booohoooquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet zeurennnnn ik heb dit al een tijdjeeee
Ben ik even blij dat mijn moeder geen Facebook heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben aan het Facebookchatten met ons mam
Haha het is wel handig als ik niet thuis ben hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat mijn moeder geen Facebook heeft.
Die heb ik gister nog gedownloadquote:
Staat op de DefQon.1 cd Kikker, slecht dat je die niet hebt!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die heb ik gister nog gedownload
Ik heb alleen maar losse nummers van alles. Zonde om albums te downloaden als je er maar bijvoorbeeld 5 van de 20 leuk vindt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Staat op de DefQon.1 cd Kikker, slecht dat je die niet hebt!
Cool.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga volgend jaar met Sander naar DefQon.
En en en we gaan 26 november naar Qlimax. Aaaaals ik kaartjes kan hosselen jwt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Cool.
Misschien ga ik ook naar meerdere feesten als ik werk -> geld heb
Misschien dat 't Decibel wordt hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga volgend jaar met Sander naar DefQon.
Ik denk dat ze het sowieso weer in Biddinghuizen houden, want dat is een redelijk groot terrein toch? Wat ik van de DVD kon zien iig. Enzo. En hoe dichtbij het bij mij is kan me geen kut schelen, ik kom overal wel. Walibi is te doen met de trein en de bus jwt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Misschien dat 't Decibel wordt hoor. Wel als Defqon weer in Biddinghuizen wordt gehouden, vind de dvd nogal tegenvallen. En voor Decibel kun je tenminste op een normale manier aan kaartjes komen
.
En dichterbij voor jou.
Beide zijn weekend. Maar vind dat terrein van Walibi geen ruk aan, qua sfeer. Zo'n strand is gewoon een vereiste bij een festivalquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het sowieso weer in Biddinghuizen houden, want dat is een redelijk groot terrein toch? Wat ik van de DVD kon zien iig. Enzo. En hoe dichtbij het bij mij is kan me geen kut schelen, ik kom overal wel. Walibi is te doen met de trein en de bus jwt.Maar Decibel is ook weekend toch?
Ja, al mijn oude klasgenoten en shizzle gingen naar Decibel enzo en die hadden het over topweekendje in de tent en weet ik veel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Beide zijn weekend. Maar vind dat terrein van Walibi geen ruk aan, qua sfeer. Zo'n strand is gewoon een vereiste bij een festival. Ze moesten dit jaar naar een ander terrein omdat er werkzaamheden op het Almerestrand waren.
In de omgeving van de Beekse Bergen heb je ook een laffe studentenroeivereniging, dus niet echt +1000.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:56 schreef yosander het volgende:
Die hele omgeving van Beekse Bergen is +1000. In tegenstelling tot zo'n enorm grasveld.
En je staat hoe dan ook in de regen (tenzij je een tent induikt).
Ik heb ook een paar DJ's en MC's als vrienden op FBquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002388728920
Yay bazige shit toch ik ben gewoon vrienden op facebook met een bekend iemand
Jij kunt niet zeggen dat ze bij je in de klas hebben gezeten en om de hoek hebben gewoond gast.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar DJ's en MC's als vrienden op FB![]()
Hmm, niets van gemerktquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de omgeving van de Beekse Bergen heb je ook een laffe studentenroeivereniging, dus niet echt +1000.
Nee, dat zeg ik dan ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij kunt niet zeggen dat ze bij je in de klas hebben gezeten en om de hoek hebben gewoond gast.
Ik was de trendsetter in m'n vriendengroep daarmeequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Nu ik het me zo bedenk heb ik voornamelijk bij mensen in de klas gezeten die van hardstyle en hardcore luisteren. Vandaar dat ik die smaak heb ontwikkeld.
Ja, wij woonden allemaal bij elkaar in de wijk en zaten in dezelfde klas dus als logisch gevolg gingen we altijd met z'n allen op stap en om met elkaar op school.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik was de trendsetter in m'n vriendengroep daarmee
Begrijp ik nou dat je een poging doet tot haten op Lowlands?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Beide zijn weekend. Maar vind dat terrein van Walibi geen ruk aan, qua sfeer. Zo'n strand is gewoon een vereiste bij een festival. Ze moesten dit jaar naar een ander terrein omdat er werkzaamheden op het Almerestrand waren.
Ik zat bij alleen maar bij - ook qua muzieksmaak - hipsters in de klas. Maar ik heb me niet laten beïnvloeden en/of overhalenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Nu ik het me zo bedenk heb ik voornamelijk bij mensen in de klas gezeten die hardstyle en hardcore luisteren. Vandaar dat ik die smaak heb ontwikkeld.
Nee natuurlijk niet Jordyquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Begrijp ik nou dat je een poging doet tot haten op Lowlands?![]()
Bij deze ik wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Begrijp ik nou dat je een poging doet tot haten op Lowlands?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel me aan d'r voorquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Kerel uit m'n klas had ook een awesomeness mooie vriendin die ook altijd mee ging naar die feesten, nooit begrepen dat ie d'r gedumpt heeft.
Ik bij veel Vietnamezen, maar die luisterde voornamelijk negerhiphop en ik ben toch altijd meer van de nederhop geweest zoals OPGEZWOLLEquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik zat bij alleen maar bij - ook qua muzieksmaak - hipsters in de klas. Maar ik heb me niet laten beïnvloeden en/of overhalen
Wat luisterden ze eerst dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik was de trendsetter in m'n vriendengroep daarmee
Sowieso hiphop vind ik niksquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik bij veel Vietnamezen, maar die luisterde voornamelijk negerhiphop en ik ben toch altijd meer van de nederhop geweest zoals OPGEZWOLLE
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij deze ik wel.zei er iemand wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan zeggen dat ik in dezelfde schoolbanken heb gezeten als Ricoquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik bij veel Vietnamezen, maar die luisterde voornamelijk negerhiphop en ik ben toch altijd meer van de nederhop geweest zoals OPGEZWOLLE
Waarom haar dumpen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You likey? Ze is wel oud hoor, net zo oud als ik jwt.![]()
ME LIKEquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You likey? Ze is wel oud hoor, net zo oud als ik jwt.![]()
Hij had toen een tijdje een ander chickie, maar hij ging nog wel met haar om en het is nu weer uit met dat ander chickie en VOLGENS MIJ hebben ze weer iets, maar ik weet het niet zeker.quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:06 schreef yosander het volgende:
[..]
ME LIKE![]()
![]()
Teringjantje aan toe zegal was ze 90
Ja; snoepjes of het groene grasquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De sfeer maak je zelf lijkt me
In 't dagelijks leven is 't een metselaar?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft voortaan een lelijke tattoo tering. o_O Het is dus die links voor.
Geen idee, ik heb toch havo gedaan, dus ik hoop dat ie wel iets constructiefs heeft gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In 't dagelijks leven is 't een metselaar?
Decibel is toch euro of 80?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Mja als we dus naar Decibel gaan, zullen hun ook wel weer gaan, dus ik zal goed opletten voor je of ik mijn oude klasgenoot/vrienden zie, dan kun je kwijlen in real life op d'r.
Dealquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Mja als we dus naar Decibel gaan, zullen hun ook wel weer gaan, dus ik zal goed opletten voor je of ik mijn oude klasgenoot/vrienden zie, dan kun je kwijlen in real life op d'r.
71 euro nog wat. Dit jaar dan, zal volgend jaar niet meer dan 75 euro worden, lijkt mij.quote:
Oké. Wie weet heb ik het er dan voor over.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:11 schreef yosander het volgende:
[..]
71 euro nog wat. Dit jaar dan, zal volgend jaar niet meer dan 75 euro worden, lijkt mij.
Zodat je die chick kunt spottenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oké. Wie weet heb ik het er dan voor over.
Eerder gewoon om erheen te gaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Zodat je die chick kunt spotten![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de bank slapen kan ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb geen hotel tot m'n beschikking hè.Sander en Nigel kan ik nog wel kwijt maar meer gaat niet passen. En mijn ouders zijn van plan om te verhuizen, dus dan kan het zijn dat ik die 2 in de woonkamer moet dumpen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Eerder gewoon om erheen te gaanIk zal haar wel laten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Qlimax niet wat voor je?
Suus, kan er waarschijnlijk een extra regelen, iemand is afgehaakt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
KILL IT WITH FIREquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh, ze heeft weer iets met mijn oude klasgenoot ontdek ik net.
Oh, regel er sowieso een voor mij dan. Mark wist het nog niet zeker, maar ik heb al vrij gevraaaaaaaaaaaaagdquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zal haar wel laten komen.
Qlimax niet wat voor je?
Suus, kan er waarschijnlijk een extra regelen, iemand is afgehaakt.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zal haar wel laten komen.
Qlimax niet wat voor je?
Suus, kan er waarschijnlijk een extra regelen, iemand is afgehaakt.
Of Qlimax niet een feest voor je isquote:
Okéquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, regel er sowieso een voor mij dan. Mark wist het nog niet zeker, maar ik heb al vrij gevraaaaaaaaaaaaagd
Hardcore is ook goed hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Of Qlimax niet een feest voor je is.
Qlimax wordt over het algemeen meer de bekende hardstyle gedraaid. Op feesten waar hardcore is, zijn we meestal meer geneigd naar de hardcore te gaan
Ooh. Nouja op Qlimax valt er niets te wisselen, maar is soms ook wel fijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hardcore is ook goed hoor
(Of wisselen voor goeie dj's zoals op FF)
Ik ben blij dat ik dat niet meer hoefquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
9 uur staan en lopen, voeten doen pijn
Dat is geen genot hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Horeca ftw, 12 uur achter elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |