Dit reken ik goed.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe je mond maar open, dan haal ik het er wel af.
Maar uh....het was vernoemd naar een Duits Waddeneiland. Borkum volgens mij.
Coulant!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:12 schreef rene29 het volgende:
[..]
Dit reken ik goed.
Radio Veronica ging definitief van start op 15 mei 1960 vanaf het voormalige lichtschip Borkum Riff, dat in de haven van het Duitse Emden werd omgebouwd tot zendschip, op 192 meter of 1562 kHz. In november 1964 werd de Borkum Riff vervangen door de IJslandtrawler Norderney.
Ik twijfel tussen Petra van Staveren en Annemarie Verstappenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Coulant!Norderney is ook een Duits waddeneiland btw.
Wie was de eerste Nederlandse zwemster die een gouden medaille behaalde op een WK zwemmen?
Bonuspunt als je weet waar en wanneer
Eerste WK zwemmen werd gehouden in 1973
Nee. Die heeft nooit op een WK gezwommen. In haar hoogtijdagen werden er nog geen WK's georganiseerd.quote:
Make your choice.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Petra van Staveren en Annemarie Verstappen
Die is het zeker niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:16 schreef rene29 het volgende:
Op de een of andere manier denk ik aan Ria Bremer?
Dan eerder Hansje van Bunschoten die werkt ook bij de TVquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:16 schreef rene29 het volgende:
Op de een of andere manier denk ik aan Ria Bremer?
quote:
Wat ontzettend vriendelijk van jequote:Op dinsdag 27 september 2011 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe je mond maar open, dan haal ik het er wel af.
Maar uh....het was vernoemd naar een Duits Waddeneiland. Borkum volgens mij.
Het enige wat ik kan bedenken is dat je Ria Visser bedoelde? Maar da's dan weer schaatsen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:21 schreef rene29 het volgende:
Zit me nog steeds af te vragen hoe ik in godsnaam bij Ria Bremer kwam.......
Vanwegen de goude stuiverquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:21 schreef rene29 het volgende:
Zit me nog steeds af te vragen hoe ik in godsnaam bij Ria Bremer kwam.......
Ik ben gewoon erg in de war denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:22 schreef Eska het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat je Ria Visser bedoelde? Maar da's dan weer schaatsen.
Dat zou ook nog kunnen inderdaad, van stuif s in....quote:
Nope. zie edit.quote:
Langs de lijn ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:25 schreef rene29 het volgende:
Wat was het eerste (NOS) programma waar Willem Ruis presenteerde?
sorry, bedoelde NOS......
Had al zo'n idee dat jij dit zou wetenquote:
Apollo Henkie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:35 schreef tong80 het volgende:
Henk Terlingen was een populaire voetbalverslaggever. Maar waar werd ie het bekendst door ? En welke bijnaam hield ie er aan over ?
die dus.... te laat....quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Apollo Henkie.
Landing op de maan.
Juist.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Apollo Henkie.
Landing op de maan.
Je hebt de regels gelezen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Verkeerd geschreven maar toch goed gerekend. Cor Galis.
Barnhard.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:45 schreef Lienekien het volgende:
Wie voerde de eerste harttransplantatie uit?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verkeerd geschreven maar toch goedgekeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |