Edit: deel twee ook gelezen en heb echt hardop zitten lachen. Leuk, ik blijf het volgen.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:22 schreef Staal het volgende:
Die eerste is geweldig! Een groot probleem, je wordt overspoeld met werkelijk alle details en aan het eind van al die tekst weet nog niemand wat nu eigenlijk het probleem is..
Ik moest ook lachenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Voordat je reageert
ja, het is een lang verhaal, nee, je bent niet de eerste die daar een opmerking over wil maken
zou het?
Haha, mjaquote:Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Voordat je reageert
ja, het is een lang verhaal, nee, je bent niet de eerste die daar een opmerking over wil maken
zou het?
Sowieso, jullie zijn op vakantie geweest voordat jullie überhaupt een relatie hadden?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Haha, mja.
TS, je twijfelt of ze je gebruikt en ondertussen wil je een relatie met haar aangaan?
Ik zou een gesprek over het voorgeschoten geld aangaan en afspraken daarover maken.
Als MP in het echt ook zo'n autist lang van stof is...quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat er nog meiden zijn die iets met jou willen zeggen. Wat ben jij een vage gast echt, wtfik was hard gillend weggerend van je.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat er nog meiden zijn die iets met jou willen zeggen. Wat ben jij een vage gast echt, wtfik was hard gillend weggerend van je.
Ditquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:38 schreef Unsub het volgende:
TS, wordt schrijver, en gedraag je eens als een man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |