abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102421313
:z :* O+
pi_102421354
Ik ben heul niet moe. :{w
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  maandag 26 september 2011 @ 23:14:24 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_102421459
roast of charlie sheen aan het kijken O+
disclaimer
pi_102421517
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
OH FUCK. Dat had ik willen kijken! Maarja, CC zal het vast nog wel 100.000 keer uitzenden :9
Aids.
  maandag 26 september 2011 @ 23:18:49 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_102421639
een stoeptegel heeft nog meer IQ dan mike tyson :')
disclaimer
pi_102421709
aan de ene kant ben ik moe, aan de andere kant niet :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 26 september 2011 @ 23:21:28 #7
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_102421783
smoel
pi_102422247
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:21 schreef nexusje het volgende:
smoel
Ben je verdwaald? :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  † In Memoriam † maandag 26 september 2011 @ 23:33:39 #9
43556 miss_dynastie
pi_102422298
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2011 23:20 schreef Diconnected het volgende:
aan de ene kant ben ik moe, aan de andere kant niet :')
Idem. Maar als ik nog een uurtje wacht, ben ik weer helemaal wakker (zou ik dus ook niet moeten doen :P )
pi_102422918
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_102423524
Trusteeeuh :z
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_102423878
;)
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_102428407
Droombaan niet gekregen want: "Wat je zegt klinkt allemaal heel goed, maar volgens mij ben je niet echt zo, volgens mij ben je heel lief".
Als je toch vooroordelen hebt gebaseerd op uiterlijk, kijk dan naar mn pasfoto en nodig me uberhaupt niet uit :r

Sjagrijnig -O-

Oh en goedemorgen natuurlijk :W
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_102428579
-O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_102428725
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ja dies leuk he :9 vanavond af kijken!
pi_102428748
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2011 23:15 schreef Mss het volgende:

[..]

OH FUCK. Dat had ik willen kijken! Maarja, CC zal het vast nog wel 100.000 keer uitzenden :9
Kan hem ook wel even fikken voor je, kijken hoevaak deze gestuurd moet worden voordat hij aan komt :9
pi_102428944
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef princess-a het volgende:
Droombaan niet gekregen want: "Wat je zegt klinkt allemaal heel goed, maar volgens mij ben je niet echt zo, volgens mij ben je heel lief".
Als je toch vooroordelen hebt gebaseerd op uiterlijk, kijk dan naar mn pasfoto en nodig me uberhaupt niet uit :r

Sjagrijnig -O-

Whuuut, wat is dat voor een onzin? Moest je een uberbitch zijn dan?

Ik ben weer thuis, had zoveel vertraging dat ik nog maar een half college kon volgen, dan maar niet hoor. Voor niets 6 uur op, al vond ik het in een megadrukke trein(die normaal niet zo megadruk is, was echt onwijs raar) ook enorm leuk natuurlijk.
pi_102428952
Balen Princess. Ook vervelend als je ze een oordeel vellen dat voor jou gevoel niet klopt -O- .
Misschien het moment gebruiken om te kijken of je misschien anders overkomt dan je wil. (Maar dat moet je pas later doen hoor, eerst gewoon balen ;))

O hai :W

Ik heb gisteren op de bank gehangen in plaats van achter de computer. Hele verandering :P.

O en:
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_102429125
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef princess-a het volgende:

Sjagrijnig -O-

Nou ja zeg!! Wat een kut reden om je af te wijzen! Kan natuurlijk zijn dat ze iemand anders hadden die ze beter vonden, maar laat ze dat dan gewoon zeggen.
"Je bent te lief". Ja hoor, want dat haal je natuurlijk uit een gesprek met een wildvreemde :{w
pi_102429136
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Balen Princess. Ook vervelend als je ze een oordeel vellen dat voor jou gevoel niet klopt -O- .
Misschien het moment gebruiken om te kijken of je misschien anders overkomt dan je wil. (Maar dat moet je pas later doen hoor, eerst gewoon balen ;))

Ik heb gisteren op de bank gehangen in plaats van achter de computer. Hele verandering :P.

O en:
[ afbeelding ]
_O-
pi_102429305
quote:

O en:
[ afbeelding ]
Ik ben me er van bewust dat ik anders over kom dan ik ben. Heb lang blond haar, blauwe ogen en een hoge, enthousiaste stem. Maar het gaat me gewoon te ver om bijvoorbeeld mn haar af te knippen, te verfen en een cursus te gaan doen om m'n intonatie aan te passen. Ik ga altijd strak in het pak en geef een goede handdruk, daarnaast zeg ik blijkbaar de goede dingen maar 'men' gelooft het niet omdat ik overkom als een poppetje

@whoopdidoo; in de sales wil men inderdaad een kreng. En dat terwijl ik juist verkoop als een malle omdat ik a: heel vriendelijk overkom en mensen het mij daardoor gunnen en meer kopen en ik b: als dat niet werkt heel erg op mijn strepen sta en het alsnog verkoop, mag niet baten. Ook vorige werkgevers die dit kunnen beamen worden niet om referenties gevraagd, daarom ga ik ze nu vragen een referentie op papier te zetten die ik direct mee kan sturen :Y

@mirannie; dat kan ook ja, ik was in elk geval niet de persoon die ze zochten. Nouja doei dan :W
pi_102429377
quote:

O en:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen :D
pi_102429457
Princess je moet gewoon je haar zwart verven en een bril opzetten :P

Pff de uni heeft nog steeds mn rekening niet geplunderd. Ik wil weten wat ik overhoud deze maand.
pi_102429534
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Princess je moet gewoon je haar zwart verven en een bril opzetten :P

Pff de uni heeft nog steeds mn rekening niet geplunderd. Ik wil weten wat ik overhoud deze maand.
Je zou het wel bijna denken he :P

O en je huidige banksaldo, min 1713 euro ;)
pi_102429554
Ah was het 1713? Ik weet niet meer hoeveel het was namelijk :P Ja 1700 nog wat.

Maar dan is er nog wel ruimte voor nagellakjes deze maand :P O-) *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')