SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Beter onethisch dan oneetbaar
Latersquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:30 schreef SiIk het volgende:
Ik ben er weg van
Maar 5 minuutjens te laat
ctrl +quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:25 schreef Stokstaart het volgende:
godver weet iemand hoe je FOK! weer groter maakt? heb iets aangeklikt en nu is alles 2x zo klein
That workedquote:
Lekker in de stiltezone praten!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van het omschoppen van de gevestigde orde.
Neem die giecheltrutten hier uit de gang dan ook gelijk even meequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker in de stiltezone praten!
Nog buiten dat, het is gewoon een gevaar voor de volksgezondheid.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van het omschoppen van de gevestigde orde. Tijd dat de (antidepressiva) farmaceutische industrie omvalt
.
Nee, dat is stom.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker in de stiltezone praten!
Idd. Maar mensen willen die pil. Want de meeste mensen denken niet logisch na.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog buiten dat, het is gewoon een gevaar voor de volksgezondheid.
En bepaalde artsen zijn maar wat blij om je zulke zooi voor te schrijven hoor. Zelfde met slaappillen.
Je komt ergens bij een vertrouwenspersoon om 'beter' te worden, niet om verder de problemen in geholpen te worden d.m.v. afhankelijkheid van medicatie
Het staat vrij om de TT naar believen aan te passen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:34 schreef Symphonic het volgende:
Guppie doet het weer, we kunnen hem alleen niet uitzetten als iemand wil draaien
Zelfde met 'de pil'. Snap dat de wereld en vrouwen erbij gebaat zijn dat je niet van de ene in de andere zwangerschap rolt, maar of jezelf volproppen met hormonen nou de beste oplossing isquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd. Maar mensen willen die pil. Want de meeste mensen denken niet logisch na.
Ik twijfel daar ook aan. Maar voor sommigen is dat op het moment de beste oplossing.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zelfde met 'de pil'. Snap dat de wereld en vrouwen erbij gebaat zijn dat je niet van de ene in de andere zwangerschap rolt, maar of jezelf volproppen met hormonen nou de beste oplossing is
Ik ben de pil enorm dankbaar, zonder pil ben ik 24/7 ongesteld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zelfde met 'de pil'. Snap dat de wereld en vrouwen erbij gebaat zijn dat je niet van de ene in de andere zwangerschap rolt, maar of jezelf volproppen met hormonen nou de beste oplossing is
de site nog niet helaasquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:34 schreef Symphonic het volgende:
Guppie doet het weer, we kunnen hem alleen niet uitzetten als iemand wil draaien
Met de pil ben je toch eigenlijk helemaal niet ongesteld meer? Althans je bloedt wel maar is meer een kunstmatige bloeding opgewekt door diezelfde pil?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben de pil enorm dankbaar, zonder pil ben ik 24/7 ongesteld.
3 weken pil slikken, 1 week ongesteld (of iets minder). Sommige slikken hem heel het jaar door, of continue. Mij is altijd verteld dat, dat niet mag. Maar de 1 zeg dus van wel en de ander niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met de pil ben je toch eigenlijk helemaal niet ongesteld meer? Althans je bloedt wel maar is meer een kunstmatige bloeding opgewekt door diezelfde pil?
Dat heb ik een keer gelezen hier op FOK!![]()
die kan je veranderen tochquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:51 schreef SiIk het volgende:
Meh, gewoon 5 minuutjes te laat en ik mocht er niet meer in. Vorige les mocht er iemand nog na 20 min in
Volgende keer maar een shirtje met meer decolleté aan doen..
Wat heeft FOK! mij een moeilijk ww gegeven trouwens
Lekker is die hè! Als ik wat wil veranderen moet ik altijd naar mijn mail om het wachtwoord op te zoeken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:51 schreef SiIk het volgende:
Meh, gewoon 5 minuutjes te laat en ik mocht er niet meer in. Vorige les mocht er iemand nog na 20 min in
dat kun je gewoon wijzigen in wat je zelf wil hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:51 schreef SiIk het volgende:
Ja datquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker is die hè! Als ik wat wil veranderen moet ik altijd naar mijn mail om het wachtwoord op te zoeken.
Daar ben ik te lui voor + dan moet ik weer een wachtwoord verzinnen omdat ik liever niet iets heb dat ik op andere sites al gebruik en opzich is 't wel een okay wachtwoord zo standaard.quote:
Als je je wachtwoord 3x verkeerd typt blokkeren ze je accountquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker is die hè! Als ik wat wil veranderen moet ik altijd naar mijn mail om het wachtwoord op te zoeken.
Drie keer verkeerd copy/pasten lukt zelfs mij niet. Denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je je wachtwoord 3x verkeerd typt blokkeren ze je account
Kan je die even weg doen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:54 schreef Watertornado het volgende:
Er begint hier lichtelijk een zonnetje te komen . . .
Ja idd!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 weken pil slikken, 1 week ongesteld (of iets minder). Sommige slikken hem heel het jaar door, of continue. Mij is altijd verteld dat, dat niet mag. Maar de 1 zeg dus van wel en de ander niet.
Ik heb altijd 3 weken slikken en 1 week ongesteld gedaan. Alleen als ik op vakantie ging, slikte ik hem een maandje door
Het schijnt geen kwaad te kunnen, en in principe zou je nooit ongesteld hoeven worden. Nooit vind ik overdreven, maar ik ga echt niet elke maand ongesteld zijn hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja idd!
Ken ook zo'n meisje die slikt de pil gewoon door, hoeft ze lekker niet ongesteld te worden. Kan nooit goed zijn toch
Op de volgende site dat het gewoon kanquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja idd!
Ken ook zo'n meisje die slikt de pil gewoon door, hoeft ze lekker niet ongesteld te worden. Kan nooit goed zijn toch
Zou niet best zijn neequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Drie keer verkeerd copy/pasten lukt zelfs mij niet. Denk ik.
Moet je anders zo'n pil weer uitspugen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja idd!
WTquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je anders zo'n pil weer uitspugen?
Whehe droogklootquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je anders zo'n pil weer uitspugen?
Voordelen van het doorslikken (geen stopweek inlassen)quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het schijnt geen kwaad te kunnen, en in principe zou je nooit ongesteld hoeven worden. Nooit vind ik overdreven, maar ik ga echt niet elke maand ongesteld zijn hoor
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vooral voor het vetgedrukte deed ik niet continue doorslikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |