Ik heb het maar opgezocht. Onbeduidende namen, ik vraag me af of die ook maar iemand zijn bijgeblevenquote:
Echt? Was toch heel hot in die dagen. Is mij zeker bijgebleven, maar als het te moeilijk is, dan heeft hints geven ook weinig zin.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het maar opgezocht. Onbeduidende namen, ik vraag me af of die ook maar iemand zijn bijgebleven
Nou ja, ik spreek alleen voor mezelfquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:45 schreef Kingstown het volgende:
Echt? Was toch heel hot in die dagen. Is mij zeker bijgebleven, maar als het te moeilijk is, dan heeft hints geven ook weinig zin.
Heb het niet helemal gevolgd mar de nacht van Schmeltzer is legebdarisch.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het maar opgezocht. Onbeduidende namen, ik vraag me af of die ook maar iemand zijn bijgebleven
In 1945 was ik niet geboren. Maar er staat me wel iets van bij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in die tijd (15 jaar) nog niet zo heel erg met politiek bezig was
Ik haal lang niet de aanslahen per minuut die blind typende secretaresses wel halen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:52 schreef Kingstown het volgende:
Als we vastlopen, dan zal ik het antwoord geven:
Jan Nico Scholten en Stef Dijkman.
Welke Nederlandse film werd in 1986 bekroond met een Oscar voor beste niet-Engelstalige film?
Een film die Scheidegger heet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haal lang niet de aanslahen per minuut die blind typende secretaresses wel halen.
Dat is me een net iets te cryptisch antwoord.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haal lang niet de aanslahen per minuut die blind typende secretaresses wel halen.
Fons Rademakers met Johinny Kraaykamp in een helden rol. Guub van der Lubbe ging niet zingenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is me een net iets te cryptisch antwoord.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fons Rademakers met Johinny Kraaykamp in een helden rol. Guub van der Lubbe ging niet zingen
Is zo simpelquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Je mag ook gewoon "de aanslag" zeggen hoor...is niet verboden.
Gewichtheffen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:02 schreef tong80 het volgende:
Welke sport werd het hardst getroffen bij de Palestijnse aanslag op de Olympische spelen van 72 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |