abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102421313
:z :* O+
pi_102421354
Ik ben heul niet moe. :{w
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  maandag 26 september 2011 @ 23:14:24 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_102421459
roast of charlie sheen aan het kijken O+
disclaimer
pi_102421517
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
OH FUCK. Dat had ik willen kijken! Maarja, CC zal het vast nog wel 100.000 keer uitzenden :9
Aids.
  maandag 26 september 2011 @ 23:18:49 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_102421639
een stoeptegel heeft nog meer IQ dan mike tyson :')
disclaimer
pi_102421709
aan de ene kant ben ik moe, aan de andere kant niet :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 26 september 2011 @ 23:21:28 #7
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_102421783
smoel
pi_102422247
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:21 schreef nexusje het volgende:
smoel
Ben je verdwaald? :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  † In Memoriam † maandag 26 september 2011 @ 23:33:39 #9
43556 miss_dynastie
pi_102422298
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2011 23:20 schreef Diconnected het volgende:
aan de ene kant ben ik moe, aan de andere kant niet :')
Idem. Maar als ik nog een uurtje wacht, ben ik weer helemaal wakker (zou ik dus ook niet moeten doen :P )
pi_102422918
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_102423524
Trusteeeuh :z
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_102423878
;)
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_102428407
Droombaan niet gekregen want: "Wat je zegt klinkt allemaal heel goed, maar volgens mij ben je niet echt zo, volgens mij ben je heel lief".
Als je toch vooroordelen hebt gebaseerd op uiterlijk, kijk dan naar mn pasfoto en nodig me uberhaupt niet uit :r

Sjagrijnig -O-

Oh en goedemorgen natuurlijk :W
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_102428579
-O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_102428725
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ja dies leuk he :9 vanavond af kijken!
pi_102428748
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2011 23:15 schreef Mss het volgende:

[..]

OH FUCK. Dat had ik willen kijken! Maarja, CC zal het vast nog wel 100.000 keer uitzenden :9
Kan hem ook wel even fikken voor je, kijken hoevaak deze gestuurd moet worden voordat hij aan komt :9
pi_102428944
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef princess-a het volgende:
Droombaan niet gekregen want: "Wat je zegt klinkt allemaal heel goed, maar volgens mij ben je niet echt zo, volgens mij ben je heel lief".
Als je toch vooroordelen hebt gebaseerd op uiterlijk, kijk dan naar mn pasfoto en nodig me uberhaupt niet uit :r

Sjagrijnig -O-

Whuuut, wat is dat voor een onzin? Moest je een uberbitch zijn dan?

Ik ben weer thuis, had zoveel vertraging dat ik nog maar een half college kon volgen, dan maar niet hoor. Voor niets 6 uur op, al vond ik het in een megadrukke trein(die normaal niet zo megadruk is, was echt onwijs raar) ook enorm leuk natuurlijk.
pi_102428952
Balen Princess. Ook vervelend als je ze een oordeel vellen dat voor jou gevoel niet klopt -O- .
Misschien het moment gebruiken om te kijken of je misschien anders overkomt dan je wil. (Maar dat moet je pas later doen hoor, eerst gewoon balen ;))

O hai :W

Ik heb gisteren op de bank gehangen in plaats van achter de computer. Hele verandering :P.

O en:
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_102429125
quote:

Sjagrijnig -O-

Nou ja zeg!! Wat een kut reden om je af te wijzen! Kan natuurlijk zijn dat ze iemand anders hadden die ze beter vonden, maar laat ze dat dan gewoon zeggen.
"Je bent te lief". Ja hoor, want dat haal je natuurlijk uit een gesprek met een wildvreemde :{w
pi_102429136
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Balen Princess. Ook vervelend als je ze een oordeel vellen dat voor jou gevoel niet klopt -O- .
Misschien het moment gebruiken om te kijken of je misschien anders overkomt dan je wil. (Maar dat moet je pas later doen hoor, eerst gewoon balen ;))

Ik heb gisteren op de bank gehangen in plaats van achter de computer. Hele verandering :P.

O en:
[ afbeelding ]
_O-
pi_102429305
quote:

O en:
[ afbeelding ]
Ik ben me er van bewust dat ik anders over kom dan ik ben. Heb lang blond haar, blauwe ogen en een hoge, enthousiaste stem. Maar het gaat me gewoon te ver om bijvoorbeeld mn haar af te knippen, te verfen en een cursus te gaan doen om m'n intonatie aan te passen. Ik ga altijd strak in het pak en geef een goede handdruk, daarnaast zeg ik blijkbaar de goede dingen maar 'men' gelooft het niet omdat ik overkom als een poppetje

@whoopdidoo; in de sales wil men inderdaad een kreng. En dat terwijl ik juist verkoop als een malle omdat ik a: heel vriendelijk overkom en mensen het mij daardoor gunnen en meer kopen en ik b: als dat niet werkt heel erg op mijn strepen sta en het alsnog verkoop, mag niet baten. Ook vorige werkgevers die dit kunnen beamen worden niet om referenties gevraagd, daarom ga ik ze nu vragen een referentie op papier te zetten die ik direct mee kan sturen :Y

@mirannie; dat kan ook ja, ik was in elk geval niet de persoon die ze zochten. Nouja doei dan :W
pi_102429377
quote:

O en:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen :D
pi_102429457
Princess je moet gewoon je haar zwart verven en een bril opzetten :P

Pff de uni heeft nog steeds mn rekening niet geplunderd. Ik wil weten wat ik overhoud deze maand.
pi_102429534
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Princess je moet gewoon je haar zwart verven en een bril opzetten :P

Pff de uni heeft nog steeds mn rekening niet geplunderd. Ik wil weten wat ik overhoud deze maand.
Je zou het wel bijna denken he :P

O en je huidige banksaldo, min 1713 euro ;)
pi_102429554
Ah was het 1713? Ik weet niet meer hoeveel het was namelijk :P Ja 1700 nog wat.

Maar dan is er nog wel ruimte voor nagellakjes deze maand :P O-) *O*
pi_102429800
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:15 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik ben me er van bewust dat ik anders over kom dan ik ben. Heb lang blond haar, blauwe ogen en een hoge, enthousiaste stem. Maar het gaat me gewoon te ver om bijvoorbeeld mn haar af te knippen, te verfen en een cursus te gaan doen om m'n intonatie aan te passen. Ik ga altijd strak in het pak en geef een goede handdruk, daarnaast zeg ik blijkbaar de goede dingen maar 'men' gelooft het niet omdat ik overkom als een poppetje

@whoopdidoo; in de sales wil men inderdaad een kreng. En dat terwijl ik juist verkoop als een malle omdat ik a: heel vriendelijk overkom en mensen het mij daardoor gunnen en meer kopen en ik b: als dat niet werkt heel erg op mijn strepen sta en het alsnog verkoop, mag niet baten. Ook vorige werkgevers die dit kunnen beamen worden niet om referenties gevraagd, daarom ga ik ze nu vragen een referentie op papier te zetten die ik direct mee kan sturen :Y

@mirannie; dat kan ook ja, ik was in elk geval niet de persoon die ze zochten. Nouja doei dan :W
Ken het probleem, zie er zelf uit alsof ik 20 ben, helpt ook niet bij professioneel overkomen. Merk dat de ouders van de kinderen me ook meer serieus nemen zodra ze m'n leeftijd en vooropleiding gehoord hebben.
Papieren referenties kunnen een idee zijn (zouden ze die ook lezen?). Vragen ze bij een gesprek dan niet hoe je een verkoop zou aanpakken ofzo?
En je hoeft je uiterlijk niet te veranderen, maar je kan wel ongein doen als je haar opsteken of je makeup aanpassen. Of ze juist duidelijk maken hoe je je uiterlijk gebruikt om te verkopen.
(Ik roep hier wat dingen, niet om te zeggen dat het aan jou ligt ofzo he? Maar meer omdat dit iets is waar je vaker tegenaan kan lopen, misschien kan je kijken hoe je het kan voorkomen. Lijkt me frustrerend namelijk)

En uiteraard is dit bedrijf gewoon stom }:| }:| }:| ;)
  dinsdag 27 september 2011 @ 10:35:16 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_102429808
quote:

Sjagrijnig -O-

balen meid, maar hoezo op uiterlijk? Zoals ik je beschrijving lees, kwam je onoprecht over in je gesprek en dat heeft niks met uiterlijk te maken. (waarmee ik je absoluut niet aan wil vallen, het leven is 1 grote les!)
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:15:13 #28
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102430777
quote:

O en:
[ afbeelding ]
_O- mag ik deze ff van je jatten? :+
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_102431060
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:15 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

_O- mag ik deze ff van je jatten? :+
Tuurlijk, hoe denk je dat ik er aan kom? :D
pi_102431169
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:25 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Tuurlijk, hoe denk je dat ik er aan kom? :D
Helemaal zelf bedacht en gemaakt :Y
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:32:33 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_102431268
lol @ plaatje :D
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:35:50 #32
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102431349
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:29 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Helemaal zelf bedacht en gemaakt :Y
Natuurlijk! :Y
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_102431771
Heb er zelfs al 9gag onder gezet, zodat zij het zonder problemen van mij kunnen jatten :D. Wat ben ik toch sociaal :D
pi_102431924
Bah, ik heb heul geen tijd om ziek te worden. :(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:25:56 #35
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102432936
Eindelijk ff pauze. Ben ernstig aan het WOG-gen :P
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:26:35 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_102432956
examens 3 keer zo snel maken als de rest is irritant.
Ik snap ook nooit dat mensen zoooo lang met multiple gok bezig kunnen zijn. Tenzij je niet goed hebt geleerd.
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:26:58 #37
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102432972
De burgemeester komt vanmiddag met de wethouders langs :P
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:27:40 #38
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102432992
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap ook nooit dat mensen zoooo lang met multiple gok bezig kunnen zijn. Tenzij je niet goed hebt geleerd.
Ahhh Yes, But you iz zmart SQ-San :Y
pi_102433154
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:34 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ken het probleem, zie er zelf uit alsof ik 20 ben, helpt ook niet bij professioneel overkomen. Merk dat de ouders van de kinderen me ook meer serieus nemen zodra ze m'n leeftijd en vooropleiding gehoord hebben.
Papieren referenties kunnen een idee zijn (zouden ze die ook lezen?). Vragen ze bij een gesprek dan niet hoe je een verkoop zou aanpakken ofzo?
En je hoeft je uiterlijk niet te veranderen, maar je kan wel ongein doen als je haar opsteken of je makeup aanpassen. Of ze juist duidelijk maken hoe je je uiterlijk gebruikt om te verkopen.
(Ik roep hier wat dingen, niet om te zeggen dat het aan jou ligt ofzo he? Maar meer omdat dit iets is waar je vaker tegenaan kan lopen, misschien kan je kijken hoe je het kan voorkomen. Lijkt me frustrerend namelijk)

En uiteraard is dit bedrijf gewoon stom }:| }:| }:| ;)
Lijkt me ook heel vervelend als je heel jong overkomt. Ze vroegen inderdaad hoe ik dat doe en of ik allerlei voorbeelden wilde geven, dus dat heb ik gedaan en dat klonk allemaal goed maar ze dachten gewoon niet dat ik het in me had om te verkopen, terwijl ik juist vet veel verkoop.
Nu had ik net een afspraak met mijn werkcoaches :') en die zeiden dat mijn knotje weer te streng overkomt en dat ik mijn afkomst niet moet verloochenen. Zij vonden het dus ook onzin als ik bijvoorbeeld mn haar zou verfen, alleen maar om serieuzer genomen te worden en denken dat er heus wel werkgevers zijn die mijn spontaniteit en vriendelijke karakter wel waarderen (en dan verbaasd zullen zijn als blijkt dat ik best een kreng ben zo nu en dan, soit)

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

balen meid, maar hoezo op uiterlijk? Zoals ik je beschrijving lees, kwam je onoprecht over in je gesprek en dat heeft niks met uiterlijk te maken. (waarmee ik je absoluut niet aan wil vallen, het leven is 1 grote les!)
Ik begrijp dat je me niet aan wilt vallen :* ik denk alleen niet dat ze onoprecht bedoelen. Als mensen mij zien en horen praten vormen ze een beeld van mij, ik kan vervolgens praten als brugman, en heb heel veel voorbeelden gegeven uit de praktijk waaruit blijkt dat ik niet 'lief' ben, maar zij denken dat ik wel heel lief ben, gewoon om wie ze voor zich zien zitten
pi_102433290
quote:
Als je het de 1e 5 minuten niet weet, waarom de laatste 10 dan wel denk ik altijd :')
pi_102433429
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Als je het de 1e 5 minuten niet weet, waarom de laatste 10 dan wel denk ik altijd :')
Nou, soms heb ik nog wel eens een heldere ingeving... :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102433539
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nou, soms heb ik nog wel eens een heldere ingeving... :+
Ja, als je die vraag even overslaat en aan het einde er nog een keer naar kijkt. Maar toch niet als je er naar gaat zitten staren? _O-
pi_102433770
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja, als je die vraag even overslaat en aan het einde er nog een keer naar kijkt. Maar toch niet als je er naar gaat zitten staren? _O-
Af en toe wel ja. Maar dan ga ik in mijn hoofd de informatie nog eens langs, simpelweg staren is niet nuttig nee. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102433911
quote:
Had dat vroeger met tentamens en examens ook altijd. Gelukkig mocht ik dan gewoon weg. Zit je in zo`n mega zaal met 150 leerlingen/studenten en dan ben je klaar, kijk je om je heen, is iedereen nog druk bezig. Vond het nog wel eens genant om dan weg te lopen, haha. 1 keer dacht ik dat ik het dan nog maar een keer na moest kijken, met het gevolg dat ik meerdere dingen fout heb zitten verbeteren zeg maar, daarna dus nooit meer gedaan.
pi_102434177
Ik wacht altijd tot iemand anders ook gaat, wil nooit de eerste zijn. Snap ook nooit hoe mensen er zo lang over kunnen doen. Ik weet meestal wel of ik iets weet of niet.
Gelukkig nog meer dan een maand voor het weer zover is.
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:11:47 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_102434475
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:27 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ahhh Yes, But you iz zmart SQ-San :Y
nee, ik lees gewoon snel :')
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:14:12 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_102434559
ik ben altijd als eerste weg en ik slaag altijd, waarom sleutelen aan een succesformule? Als ik het niet meteen weet gok ik gewoon wat en de combinatie van goed gegokte antwoorden en goed gegeven antwoorden telt meestal wel positief op :D
disclaimer
pi_102434669
Ik lees ook altijd snel :Y

mensen gaan of vroeg weg omdat ze goed geleerd hebben en het zo kunnen invullen of omdat ze eht boek niet open geslagen hebben en geen reet weten en maar snel wat aanvinken en pleite gaan
pi_102434828
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben altijd als eerste weg en ik slaag altijd, waarom sleutelen aan een succesformule? Als ik het niet meteen weet gok ik gewoon wat en de combinatie van goed gegokte antwoorden en goed gegeven antwoorden telt meestal wel positief op :D
Ik ging bij mn examens altijd extra naar de papieren staren terwijl ik al lang klaar was omdat ik bang was dat ik de helft vergat :') !
pi_102435253
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik lees ook altijd snel :Y

mensen gaan of vroeg weg omdat ze goed geleerd hebben en het zo kunnen invullen of omdat ze eht boek niet open geslagen hebben en geen reet weten en maar snel wat aanvinken en pleite gaan
Hoeft niet hoor, want goed leren..tsja dat kan ik niet echt, maar heb altijd wel wat geleerd. En als ik het antwoord weet, dan schrijf je m op, weet je het niet, dan verzin je een mooi verhaaltje waarvan je denkt dat het misschien toch nog klopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')