booohoooquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet zeurennnnn ik heb dit al een tijdjeeee
Ben ik even blij dat mijn moeder geen Facebook heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben aan het Facebookchatten met ons mam
Haha het is wel handig als ik niet thuis ben hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat mijn moeder geen Facebook heeft.
Die heb ik gister nog gedownloadquote:
Staat op de DefQon.1 cd Kikker, slecht dat je die niet hebt!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die heb ik gister nog gedownload
Ik heb alleen maar losse nummers van alles. Zonde om albums te downloaden als je er maar bijvoorbeeld 5 van de 20 leuk vindt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Staat op de DefQon.1 cd Kikker, slecht dat je die niet hebt!
Cool.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga volgend jaar met Sander naar DefQon.
En en en we gaan 26 november naar Qlimax. Aaaaals ik kaartjes kan hosselen jwt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Cool.
Misschien ga ik ook naar meerdere feesten als ik werk -> geld heb
Misschien dat 't Decibel wordt hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga volgend jaar met Sander naar DefQon.
Ik denk dat ze het sowieso weer in Biddinghuizen houden, want dat is een redelijk groot terrein toch? Wat ik van de DVD kon zien iig. Enzo. En hoe dichtbij het bij mij is kan me geen kut schelen, ik kom overal wel. Walibi is te doen met de trein en de bus jwt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Misschien dat 't Decibel wordt hoor. Wel als Defqon weer in Biddinghuizen wordt gehouden, vind de dvd nogal tegenvallen. En voor Decibel kun je tenminste op een normale manier aan kaartjes komen
.
En dichterbij voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |