Gastquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef Etsu het volgende:
Maar natuurlijk bleef die slapen want anders zou het asociaal zijn om hem voor paar uurtjes te laten komen en dan weer op de trein te zetten
xCore kent gewoon geen manieren
Ikskoor
jij niet nee kusje op je neusquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Gast
Op een maandagavond verwacht ik niet dat iemand die voor een verjaardag komt ook gelijk blijft pitten
Ohquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:19 schreef Etsu het volgende:
Stom, was Jordy maar weggebleven
Straks afscheid nemen![]()
NEE ik heb een vriendinquote:
Op je facebook staat dat je vrijgezel bent bohhh.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
NEE ik heb een vriendinen soms moet ik afscheid van haar nemen maar zie haar altijd weer terug
Undercover tochhhquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op je facebook staat dat je vrijgezel bent bohhh.![]()
Lief hoor schattig allemaal dat![]()
Hachee?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, eten.
Dan nog maar een hallee.
Groentegenotsoep en verder geen idee. Misschien wel, ik laat het je dadelijk weten.quote:
SPANNEND!!! Doeiiii! Eetsmakelijk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Groentegenotsoep en verder geen idee. Misschien wel, ik laat het je dadelijk weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |