OH FUCK. Dat had ik willen kijken! Maarja, CC zal het vast nog wel 100.000 keer uitzendenquote:Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
roast of charlie sheen aan het kijken
Idem. Maar als ik nog een uurtje wacht, ben ik weer helemaal wakker (zou ik dus ook niet moeten doenquote:Op maandag 26 september 2011 23:20 schreef Diconnected het volgende:
aan de ene kant ben ik moe, aan de andere kant niet
Ja dies leuk hequote:Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
roast of charlie sheen aan het kijken
Kan hem ook wel even fikken voor je, kijken hoevaak deze gestuurd moet worden voordat hij aan komtquote:Op maandag 26 september 2011 23:15 schreef Mss het volgende:
[..]
OH FUCK. Dat had ik willen kijken! Maarja, CC zal het vast nog wel 100.000 keer uitzenden
Whuuut, wat is dat voor een onzin? Moest je een uberbitch zijn dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef princess-a het volgende:
Droombaan niet gekregen want: "Wat je zegt klinkt allemaal heel goed, maar volgens mij ben je niet echt zo, volgens mij ben je heel lief".
Als je toch vooroordelen hebt gebaseerd op uiterlijk, kijk dan naar mn pasfoto en nodig me uberhaupt niet uit![]()
Sjagrijnig
Oh en goedemorgen natuurlijk
Nou ja zeg!! Wat een kut reden om je af te wijzen! Kan natuurlijk zijn dat ze iemand anders hadden die ze beter vonden, maar laat ze dat dan gewoon zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef princess-a het volgende:
Droombaan niet gekregen want: "Wat je zegt klinkt allemaal heel goed, maar volgens mij ben je niet echt zo, volgens mij ben je heel lief".
Als je toch vooroordelen hebt gebaseerd op uiterlijk, kijk dan naar mn pasfoto en nodig me uberhaupt niet uit![]()
Sjagrijnig
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Balen Princess. Ook vervelend als je ze een oordeel vellen dat voor jou gevoel niet klopt.
Misschien het moment gebruiken om te kijken of je misschien anders overkomt dan je wil. (Maar dat moet je pas later doen hoor, eerst gewoon balen)
O hai![]()
Ik heb gisteren op de bank gehangen in plaats van achter de computer. Hele verandering.
O en:
[ afbeelding ]
Ik ben me er van bewust dat ik anders over kom dan ik ben. Heb lang blond haar, blauwe ogen en een hoge, enthousiaste stem. Maar het gaat me gewoon te ver om bijvoorbeeld mn haar af te knippen, te verfen en een cursus te gaan doen om m'n intonatie aan te passen. Ik ga altijd strak in het pak en geef een goede handdruk, daarnaast zeg ik blijkbaar de goede dingen maar 'men' gelooft het niet omdat ik overkom als een poppetjequote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Balen Princess. Ook vervelend als je ze een oordeel vellen dat voor jou gevoel niet klopt.
Misschien het moment gebruiken om te kijken of je misschien anders overkomt dan je wil. (Maar dat moet je pas later doen hoor, eerst gewoon balen)
O hai![]()
Ik heb gisteren op de bank gehangen in plaats van achter de computer. Hele verandering.
O en:
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
O en:
[ afbeelding ]
Je zou het wel bijna denken hequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Princess je moet gewoon je haar zwart verven en een bril opzetten![]()
Pff de uni heeft nog steeds mn rekening niet geplunderd. Ik wil weten wat ik overhoud deze maand.
Ken het probleem, zie er zelf uit alsof ik 20 ben, helpt ook niet bij professioneel overkomen. Merk dat de ouders van de kinderen me ook meer serieus nemen zodra ze m'n leeftijd en vooropleiding gehoord hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ben me er van bewust dat ik anders over kom dan ik ben. Heb lang blond haar, blauwe ogen en een hoge, enthousiaste stem. Maar het gaat me gewoon te ver om bijvoorbeeld mn haar af te knippen, te verfen en een cursus te gaan doen om m'n intonatie aan te passen. Ik ga altijd strak in het pak en geef een goede handdruk, daarnaast zeg ik blijkbaar de goede dingen maar 'men' gelooft het niet omdat ik overkom als een poppetje
@whoopdidoo; in de sales wil men inderdaad een kreng. En dat terwijl ik juist verkoop als een malle omdat ik a: heel vriendelijk overkom en mensen het mij daardoor gunnen en meer kopen en ik b: als dat niet werkt heel erg op mijn strepen sta en het alsnog verkoop, mag niet baten. Ook vorige werkgevers die dit kunnen beamen worden niet om referenties gevraagd, daarom ga ik ze nu vragen een referentie op papier te zetten die ik direct mee kan sturen
@mirannie; dat kan ook ja, ik was in elk geval niet de persoon die ze zochten. Nouja doei dan![]()
balen meid, maar hoezo op uiterlijk? Zoals ik je beschrijving lees, kwam je onoprecht over in je gesprek en dat heeft niks met uiterlijk te maken. (waarmee ik je absoluut niet aan wil vallen, het leven is 1 grote les!)quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef princess-a het volgende:
Sjagrijnig
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
O en:
[ afbeelding ]
Tuurlijk, hoe denk je dat ik er aan kom?quote:
Helemaal zelf bedacht en gemaaktquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe denk je dat ik er aan kom?
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:29 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Helemaal zelf bedacht en gemaakt
Ahhh Yes, But you iz zmart SQ-Sanquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
examens 3 keer zo snel maken als de rest is irritant.
Ik snap ook nooit dat mensen zoooo lang met multiple gok bezig kunnen zijn. Tenzij je niet goed hebt geleerd.
Lijkt me ook heel vervelend als je heel jong overkomt. Ze vroegen inderdaad hoe ik dat doe en of ik allerlei voorbeelden wilde geven, dus dat heb ik gedaan en dat klonk allemaal goed maar ze dachten gewoon niet dat ik het in me had om te verkopen, terwijl ik juist vet veel verkoop.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ken het probleem, zie er zelf uit alsof ik 20 ben, helpt ook niet bij professioneel overkomen. Merk dat de ouders van de kinderen me ook meer serieus nemen zodra ze m'n leeftijd en vooropleiding gehoord hebben.
Papieren referenties kunnen een idee zijn (zouden ze die ook lezen?). Vragen ze bij een gesprek dan niet hoe je een verkoop zou aanpakken ofzo?
En je hoeft je uiterlijk niet te veranderen, maar je kan wel ongein doen als je haar opsteken of je makeup aanpassen. Of ze juist duidelijk maken hoe je je uiterlijk gebruikt om te verkopen.
(Ik roep hier wat dingen, niet om te zeggen dat het aan jou ligt ofzo he? Maar meer omdat dit iets is waar je vaker tegenaan kan lopen, misschien kan je kijken hoe je het kan voorkomen. Lijkt me frustrerend namelijk)
En uiteraard is dit bedrijf gewoon stom![]()
![]()
![]()
Ik begrijp dat je me niet aan wilt vallenquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
balen meid, maar hoezo op uiterlijk? Zoals ik je beschrijving lees, kwam je onoprecht over in je gesprek en dat heeft niks met uiterlijk te maken. (waarmee ik je absoluut niet aan wil vallen, het leven is 1 grote les!)
Als je het de 1e 5 minuten niet weet, waarom de laatste 10 dan wel denk ik altijdquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap ook nooit dat mensen zoooo lang met multiple gok bezig kunnen zijn. Tenzij je niet goed hebt geleerd.
Nou, soms heb ik nog wel eens een heldere ingeving...quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je het de 1e 5 minuten niet weet, waarom de laatste 10 dan wel denk ik altijd
Ja, als je die vraag even overslaat en aan het einde er nog een keer naar kijkt. Maar toch niet als je er naar gaat zitten staren?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, soms heb ik nog wel eens een heldere ingeving...
Af en toe wel ja. Maar dan ga ik in mijn hoofd de informatie nog eens langs, simpelweg staren is niet nuttig nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, als je die vraag even overslaat en aan het einde er nog een keer naar kijkt. Maar toch niet als je er naar gaat zitten staren?
Had dat vroeger met tentamens en examens ook altijd. Gelukkig mocht ik dan gewoon weg. Zit je in zo`n mega zaal met 150 leerlingen/studenten en dan ben je klaar, kijk je om je heen, is iedereen nog druk bezig. Vond het nog wel eens genant om dan weg te lopen, haha. 1 keer dacht ik dat ik het dan nog maar een keer na moest kijken, met het gevolg dat ik meerdere dingen fout heb zitten verbeteren zeg maar, daarna dus nooit meer gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
nee, ik lees gewoon snelquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ahhh Yes, But you iz zmart SQ-San
Ik ging bij mn examens altijd extra naar de papieren staren terwijl ik al lang klaar was omdat ik bang was dat ik de helft vergatquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben altijd als eerste weg en ik slaag altijd, waarom sleutelen aan een succesformule? Als ik het niet meteen weet gok ik gewoon wat en de combinatie van goed gegokte antwoorden en goed gegeven antwoorden telt meestal wel positief op
Hoeft niet hoor, want goed leren..tsja dat kan ik niet echt, maar heb altijd wel wat geleerd. En als ik het antwoord weet, dan schrijf je m op, weet je het niet, dan verzin je een mooi verhaaltje waarvan je denkt dat het misschien toch nog klopt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik lees ook altijd snel
mensen gaan of vroeg weg omdat ze goed geleerd hebben en het zo kunnen invullen of omdat ze eht boek niet open geslagen hebben en geen reet weten en maar snel wat aanvinken en pleite gaan
Wut? waarvan dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:13 schreef Mss het volgende:
Godverdomme, mijn bovenlip én neus zijn aan het opzwellen
Ik heb echt een major koortslip overgehouden aan het feest van donderdag. Bekers werden niet goed afgewassen. Nu is mijn lip gigantisch opgezwollen en met blaasjes en dergelijke. Onder mijn neus begint het nu ook. Het doet echt gigantisch pijnquote:
SEPHORAAAAquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
cursus is voorbij, nu 2 uur wachten tot het examen begintzal ik gaan shoppen?
Even penicilinezalf vragen aan je huisartsquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb echt een major koortslip overgehouden aan het feest van donderdag. Bekers werden niet goed afgewassen. Nu is mijn lip gigantisch opgezwollen en met blaasjes en dergelijke. Onder mijn neus begint het nu ook. Het doet echt gigantisch pijn
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb echt een major koortslip overgehouden aan het feest van donderdag. Bekers werden niet goed afgewassen. Nu is mijn lip gigantisch opgezwollen en met blaasjes en dergelijke. Onder mijn neus begint het nu ook. Het doet echt gigantisch pijn
ja, die hebben we ook echt in Strijpquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
SEPHORAAAA
Ik ben ziek, joehoe!
Die zijn bestquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:44 schreef Lindytje het volgende:
I haves cute
[ afbeelding ]
Sephora nail-stickers, best grappig spul voor een keer
die zijn vet!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:44 schreef Lindytje het volgende:
I haves cute
[ afbeelding ]
Sephora nail-stickers, best grappig spul voor een keer
Oh, wauwquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ff naar blokker en kruidvat
nu examen, tot over 20 mins, doei!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Puckzzz de BeYu is binnen tnx!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:29 schreef Joysa het volgende:
Als je wil lachen.. klik:begin jij nou ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Als je wil lachen.. klik:Ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zij kan, kan ik ook
Ik zou 'm twitteren naar derquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zij kan, kan ik ook
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou 'm twitteren naar der!
geniaal Lin
.
Hahahahahahquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zij kan, kan ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik heb hem al 5 keer gelezen maar begrijp nog steeds niet wat ze wil zeggenquote:zag afgelopen weekend een dievoranje zag e mn spinnen poten heeft. Like omg
Whut?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie kan deze trouwens uitleggen?
[..]
Ik heb hem al 5 keer gelezen maar begrijp nog steeds niet wat ze wil zeggen
Sjongejongejonge, vraag het dan nietquote:vinden jullie dit een scherpe foto ik weet dat hij niet voledig scherp is
Als je wil lachen.. klik:'Hallo, ik ben Kloontje.... en ik ben al 5 jaar'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan beterquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zij kan, kan ik ook![]()
ik denk, maar ik weet niet zeker:quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie kan deze trouwens uitleggen?
[..]
Ik heb hem al 5 keer gelezen maar begrijp nog steeds niet wat ze wil zeggen
Jeej!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Whut?
Je lakje is op de post trouwens, en die van taartje ook
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'Hallo, ik ben Kloontje.... en ik ben al 5 jaar'
Dat zou hem heel goed kunnen zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk, maar ik weet niet zeker:
ik zag van de week een die oranje zag en spinnepoten heeft
Neeheeeee, jij snapt het niet... dan moeten andere mensen zeggen dat de foto wel goed isquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sjongejongejonge, vraag het dan niet
Ja, net als van die mensen die dan vragen 'Ik heb een dikke kont in deze broek he?' en als je dan 'ja' zegt beledigd zijn, want het juiste antwoord is 'nee, natuuuuuuurlijk niet'quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neeheeeee, jij snapt het niet... dan moeten andere mensen zeggen dat de foto wel goed is![]()
"Ja maar je vroeg het toch?!?!?!?!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, net als van die mensen die dan vragen 'Ik heb een dikke kont in deze broek he?' en als je dan 'ja' zegt beledigd zijn, want het juiste antwoord is 'nee, natuuuuuuurlijk niet'
Van dattum inderdaadquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, net als van die mensen die dan vragen 'Ik heb een dikke kont in deze broek he?' en als je dan 'ja' zegt beledigd zijn, want het juiste antwoord is 'nee, natuuuuuuurlijk niet'
Dat ja, ik loop niet graag voor aap.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Van dattum inderdaad
Ik heb liever dat mensen dan gewoon 'ja' zeggen, dan trek ik desbetreffende broek of kledingcombi niet aan
Idemquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ja, ik loop niet graag voor aap.
Vind je mijn lippenstift paars? Ik weet dat ie een beetje paars is.quote:
ik vind hem vooral heel geilquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vind je mijn lippenstift paars? Ik weet dat ie een beetje paars is.
Nee joh, die's helemaal niet paars.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vind je mijn lippenstift paars? Ik weet dat ie een beetje paars is.
Oh, oke, gelukkigquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, die's helemaal niet paars.
Ik lollerde!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil op d'r blog posten dat bepaalde kleurstoffen in lila lipgloss heel schadelijk zijn gebleken voor foetussen
Ik moest photoshoppenquote:
Wat voor vel, a2?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
lindy, ik vnid em heel mooi mijn favorieten kleuren zijn vel roze en vel paars
Dnankje, ik vinnem ookheel mooi vel paars is mijn vaforieten kleurquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
lindy, ik vnid em heel mooi mijn favorieten kleuren zijn vel roze en vel paars
Breng me alsjeblieft niet in de verleiding.quote:
Heb ik nietquote:
anders mezelf welquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Breng me alsjeblieft niet in de verleiding.
Met kleurtjes spelen.quote:
ki wli ook nog die van essens die vel paarsen oogschaduw ma die hebbne ze niet hier in et dorpquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dnankje, ik vinnem ookheel mooi vel paars is mijn vaforieten kleur
niet?quote:
wlke nummer heef dieoogschaduw dan gaik vmorgen voro ju kijken in ozne statquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ki wli ook nog die van essens die vel paarsen oogschaduw ma die hebbne ze niet hier in et dorp
wlke merk is dat?quote:
wa kun je die kopne dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
niet?das echt een goeien merk!
Nou, even tussendoor, ik heb vorige week bij de DM zo'n longlasting-ding gehaald van P2, met zo'n gloss-achtige kant en dan een lippenbalsem aan de andere kant... en dat ding blijft verrekte lang zittenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die ken ik ook maar die lippe stift is niet zo mooi
die hep ik gerkegn zal wle vrage waar ze vnadaan komequote:
Ik ben echt slecht in slecht Nederlands typen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, even tussendoor, ik heb vorige week bij de DM zo'n longlasting-ding gehaald van P2, met zo'n gloss-achtige kant en dan een lippenbalsem aan de andere kant... en dat ding blijft verrekte lang zitten
Sorry voor mijn goede Nederlands
dat wet ik niet presies meer het was ee vel paarsen met gliter! Datzouw ik wle lief vniden!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
wlke nummer heef dieoogschaduw dan gaik vmorgen voro ju kijken in ozne stat
duistlad is te ver.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die is van Diutlsland en die ken je kope bji de DM
Ik ook, ik doe 4x langer over mijn posts dan en ik moet steeds nadenkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht in slecht Nederlands typen.
Jep. Nadenken wat een goede fout is, is lastig. Zonder interpunctie of hoofdletters typen is ook irritant trouwens.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, ik doe 4x langer over mijn posts dan en ik moet steeds nadenken
Da was vna de essenc toch dna ga ik voor jouw kjikenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat wet ik niet presies meer het was ee vel paarsen met gliter! Datzouw ik wle lief vniden!
Oh maar kost dat duur met opsturne wnat me zakgeld is beina op
Oh, kak... ik doe nog wel hoofdlettersquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Nadenken wat een goede fout is, is lastig. Zonder interpunctie of hoofdletters typen is ook irritant trouwens.
Dat schijnt een schoenmerk te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat een bewuste verhaspeling eigenlijk of heet die winkel echt zo?
hoe weetje dat van shcutrusp heb die kkweif weer lope rodelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da was vna de essenc toch dna ga ik voor jouw kjiken
Je wwoont tch naats de schutrups> Dan stuur ki hem op
Nee, een schoenenwinkel toch!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat schijnt een schoenmerk te zijn.
nee een scchoene winkel in exlooquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat schijnt een schoenmerk te zijn.
Klopt, Klau maakte er een merk van.quote:
ja die van die fokforrum die dnoe nisk andersdan rodelen over mesnenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe weetje dat van shcutrusp heb die kkweif weer lope rodelen?
kkweifne zijn het.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja die van die fokforrum die dnoe nisk andersdan rodelen over mesnen
sielige lousers die mensnequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja die van die fokforrum die dnoe nisk andersdan rodelen over mesnen
ze dneken dat hun alleszijn mar hun zjin echt vett sielugquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sielige lousers die mensneze wte helenmaal niks van mijn
wleke klueren vint je mooi?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef Loqi het volgende:
ik weeet nie zo goedt welke klueren goed samengaan...voor oogscaduws en dan met lipkluer erbij past wekle?
orajne en rose is heel moois samen en pars op je lippe op een paasr is ook heeul mooie ne roanje blush natuurlijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef Loqi het volgende:
ik weeet nie zo goedt welke klueren goed samengaan...voor oogscaduws en dan met lipkluer erbij past wekle?
blau en root is mooi!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef Loqi het volgende:
asl je mar een velle lipstik nemet dan is ht wle moojquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef Loqi het volgende:
je moet nie op mij speling kken, jij kent mijn nie!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wleke klueren vint je mooi?
Ps het is oogschaduws
vellen lipstik is altjid goedequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
asl je mar een velle lipstik nemet dan is ht wle mooj
ik wil je alleen maa ee beetje helpne ik ireteer me gwoon soms aan spel foutenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
je moet nie op mij speling kken, jij kent mijn nie!
Dan is paars beter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
iik zzouw wel ee beetj uitkijkne met oranje pas niet zo goed bij vel roze hoor
ik vint het neit mooi, ik houw aleen maar van meisjes kleuren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:11 schreef Lindytje het volgende:
vel rose en vel orajen passe ech wel goed bji eklaar hoor
oh da ga ik een keer porbrerenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:11 schreef Lindytje het volgende:
blaue oogshaduw is mooij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik houw gewoon heel veel van paars en roze en maar soms heb ik ookwle blauwen oogschadieuw
zei heb ook altijt van die mooien duren spulen van de Mac en van chanjelquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, blauuwe is ook mooi, maar fan haar vijnnik alles mooi want zij is mij grootstete van
warom sit het dan noiot same in een pallet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:11 schreef Lindytje het volgende:
ja zei is vet reik volges mijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zei heb ook altijt van die mooien duren spulen van de Mac en van chanjel
wel hoowrquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
warom sit het dan noiot same in een pallet?
omdat je self moet expirementreren met je kleurequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
bijde inglot kan je zelf je pallet samne stelen dus kan ook roze oranje enz dus kan welquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zonenen zoekte jij ook tog?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
dat is een mooien vellen paaars! <3
helen goeien tipquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef Lindytje het volgende:
oh en ook gliters in je wenrauwe is heel mooivan dan valle ze meer op
(Daar kan dat duo ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef Lindytje het volgende:
(het is zo jammer dat ik dat mineralized duo van mac ook heb... ik vind hem nu een stuk lelijker)
ja maar ik heb niet zoveel zakgelt als haarquote:
ZOMG wil je nie een tuttorail sgrijven ove dhoe je die wenkbaurwen doe?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:
oh en nog ne goeien tip van als je een leintje doetdan moetej wel met je oog meelopen want andres gaat je ooge hange.
[ afbeelding ]
ik doe wle ne filpmje makequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG wil je nie een tuttorail sgrijven ove dhoe je die wenkbaurwen doe?
het is nog meer beter as je ook die kluer in de binnekant van je oog doordoet, heel vel naar je neus, dan worre je ogen nog groodterquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:
oh en nog ne goeien tip van als je een leintje doetdan moetej wel met je oog meelopen want andres gaat je ooge hange.
[ afbeelding ]
ik ga wel eerts van de essenc vna jou kijkequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar ik heb niet zoveel zakgelt als haaren zei heeft allenmaal duuren spulen...
tutorielses zijn toffquote:
ik dahct altijt dat het tot je wenkbrouw moestquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:
kijk rose is heueele moien kluer maar dna moetje wel suptiel doen:
[ afbeelding ]
iest veller kna nog wlquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:
kijk rose is heueele moien kluer maar dna moetje wel suptiel doen:
[ afbeelding ]
en oowk helemaal onder je oog tog?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dahct altijt dat het tot je wenkbrouw moest
nee niet als je de suptielen fersie doedtdquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dahct altijt dat het tot je wenkbrouw moest
kun je ook een tuitowrial maken over liplainer?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
Schatten, ik ben er weg van! How I met your mother kijken
Morgen een tuutorijal over wenkbrauwen en eyeliner
Andere keer deze weekquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
kun je ook een tuitowrial maken over liplainer?
Dat meurt inderdaad ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:37 schreef Loqi het volgende:
m'n haar stinkt(kapper geweest en weer henna gedaan
)
WOEHAHAHAHHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zij kan, kan ik ook
Oh my.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zij kan, kan ik ook
ehquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:58 schreef princess-a het volgende:
De schoonheidsspecialiste, ja een echte, had vorige week ook een goeden tip voor mijn. Eerst maakte ze m'n ogen op en daarna deed ze met een kabuki kwast wat poeder boven mn wenkbrauw, op mn jukbeenderen en op m'n neus "want dan loopt je oogschaduw niet uit"
Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:58 schreef princess-a het volgende:
De schoonheidsspecialiste, ja een echte, had vorige week ook een goeden tip voor mijn. Eerst maakte ze m'n ogen op en daarna deed ze met een kabuki kwast wat poeder boven mn wenkbrauw, op mn jukbeenderen en op m'n neus "want dan loopt je oogschaduw niet uit"
Naja, ik snap wel wat PA bedoelt, maar ik snap die schoonheidsspecialiste niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dacht al dat het aan mij lagWat voor een poeder of wat? Snap het niet
![]()
ja dat bedoel ik ook. Hmmquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik snap wel wat PA bedoelt, maar ik snap die schoonheidsspecialiste niet.
Mmmmkipnuggets.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nog steeds zin in kipnuggets
Ergerlijk. Helemaal omdat ik vandaag blijkbaar alleen geen hoofdpijn heb als ik net gegeten heb, dus eet ik de hele dag door spul.quote:
Choco.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik had zin in choco maar nu niet meer. Tanden poetsen is een ideale appetite killer
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
mss, ik mag het vast niet vragen, maar.... Pic?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan is dat stuk lip dus ook nog echt veel roder en HEEL erg opgezwollen
Aids.
ditquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
slechte seizoens opening van gossip girl
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef Mss het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:auch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan is dat stuk lip dus ook nog echt veel roder en HEEL erg opgezwollen
disclaimer
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zij kan, kan ik ook
Da's een heule gevaarlijke sport hey!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe weetje dat van shcutrusp heb die kkweif weer lope rodelen?
Ja daar moest ik ook net aan denken dat je het toen nog zei!quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had het er vrijdag nog met jou over, en diezelfde avond begon het. Echt balen
quote:Jurre zen mening: Dit was het enige product van de collectie die ik echt wou proberen vond de rest minder kwa geur enzo. De geur van de douche gel ik erg aanwezig hij ruikt erg naar tandpasta wat ik erg jammer vind. Heb liever een hoe zeg je dat mannelijk geurtje er aan zitten. Het was erg leuk om dit een keer uit te proberen voor Klau. Er komen in de toekomst nog meer revieuws van mij.
Groetjes
Jurre
Mijne in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:20 schreef Diconnected het volgende:
Auw mss!
Zou een hoesje die je besteld voor je foon door de brievenbus passen?
Hebbuh! Allemaalquote:
Het doet me niet zo veel.. Ik ga voor die van ORLY!quote:Op woensdag 28 september 2011 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
de kerstcollecte van ChG staat op nailsupplies
mij ook niet, het is weer meer van hetzelfde helaas.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:45 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Het doet me niet zo veel.. Ik ga voor die van ORLY!
en die models own
Oh my, NEEDquote:
WANT!!! NEED!!quote:
mein gottquote:Op woensdag 28 september 2011 13:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Shirley heeft hier daadwerkelijk gereageerd op mijn berichtje! Had het ook wel heel vriendelijk neergezet, maar verbaast me toch.
En ghehe, zit voor school op msn, spreekt een jongen van vakantie van 2 jaar geleden me aan. Waarom die nou weer contact zoekt...
.quote:Also there are coming more new products in our asortment.
The water decals and stickers coming also in different categories, only we didnt had the time for it now.
We have you all fin the a positive change!
And we like it when you leace a comment
I knoooow!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mein gott
[..]
.
Dit is slechter dan slecht!
oh leuk, waar komen die vandaan?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
iemand ervaring met deze lakjes?
[ afbeelding ]
zien er hetzelfde uit als die van claire's. Heb er twee besteld, ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |