Kusje op mijn piemel?quote:
Ja, zal ik dat doen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kusje op mijn piemel?
Je kunt me nu aanklagen voor sexual harrassment geloof ik.
Ik zou haar helemaal uit elkaar scheuren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Boh leek ik maar op haar
Ze is wel redelijk dikkie geworden de laatste jaren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou haar helemaal uit elkaar scheuren.
Boeiend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze is wel redelijk dikkie geworden de laatste jaren.
Dat bepalen wij wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, daar zit d'r haar lelijk.Als mijn haar lelijk zit, zie ik er ook niet uit.
Ik geef er wel een kusje op.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben gestoken op mijn buik door homomuggen.
???quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lekker op kapot gekraste bultjes en littekens.
Waarvan dan? Ik heb een sick litteken op m'n kin.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb die muggenbult kapot gekrast, plus ik heb een aantal littekens op m'n buik.
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarvan dan? Ik heb een sick litteken op m'n kin.
Hoe kan je uberhaupt littekens op je buik krijgen. Dat is echt zo'n gebied waar je nooit wondjes ofzo hebt.quote:
Ik heb toen een keer iets gehad waardoor ik een boel littekens op m'n buik heb, maar ik heb echt geen idee meer wat dat is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe kan je uberhaupt littekens op je buik krijgen. Dat is echt zo'n gebied waar je nooit wondjes ofzo hebt.Ik heb er trouwens wel een, ze hebben ooit mijn blinde darm eruit gesloopt.
Dat heet het maandelijkse feestje. Dat is alleen niet echt boven je heup als het goed is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb toen een keer iets gehad waardoor ik een boel littekens op m'n buik heb, maar ik heb echt geen idee meer wat dat is.Ik ben wel enorm lomp, dus ik zal ongetwijfeld ergens tegenaan gelopen zijn.
Ik heb ook een enorme bloeduitstorting net boven m'n heup gehad, dus ja.
Neeeee, ik was ergens tegenaan gelopen gast. Die bloeduitstorting was geel, paars, groen, alle kleuren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat heet het maandelijkse feestje. Dat is alleen niet echt boven je heup als het goed is.
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Volgens mij is Sander in slaap gevallen voor de tv of hij is gewoon gaan slapen zonder dat te melden.
Sander.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lekker boeiend.Laat die jongen toch.
Ik ga tukken. Weltrusten.
Heb foto's gemaakt, zien?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee hoor, enkel Oscar. Hij lag net te kotsen op de wc_!!!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik hoorde al genoeg
Doe jij dat maarquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast jij hoort amper wat
Ga wat doen jong, je kan 100 hotels kopen als je met mij onderhandelt
als je me er 50k bijgeeftquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:45 schreef Etsu het volgende:
Jordy wil je mijn barteljorisstraat voor jouw neude?
Waarom praat je in jezelfquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:49 schreef Etsu het volgende:
Wat ga je me lopen afzettenen foto's maken
kutkind
12. Ik had nog 300k ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:54 schreef Etsu het volgende:
Hij heeft 100 huizen gekochtik ga dood
genoteerd als grap van de maand.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:56 schreef Etsu het volgende:
Dat had ik wel door alleen dat liet ik niet merken sukkel
Hij moest dan ook op Neude staan. Moeilijk he, tellen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:58 schreef Etsu het volgende:
Jij kon je pion niet eens fatsoenlijk op algemeen fonds zetten, wie is nu ladderzat
mezekerquote:
Frank, altijd goedquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
R_R muziektip van de dag.
Ik ga zo beginnenquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:35 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben allemaal fokkers aan het opsnorren en niet toevoegen op facebook nu.
Wie van jullie is Diane?
GENOTquote:
Onwetendheidquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:35 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben allemaal fokkers aan het opsnorren en niet toevoegen op facebook nu.
Wie van jullie is Diane?
okequote:
hij heeft ban maar bans worden verder niet besproken gr grquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef xCore het volgende:
[..]
Kan iemand dat voor mij even vertalen? :S
Je weet niet veel meer van gisteravondquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:25 schreef Etsu het volgende:
We zijn niet eruitgezet, dus neem aan van niet.
Oh ik pas sinds vandaag.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja dus?Dit zie ik al weken zo.
Had ik bij moeten zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze sliepen om half 5 en Jordy wilde een dubbele shot wodka. True story
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze gingen Monopoly spelen. Onder invloed.
Wat ga je de rest van de dag doen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef yosander het volgende:
Alleen 's avonds en blijf d'r waarschijnlijk ook pitten
zomgggquote:
Studerenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat ga je de rest van de dag doen?
Geen tijd voor mij jijquote:
Zal er niet inzitten, fakking veel leren jewaitsquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen tijd voor mij jijik denk anders kom je gezellig naar Utreg maaaaar dat kom je vast niet dan.
Ik wil ook wel naar Zwolle komen maar dat heeft ook weinig nut dan gok ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal er niet inzitten, fakking veel leren jewaits
Je bent net student, je hoeft echt geen fuck te doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal er niet inzitten, fakking veel leren jewaits
Ik heb mijn eerste tentamen vrijdagquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bent net student, je hoeft echt geen fuck te doen.
!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste tentamen vrijdagen ik studeer farmacie, niet een of andere pretstudie
Niet aangesproken voelenquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste tentamen vrijdagen ik studeer farmacie, niet een of andere pretstudie
Ja, alleen die dingen komen je niet zomaar aanwaaienquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, je hoeft daar alleen maar voor te weten, verbanden leggen of analyseren of wat dan ook, ho maar.
Ja twee dagen vrij per week wat is dezenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zo noem je mijn studie altijd.
Zwolle is koelquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb ontdekt dat ik mensen uit Zwolle wel mag, ook al vind ik Zwolle zelf helemaal niks. Mijn klasgenoot.
Drie schat, drie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja twee dagen vrij per week wat is dezen
Nee, mensen uit Zwolle zijn koel. Zwolle zelf niet.quote:[..]
Zwolle is koel
Bedoel ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Drie schat, drie.![]()
[..]
Nee, mensen uit Zwolle zijn koel. Zwolle zelf niet.
Ik heb trouwenssalaris
nu ben ik weer rijk
Gastquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef Etsu het volgende:
Maar natuurlijk bleef die slapen want anders zou het asociaal zijn om hem voor paar uurtjes te laten komen en dan weer op de trein te zetten
xCore kent gewoon geen manieren
Ikskoor
jij niet nee kusje op je neusquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Gast
Op een maandagavond verwacht ik niet dat iemand die voor een verjaardag komt ook gelijk blijft pitten
Ohquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:19 schreef Etsu het volgende:
Stom, was Jordy maar weggebleven
Straks afscheid nemen![]()
NEE ik heb een vriendinquote:
Op je facebook staat dat je vrijgezel bent bohhh.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
NEE ik heb een vriendinen soms moet ik afscheid van haar nemen maar zie haar altijd weer terug
Undercover tochhhquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op je facebook staat dat je vrijgezel bent bohhh.![]()
Lief hoor schattig allemaal dat![]()
Hachee?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, eten.
Dan nog maar een hallee.
Groentegenotsoep en verder geen idee. Misschien wel, ik laat het je dadelijk weten.quote:
SPANNEND!!! Doeiiii! Eetsmakelijk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Groentegenotsoep en verder geen idee. Misschien wel, ik laat het je dadelijk weten.
booohoooquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet zeurennnnn ik heb dit al een tijdjeeee
Ben ik even blij dat mijn moeder geen Facebook heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben aan het Facebookchatten met ons mam
Haha het is wel handig als ik niet thuis ben hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat mijn moeder geen Facebook heeft.
Die heb ik gister nog gedownloadquote:
Staat op de DefQon.1 cd Kikker, slecht dat je die niet hebt!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die heb ik gister nog gedownload
Ik heb alleen maar losse nummers van alles. Zonde om albums te downloaden als je er maar bijvoorbeeld 5 van de 20 leuk vindt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Staat op de DefQon.1 cd Kikker, slecht dat je die niet hebt!
Cool.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga volgend jaar met Sander naar DefQon.
En en en we gaan 26 november naar Qlimax. Aaaaals ik kaartjes kan hosselen jwt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Cool.
Misschien ga ik ook naar meerdere feesten als ik werk -> geld heb
Misschien dat 't Decibel wordt hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga volgend jaar met Sander naar DefQon.
Ik denk dat ze het sowieso weer in Biddinghuizen houden, want dat is een redelijk groot terrein toch? Wat ik van de DVD kon zien iig. Enzo. En hoe dichtbij het bij mij is kan me geen kut schelen, ik kom overal wel. Walibi is te doen met de trein en de bus jwt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Misschien dat 't Decibel wordt hoor. Wel als Defqon weer in Biddinghuizen wordt gehouden, vind de dvd nogal tegenvallen. En voor Decibel kun je tenminste op een normale manier aan kaartjes komen
.
En dichterbij voor jou.
Beide zijn weekend. Maar vind dat terrein van Walibi geen ruk aan, qua sfeer. Zo'n strand is gewoon een vereiste bij een festivalquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het sowieso weer in Biddinghuizen houden, want dat is een redelijk groot terrein toch? Wat ik van de DVD kon zien iig. Enzo. En hoe dichtbij het bij mij is kan me geen kut schelen, ik kom overal wel. Walibi is te doen met de trein en de bus jwt.Maar Decibel is ook weekend toch?
Ja, al mijn oude klasgenoten en shizzle gingen naar Decibel enzo en die hadden het over topweekendje in de tent en weet ik veel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Beide zijn weekend. Maar vind dat terrein van Walibi geen ruk aan, qua sfeer. Zo'n strand is gewoon een vereiste bij een festival. Ze moesten dit jaar naar een ander terrein omdat er werkzaamheden op het Almerestrand waren.
In de omgeving van de Beekse Bergen heb je ook een laffe studentenroeivereniging, dus niet echt +1000.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:56 schreef yosander het volgende:
Die hele omgeving van Beekse Bergen is +1000. In tegenstelling tot zo'n enorm grasveld.
En je staat hoe dan ook in de regen (tenzij je een tent induikt).
Ik heb ook een paar DJ's en MC's als vrienden op FBquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002388728920
Yay bazige shit toch ik ben gewoon vrienden op facebook met een bekend iemand
Jij kunt niet zeggen dat ze bij je in de klas hebben gezeten en om de hoek hebben gewoond gast.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar DJ's en MC's als vrienden op FB![]()
Hmm, niets van gemerktquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de omgeving van de Beekse Bergen heb je ook een laffe studentenroeivereniging, dus niet echt +1000.
Nee, dat zeg ik dan ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij kunt niet zeggen dat ze bij je in de klas hebben gezeten en om de hoek hebben gewoond gast.
Ik was de trendsetter in m'n vriendengroep daarmeequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Nu ik het me zo bedenk heb ik voornamelijk bij mensen in de klas gezeten die van hardstyle en hardcore luisteren. Vandaar dat ik die smaak heb ontwikkeld.
Ja, wij woonden allemaal bij elkaar in de wijk en zaten in dezelfde klas dus als logisch gevolg gingen we altijd met z'n allen op stap en om met elkaar op school.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik was de trendsetter in m'n vriendengroep daarmee
Begrijp ik nou dat je een poging doet tot haten op Lowlands?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Beide zijn weekend. Maar vind dat terrein van Walibi geen ruk aan, qua sfeer. Zo'n strand is gewoon een vereiste bij een festival. Ze moesten dit jaar naar een ander terrein omdat er werkzaamheden op het Almerestrand waren.
Ik zat bij alleen maar bij - ook qua muzieksmaak - hipsters in de klas. Maar ik heb me niet laten beïnvloeden en/of overhalenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Nu ik het me zo bedenk heb ik voornamelijk bij mensen in de klas gezeten die hardstyle en hardcore luisteren. Vandaar dat ik die smaak heb ontwikkeld.
Nee natuurlijk niet Jordyquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Begrijp ik nou dat je een poging doet tot haten op Lowlands?![]()
Bij deze ik wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Begrijp ik nou dat je een poging doet tot haten op Lowlands?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel me aan d'r voorquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Kerel uit m'n klas had ook een awesomeness mooie vriendin die ook altijd mee ging naar die feesten, nooit begrepen dat ie d'r gedumpt heeft.
Ik bij veel Vietnamezen, maar die luisterde voornamelijk negerhiphop en ik ben toch altijd meer van de nederhop geweest zoals OPGEZWOLLEquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik zat bij alleen maar bij - ook qua muzieksmaak - hipsters in de klas. Maar ik heb me niet laten beïnvloeden en/of overhalen
Wat luisterden ze eerst dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik was de trendsetter in m'n vriendengroep daarmee
Sowieso hiphop vind ik niksquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik bij veel Vietnamezen, maar die luisterde voornamelijk negerhiphop en ik ben toch altijd meer van de nederhop geweest zoals OPGEZWOLLE
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij deze ik wel.zei er iemand wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan zeggen dat ik in dezelfde schoolbanken heb gezeten als Ricoquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik bij veel Vietnamezen, maar die luisterde voornamelijk negerhiphop en ik ben toch altijd meer van de nederhop geweest zoals OPGEZWOLLE
Waarom haar dumpen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You likey? Ze is wel oud hoor, net zo oud als ik jwt.![]()
ME LIKEquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You likey? Ze is wel oud hoor, net zo oud als ik jwt.![]()
Hij had toen een tijdje een ander chickie, maar hij ging nog wel met haar om en het is nu weer uit met dat ander chickie en VOLGENS MIJ hebben ze weer iets, maar ik weet het niet zeker.quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:06 schreef yosander het volgende:
[..]
ME LIKE![]()
![]()
Teringjantje aan toe zegal was ze 90
Ja; snoepjes of het groene grasquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De sfeer maak je zelf lijkt me
In 't dagelijks leven is 't een metselaar?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft voortaan een lelijke tattoo tering. o_O Het is dus die links voor.
Geen idee, ik heb toch havo gedaan, dus ik hoop dat ie wel iets constructiefs heeft gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In 't dagelijks leven is 't een metselaar?
Decibel is toch euro of 80?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Mja als we dus naar Decibel gaan, zullen hun ook wel weer gaan, dus ik zal goed opletten voor je of ik mijn oude klasgenoot/vrienden zie, dan kun je kwijlen in real life op d'r.
Dealquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Mja als we dus naar Decibel gaan, zullen hun ook wel weer gaan, dus ik zal goed opletten voor je of ik mijn oude klasgenoot/vrienden zie, dan kun je kwijlen in real life op d'r.
71 euro nog wat. Dit jaar dan, zal volgend jaar niet meer dan 75 euro worden, lijkt mij.quote:
Oké. Wie weet heb ik het er dan voor over.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:11 schreef yosander het volgende:
[..]
71 euro nog wat. Dit jaar dan, zal volgend jaar niet meer dan 75 euro worden, lijkt mij.
Zodat je die chick kunt spottenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oké. Wie weet heb ik het er dan voor over.
Eerder gewoon om erheen te gaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Zodat je die chick kunt spotten![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de bank slapen kan ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb geen hotel tot m'n beschikking hè.Sander en Nigel kan ik nog wel kwijt maar meer gaat niet passen. En mijn ouders zijn van plan om te verhuizen, dus dan kan het zijn dat ik die 2 in de woonkamer moet dumpen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Eerder gewoon om erheen te gaanIk zal haar wel laten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Qlimax niet wat voor je?
Suus, kan er waarschijnlijk een extra regelen, iemand is afgehaakt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
KILL IT WITH FIREquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh, ze heeft weer iets met mijn oude klasgenoot ontdek ik net.
Oh, regel er sowieso een voor mij dan. Mark wist het nog niet zeker, maar ik heb al vrij gevraaaaaaaaaaaaagdquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zal haar wel laten komen.
Qlimax niet wat voor je?
Suus, kan er waarschijnlijk een extra regelen, iemand is afgehaakt.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zal haar wel laten komen.
Qlimax niet wat voor je?
Suus, kan er waarschijnlijk een extra regelen, iemand is afgehaakt.
Of Qlimax niet een feest voor je isquote:
Okéquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, regel er sowieso een voor mij dan. Mark wist het nog niet zeker, maar ik heb al vrij gevraaaaaaaaaaaaagd
Hardcore is ook goed hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Of Qlimax niet een feest voor je is.
Qlimax wordt over het algemeen meer de bekende hardstyle gedraaid. Op feesten waar hardcore is, zijn we meestal meer geneigd naar de hardcore te gaan
Ooh. Nouja op Qlimax valt er niets te wisselen, maar is soms ook wel fijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hardcore is ook goed hoor
(Of wisselen voor goeie dj's zoals op FF)
Ik ben blij dat ik dat niet meer hoefquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
9 uur staan en lopen, voeten doen pijn
Dat is geen genot hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Horeca ftw, 12 uur achter elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |