic staat hoe je bepaalde event-Pokémon kunt krijgen.
Ik heb die ja.
pi_107898350
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:50 schreef pjats het volgende:
Vanaf 12 februari een Mewtwo voor Black en White.

[..]

[..]

Hoe gebruik je de C-gear :? Ik heb namelijk geen WiFi thuis en het gebruiken in de Starbucks vind ik awkward :')
Maar ook al zit ik daar, hoe tune ik het in en wat doe ik dan erna :?
  zondag 12 februari 2012 @ 18:35:34 #230
126783 pjats
The Pjatser
pi_107900315
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:34 schreef EngineerA het volgende:

[..]

Hoe gebruik je de C-gear :? Ik heb namelijk geen WiFi thuis en het gebruiken in de Starbucks vind ik awkward :')
Maar ook al zit ik daar, hoe tune ik het in en wat doe ik dan erna :?
Je quote mijn stukje ivm Mewtwo en daar staat niks van C-gear in. Maar als je bedoelt hoe je je C-gear kan aanpassen, dan moet je eerst naar Pokemon Global Link gaan, dat kan je gewoon thuis doen. Dat is hier: en.pokemon-gl.com. Daar kan je inloggen en je C-gear aanpassen, dan moet je op je C-gear Wifi activeren (en dus ook Wifi verbinding hebben) en Game Sync activeren, zie ook hier: http://www.serebii.net/blackwhite/cgear.shtml
pi_108007001
Je kan toch ook via WiFi ruilen? Is er misschien iemand die een keer mijn Gurdurr wil ruilen en terug wil geven zodat ik hem kan laten evolueren in een Conkeldurr?
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:17:27 #232
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108023191
Ik zou best willen, maar ik weet niet hoe dat werkt. :@

Eelektross. :')___
Hij doet me denken aan Humpty Dumpty, maar dan een oerlelijke versie. Hoe dat beest ook de hele tijd beweegt. :')

Ik wil eigenlijk wel een nieuw Pokémonspel. Het perfecte spel.
De graphics van Black/White, de TM's die je kunt hergebruiken zoals bij Black/White, de Dowsing Machine zoals bij Black/White, de indeling van je bag zoals bij Heart Gold/Soul Silver, de trainers/gymleiders/wilde Pokémon/elite four zo sterk als bij Ruby/Sapphire, het exp. puntensysteem zoals bij alle spellen t/m Heart Gold/Soul Silver.
En geen nieuwe Pokémon, maar een selectie van 200 of 250 Pokémon uit alle generaties, tot de national dex, waarna je (bijna) alle Pokémon moet kunnen verzamelen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108037930
Zou wel fijn zijn als je dat wilt :) Moeten in elkaars palpad staan volgens mij en dan een keertje ff via wifi trade in het pokecenter tegelijk aanwezig zijn.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:23:59 #234
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_108362788
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:56 schreef Fipotje het volgende:
Je kan toch ook via WiFi ruilen? Is er misschien iemand die een keer mijn Gurdurr wil ruilen en terug wil geven zodat ik hem kan laten evolueren in een Conkeldurr?
Is dit nog nodig? Ik heb zondagmiddag wel tijd.
pi_108400229
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:23 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Is dit nog nodig? Ik heb zondagmiddag wel tijd.
Ow ja graag, 1163 4201 3114 is me code.

is opeens snel gegaan niet meer nodig thanks!

[ Bericht 7% gewijzigd door Fipotje op 25-02-2012 23:21:54 ]
pi_108400692
Morgen de nieuwe pokemon aankondiging als het goed is :9
in een japans televisieuitzending
There are only 151 Pokémon.
pi_108403563
What... the.... FUCK! Hoe in godsnaam komt nintendo hierbij..

There are only 151 Pokémon.
  zondag 26 februari 2012 @ 01:01:15 #238
126783 pjats
The Pjatser
pi_108403569
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:25 schreef Eenskijken het volgende:
Morgen de nieuwe pokemon aankondiging als het goed is :9
in een japans televisieuitzending
Pokemon Black and White 2 aangekondigd

Eh, wat?? :? :? :?

Dat had ik nou niet verwacht...
pi_108403603
was net ff iets eerder :P

ik snap hier echt helemaal niets van, dit is wel het allerlaatste wat ik had verwacht.. een sequel van black en white voor de gewone DS..
There are only 151 Pokémon.
  zondag 26 februari 2012 @ 01:05:53 #240
126783 pjats
The Pjatser
pi_108403665
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 01:02 schreef Eenskijken het volgende:
was net ff iets eerder :P

ik snap hier echt helemaal niets van, dit is wel het allerlaatste wat ik had verwacht.. een sequel van black en white voor de gewone DS..
Nog een plaatje. Kyurem 2 vormen. Lijken wel samenvoegsels van Kyurem met die andere 2 draken.
pi_108403883
Dat rode en blauwe doet me een beetje denken aan Ruby en Sapphire.
Misschien remakes? :9~
Hoi.
  zondag 26 februari 2012 @ 01:18:46 #242
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108403918
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 01:16 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Dat rode en blauwe doet me een beetje denken aan Ruby en Sapphire.
Misschien remakes? :9~
Nee, sequels van Black & White.

Ik wou remakes van Ruby en Sapphire. ;(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108404046
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 01:16 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Dat rode en blauwe doet me een beetje denken aan Ruby en Sapphire.
Misschien remakes? :9~
lees eens 2 posts boven je :')

Ik wou Pokemon Grey verdomme, het was bijna een formaliteit.. iedereen verwachtte grey...
There are only 151 Pokémon.
  zondag 26 februari 2012 @ 01:28:20 #244
126783 pjats
The Pjatser
pi_108404109
Het verbaasde mij in het begin. Maar hoe meer ik erover nadenk, en hoe meer ik naar het plaatje kijk, hoe meer ik nieuwsgieriger wordt :P
  zondag 26 februari 2012 @ 03:08:02 #245
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_108405505
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 01:24 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

lees eens 2 posts boven je :')

Ik wou Pokemon Grey verdomme, het was bijna een formaliteit.. iedereen verwachtte grey...
er waren al geruchten dat grey niet zou komen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 26 februari 2012 @ 13:48:20 #246
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_108413703
Wattefak Nintendo? En dan ook nog eens voor de 3DS. De cashcow is helemaal op stoom zo te zien :')
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_108415017
Ik dacht al wat een vreemd BF3 topic. "leest meer posts... vlucht dan snel weg uit topic" =x
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  zondag 26 februari 2012 @ 14:49:18 #248
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108416547
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:48 schreef LDS het volgende:
Wattefak Nintendo? En dan ook nog eens voor de 3DS. De cashcow is helemaal op stoom zo te zien :')
quote:
De nieuwste telg in de Pokemon-serie is aangekondigd. Het gaat hier niet om een nieuwe kleur, maar om Pokemon Black and White 2. Verrassend is het ook dat de game niet uit zal komen voor de Nintendo 3DS, maar voor de oude vertrouwde Nintendo DS.
Hopelijk zo min mogelijk nieuwe Pokémon.
En een andere volgorde waarin je ze kunt vangen.
Dus bijv. Minccino en Vanillite die je al op route 3 tegen kunt komen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108418814
maar waarom? Waarom?

de pokemon games staan niet echt bekend om hun geweldige storytelling of verhaal, maar ik neem aan dat ze voortbouwen op black en white.. maar waarom?
Je kan toch beter een complete versie maken ala grey, of gewoon een heel avontuur, of desnoods een remake van oudere games.

Ik zeg niet dat niemand hier op zit te wachten, omdat alle pokemon games kwalitatief altijd in orde zijn, maar ik begrijp de keuze gewoon niet, dit is iets waar niemand aan gedacht zou hebben en er zijn tal van 'betere' (begrijpelijke) opties om verder te gaan met de pokemon serie.

Waarom dit Nintendo? Waarom?
There are only 151 Pokémon.
  zondag 26 februari 2012 @ 19:10:45 #250
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_108427854
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:41 schreef Eenskijken het volgende:
maar waarom? Waarom?

de pokemon games staan niet echt bekend om hun geweldige storytelling of verhaal, maar ik neem aan dat ze voortbouwen op black en white.. maar waarom?
Je kan toch beter een complete versie maken ala grey, of gewoon een heel avontuur, of desnoods een remake van oudere games.

Ik zeg niet dat niemand hier op zit te wachten, omdat alle pokemon games kwalitatief altijd in orde zijn, maar ik begrijp de keuze gewoon niet, dit is iets waar niemand aan gedacht zou hebben en er zijn tal van 'betere' (begrijpelijke) opties om verder te gaan met de pokemon serie.

Waarom dit Nintendo? Waarom?
Geld :P
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_108432305
Volgens Serebii.net zijn de games ook op de gewone DS (lite?) te spelen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_108434053
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens Serebii.net zijn de games ook op de gewone DS (lite?) te spelen.
Dat heb je met DS games hč :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_108434175
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:48 schreef LDS het volgende:
Wattefak Nintendo? En dan ook nog eens voor de 3DS. De cashcow is helemaal op stoom zo te zien :')
DS games zijn speelbaar op de 3DS. Het is geen aparte 3DS versie.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  maandag 27 februari 2012 @ 19:10:45 #254
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_108473562
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

DS games zijn speelbaar op de 3DS. Het is geen aparte 3DS versie.
Zeker, maar ik had gehoopt op een grafische oppoetsbeurt/3D.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_108475541
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef LDS het volgende:

[..]

Zeker, maar ik had gehoopt op een grafische oppoetsbeurt/3D.
Dan slaat je cashcow opmerking dus nergens op :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:51:57 #256
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108570839
Zo, mooi even van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuw spel te starten op Heart Gold.

Game started: February 29, 2012 :7



Ik hoop wel dat ze met Black & White 2 het exp. points systeem aanpassen.
Dus dat er een grens zit op hoe weinig exp. points je ontvangt, zodat je Pokémon op level 40 evenveel exp. points ontvangt als hij een Pokémon van level 15 verslaat als op level 30.

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 01-03-2012 00:07:08 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108572780
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:10 schreef LDS het volgende:

[..]

Geld :P
nogmaals, waarom? :P de DS is alweer van 2006.. dit is echt mosterd na de maaltijd. Maak dan gewoon een 3DS versie die dan alsnog backwards compatible is met een DS.
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 1 maart 2012 @ 02:15:02 #258
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108574197
Mijn Totodile is een vrouwtje. :D _O_
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 1 maart 2012 @ 08:28:51 #259
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108575518
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:44 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

nogmaals, waarom? :P de DS is alweer van 2006.. dit is echt mosterd na de maaltijd. Maak dan gewoon een 3DS versie die dan alsnog backwards compatible is met een DS.
Als er een stuk of 8x zoveel DSsen op de markt zijn als 3DSsen Kan ik wel begrijpen dat men er voor kiest om dit deel op beide platforms te laten draaien.
pi_108578696
:'( Batterij Sapphire is op.
:'( Batterij Ruby(die al vanaf het begin verneukt was, als ik een pokeball gooide crashes het spel) is op.
:'( Pearl is kwijt.

Firered O+
SoulSilver O+
Yellow O+ O+ O+
  vrijdag 2 maart 2012 @ 13:43:09 #261
126783 pjats
The Pjatser
pi_108622775
quote:
Pokémon Black & White - Lucario

For those of you with the European and Australian games, Lucario is to be downloadable on the Pokémon Global Link. This distribution is through password to be given on Eurogamer from today at 13:00 until May 23rd 2012. This Lucario is the same as the Lucario in Japan and America and has the ability Justified and the move Bullet Punch. We'll bring the password as soon as possible
Edit: Password revealed: LUCAEUROGAMERNET for English games
Password for Germany: LUCAEUROGAMERDE. Password for Spain: LUCAEUROGAMERES
  zondag 4 maart 2012 @ 04:42:57 #262
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108688241
Ik kan niet beslissen welke 3 Pokémon ik ga gebruiken in Heart Gold.
Ik wil mijn team compleet hebben vóór de 5e badge.
En wil eigenlijk Pokémon gebruiken die ik niet eerder heb gebruikt.
Dus deze niet: Quagsire, Ampharos, Crobat, Nidoking, Hypno, Pinsir, Weezing, Feraligatr, Furret, Sudowoodo, Gyarados, Togekiss, Espeon, ...

Ik zit te denken aan bijv. Dunsparce en Forretress/Lapras/Starmie. En dan nog een andere.
Maar ik weet het niet zeker.
Iemand suggesties?

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 04-03-2012 04:49:26 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108688778
Lapras sowieso. Maar dan moeten we ook weten wat de rest van je team is :p
There are only 151 Pokémon.
  zondag 4 maart 2012 @ 13:34:48 #264
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108693901
quote:
5s.gif Op zondag 4 maart 2012 04:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kan niet beslissen welke 3 Pokémon ik ga gebruiken in Heart Gold.
Ik wil mijn team compleet hebben vóór de 5e badge.
En wil eigenlijk Pokémon gebruiken die ik niet eerder heb gebruikt.
Dus deze niet: Quagsire, Ampharos, Crobat, Nidoking, Hypno, Pinsir, Weezing, Feraligatr, Furret, Sudowoodo, Gyarados, Togekiss, Espeon, ...

Ik zit te denken aan bijv. Dunsparce en Forretress/Lapras/Starmie. En dan nog een andere.
Maar ik weet het niet zeker.
Iemand suggesties?
Heracross of Rhydon iets?
  zondag 4 maart 2012 @ 15:51:54 #265
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108698936
Heracross lijkt te veel op Pinsir, die ik de vorige keer al gebruikt heb.
Rhydon is wel een goeie.

Dus dan heb ik Lapras en Rhydon. Ik gebruik altijd 3 Pokémon om mee te vechten.
Dan heb ik er nog eentje nodig.
Dunsparce heeft wel goede stats en kan veel verschillende aanvallen leren .... hmmm ....
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108699376
Jynx is ook een goede

dunsparce is bagger, geloof me
There are only 151 Pokémon.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:07:00 #267
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108699594
Jynx kan ik pas vangen als ik 7 badges heb.
Ik wil mijn team het liefst compleet hebben voordat ik 5 badges heb.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108699710
Hmm giraferig? Was die niet net voor de 5e gym? Vlak na sudowoodo zeg maar
There are only 151 Pokémon.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:10:25 #269
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108699745
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Jynx kan ik pas vangen als ik 7 badges heb.
Ik wil mijn team het liefst compleet hebben voordat ik 5 badges heb.
dan zou ik idd voor forretress of exeggutor gaan(om een van beide te vinden heb je wel headbutt nodig).
  zondag 4 maart 2012 @ 16:14:28 #270
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108699877
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:09 schreef Eenskijken het volgende:
Hmm giraferig? Was die niet net voor de 5e gym? Vlak na sudowoodo zeg maar
Ik denk dat je die verward met stantler.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:22:20 #271
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108700258
Forretress is wel goed, maar die kan pas veel later in het spel goede aanvallen leren via tm's/move tutors ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 4 maart 2012 @ 19:15:25 #272
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108709727
je zou ook voor Honchcrow kunnen gaan (alhoewel je dan een murkrow in de safari zone moet vangen en je dusk stone moet verkrijgen door de bug catching contest te winnen) :')
pi_108731980
Heeft er iemand toevallig een male Hitmonchan met als eerste moves drainpunch en mach punch die ik kan lenen om te breeden op me black version :)
pi_108745889
10 Ways to improve pokemon games
http://kotaku.com/5888595(...)like-no-one-ever-was

Wat vinden jullie ervan? Kan me er wel in vinden, maar ik zou willen dat ze gewoon een compleet andere pokemon game maken...

GIEV MMO. Waarom is dit nog steeds niet gebeurd verdomme? :P Een massive multiplayer online pokemon game is toch instant win.. en je hebt meer dan miljoenen pokemon fans die games spelen.. GIEV NAO!
There are only 151 Pokémon.
  maandag 5 maart 2012 @ 16:49:06 #275
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108746162
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:41 schreef Eenskijken het volgende:
10 Ways to improve pokemon games
http://kotaku.com/5888595(...)like-no-one-ever-was

Wat vinden jullie ervan? Kan me er wel in vinden, maar ik zou willen dat ze gewoon een compleet andere pokemon game maken...

GIEV MMO. Waarom is dit nog steeds niet gebeurd verdomme? :P Een massive multiplayer online pokemon game is toch instant win.. en je hebt meer dan miljoenen pokemon fans die games spelen.. GIEV NAO!
Punt 1, 3 en 10.
De rest zou het spel juist verpesten.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 5 maart 2012 @ 17:32:12 #276
126783 pjats
The Pjatser
pi_108747793
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:41 schreef Eenskijken het volgende:
10 Ways to improve pokemon games
http://kotaku.com/5888595(...)like-no-one-ever-was

Wat vinden jullie ervan? Kan me er wel in vinden, maar ik zou willen dat ze gewoon een compleet andere pokemon game maken...

GIEV MMO. Waarom is dit nog steeds niet gebeurd verdomme? :P Een massive multiplayer online pokemon game is toch instant win.. en je hebt meer dan miljoenen pokemon fans die games spelen.. GIEV NAO!
Alleen 1 en 9, voor de rest vind ik het waardeloze tips. En een MMO? Ik zie dat niet zitten met pokemon.
  maandag 5 maart 2012 @ 18:28:29 #277
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108749940
Hoothoot. :r
Ik wil Pineco, maar ben tot nu toe alleen maar Hoothoots, Spinaraks en 2 Execgutes (?) tegengekomen ..
En van Hoothoot kan ik steeds niet wegrennen.
Ik heb de tijd op m'n DS gewoon op 2 uur 's middags gezet en alsnog enorm veel Hoothoots. -O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 5 maart 2012 @ 18:48:48 #278
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108750697
Echt, waar sláát dit op?
Ik ben al minstens 40 Pokémon tegengekomen via Headbutt op een route waar je op die manier maar 4 verschillende Pokémon tegen kunt komen (Hoothoot, Spinarak, Exeggcute, Pineco) en ben nog geen enkele Pineco tegengekomen.

Soms heb ik echt zo'n stronthekel aan dit spel.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 5 maart 2012 @ 18:50:11 #279
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108750739
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Hoothoot. :r
Ik wil Pineco, maar ben tot nu toe alleen maar Hoothoots, Spinaraks en 2 Execgutes (?) tegengekomen ..
En van Hoothoot kan ik steeds niet wegrennen.
Ik heb de tijd op m'n DS gewoon op 2 uur 's middags gezet en alsnog enorm veel Hoothoots. -O-
Doe dan exeggute. :Y)
  maandag 5 maart 2012 @ 18:53:27 #280
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108750863
Nee, ik heb een hekel aan Grasstypes.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 5 maart 2012 @ 18:54:21 #281
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108750899
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Nee, ik heb een hekel aan Grasstypes.
Doe dan een Heracross, die lijkt niet op pinsir.
  maandag 5 maart 2012 @ 18:56:22 #282
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108750987
Heracross kom je ook vrijwel nooit tegen.
Dat headbuttsysteem rammelt aan alle kanten. :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 5 maart 2012 @ 18:59:23 #283
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108751131
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Heracross kom je ook vrijwel nooit tegen.
Dat headbuttsysteem rammelt aan alle kanten. :r
Het is ook geen systeem. :D
pi_108751563
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Hoothoot. :r
Ik wil Pineco, maar ben tot nu toe alleen maar Hoothoots, Spinaraks en 2 Execgutes (?) tegengekomen ..
En van Hoothoot kan ik steeds niet wegrennen.
Ik heb de tijd op m'n DS gewoon op 2 uur 's middags gezet en alsnog enorm veel Hoothoots. -O-
zit je wel op de juiste route? Bij sommige locaties hebben headbuts maar bepaalde pokemon. probeer het eens in new bark town.
There are only 151 Pokémon.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:10:11 #285
126783 pjats
The Pjatser
pi_108751640
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb de tijd op m'n DS gewoon op 2 uur 's middags gezet en alsnog enorm veel Hoothoots. -O-
Misschien is dit het probleem? Als je tijd of datum wijzigt kan het zijn dat tijdgerelateerde dingen niet werken voor een dag. Tenminste dat heb ik een keer ergens gelezen.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:17:19 #286
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108751937
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:08 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

zit je wel op de juiste route? Bij sommige locaties hebben headbuts maar bepaalde pokemon. probeer het eens in new bark town.
Route 34. Daar hoor je gewoon Pineco's te kunnen vangen.
Nu in Ilex Forest bezig. Ook nog steeds geen Pineco.

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:10 schreef pjats het volgende:

[..]

Misschien is dit het probleem? Als je tijd of datum wijzigt kan het zijn dat tijdgerelateerde dingen niet werken voor een dag. Tenminste dat heb ik een keer ergens gelezen.
Daarvoor had ik hetzelfde probleem ook al.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 6 maart 2012 @ 03:19:41 #287
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108770644
Oké, ik geef het op.
Ik ga wel voor Ariados. Meer dan 100 Pokémon tegengekomen via Headbutt op route 34, Ilex Forest en National Park, maar geen enkele Pineco.

Zoeken naar een Spinarak met Insomnia en hem dan Dig leren, want Spinarak heeft in het begin waardeloze aanvallen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108771056
Ik ging altijd net zo lang door tot ik een Pokémon gevonden heb.. ^^
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:06:40 #289
126783 pjats
The Pjatser
pi_108774966
Weer een event. Gaat wel lekker.
quote:
Pokémon Black & White - Reshiram/Zekrom Event

For those of you with the English langue games (American, European, Australian), a new WiFi event has been announced. This download provides a special Level 100 Reshiram or Zekrom for your games. If you have Pokémon Black, you get Zekrom while if you have Pokémon White, you'll get Reshiram. These Pokémon are to be Level 100 which indicates that this is an international occurance of the Movie Event Reshiram & Zekrom that came in July last year in Japan which had the special moves of Blue Flare, Fusion Flare, Mist & Draco Meteor and Bolt Strike, Fusion Bolt, Haze & Outrage respectively. This event is to run from March 10th 2012 to April 8th 2012. Like the Japanese counterparts, these event Pokémon will acces the special Pokémon Movie Home on the Dream World to access new C-Gears. The Event Database has been updated with details of this event.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:56:39 #290
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108790811
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 07:25 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ging altijd net zo lang door tot ik een Pokémon gevonden heb.. ^^
Na 100 Pokémon op 3 verschillende plekken en geen enkele Pineco ben ik er wel een beetje klaar mee.
Hetzelfde had ik in een eerder spel ook met Heracross.
Volgens mij kun je in sommige spellen een bepaalde Pokémon niet eens tegenkomen via Headbutt, ook al zou dat wel moeten kunnen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108812725
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 09:02 schreef Fipotje het volgende:
Heeft er iemand toevallig een male Hitmonchan met als eerste moves drainpunch en mach punch die ik kan lenen om te breeden op me black version :)
Even ter aanvulling: heeft iemand een Monferno ( lvl 13 of lager) te ruil voor mijn black version?
Heb geen idee hoe ik er anders aan kan komen. Dus helaas moet ik jullie er wel mee lastig vallen.
pi_108814583
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:40 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Even ter aanvulling: heeft iemand een Monferno ( lvl 13 of lager) te ruil voor mijn black version?
Heb geen idee hoe ik er anders aan kan komen. Dus helaas moet ik jullie er wel mee lastig vallen.
Wat heb je er voor? :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_108814937
Oh dit topic ga ik ook volgen. Ben sinds kort weer bezig met soulsilver, ga ook weer opnieuw beginnen met pearl en diamond.
pi_108818926
quote:
7s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:40 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Wat heb je er voor? :P
Wat wil je ervoor :)
Heb alleen pokemon black, net de elite four verslagen. Heb niet echt iets bijzonders denk ik zo...
pi_108819004
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:33 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Wat wil je ervoor :)
Heb alleen pokemon black, net de elite four verslagen. Heb niet echt iets bijzonders denk ik zo...
Ik ben nog opzoek naar Hoenn starters :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_108819309
quote:
7s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:35 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Ik ben nog opzoek naar Hoenn starters :P
Daar kan ik je helaas niet aan helpen :(
pi_108838223
Vandaag sinds lange tijd weer eens online gaan battlen. Wat een drama, helft van mensen quit als ze verliezen.

Iemand zin in 6 vs 6 op black/white?
"We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
  donderdag 8 maart 2012 @ 09:57:09 #298
126783 pjats
The Pjatser
pi_108854810
Wat extratjes bij het Zekrom/Reshiram event:
quote:
Pokémon Black & White - Dream World Expansion

Following the reveal of the WiFi events earlier this week, the full details for the Pokémon Movie Dream Home has been announced and is live. This Dream Home will be accessible in the international Dream World from now until May 29th 2012, lasting over a month more than the WiFi event. This Dream Home doesn't provide any new Pokémon but has a trailer for the movie as well as a feature, if you bring the WiFi Reshiram or Zekrom to the Dream World. If you bring those Pokémon into it, you unlock the Reshiram & Zekrom C-Gears respectively by playing a mini-game. You can only receive one C-Gear per game version but can get both if you have both games. In addition to this, the Victini Doll decor item will also be obtainable and is now via the password PGLVICTINI12
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:29:26 #299
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108863172
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 03:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Oké, ik geef het op.
Ik ga wel voor Ariados. Meer dan 100 Pokémon tegengekomen via Headbutt op route 34, Ilex Forest en National Park, maar geen enkele Pineco.

Zoeken naar een Spinarak met Insomnia en hem dan Dig leren, want Spinarak heeft in het begin waardeloze aanvallen.
Als je je keuze nog later overweegt probeer de headbutt dan bij die boompjes in lake of rage area(voor pineco), alhoewel dat na de vierde gym is en je daarna nog genoeg moegelijkheden krijgt om deze goed te levellen als je maar 3 pkmn gebruikt.

[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 08-03-2012 14:35:58 ]
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:44:35 #300
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108863633
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als je je keuze nog later overweegt probeer de headbutt dan bij die boompjes in lake of rage area(voor pineco), alhoewel dat na de vierde gym is en je daarna nog genoeg moegelijkheden krijgt om deze goed te levellen als je maar 3 pkmn gebruikt.
Misschien. O-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:44:40 #301
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108863637
LAPO.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')