SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
neger alsjeblieft.quote:
Deze man kent zijn shit. Respect van mijn kant.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neger alsjeblieft.
Chubby checker is die man..
/carequote:Op dinsdag 27 september 2011 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neger alsjeblieft.
Chubby checker is die man..
Naaktquote:
Dat zou ik weleens even willen zien ja jou in zware twister strugglesquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zie ik er uit alsof ik er goed in zou zijn?
Je hebt wel lange armen en benen dus ja !quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zie ik er uit alsof ik er goed in zou zijn?
En desondanks zou ik jullie allemaal inmaken!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat zou ik weleens even willen zien ja jou in zware twister struggles
Dat raakt veel eerder in de knoop dan als je stompjes hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt wel lange armen en benen dus ja !
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat raakt veel eerder in de knoop dan als je stompjes hebt..
Ik voorzie nu al taferelen die misschien beter voorkomen kunnen worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Laten we dat een keer gaan doen met zn allenIn het vondelpark ook ja
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik voorzie nu al taferelen die misschien beter voorkomen kunnen worden..
Stomende erecties die bij mensen in de rug gaan prikken ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik voorzie nu al taferelen die misschien beter voorkomen kunnen worden..
Jeetje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Stomende erecties die bij mensen in de rug gaan prikken ?![]()
WAT? DOE NORMAAL GEKquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij en Jan, Bloem en Klip, ik en ...quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Zoals wat? Nu klinkt het nog aanlokkelijker!
Proest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klinkt als een gezelschapsspel voor de hele familie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij en Jan, Bloem en Klip, ik en ....
Twister Klooster editionquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Klinkt als een gezelschapsspel voor de hele familie.
Ik ben volgens mij een stijve hark hoor dat gaat pijn doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben voor.![]()
Volgende week in vondelpark twisteren dus nicenice
Ik kraak overalquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij een stijve hark hoor dat gaat pijn doen
Een volleerd rijpe non die twistert met de jonge monniken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Voordat de jonge, wulpse nonnen naar bed gaan nog even naakt twisteren met de pastoor.
Natuurlijk zijn alle jonge monniken op dezelfde dag jarig en allemaal nét 18 geworden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Een volleerd rijpe non die twistert met de jonge monniken.
milfquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
De non in kwestie is mijn fantasie Shania Twain..
Ervaar het eens, en dan zul je het weten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef FreezePop het volgende:
Hoe is iemand van 46 volleerd en rijp? Rijp vind ik een woord voor mensen >55. 46 is gewoon ouder maar niet echt opwindend.
boven de 55 is niet veel meer opwindendquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef FreezePop het volgende:
Hoe is iemand van 46 volleerd en rijp? Rijp vind ik een woord voor mensen >55. 46 is gewoon ouder maar niet echt opwindend.
Mja er zijn wel opwindende vrouwen van 46 hoor. Maar het gros niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ervaar het eens, en dan zul je het weten..
dat gaat toch automatisch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hmmm, collegegeld is nog niet afgeschreven.. oeps?.
niet jouw probleem toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar zou al gedaan moeten zijn.
Bij mij is het eraf, balen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar zou al gedaan moeten zijn.
3fm, steppenwolf, leeg kantoor, meeschreeuwen, dit dat allesquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Heb je geen spontane zelfontbranding?
ik faal alweer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3fm, steppenwolf, leeg kantoor, meeschreeuwen, dit dat alles
Ohh gewoon 3fm.quote:
Dat is eerlijk gezegd wel het eerste waar ik aan denk bij mannelijk jaquote:
Of axequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is eerlijk gezegd wel het eerste waar ik aan denk bij mannelijk ja
Die vind ik serieus lekker ruikenquote:
Doet me denken aan een zeer zekerquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die vind ik serieus lekker ruiken
Hihi, ik denk dat ik weet wiequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doet me denken aan een zeer zekerpersoon
.
Wat liefquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben verliefd op Jan en Cosmo
Op Dastan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JaEn een beetje op Dastan en R_R, maar dat mag niet van Jan.
Wat veel zegquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JaEn een beetje op Dastan en R_R, maar dat mag niet van Jan.
En Dastan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat veel zegik alleen maar op Klipsje.
Mag je dan niet aan Jan z'n piemel zitten meer?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik mag hier niks meer over zeggen anders krijg ik pikstraf.
sjezus ik ga wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga maar terug naar UDOWU als je zo doet.
Whiihihi iwuw je zei piemel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mag je dan niet aan Jan z'n piemel zitten meer?
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whiihihi iwuw je zei piemel.
Watwutwie? Klinks? Dat is toch niet serieus gekkie. Neem ik aan dan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iemand moest perse op mij afreageren.
tere zieltje ofsoquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iemand moest perse op mij afreageren.
Weet niet, kwam hard aan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Watwutwie? Klinks? Dat is toch niet serieus gekkie. Neem ik aan dan.
Ik hoef niet perse te weten hoe jij komt hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sry dat ik hard en lekker kom..
Edit: dit klinkt fout.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
Je bent alleen verliefd op mij bitch of ik keten je vast aan de verwarming![]()
slijmballlllquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je bent mijn kleine schatwist je dat ?!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
Je bent alleen verliefd op mij bitch of ik keten je vast aan de verwarming![]()
Hoe?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zullen we weer arg maken zoals het eerst was?
Oh, zo, graag! Het is veel te dood hier de laatste tijdquote:
Doe dat, stinkende mensen wil ik hier niet hebben hoor.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben weer schoon en fruitig en fris!!
Niet in de alleroldskoolste arg7quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:13 schreef Furdinand het volgende:
Er was veel haat in de oldskool arg7 dus why not?
Ik heb het over het FoBo-tijdperk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet in de alleroldskoolste arg7
Volgens mij was jij de eerste die dat zei, en raar begon te doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ze doet maar alsof ze het niet meent. Ze mag mij gewoon niet meer.
Ik zei dat als eerste ja. Ik vond mijn gedrag niet raar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij was jij de eerste die dat zei, en raar begon te doen.
Ga maar weer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga slapen welterusten die echte.
Mag jij alle champignons hebben die ik ooit nog voorgeschoteld krijg. Goed?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
De champignons en ik zijn één.
ik las interventiequote:Op woensdag 28 september 2011 07:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haiiii GianniVandaag heb ik wel een lange dag, tot 13:50 les en dan om 15:00 intervisie.
Wat leuk!quote:Op woensdag 28 september 2011 08:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lalala ik ben benieuwd hoe ik het op stage ga hebben! Gisteren was ik langs geweest en de begeleidster zag er jong en tof uit. En ik heb 19 kleutertjes en het lokaal zag er gezellig uit dus dus
Joahhh! Nu sportief zwemmen straksquote:Op woensdag 28 september 2011 08:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaja, nieuwe start alles kom maar op
Lekker geslapen?
quote:Op woensdag 28 september 2011 08:50 schreef Furdinand het volgende:
Ik was gewoon op tijd in de les ookhoe kan dit.
En leuk KB
mwa, tot nu toe nog nietquote:
Aan lekker eten.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:36 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb teveel geld uitgegeven vandaag en gisteren
Ohja, dat ook nog, ik was ook uit eten geweest vrijdagquote:
Indirect wel ja, maar goede investering want lekker eten is altijd goed.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, dat ook nog, ik was ook uit eten geweest vrijdagJeetje, wat slecht
. Maar nu niet aan eten. Wel een kookboek, telt dat ook?
Dat vond ik ook al inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 15:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Indirect wel ja, maar goede investering want lekker eten is altijd goed.
Ja leuk wel! Gezwommen, geshopt. Die van jou?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoi allemaal, hoe was jullie dag?
Schoolquote:Op woensdag 28 september 2011 19:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja leuk wel! Gezwommen, geshopt. Die van jou?
Vuile stalkerquote:Op woensdag 28 september 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SchoolEn Cosmo gestalkt ook
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:03 schreef FreezePop het volgende:
Ik moest maar school en toen kamer verven
Je hebt toch wel een kattenjurkje gekocht he ?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja leuk wel! Gezwommen, geshopt. Die van jou?
Jij hebt facebook gezien, of niet somsquote:Op woensdag 28 september 2011 20:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een kattenjurkje gekocht he ?
De PI doet mij denken dat je het niet meentquote:
Ik weet ook niet of ie je zal staan eerlijk gezegdquote:Op woensdag 28 september 2011 20:18 schreef JanPiraat het volgende:
Ik vond hem ook wel tof jamaar om hem nou zelf te kopen gaat me weer wat te ver
Verwarrend wel, ik al helemaal huilen en alles.quote:
He bahquote:Op woensdag 28 september 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zoiets heeft een meisje dat ik ken ook gekocht Bloempje, maar dan met witte hondjes erop ofzo
Inderdaad. Katten winnenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
He bahdie moet je weer uitlaten enzo er komt heel wat meer bij die jurk bij kijken met hondjes erop
Ik herkende m! Zelfde ogen toen al!quote:
Watermannnquote:Op woensdag 28 september 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geloof nooit de 3 mensen die: Ram, Boogschutter of Vis zijn.
Dat zijn egoïsten.
Verlies nooit de 3 mensen die: Stier, Kreeft of Steenbok zijn.
Ze zijn eerlijk en geven de ware liefde.
... ...
Laat de volgende 3 mensen nooit gaan: Maagd, Weegschaal en Scorpioen.
Ze kunnen je geheimen goed bewaren en zien je tranen.
Verlies niet de volgende 3 mensen. Leeuw, Tweeling of Waterman.
Zij zijn je echte vrienden.
_--_--_
Wie zijn jullie?IK BEN STEENBOK.
ik geef je die ware liefde meid eerlijk jwt.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geloof nooit de 3 mensen die: Ram, Boogschutter of Vis zijn.
Dat zijn egoïsten.
Verlies nooit de 3 mensen die: Stier, Kreeft of Steenbok zijn.
Ze zijn eerlijk en geven de ware liefde.
... ...
Laat de volgende 3 mensen nooit gaan: Maagd, Weegschaal en Scorpioen.
Ze kunnen je geheimen goed bewaren en zien je tranen.
Verlies niet de volgende 3 mensen. Leeuw, Tweeling of Waterman.
Zij zijn je echte vrienden.
_--_--_
Wie zijn jullie?IK BEN STEENBOK.
Sowiesooquote:Op woensdag 28 september 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nagellak, daar begon onze diepe vriendschap.
Soms.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:49 schreef Bloempje. het volgende:
Klipsje zou een egoïst zijn. Maar dat is ie helemaal niet
Joah, oke, maar dat is iedereen wel eens. Maar meestal ben je een liefje hoorquote:
Je eigen toekomst?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:52 schreef Haarklip het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ik ben egoistisch, ik denk aan m'n eigen toekomst.
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:52 schreef Haarklip het volgende:
Het was wel moeilijk om lachend met schoolspullen een foto te nemen.
Ja, school is mijn toekomst.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je eigen toekomst?
En heuj, ben je bij je opa en oma?
En heuj: WAT EEN LEUK HOOFD
Ik had niet door dat het schoolspullen warenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:53 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja, school is mijn toekomst.
En ja, want ik moest internet hebben.
En ja.
Omdat Ziggo kut is.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom hebben jouw opa en oma wel internet en jij niet?
Ja nou zeg jeetje. Doe gewoon doorposten danquote:
Lasagne en pannenkoeken.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:17 schreef Bloempje. het volgende:
Goed, gespreksonderwerp:
Wat hebben jullie gegeten vanavond?
Oeh, lekker!quote:
Het eten was op toen ik thuis kwam.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:17 schreef Bloempje. het volgende:
Goed, gespreksonderwerp:
Wat hebben jullie gegeten vanavond?
Ahhhwquote:Op woensdag 28 september 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het eten was op toen ik thuis kwam.![]()
![]()
Ga zo met lege maag naar bed. TRUE STORY.
Dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dan word ik dik ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |