Bingo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef miss_sly het volgende:
Het is toch geel, of zit ik me nu te vergissen?
Grrr, zo irritant dat ik het niet weet. Ik heb het nota bene ook in mijn kast staan en gebruik het wel eens.
Koriander?
1982 ? Ik had dat dingquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:31 schreef miss_sly het volgende:
In welk jaar kwam de commodre 64 op de markt?
quote:
niet volgens mijn bronquote:Op dinsniet dag 27 september 2011 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht, en het goede antwoord is al gegeven.
Je bedoelt dus Nederlandse markt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb Wikipedia geraadpleegd. Die zitten er toch niet naast?
Even voor de zekerheid: het is mijn vraag nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt dus Nederlandse markt.
Ow, dat had er dan bij gemoeten, inderdaad!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt dus Nederlandse markt.
In de war met kurkuma?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef miss_sly het volgende:
Het is toch geel, of zit ik me nu te vergissen?
Grrr, zo irritant dat ik het niet weet. Ik heb het nota bene ook in mijn kast staan en gebruik het wel eens.
Koriander?
Dan gok ik 1978quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dat had er dan bij gemoeten, inderdaad!
Nee beantwoord de laaste maar lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:34 schreef miep63 het volgende:
Ik had die vraag over de in het slop geraakte zangcarrière van Sinatra goed geraden. Mag ik dan ook een vraagje stellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |