Vorige delen zijn hier tevinden
Deel 12
Deel 11
Deel 10
Ook deel 10
Weer deel 10
Deel 9
Deel 8
Deel 7
Deel 6
Deel 5
Deel 4
het grote eindhoven-topic deel 3
het grote eindhoven-topic deel 2
het grote eindhoven-topic deel 1
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 03-07-2002 22:03]
quote:Eej, we hadden een mooi openingswoord gemaakt voor ieder deel
Op woensdag 03 juli 2002 21:20 schreef Barb het volgende:
Deel 13
en Barb edit je beginpost eens es
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 21:24 schreef r8ality het volgende:
hier dan nog een keer:
en Barb edit je beginpost eens es
quote:* ikke_ook is nie zo handig met webgedoe
Op woensdag 03 juli 2002 21:26 schreef r8ality het volgende:
en mensen wel vlaggetjes erop pleuren heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:sla het plaatje op en open het in Paint, teken een vlaggetje erop en pleur em weer ergens op een server en post het hier...
Op woensdag 03 juli 2002 21:29 schreef ikke_ook het volgende:[..]
* ikke_ook is nie zo handig met webgedoe
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. hoe moet dat, vlaggetje zettenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mocht je geen uploadruimte hebben of niet snappen hoe dat werkt mail het plaatje maar dan naar r8ality@planet.nl dan zorg ik er wel voor
quote:Zeg ff als je em hebt, ik woon daar dichtbij en kan mijn straat ook niet vinden
Op woensdag 03 juli 2002 21:32 schreef blieblie het volgende:
Waar is de hoogstraatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet je wat, ik laat r8ality het wel doen
R8ality, ik woon hier:
quote:Hier ga ik voor
Op woensdag 03 juli 2002 21:34 schreef r8ality het volgende:[..]
mocht je geen uploadruimte hebben of niet snappen hoe dat werkt mail het plaatje maar dan naar r8ality@planet.nl dan zorg ik er wel voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zow asjeblieft
quote:jij hebt 2 huizen
Op woensdag 03 juli 2002 21:34 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]Zow asjeblieft
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:luie varkens ook allemaal hier
Op woensdag 03 juli 2002 21:34 schreef Barb het volgende:[..]
Zeg ff als je em hebt, ik woon daar dichtbij en kan mijn straat ook niet vinden
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(veel te weinig detail op dat plaatje:))Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Weet je wat, ik laat r8ality het wel doen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.R8ality, ik woon hier:
[Dit bericht is gewijzigd door r8ality op 03-07-2002 21:38]
quote:-edit
Op woensdag 03 juli 2002 21:34 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]Zow asjeblieft
ik accepteer de cookies.
Laat maar, ik haal r8ality en blieblie door elkaar vandaag
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 03-07-2002 21:39]
quote:ga ergens anders met babyvet spelen dan ofzow
Op woensdag 03 juli 2002 21:36 schreef Aernout het volgende:
Zo erg roeleert Eindhoven nu ook weer niet, om er 14 topics over te openen
quote:Maar haar bewoners wel
Op woensdag 03 juli 2002 21:36 schreef Aernout het volgende:
Zo erg roeleert Eindhoven nu ook weer niet, om er 14 topics over te openen
quote:Hey
Op woensdag 03 juli 2002 21:37 schreef r8ality het volgende:
ga ergens anders met babyvet spelen dan ofzowom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Vlaggetje 1 is Studentenhuis
Op woensdag 03 juli 2002 21:36 schreef r8ality het volgende:[..]
jij hebt 2 huizen
ik accepteer de cookies.
quote:L
Op woensdag 03 juli 2002 21:37 schreef blieblie het volgende:
en das om precies te zijn bij de pijlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Het lukt niet
Op woensdag 03 juli 2002 21:38 schreef Arcee het volgende:
* Arcee vraagt zich af hoe 't met Barb's plaatjesmaakactiviteiten is.
quote:daar zit wat in.. jammer dat Geldrop er niet bijstaat anders had ik ook mijn ouderlijk huis aan kunnen geven maar ja ach wat jammer
Op woensdag 03 juli 2002 21:39 schreef blieblie het volgende:[..]
Vlaggetje 1 is Studentenhuis
Vlaggetje 2 is Pappa en mamma thuisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* r8ality gaat even plaatjes opslaan
ik accepteer de cookies.
quote:Dan heb je me dus wel gezien, rare Belg.
Op woensdag 03 juli 2002 21:38 schreef Aernout het volgende:
Ik heb Barb zelfs nog nooit gezien, behalve op de BBQ-meet
Ik weet zeker dat ik de enige die dag was, die een echt "gesprek" met je heeft gevoerd dat niet over babyvet ging!
quote:Ik heb die van mijn net opgestuurd dus die zal zo ook wel verschijnen
Op woensdag 03 juli 2002 21:40 schreef r8ality het volgende:[..]
daar zit wat in.. jammer dat Geldrop er niet bijstaat anders had ik ook mijn ouderlijk huis aan kunnen geven maar ja ach wat jammer
ik accepteer de cookies.* r8ality gaat even plaatjes opslaan
ik accepteer de cookies.
quote:Ik herrinner me alleen je tietuh
Op woensdag 03 juli 2002 21:41 schreef Barb het volgende:
Ik weet zeker dat ik de enige die dag was, die een echt "gesprek" met je heeft gevoerd dat niet over babyvet ging!
quote:Muts!! Niet alles zomaar kopieren en plakken !!
Op woensdag 03 juli 2002 21:20 schreef Barb het volgende:
Na 10 delen vol met prachtige anekdotes over Eindhoven en haar bewoners, presenteer ik met trots:
quote:En die ene die je al had dan?
Op woensdag 03 juli 2002 21:40 schreef Barb het volgende:
Het lukt nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ik zie em
Op woensdag 03 juli 2002 21:41 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Ik heb die van mijn net opgestuurd dus die zal zo ook wel verschijnen
ik accepteer de cookies.
quote:Barb is afgeleid door aernout
Op woensdag 03 juli 2002 21:42 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Muts!! Niet alles zomaar kopieren en plakken !!
ik accepteer de cookies.
quote:Ja, je had ook echt moeite met me recht in mijn ogen kijken ja
Op woensdag 03 juli 2002 21:42 schreef Aernout het volgende:
Ik herrinner me alleen je tietuh
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 21:42 schreef ikke_ook het volgende:
Muts!! Niet alles zomaar kopieren en plakken !!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oww god, zo gaat het dus echt al de hele dag he!! Ik maak echt de ene blunder na de andere, wordt knettergek van mijn eigen stommiteiten
* Barb btje moe
quote:Daar is de kleur dus niet goed van
Op woensdag 03 juli 2002 21:42 schreef Arcee het volgende:
En die ene die je al had dan?
quote:* r8ality zit toch heel erg hard aan een foto te denken die die wil hebben
Op woensdag 03 juli 2002 21:44 schreef Barb het volgende:[..]
Ja, je had ook echt moeite met me recht in mijn ogen kijken ja
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 21:43 schreef r8ality het volgende:
Barb is afgeleid door aernoutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ben de hele dag al aan het dagdromen over hem ja
quote:Maak je geen zorgen, dat is best wel normaal
Op woensdag 03 juli 2002 21:46 schreef Barb het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.Ja, ben de hele dag al aan het dagdromen over hem ja
ik accepteer de cookies.
quote:--------------------------------------------------------------------------------
[..]Okee, duidelijk.
quote:Hè!! Alweer niet
Oeps, had ik niet gelezen Had je speciale plannen dan? volgende is voor jou! (Als je er op tijd bij bent)
quote:Ow gelukkig maar, ik werd al een btje ongerust namelijk. En dan ook nog die herinnering aan je starende blauwe ogen in september ....
Op woensdag 03 juli 2002 21:49 schreef Aernout het volgende:
Maak je geen zorgen, dat is best wel normaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ja en ik als eindhoven-reeks-starter wil ook wel weer eens een eindhoven-topic op z'n naam
Op woensdag 03 juli 2002 21:49 schreef ikke_ook het volgende:
Op dinsdag 02 juli 2002 22:25 schreef Arcee het volgende:
[..]--------------------------------------------------------------------------------
[..]Hè!! Alweer niet
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb Barb nog geprobeerd tegen te houden, maar ze was zo enthousiast dat ze per se een nieuwe wilde makenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
JULLIE MOETEN GEWOON GOED OP LETTEN!!
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 21:50 schreef Barb het volgende:
Ow gelukkig maar, ik werd al een btje ongerust namelijk. En dan ook nog die herinnering aan je starende blauwe ogen in september ....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En jouw ogen waren ook zo blauw
quote:ik kom altijd in het midden van een topic aanzeilen
Op woensdag 03 juli 2002 21:52 schreef Barb het volgende:
Nah zeg, beetje ruzieën om wie het volgende deel aan mag maken. Kinders toch. Tsssk.JULLIE MOETEN GEWOON GOED OP LETTEN!!
quote:Heb jij niet ergens de urls van de 1e drie delen die toen nog niet HGE genoemd werden?
Op woensdag 03 juli 2002 21:50 schreef r8ality het volgende:
ja en ik als eindhoven-reeks-starter wil ook wel weer eens een eindhoven-topic op z'n naamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:JIJ WAS GEWOON VEEL TE VROEG!! Kijk maar s hier hoeveel posts er nog na jou aanmaken zijn!!
Op woensdag 03 juli 2002 21:52 schreef Barb het volgende:
Nah zeg, beetje ruzieën om wie het volgende deel aan mag maken. Kinders toch. Tsssk.JULLIE MOETEN GEWOON GOED OP LETTEN!!
quote:kzal m'n zoektalenten eens gaan aanwenden
Op woensdag 03 juli 2002 21:53 schreef Barb het volgende:[..]
Heb jij niet ergens de urls van de 1e drie delen die toen nog niet HGE genoemd werden?
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 21:52 schreef Aernout het volgende:
En jouw ogen waren ook zo blauwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ze leken wel fakeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ja ja, reuzeinterassant ja
Op woensdag 03 juli 2002 21:55 schreef Aernout het volgende:
Maar we hebben relatief diepe gesprekken gevoerd...
(en dan later horen dat je gvd bij de rest van de Fok!sters babyvet hebt zitten voelen, what the hell did I do wrong!!??)
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 21:57 schreef blieblie het volgende:
Zeg willen alle mensen die niet binnen een straal van 10 km rond eindhoven wonen ff opdonderen?? Barb raakt afgeleid van jullieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat? Maakte ik weer een typo?
quote:ik w8 eerst nog op meer mensen..
Op woensdag 03 juli 2002 21:55 schreef ikke_ook het volgende:
Wil het een btje lukken met het kaartje R8ality, kunnen we zo al een totaaltje verwachtten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
barb pssst:
het grote eindhoven-topic deel 3
het grote eindhoven-topic deel 2
het grote eindhoven-topic deel 1
quote:
Zeg willen alle mensen die niet binnen een straal van 10 km rond eindhoven wonen ff opdonderen?? Barb raakt afgeleid van jullieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:je doet niks anders
Op woensdag 03 juli 2002 21:58 schreef Barb het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.Wat? Maakte ik weer een typo?
quote:Moet je maar niet zo vroeg weggaan. Jij was ook nog wel aan de beurt gekomen
Op woensdag 03 juli 2002 21:58 schreef Barb het volgende:
(en dan later horen dat je gvd bij de rest van de Fok!sters babyvet hebt zitten voelen, what the hell did I do wrong!!??)
quote:Dit gaat niet over mij.
ik accepteer de cookies.
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 21:46 schreef Barb het volgende:
Daar is de kleur dus niet goed vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik wil geen blauwe, maar de kleuren van mijn frontje.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoiets?
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 22:02 schreef Aernout het volgende:
Moet je maar niet zo vroeg weggaan. Jij was ook nog wel aan de beurt gekomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:das saai
Op woensdag 03 juli 2002 22:04 schreef Aernout het volgende:
We hebben zelfs nieteens gezoened
quote:Wijze les voor vandaag: je moet nóóit proberen Barb tegen te houden.
Op woensdag 03 juli 2002 21:49 schreef ikke_ook het volgende:
Hè!! Alweer nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb Barb nog geprobeerd tegen te houden, maar ze was zo enthousiast dat ze per se een nieuwe wilde makenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Oh! Het komt in de buurt!
Op woensdag 03 juli 2002 22:03 schreef Arcee het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoiets?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Pffffff, als jij mij kan vertellen waar ik de Eurogarden kan vinden ben je geslaagd voor je Eindhexamen
Op woensdag 03 juli 2002 22:03 schreef Aernout het volgende:[..]
Dit gaat niet over mij.
Na 7 jaar in dat dorp gewoond hebbende heb ik bepaalde rechten opgebouwd
quote:Owk, heb ik toch nog wat geleerd vandaag
Op woensdag 03 juli 2002 22:05 schreef Arcee het volgende:[..]
Wijze les voor vandaag: je moet nóóit proberen Barb tegen te houden.
ik accepteer de cookies.
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 22:05 schreef Barb het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik laat me niet zo makkelijk betasten hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb in alle delen gepost behalve deel 13....
quote:dat laatste woord doet et um
Op woensdag 03 juli 2002 22:06 schreef blieblie het volgende:[..]
Pffffff, als jij mij kan vertellen waar ik de Eurogarden kan vinden ben je geslaagd voor je Eindhexamen
ik accepteer de cookies.
quote:Ik weet het
Op woensdag 03 juli 2002 22:06 schreef blieblie het volgende:[..]
Pffffff, als jij mij kan vertellen waar ik de Eurogarden kan vinden ben je geslaagd voor je Eindhexamen
ik accepteer de cookies.
quote:prutser
Op woensdag 03 juli 2002 22:07 schreef ArTiC het volgende:
Waaaaaaa ik heb deel 13 gemistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Ik heb in alle delen gepost behalve deel 13....
quote:wanna-b Helmonder
Op woensdag 03 juli 2002 22:08 schreef r8ality het volgende:[..]
prutser
ik accepteer de cookies.
quote:Nee inderdaad
Op woensdag 03 juli 2002 22:04 schreef Aernout het volgende:
We hebben zelfs nieteens gezoened
(Barbje alleen maar bij Ted en MrWilliams gesocialized heeft)
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 03-07-2002 22:10]
quote:ik ook
Op woensdag 03 juli 2002 22:08 schreef ArTiC het volgende:[..]
Ik weet het
ik accepteer de cookies.
quote:IK.HEB.GEEN.GELDIG.PASPOORT
Op woensdag 03 juli 2002 22:09 schreef ArTiC het volgende:[..]
wanna-b Helmonder
ik accepteer de cookies.
quote:Want anders ...
Op woensdag 03 juli 2002 22:05 schreef Arcee het volgende:
Wijze les voor vandaag: je moet nóóit proberen Barb tegen te houden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik weet het oohook.
Op woensdag 03 juli 2002 22:08 schreef ArTiC het volgende:
Ik weet hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hebben ze nog steeds de tips met de vliegtuigjes erop trouwens?
quote:anders lukt het misschien wel
Op woensdag 03 juli 2002 22:10 schreef Barb het volgende:[..]
Want anders ...
ik accepteer de cookies.
quote:Mijn god een kenner
Op woensdag 03 juli 2002 22:11 schreef Barb het volgende:[..]
Ik weet het oohook.
Hebben ze nog steeds de tips met de vliegtuigjes erop trouwens?
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 22:06 schreef Barb het volgende:
Oh! Het komt in de buurt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dit dichterbij of verderweg?
quote:Uit mijn wilde-haren-periode nog
Op woensdag 03 juli 2002 22:12 schreef r8ality het volgende:
Mijn god een kennerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Voor een Fok-meeting is dat wel uitzonderlijk. Daar doet iedereen het met iedereen
Op woensdag 03 juli 2002 22:09 schreef Barb het volgende:
Nee inderdaadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.We hadden wel bijzonder weinig interesse in elkaarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 22:13 schreef ikke_ook het volgende:
Voor de sporters onder ons Al dan niet passief
Richard is ook door naar de volgende ronde van Wimbledon!!
quote:Maar je werd nog wel even door ikke_ook genoemd. Kijk, ikke_ook, dít is ArTiC.
Op woensdag 03 juli 2002 22:07 schreef ArTiC het volgende:
Waaaaaaa ik heb deel 13 gemistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Ik heb in alle delen gepost behalve deel 13....
quote:Ik had hem heel snel geedit, alleen Barbje zag het weer over het hoofd
Op woensdag 03 juli 2002 22:15 schreef Arcee het volgende:[..]
Maar je werd nog wel even door ikke_ook genoemd. Kijk, ikke_ook, dít is ArTiC.
ik accepteer de cookies.
[Dit bericht is gewijzigd door ikke_ook op 03-07-2002 22:17]
quote:Ik ben niet iedereen
Op woensdag 03 juli 2002 22:14 schreef Aernout het volgende:
Voor een Fok-meeting is dat wel uitzonderlijk. Daar doet iedereen het met iedereen
quote:Dus mijn eer is gered
Op woensdag 03 juli 2002 22:15 schreef Arcee het volgende:[..]
Maar je werd nog wel even door ikke_ook genoemd. Kijk, ikke_ook, dít is ArTiC.
ik accepteer de cookies.
quote:Yesssssss!
Op woensdag 03 juli 2002 22:13 schreef ikke_ook het volgende:
Voor de sporters onder ons Al dan niet passief
Richard is ook door naar de volgende ronde van Wimbledon!!
* Arcee dacht dat 't nog regende na die 2 eerste games.
ik accepteer de cookies.
quote:* ArTiC moet dan ook maar eens gaan
Op woensdag 03 juli 2002 22:14 schreef Aernout het volgende:[..]
Voor een Fok-meeting is dat wel uitzonderlijk. Daar doet iedereen het met iedereen
quote:Ik vond jou wel een geil ding, maar je was plotseling weg en toen heb ik maar een ander geil ding gepakt
Op woensdag 03 juli 2002 22:16 schreef Barb het volgende:[..]
Ik ben niet iedereen
ik accepteer de cookies.
quote:Barbje had 'm al gequoot voor jij 'm geëdit had.
Op woensdag 03 juli 2002 22:16 schreef ikke_ook het volgende:
Ik had hem heel snel geedit, alleen Barbje zag het weer over het hoofdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dit is dichterbij, maar dan het blauwe in de hoeken nog weg (hoe heb je dat gedaan trouwens, ik zoek me gek hier).
Op woensdag 03 juli 2002 22:14 schreef Arcee het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Is dit dichterbij of verderweg?
ik accepteer de cookies.
- edit stomme typoos vandaag zeg
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 03-07-2002 22:23]
quote:<-- deze? goed gejat he
Op woensdag 03 juli 2002 22:12 schreef Barb het volgende:
Leuk plaatje trouwens, ArTiC
quote:Zo kun je het ook uitleggen
Op woensdag 03 juli 2002 22:18 schreef Arcee het volgende:[..]
Barbje had 'm al gequoot voor jij 'm geëdit had.
ik accepteer de cookies.
quote:Ik zie wel meer over het hoofd, want ik heb echt géén idee waar het over gaat!
Op woensdag 03 juli 2002 22:16 schreef ikke_ook het volgende:
Ik had hem heel snel geedit, alleen Barbje zag het weer over het hoofdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ja precies, ik dacht, laat maar zitten, het maakt die vent toch niet uit wiens babyvet ie in handen heeft vannacht. Ik blijf wel lekker veilig bij mijn twee favo mannen hangen.
Op woensdag 03 juli 2002 22:18 schreef Aernout het volgende:
Ik vond jou wel een geil ding, maar je was plotseling weg en toen heb ik maar een ander geil ding gepakt
quote:Barb's 'once in a lifetime' neukkans met sexgod
Op woensdag 03 juli 2002 22:21 schreef Barb het volgende:
Ja precies, ik dacht, laat maar zitten, het maakt die vent toch niet uit wiens babyvet ie in handen heeft vannacht. Ik blijf wel lekker veilig bij mijn twee favo mannen hangen.
quote:Zeer goed gejat, ik vind em erg leuk
Op woensdag 03 juli 2002 22:18 schreef ArTiC het volgende:
<-- deze? goed gejat heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 22:23 schreef Aernout het volgende:
Barb's 'once in a lifetime' neukkans met sexgod
Kansen creëer je zelf, dat laat je niet van toeval afhangen
quote:Durf eens te zeggen dat je er problemen mee hebt
Op woensdag 03 juli 2002 22:25 schreef Hrun het volgende:
nu gaat het in het eindhoven topic ook al over sex..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 22:18 schreef Barb het volgende:
Dit is dichterbij, maar dan het blauwe in de hoeken nog weg
Zo?
quote:Beetje pielen met Colors/Adjust/Red Blue Green en Brightness/Contrast.
(hoe heb je dat gedaan trouwens, ik zoek me gek hier).
quote:Al 14 delen sinds r8ality hier post Hrun, let es wat beter op joh
nu gaat het in het eindhoven topic ook al over sex..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:De kans heb je ook zelf gecreeerd, alleen vergeet je te scoren
Op woensdag 03 juli 2002 22:24 schreef Barb het volgende:
Kansen creëer je zelf, dat laat je niet van toeval afhangen
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 22:28 schreef Barb het volgende:[..]
Al 14 delen sinds r8ality hier post Hrun, let es wat beter op joh
ik accepteer de cookies.
quote:Aha, dus dat doet de truuk!
Op woensdag 03 juli 2002 22:27 schreef Arcee het volgende:
Beetje pielen met Colors/Adjust/Red Blue Green en Brightness/Contrast.
Nu ff kiezen tussen:
1
2
3
Ik stem optie 3
quote:Welnee, ik kies ervoor om niet te scoren
Op woensdag 03 juli 2002 22:30 schreef Aernout het volgende:
De kans heb je ook zelf gecreeerd, alleen vergeet je te scorenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Tot de volgende keer blieblie!
Op woensdag 03 juli 2002 22:32 schreef blieblie het volgende:
ik kom over een uurtje of 2 / 3 wel terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ja, en ik mocht gister niet eens iets over rondingen zeggen van Barb...
ik accepteer de cookies.
quote:*ook op 3 stemt*
Op woensdag 03 juli 2002 22:32 schreef Barb het volgende:
Nu ff kiezen tussen:1
2
3
Ik stem optie 3
quote:behalve voor modemers dan
Op woensdag 03 juli 2002 22:34 schreef r8ality het volgende:
Mijn icon is toch veel leukerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:asexuele trut!
Op woensdag 03 juli 2002 22:33 schreef Barb het volgende:[..]
Welnee, ik kies ervoor om niet te scoren
ik accepteer de cookies.
quote:Jij heet dan ook geen Aernout
Op woensdag 03 juli 2002 22:34 schreef Arcee het volgende:[..]
Ja, en ik mocht gister niet eens iets over rondingen zeggen van Barb...
ik accepteer de cookies.
quote:ik ben het eens met [betreffende user]
Op woensdag 03 juli 2002 22:36 schreef Aernout het volgende:[..]
asexuele trut!
ik accepteer de cookies.
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 22:36 schreef Aernout het volgende:
asexuele trut!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nah, k ben echt al voor veel dingen uitgscholden, maar dit slaat wérkelijk alles
quote:nu ja. het is sex zonder mij, dus ja!
Op woensdag 03 juli 2002 22:27 schreef r8ality het volgende:[..]
Durf eens te zeggen dat je er problemen mee hebt
ik accepteer de cookies.
quote:Tuurlijk eindelijk heeft dit topic het licht gezien, het duurde een tijdje maar dan heb je ook wat
ik accepteer de cookies.
quote:Vast wel, maar of jij wordt toegelaten
Op woensdag 03 juli 2002 22:39 schreef Aernout het volgende:
Komt er nog eens een BBQ meet ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Help me dan ff onthouen dat ik mijn kuisheidsgordel goed op slot draai die dag
Op woensdag 03 juli 2002 22:39 schreef Aernout het volgende:
Komt er nog eens een BBQ meet ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ben je bang dat je jezelf niet meer in bedwang kunt houden?
Op woensdag 03 juli 2002 22:40 schreef Barb het volgende:[..]
Help me dan ff onthouen dat ik mijn kuisheidsgordel goed op slot draai die dag
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 22:41 schreef Aernout het volgende:[..]
Ben je bang dat je jezelf niet meer in bedwang kunt houden?
quote:Ja, ik ben helemaal losgeslagen sinds een week of 4
Op woensdag 03 juli 2002 22:41 schreef Aernout het volgende:
Ben je bang dat je jezelf niet meer in bedwang kunt houden?
quote:Edisonstraat, Hemelrijken
Op woensdag 03 juli 2002 22:44 schreef Jed1Gam het volgende:
waar in ehv zitten de hoeren?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Je moet wel een schijn van kuisheid en maagdelijkheid weten op te houden, wil je een kans bij mij maken
Op woensdag 03 juli 2002 22:43 schreef Barb het volgende:[..]
Ja, ik ben helemaal losgeslagen sinds een week of 4
ik accepteer de cookies.
quote:Wat maakt jou toch zo zeker dat jij uberhaupt een kans bij mij maakt, Aernout? Ik bedoel: je bent echt niet de enige sexgod die er hier rondloopt hoor. En dan is het alleen nog maar van horen zeggen ...
Op woensdag 03 juli 2002 22:45 schreef Aernout het volgende:
Je moet wel een schijn van kuisheid en maagdelijkheid weten op te houden, wil je een kans bij mij makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoewel...
quote:ja want ik ben er ook nog natuurlijk
Op woensdag 03 juli 2002 22:47 schreef Barb het volgende:[..]
Wat maakt jou toch zo zeker dat jij uberhaupt een kans bij mij maakt, Aernout? Ik bedoel: je bent echt niet de enige sexgod die er hier rondloopt hoor. En dan is het alleen nog maar van horen zeggen ...
quote:Een man voelt zoiets feilloos aan
Op woensdag 03 juli 2002 22:47 schreef Barb het volgende:
Wat maakt jou toch zo zeker dat jij uberhaupt een kans bij mij maakt, Aernout? Ik bedoel: je bent echt niet de enige sexgod die er hier rondloopt hoor. En dan is het alleen nog maar van horen zeggen ...
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 22:48 schreef r8ality het volgende:
ja want ik ben er ook nog natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 22:48 schreef Aernout het volgende:
Een man voelt zoiets feilloos aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(Katten kijken me stom aan)
Vrouwelijke intuïtie bedoel je, Aernout?
quote:Anytime, Barb!
Op woensdag 03 juli 2002 22:45 schreef Barb het volgende:
Arcee, dank je wel voor je hulp en de moeite!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Zoiets ja, maar dan mannelijk
Op woensdag 03 juli 2002 22:51 schreef Barb het volgende:
quote:wat kunnen die katten er nou aan doen
Op woensdag 03 juli 2002 22:51 schreef Barb het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.(Katten kijken me stom aan)
quote:Owwww, ego bedoel je!?!?!?! Zeg dat dan meteen
Op woensdag 03 juli 2002 22:52 schreef Aernout het volgende:
Zoiets ja, maar dan mannelijk
quote:* Hrun nog lang geen man is.
Op woensdag 03 juli 2002 22:48 schreef Aernout het volgende:[..]
Een man voelt zoiets feilloos aan
ik accepteer de cookies.
quote:Hrun vast wel wat manieren heeft bedacht ondertussen om aan telefoonnummer van Eva te komen (of heb je die al?)?
Op woensdag 03 juli 2002 23:00 schreef Hrun het volgende:
* Hrun nog lang geen man is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hrun ook (net als Barb) geen trouw mailer is
quote:Hou je niet meer van me? Je doet zo kribbig opeens
Op woensdag 03 juli 2002 22:58 schreef Barb het volgende:[..]
Owwww, ego bedoel je!?!?!?! Zeg dat dan meteen
quote:Niks, maar die vragen zich af waarom ik dubbelgeklapt onder de tafel lig te lachen.
Op woensdag 03 juli 2002 22:56 schreef r8ality het volgende:
wat kunnen die katten er nou aan doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Aernout, hoe kun je dat nou denken! Ik hou alleen toch maar van jou, dat weet je toch wel!!
Op woensdag 03 juli 2002 23:01 schreef Aernout het volgende:
Hou je niet meer van me? Je doet zo kribbig opeens
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 23:02 schreef Arcee het volgende:
Barb? Ksieje plaatje nie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Hey, ik ben de onschuld zelfe hoor, ik doe helemaal niks hier!
Op woensdag 03 juli 2002 23:03 schreef blieblie het volgende:
Ik ben weer ff weg, en meteen lult Barb iedereen omver....
Kansloosom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik duik mijn bedje in en ga lekker slapen.
damm ik luister wel braaf he.. als ik geroepen word kom ik..
dat doe ik niet altijd hoor!
quote:Truste Barbje
Op woensdag 03 juli 2002 23:06 schreef Barb het volgende:
Heren, het was me weer een waar genoegen vanavond.Ik duik mijn bedje in en ga lekker slapen.
ik accepteer de cookies.
quote:ikke ikke ikke!!!!
Op woensdag 03 juli 2002 23:07 schreef blieblie het volgende:
ik zie een mooi kruisjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar nog iemand zin in een half flesje Passoa Diablo??
Ik vin em ranzig, en je mag em hier ophalenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ow jaah, wel bij vlaggetje 2
Op woensdag 03 juli 2002 23:07 schreef blieblie het volgende:
ik zie een mooi kruisjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar nog iemand zin in een half flesje Passoa Diablo??
Ik vin em ranzig, en je mag em hier ophalenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:het onweert hier
Op woensdag 03 juli 2002 23:10 schreef blieblie het volgende:
Flesje ophalenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij vlaggetje 2 op het kaartje op pagina 1 of 2 van dit topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:die *rolt van lachen over vloer* ondertitel weghalen
Op woensdag 03 juli 2002 23:09 schreef _Mal_ het volgende:
ja en nu?wat moettik doen dan?
WHAHAHHAHA *auw in mijn buik*
*proest*
hehe weer lucht
quote:Jah hey!! ik kom em niet brengen hoor!!
Op woensdag 03 juli 2002 23:10 schreef _Mal_ het volgende:[..]
het onweert hier
ik accepteer de cookies.
* _Mal_ is bang voor onweer
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 23:11 schreef r8ality het volgende:[..]
die *rolt van lachen over vloer* ondertitel weghalen
*proest*
hehe weer lucht
ik accepteer de cookies.
quote:dan gooi maar weg want ik vinnut echt dood eng..
Op woensdag 03 juli 2002 23:11 schreef blieblie het volgende:[..]
Jah hey!! ik kom em niet brengen hoor!!
Neemt snel slok cola om kauwgumballensmaak weg te spoelen
quote:ja man kei erg..
Op woensdag 03 juli 2002 23:12 schreef Aernout het volgende:
OK, ik roel dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:* Giet 1 euro en 49 eurocent weg
Op woensdag 03 juli 2002 23:12 schreef _Mal_ het volgende:[..]
dan gooi maar weg want ik vinnut echt dood eng..
quote:ik moet mezelf toch promoten voor een kamer in utrecht?!
Op woensdag 03 juli 2002 23:11 schreef r8ality het volgende:[..]
die *rolt van lachen over vloer* ondertitel weghalen
*proest*
hehe weer lucht
ik accepteer de cookies.
quote:wrom koop je ut dan eik?
Op woensdag 03 juli 2002 23:13 schreef blieblie het volgende:[..]
* Giet 1 euro en 49 eurocent weg
quote:Als een konijn
Op woensdag 03 juli 2002 23:12 schreef Aernout het volgende:
OK, ik roel dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik dacht: Das een mooi flesje!! Is vast lekker
Op woensdag 03 juli 2002 23:14 schreef _Mal_ het volgende:[..]
wrom koop je ut dan eik?
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 23:14 schreef blieblie het volgende:[..]
Als een pedofiel konijn
quote:ja das waar..
Op woensdag 03 juli 2002 23:15 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik dacht: Das een mooi flesje!! Is vast lekker
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ook goeienavond,
Op woensdag 03 juli 2002 23:17 schreef _Mal_ het volgende:
onweert het bij jullie ook zo?
* _Mal_ kruipt bij iedere knal onder het bureau
Ik hoor nix hier in de AB...
quote:'avond
Op woensdag 03 juli 2002 23:18 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Ook goeienavond,
quote:Hier is het nog droog
Op woensdag 03 juli 2002 23:16 schreef _Mal_ het volgende:[..]
ja das waar..
mag ik het flesje hebben?
kom ik het wel ophalen als het niet meer regent..
of je gooit het in een plas met een briefje voor mij erin, komt ie vanzelf hierheen
blieblie woont aan de andere kant van de Boschdijk in Acht.
Hoor jij iets blieblie?
quote:ik ook niet in Tongelre..
Op woensdag 03 juli 2002 23:18 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Ook goeienavond,
quote:Achtse Barrier, hier bij mij aan de overkant
Op woensdag 03 juli 2002 23:19 schreef _Mal_ het volgende:[..]
'avond
waar is dat ergens?
ik zit in Veldhoven
quote:Hey, ik vin die Passoa Diablo wel te zuipen hoor.
Op woensdag 03 juli 2002 23:20 schreef blieblie het volgende:[..]
Hier is het nog droog
ik accepteer de cookies.
Maar ik zal em bewaren. (Kom maar keer ruilen tegen potje Magicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Sneller lezen blieblie
Op woensdag 03 juli 2002 23:21 schreef blieblie het volgende:[..]
Achtse Barrier, hier bij mij aan de overkant
ik accepteer de cookies.
quote:Volgens mij regent het niet eens
Op woensdag 03 juli 2002 23:20 schreef FlowDesign het volgende:
Achtse Barrier.
Is Woensel Noord.blieblie woont aan de andere kant van de Boschdijk in Acht.
Hoor jij iets blieblie?
quote:nie eerlijk.. ik wil ook dat het droog is..
Op woensdag 03 juli 2002 23:20 schreef blieblie het volgende:[..]
Hier is het nog droog
ik accepteer de cookies.
Maar ik zal em bewaren. (Kom maar keer ruilen tegen potje Magicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik doe te veel tegelijk, zeg hoe zit het met lijpe arie? Van de AB?
Op woensdag 03 juli 2002 23:22 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Sneller lezen blieblie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik ook niet in Oud-Woensel
Op woensdag 03 juli 2002 23:20 schreef r8ality het volgende:[..]
ik ook niet in Tongelre..
quote:lijpe arie, bedoel je mij soms?
Op woensdag 03 juli 2002 23:23 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik doe te veel tegelijk, zeg hoe zit het met lijpe arie? Van de AB?
quote:DE Achtse Barrier heeft toch 2 gangs?
Op woensdag 03 juli 2002 23:24 schreef FlowDesign het volgende:[..]
lijpe arie, bedoel je mij soms?
ik accepteer de cookies.
quote:Je bedoelt dat verhaal met het in brand steken van die Turkse vlag?
Op woensdag 03 juli 2002 23:26 schreef blieblie het volgende:[..]
DE Achtse Barrier heeft toch 2 gangs?
De AB en een wazige buitenlander gang, en de AB heeft een leider genaamd Lijpe Arie (o.i.d.) ken je dat verhaal niet?
quote:En het verhaal van de grote gangwar bij de Toenmalige Groenwoudt, waar uiteindelijk 10 politiewagens/ busjes +helikopter voor in werden geroepen
Op woensdag 03 juli 2002 23:27 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Je bedoelt dat verhaal met het in brand steken van die Turkse vlag?
Maar de allochtonen kwamen uit Woenselse Heide en De Tempel, niet uit de AB.
quote:Oh ja, zo wel, maar je webicoontje doet 't dus niet.
Op woensdag 03 juli 2002 23:04 schreef Barb het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik welJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat zie je morgen dan wel weer. Truste Barb.
Ken wel een paar kamperts die vast wel bij deze veldslag betrokken waren,
waarvan 1tje ooit mijn Runner heeft gejat!
Het zijn allemaal kneuzen...
quote:Lijer als je dit nog leest
Op woensdag 03 juli 2002 23:29 schreef blieblie het volgende:[..]
En het verhaal van de grote gangwar bij de Toenmalige Groenwoudt, waar uiteindelijk 10 politiewagens/ busjes +helikopter voor in werden geroepen
ik accepteer de cookies.
En niet voor 2 uur want ik moet tot 1 werken bij de AH en meestal blijf ik daar ff hangen; "werkoverleg"
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 03-07-2002 23:37]
quote:Dan is er maar een gang in de Achtse Barrier, wel slecht hoor
Op woensdag 03 juli 2002 23:30 schreef FlowDesign het volgende:
Dat verhaal ken ik ja.Maar de allochtonen kwamen uit Woenselse Heide en De Tempel, niet uit de AB.
Das dan waarschijnlijk ook de rede dat ik die 2de gangnaam niet wist.
Maar toen ik het NRC gooide in de AB was er wel zo een muur vlakbij de Mortel waar ze tegen elkaar aan graffitiden, zo van Turkish alaghmala Roelzz!! Turken oprotten AB forever etc. etc.
Vandaar dat ik dacht dat ze allebei gestationeerd waren in de Achtse Barrier...
Maar waar is iedereen nu??
quote:Sinds wanneer internet jij zonder Msn
Op woensdag 03 juli 2002 23:37 schreef blieblie het volgende:[..]
Dan is er maar een gang in de Achtse Barrier, wel slecht hoor
ik accepteer de cookies.Das dan waarschijnlijk ook de rede dat ik die 2de gangnaam niet wist.
Maar toen ik het NRC gooide in de AB was er wel zo een muur vlakbij de Mortel waar ze tegen elkaar aan graffitiden, zo van Turkish alaghmala Roelzz!! Turken oprotten AB forever etc. etc.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Vandaar dat ik dacht dat ze allebei gestationeerd waren in de Achtse Barrier...
ik accepteer de cookies.
quote:En ik ben natuurlijk weer niet uitgenodigd
Op woensdag 03 juli 2002 23:36 schreef febster het volgende:[..]
Lijer als je dit nog leest
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Bart is morgen thuis dus als je me ff oppikt met je V70Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.om 2 uur dan kunnen we ff schilderij ophalen+ophangenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* febster okke jaloers maaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
s'avonds gourmetten met butylom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.En niet voor 2 uur want ik moet tot 1 werken bij de AH en meestal blijf ik daar ff hangen; "werkoverleg"
ik accepteer de cookies.
Doe iig dan ff de moeite omdat te doen
quote:ik wacht netjes op mijn beurt..
Op woensdag 03 juli 2002 23:01 schreef Barb het volgende:[..]
Hrun vast wel wat manieren heeft bedacht ondertussen om aan telefoonnummer van Eva te komen (of heb je die al?)?
Hrun ook (net als Barb) geen trouw mailer is
ik accepteer de cookies.
voor mijn beurt mailen hoorde niet bij mijn opvoeding.
quote:Ja sorry Wim (wielrenwim) is weg vandaar gourmetten en das eigenlijk altijd met dezelfde mensen
Op woensdag 03 juli 2002 23:40 schreef blieblie het volgende:[..]
En ik ben natuurlijk weer niet uitgenodigd
ik accepteer de cookies.
Neem een taperecorder mee voor de zatlapverhalenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En jij moet de Passoa Diablo opzuipen, want dat is dus echt smerigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(had 2 flesjesJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Jaja heb het al gelezen, weet niet wat, maar ik heb het vast al gelezen
Op woensdag 03 juli 2002 23:41 schreef febster het volgende:
Blieblie's sig: F5 F5 F5 F5 F5Doe iig dan ff de moeite omdat te doen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(ik moet ff zeker weten dat je dit gelezen hebt namelijkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Denk ik wel
Op woensdag 03 juli 2002 23:42 schreef febster het volgende:[..]
Ja sorry Wim (wielrenwim) is weg vandaar gourmetten en das eigenlijk altijd met dezelfde mensen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(en Marieke toevallig dan ook dit x) maar we gaan wel een x hier of bij jouw gourmettenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! En ja dit x zal ik zeker goed onthouden wat ze zegtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! Diablo laat maar staan drink ik wel als ik bij jouw ben een x opJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! Maar kom je nu langs of nietJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:voor jou niet kutgroenteboer
Op woensdag 03 juli 2002 23:37 schreef febster het volgende:
Aernout je bent een slijmbal maar dat wist ik al na 1 septom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Barb, je icoontje doet t ook hier niet, en ik wil mijn vlaggetje ook pleuren maar dan in Geldrop (wel tegen Ehv aan)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dus Realtiy als je dat ff zou willen regelen aubJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Keej dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen
Op woensdag 03 juli 2002 23:45 schreef blieblie het volgende:[..]
Denk ik wel
ik accepteer de cookies.
Slaap ze Ehv en tot morgen
till 2 o'clock okke
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:TSSS
Op woensdag 03 juli 2002 23:46 schreef r8ality het volgende:[..]
voor jou niet kutgroenteboer
ik accepteer de cookies.
quote:Dat klopt ja. Dat zijn een paar verdwaalde turken in de AB. Als een stel van die kamperts hun dat ziet spuiten dan komen ze er slecht vanaf denk ik
Op woensdag 03 juli 2002 23:37 schreef blieblie het volgende:[..]
Dan is er maar een gang in de Achtse Barrier, wel slecht hoor
ik accepteer de cookies.Das dan waarschijnlijk ook de rede dat ik die 2de gangnaam niet wist.
Maar toen ik het NRC gooide in de AB was er wel zo een muur vlakbij de Mortel waar ze tegen elkaar aan graffitiden, zo van Turkish alaghmala Roelzz!! Turken oprotten AB forever etc. etc.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Vandaar dat ik dacht dat ze allebei gestationeerd waren in de Achtse Barrier...
ik accepteer de cookies.
quote:oh die kamper
Op woensdag 03 juli 2002 23:46 schreef febster het volgende:[..]
TSSS
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik stuur bierbuik Patrick wel op je af hoor dusssJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:wat boeit dat
Op woensdag 03 juli 2002 23:48 schreef blieblie het volgende:
Wie heeft er eigenlijk van de Bar gewonnen??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Roep maar als het zover is * geboren ramp toerist
Op woensdag 03 juli 2002 23:47 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Dat klopt ja. Dat zijn een paar verdwaalde turken in de AB. Als een stel van die kamperts hun dat ziet spuiten dan komen ze er slecht vanaf denk ik
ik accepteer de cookies.
quote:Ik was gister te druk bezig met Fok! dus ik heb het gemist
Op woensdag 03 juli 2002 23:49 schreef r8ality het volgende:[..]
wat boeit dat
ik accepteer de cookies.
quote:whehe ik oowk
Op woensdag 03 juli 2002 23:50 schreef blieblie het volgende:[..]
Roep maar als het zover is * geboren ramp toerist
ik accepteer de cookies.
quote:Kom op zeg
Wie heeft er eigenlijk van de Bar gewonnen??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:was da vandaag dan?
ik accepteer de cookies.
quote:Jaaa.. en nou net doen alsof je er niet naar kijkt hè
Op woensdag 03 juli 2002 23:54 schreef blieblie het volgende:
Gisteren, tenminste dat werd gezegd.
quote:oh ondertitel
Op woensdag 03 juli 2002 23:53 schreef _Mal_ het volgende:[..]
was da vandaag dan?
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 23:56 schreef r8ality het volgende:[..]
oh ondertitel
ik accepteer de cookies.
quote:Is gelijk aan mijn bloedgroep
oh ondertitel
ik accepteer de cookies.
quote:whehe
Op woensdag 03 juli 2002 23:58 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Is gelijk aan mijn bloedgroep
ik accepteer de cookies.
bloedgroepen, samensmelten, zomaar wat ged8tes in 1 keer
ik accepteer de cookies.
quote:jij ook!
oh ondertitel
ik accepteer de cookies.
quote:Jawel ik keek, weet jij iets beters door de weeks om 12 uur op tv???
Op woensdag 03 juli 2002 23:55 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Jaaa.. en nou net doen alsof je er niet naar kijkt hè
ik accepteer de cookies.
Sjah dan ga je de bar kijken
quote:Gaan we nou klef doen zo op de late avond?!
Op donderdag 04 juli 2002 00:00 schreef _Mal_ het volgende:[..]
jij ook!
ik accepteer de cookies.
quote:
jij ook!
ik accepteer de cookies.
slet
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
[Dit bericht is gewijzigd door r8ality op 04-07-2002 00:01]
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 00:00 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Gaan we nou klef doen zo op de late avond?!
ik accepteer de cookies.
quote:ik ben geen slet! ik doe dit alleen voor jou hoor!
Op donderdag 04 juli 2002 00:01 schreef r8ality het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.slet
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.roflolJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dan wil ik in je signature!!
jij ook!
ik accepteer de cookies.
quote:daar zijn avonden/n8ten toch voor
Op donderdag 04 juli 2002 00:00 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Gaan we nou klef doen zo op de late avond?!
ik accepteer de cookies.
quote:ja maaruh..
Op donderdag 04 juli 2002 00:02 schreef blieblie het volgende:[..]
Dan wil ik in je signature!!
ik accepteer de cookies.
isgoed
hoe dan?
quote:Waarom snappen vrouwen ironische humor niet?
Op donderdag 04 juli 2002 00:01 schreef _Mal_ het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 00:02 schreef _Mal_ het volgende:[..]
ik ben geen slet! ik doe dit alleen voor jou hoor!
quote:waarom snappen mannen ironische smileys niet?
Op donderdag 04 juli 2002 00:03 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Waarom snappen vrouwen ironische humor niet?
ik accepteer de cookies.
quote:waarom nemen sommige mensen alles zo serieus
Op donderdag 04 juli 2002 00:03 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Waarom snappen vrouwen ironische humor niet?
ik accepteer de cookies.
Naar _mal_ gooien??
quote:d'r wordt hier niks naar _Mal_ gegooid ja!
Op donderdag 04 juli 2002 00:05 schreef blieblie het volgende:
TEL IK NIET MEER MEE???
Of moet ik eerst een paarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Naar _mal_ gooien??
quote:
TEL IK NIET MEER MEE???
Of moet ik eerst een paarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
Je staat er alleen voor jongen. Laat deze 2 tortelduifjes maar.
Welterusten Eindhoven!
quote:
TEL IK NIET MEER MEE???
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 00:03 schreef _Mal_ het volgende:[..]
ja maaruh..
isgoed
hoe dan?
quote:Zeg Mal ik heb geen zin om zijn IP ook te gaan proberen laten tracen hoor!!
Op donderdag 04 juli 2002 00:06 schreef r8ality het volgende:[..]
d'r wordt hier niks naar _Mal_ gegooid ja!
ik accepteer de cookies.
quote:mazzol Floris
Op donderdag 04 juli 2002 00:07 schreef FlowDesign het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.Je staat er alleen voor jongen. Laat deze 2 tortelduifjes maar.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ga pitten.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Welterusten Eindhoven!
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 00:07 schreef blieblie het volgende:[..]
Zeg Mal ik heb geen zin om zijn IP ook te gaan proberen laten tracen hoor!!
ik accepteer de cookies.
quote:waarom
Op donderdag 04 juli 2002 00:07 schreef blieblie het volgende:[..]
Zeg Mal ik heb geen zin om zijn IP ook te gaan proberen laten tracen hoor!!
ik accepteer de cookies.
quote:Owwwwwwwww!!!
Op donderdag 04 juli 2002 00:07 schreef _Mal_ het volgende:[..]
[..]
__.-/ -
Zow??
quote:jij valt mij nie lastig of ik heb het graag dus das helemaal nie nodig..
Op donderdag 04 juli 2002 00:08 schreef r8ality het volgende:[..]
waarom
ik accepteer de cookies.
quote:zal ik dat gesubte maar ff niet zo serieus nemen
Op donderdag 04 juli 2002 00:09 schreef _Mal_ het volgende:[..]
jij valt mij nie lastig of ik heb het graag dus das helemaal nie nodig..
quote:Houdoe en bedankt
Op donderdag 04 juli 2002 00:07 schreef FlowDesign het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.Je staat er alleen voor jongen. Laat deze 2 tortelduifjes maar.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ga pitten.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Welterusten Eindhoven!
quote:eigenlijk wil ik nog wel een beetje normaal over komen hier..
Op donderdag 04 juli 2002 00:09 schreef blieblie het volgende:[..]
Owwwwwwwww!!!
Ff denkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.__.-/ -
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.blieblie *: - \-.__Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Zow??
ik accepteer de cookies.
neej ik zal iets proberen..
R8ality niet jaloers worden he!
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 00:10 schreef r8ality het volgende:[..]
zal ik dat gesubte maar ff niet zo serieus nemen
ik accepteer de cookies.
quote:Mwoh, je weet het.... vrouwen..... die zeggen altijd nee als ze ja bedoelen
Op donderdag 04 juli 2002 00:10 schreef r8ality het volgende:[..]
zal ik dat gesubte maar ff niet zo serieus nemen
ik accepteer de cookies.
quote:ahhh
Op donderdag 04 juli 2002 00:10 schreef _Mal_ het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.
en nee ik ben niet zo snel jaloers hoor
ik accepteer de cookies.
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 00:12 schreef r8ality het volgende:[..]
ahhh
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.en nee ik ben niet zo snel serieus hoor
ik accepteer de cookies.
goedzo
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 00:12 schreef _Mal_ het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.goedzo
Je bent geweldig, ik kom em wel een keer brengen, moet je wel ff meelen waar je woont
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 04-07-2002 00:18]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop