abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102421313
:z :* O+
pi_102421354
Ik ben heul niet moe. :{w
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  maandag 26 september 2011 @ 23:14:24 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_102421459
roast of charlie sheen aan het kijken O+
disclaimer
pi_102421517
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
OH FUCK. Dat had ik willen kijken! Maarja, CC zal het vast nog wel 100.000 keer uitzenden :9
Aids.
  maandag 26 september 2011 @ 23:18:49 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_102421639
een stoeptegel heeft nog meer IQ dan mike tyson :')
disclaimer
pi_102421709
aan de ene kant ben ik moe, aan de andere kant niet :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 26 september 2011 @ 23:21:28 #7
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_102421783
smoel
pi_102422247
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:21 schreef nexusje het volgende:
smoel
Ben je verdwaald? :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  † In Memoriam † maandag 26 september 2011 @ 23:33:39 #9
43556 miss_dynastie
pi_102422298
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2011 23:20 schreef Diconnected het volgende:
aan de ene kant ben ik moe, aan de andere kant niet :')
Idem. Maar als ik nog een uurtje wacht, ben ik weer helemaal wakker (zou ik dus ook niet moeten doen :P )
pi_102422918
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_102423524
Trusteeeuh :z
pi_102423878
;)
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_102428407
Droombaan niet gekregen want: "Wat je zegt klinkt allemaal heel goed, maar volgens mij ben je niet echt zo, volgens mij ben je heel lief".
Als je toch vooroordelen hebt gebaseerd op uiterlijk, kijk dan naar mn pasfoto en nodig me uberhaupt niet uit :r

Sjagrijnig -O-

Oh en goedemorgen natuurlijk :W
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_102428579
-O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_102428725
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ja dies leuk he :9 vanavond af kijken!
pi_102428748
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2011 23:15 schreef Mss het volgende:

[..]

OH FUCK. Dat had ik willen kijken! Maarja, CC zal het vast nog wel 100.000 keer uitzenden :9
Kan hem ook wel even fikken voor je, kijken hoevaak deze gestuurd moet worden voordat hij aan komt :9
pi_102428944
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef princess-a het volgende:
Droombaan niet gekregen want: "Wat je zegt klinkt allemaal heel goed, maar volgens mij ben je niet echt zo, volgens mij ben je heel lief".
Als je toch vooroordelen hebt gebaseerd op uiterlijk, kijk dan naar mn pasfoto en nodig me uberhaupt niet uit :r

Sjagrijnig -O-

Whuuut, wat is dat voor een onzin? Moest je een uberbitch zijn dan?

Ik ben weer thuis, had zoveel vertraging dat ik nog maar een half college kon volgen, dan maar niet hoor. Voor niets 6 uur op, al vond ik het in een megadrukke trein(die normaal niet zo megadruk is, was echt onwijs raar) ook enorm leuk natuurlijk.
pi_102428952
Balen Princess. Ook vervelend als je ze een oordeel vellen dat voor jou gevoel niet klopt -O- .
Misschien het moment gebruiken om te kijken of je misschien anders overkomt dan je wil. (Maar dat moet je pas later doen hoor, eerst gewoon balen ;))

O hai :W

Ik heb gisteren op de bank gehangen in plaats van achter de computer. Hele verandering :P.

O en:
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_102429125
quote:

Sjagrijnig -O-

Nou ja zeg!! Wat een kut reden om je af te wijzen! Kan natuurlijk zijn dat ze iemand anders hadden die ze beter vonden, maar laat ze dat dan gewoon zeggen.
"Je bent te lief". Ja hoor, want dat haal je natuurlijk uit een gesprek met een wildvreemde :{w
pi_102429136
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Balen Princess. Ook vervelend als je ze een oordeel vellen dat voor jou gevoel niet klopt -O- .
Misschien het moment gebruiken om te kijken of je misschien anders overkomt dan je wil. (Maar dat moet je pas later doen hoor, eerst gewoon balen ;))

Ik heb gisteren op de bank gehangen in plaats van achter de computer. Hele verandering :P.

O en:
[ afbeelding ]
_O-
pi_102429305
quote:

O en:
[ afbeelding ]
Ik ben me er van bewust dat ik anders over kom dan ik ben. Heb lang blond haar, blauwe ogen en een hoge, enthousiaste stem. Maar het gaat me gewoon te ver om bijvoorbeeld mn haar af te knippen, te verfen en een cursus te gaan doen om m'n intonatie aan te passen. Ik ga altijd strak in het pak en geef een goede handdruk, daarnaast zeg ik blijkbaar de goede dingen maar 'men' gelooft het niet omdat ik overkom als een poppetje

@whoopdidoo; in de sales wil men inderdaad een kreng. En dat terwijl ik juist verkoop als een malle omdat ik a: heel vriendelijk overkom en mensen het mij daardoor gunnen en meer kopen en ik b: als dat niet werkt heel erg op mijn strepen sta en het alsnog verkoop, mag niet baten. Ook vorige werkgevers die dit kunnen beamen worden niet om referenties gevraagd, daarom ga ik ze nu vragen een referentie op papier te zetten die ik direct mee kan sturen :Y

@mirannie; dat kan ook ja, ik was in elk geval niet de persoon die ze zochten. Nouja doei dan :W
pi_102429377
quote:

O en:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen :D
pi_102429457
Princess je moet gewoon je haar zwart verven en een bril opzetten :P

Pff de uni heeft nog steeds mn rekening niet geplunderd. Ik wil weten wat ik overhoud deze maand.
pi_102429534
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Princess je moet gewoon je haar zwart verven en een bril opzetten :P

Pff de uni heeft nog steeds mn rekening niet geplunderd. Ik wil weten wat ik overhoud deze maand.
Je zou het wel bijna denken he :P

O en je huidige banksaldo, min 1713 euro ;)
pi_102429554
Ah was het 1713? Ik weet niet meer hoeveel het was namelijk :P Ja 1700 nog wat.

Maar dan is er nog wel ruimte voor nagellakjes deze maand :P O-) *O*
pi_102429800
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:15 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik ben me er van bewust dat ik anders over kom dan ik ben. Heb lang blond haar, blauwe ogen en een hoge, enthousiaste stem. Maar het gaat me gewoon te ver om bijvoorbeeld mn haar af te knippen, te verfen en een cursus te gaan doen om m'n intonatie aan te passen. Ik ga altijd strak in het pak en geef een goede handdruk, daarnaast zeg ik blijkbaar de goede dingen maar 'men' gelooft het niet omdat ik overkom als een poppetje

@whoopdidoo; in de sales wil men inderdaad een kreng. En dat terwijl ik juist verkoop als een malle omdat ik a: heel vriendelijk overkom en mensen het mij daardoor gunnen en meer kopen en ik b: als dat niet werkt heel erg op mijn strepen sta en het alsnog verkoop, mag niet baten. Ook vorige werkgevers die dit kunnen beamen worden niet om referenties gevraagd, daarom ga ik ze nu vragen een referentie op papier te zetten die ik direct mee kan sturen :Y

@mirannie; dat kan ook ja, ik was in elk geval niet de persoon die ze zochten. Nouja doei dan :W
Ken het probleem, zie er zelf uit alsof ik 20 ben, helpt ook niet bij professioneel overkomen. Merk dat de ouders van de kinderen me ook meer serieus nemen zodra ze m'n leeftijd en vooropleiding gehoord hebben.
Papieren referenties kunnen een idee zijn (zouden ze die ook lezen?). Vragen ze bij een gesprek dan niet hoe je een verkoop zou aanpakken ofzo?
En je hoeft je uiterlijk niet te veranderen, maar je kan wel ongein doen als je haar opsteken of je makeup aanpassen. Of ze juist duidelijk maken hoe je je uiterlijk gebruikt om te verkopen.
(Ik roep hier wat dingen, niet om te zeggen dat het aan jou ligt ofzo he? Maar meer omdat dit iets is waar je vaker tegenaan kan lopen, misschien kan je kijken hoe je het kan voorkomen. Lijkt me frustrerend namelijk)

En uiteraard is dit bedrijf gewoon stom }:| }:| }:| ;)
  dinsdag 27 september 2011 @ 10:35:16 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_102429808
quote:

Sjagrijnig -O-

balen meid, maar hoezo op uiterlijk? Zoals ik je beschrijving lees, kwam je onoprecht over in je gesprek en dat heeft niks met uiterlijk te maken. (waarmee ik je absoluut niet aan wil vallen, het leven is 1 grote les!)
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:15:13 #28
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102430777
quote:

O en:
[ afbeelding ]
_O- mag ik deze ff van je jatten? :+
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_102431060
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:15 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

_O- mag ik deze ff van je jatten? :+
Tuurlijk, hoe denk je dat ik er aan kom? :D
pi_102431169
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:25 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Tuurlijk, hoe denk je dat ik er aan kom? :D
Helemaal zelf bedacht en gemaakt :Y
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:32:33 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_102431268
lol @ plaatje :D
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:35:50 #32
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102431349
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:29 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Helemaal zelf bedacht en gemaakt :Y
Natuurlijk! :Y
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_102431771
Heb er zelfs al 9gag onder gezet, zodat zij het zonder problemen van mij kunnen jatten :D. Wat ben ik toch sociaal :D
pi_102431924
Bah, ik heb heul geen tijd om ziek te worden. :(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:25:56 #35
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102432936
Eindelijk ff pauze. Ben ernstig aan het WOG-gen :P
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:26:35 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_102432956
examens 3 keer zo snel maken als de rest is irritant.
Ik snap ook nooit dat mensen zoooo lang met multiple gok bezig kunnen zijn. Tenzij je niet goed hebt geleerd.
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:26:58 #37
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102432972
De burgemeester komt vanmiddag met de wethouders langs :P
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:27:40 #38
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102432992
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap ook nooit dat mensen zoooo lang met multiple gok bezig kunnen zijn. Tenzij je niet goed hebt geleerd.
Ahhh Yes, But you iz zmart SQ-San :Y
pi_102433154
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:34 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ken het probleem, zie er zelf uit alsof ik 20 ben, helpt ook niet bij professioneel overkomen. Merk dat de ouders van de kinderen me ook meer serieus nemen zodra ze m'n leeftijd en vooropleiding gehoord hebben.
Papieren referenties kunnen een idee zijn (zouden ze die ook lezen?). Vragen ze bij een gesprek dan niet hoe je een verkoop zou aanpakken ofzo?
En je hoeft je uiterlijk niet te veranderen, maar je kan wel ongein doen als je haar opsteken of je makeup aanpassen. Of ze juist duidelijk maken hoe je je uiterlijk gebruikt om te verkopen.
(Ik roep hier wat dingen, niet om te zeggen dat het aan jou ligt ofzo he? Maar meer omdat dit iets is waar je vaker tegenaan kan lopen, misschien kan je kijken hoe je het kan voorkomen. Lijkt me frustrerend namelijk)

En uiteraard is dit bedrijf gewoon stom }:| }:| }:| ;)
Lijkt me ook heel vervelend als je heel jong overkomt. Ze vroegen inderdaad hoe ik dat doe en of ik allerlei voorbeelden wilde geven, dus dat heb ik gedaan en dat klonk allemaal goed maar ze dachten gewoon niet dat ik het in me had om te verkopen, terwijl ik juist vet veel verkoop.
Nu had ik net een afspraak met mijn werkcoaches :') en die zeiden dat mijn knotje weer te streng overkomt en dat ik mijn afkomst niet moet verloochenen. Zij vonden het dus ook onzin als ik bijvoorbeeld mn haar zou verfen, alleen maar om serieuzer genomen te worden en denken dat er heus wel werkgevers zijn die mijn spontaniteit en vriendelijke karakter wel waarderen (en dan verbaasd zullen zijn als blijkt dat ik best een kreng ben zo nu en dan, soit)

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

balen meid, maar hoezo op uiterlijk? Zoals ik je beschrijving lees, kwam je onoprecht over in je gesprek en dat heeft niks met uiterlijk te maken. (waarmee ik je absoluut niet aan wil vallen, het leven is 1 grote les!)
Ik begrijp dat je me niet aan wilt vallen :* ik denk alleen niet dat ze onoprecht bedoelen. Als mensen mij zien en horen praten vormen ze een beeld van mij, ik kan vervolgens praten als brugman, en heb heel veel voorbeelden gegeven uit de praktijk waaruit blijkt dat ik niet 'lief' ben, maar zij denken dat ik wel heel lief ben, gewoon om wie ze voor zich zien zitten
pi_102433290
quote:
Als je het de 1e 5 minuten niet weet, waarom de laatste 10 dan wel denk ik altijd :')
pi_102433429
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Als je het de 1e 5 minuten niet weet, waarom de laatste 10 dan wel denk ik altijd :')
Nou, soms heb ik nog wel eens een heldere ingeving... :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102433539
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nou, soms heb ik nog wel eens een heldere ingeving... :+
Ja, als je die vraag even overslaat en aan het einde er nog een keer naar kijkt. Maar toch niet als je er naar gaat zitten staren? _O-
pi_102433770
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja, als je die vraag even overslaat en aan het einde er nog een keer naar kijkt. Maar toch niet als je er naar gaat zitten staren? _O-
Af en toe wel ja. Maar dan ga ik in mijn hoofd de informatie nog eens langs, simpelweg staren is niet nuttig nee. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102433911
quote:
Had dat vroeger met tentamens en examens ook altijd. Gelukkig mocht ik dan gewoon weg. Zit je in zo`n mega zaal met 150 leerlingen/studenten en dan ben je klaar, kijk je om je heen, is iedereen nog druk bezig. Vond het nog wel eens genant om dan weg te lopen, haha. 1 keer dacht ik dat ik het dan nog maar een keer na moest kijken, met het gevolg dat ik meerdere dingen fout heb zitten verbeteren zeg maar, daarna dus nooit meer gedaan.
pi_102434177
Ik wacht altijd tot iemand anders ook gaat, wil nooit de eerste zijn. Snap ook nooit hoe mensen er zo lang over kunnen doen. Ik weet meestal wel of ik iets weet of niet.
Gelukkig nog meer dan een maand voor het weer zover is.
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:11:47 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_102434475
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:27 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ahhh Yes, But you iz zmart SQ-San :Y
nee, ik lees gewoon snel :')
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:14:12 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_102434559
ik ben altijd als eerste weg en ik slaag altijd, waarom sleutelen aan een succesformule? Als ik het niet meteen weet gok ik gewoon wat en de combinatie van goed gegokte antwoorden en goed gegeven antwoorden telt meestal wel positief op :D
disclaimer
pi_102434669
Ik lees ook altijd snel :Y

mensen gaan of vroeg weg omdat ze goed geleerd hebben en het zo kunnen invullen of omdat ze eht boek niet open geslagen hebben en geen reet weten en maar snel wat aanvinken en pleite gaan
pi_102434828
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben altijd als eerste weg en ik slaag altijd, waarom sleutelen aan een succesformule? Als ik het niet meteen weet gok ik gewoon wat en de combinatie van goed gegokte antwoorden en goed gegeven antwoorden telt meestal wel positief op :D
Ik ging bij mn examens altijd extra naar de papieren staren terwijl ik al lang klaar was omdat ik bang was dat ik de helft vergat :') !
pi_102435253
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik lees ook altijd snel :Y

mensen gaan of vroeg weg omdat ze goed geleerd hebben en het zo kunnen invullen of omdat ze eht boek niet open geslagen hebben en geen reet weten en maar snel wat aanvinken en pleite gaan
Hoeft niet hoor, want goed leren..tsja dat kan ik niet echt, maar heb altijd wel wat geleerd. En als ik het antwoord weet, dan schrijf je m op, weet je het niet, dan verzin je een mooi verhaaltje waarvan je denkt dat het misschien toch nog klopt.
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:34:41 #51
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_102435282
@Puckzzz de BeYu is binnen tnx!!!
pi_102435378
Net lekker frietjes op :9
pi_102435951
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:37 schreef Diconnected het volgende:
Net lekker frietjes op :9
ongezond!
pi_102436611
Godverdomme, mijn bovenlip én neus zijn aan het opzwellen :r
Aids.
  dinsdag 27 september 2011 @ 14:15:37 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_102436682
cursus is voorbij, nu 2 uur wachten tot het examen begint :') zal ik gaan shoppen?
disclaimer
pi_102436823
Shoppen. :9

Mijn schoenen zijn binnen. En ze zitten perfect. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 14:40:35 #57
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102437538
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:13 schreef Mss het volgende:
Godverdomme, mijn bovenlip én neus zijn aan het opzwellen :r
Wut? waarvan dan?
Knoei
pi_102437942
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef Loqi het volgende:

[..]

Wut? waarvan dan?
Ik heb echt een major koortslip overgehouden aan het feest van donderdag. Bekers werden niet goed afgewassen. Nu is mijn lip gigantisch opgezwollen en met blaasjes en dergelijke. Onder mijn neus begint het nu ook. Het doet echt gigantisch pijn :r
Aids.
pi_102438976
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
cursus is voorbij, nu 2 uur wachten tot het examen begint :') zal ik gaan shoppen?
SEPHORAAAA

Ik ben ziek, joehoe! :Z
pi_102439000
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:50 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik heb echt een major koortslip overgehouden aan het feest van donderdag. Bekers werden niet goed afgewassen. Nu is mijn lip gigantisch opgezwollen en met blaasjes en dergelijke. Onder mijn neus begint het nu ook. Het doet echt gigantisch pijn :r
Even penicilinezalf vragen aan je huisarts :Y
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:16:24 #61
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102439031
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:50 schreef Mss het volgende:

[..]

:( dat is mooi kut dus
Knoei
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:44:46 #62
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102440159
I haves cute O+

Sephora nail-stickers, best grappig spul voor een keer :Y
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:48:04 #63
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102440273
Die zijn tof Lin! O+
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:50:03 #64
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102440362
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
Die zijn tof Lin! O+
O+

Ben benieuwd hoe lang ze blijven zitten :Y
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:51:35 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_102440419
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:15 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

SEPHORAAAA

Ik ben ziek, joehoe! :Z
ja, die hebben we ook echt in Strijp :')
en beterschap aan alle zieke kneusjes :*
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:52:29 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_102440450
mss, ik mag het vast niet vragen, maar.... Pic? :@ :D :*
disclaimer
pi_102440512
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:44 schreef Lindytje het volgende:
I haves cute O+

[ afbeelding ]

Die zijn best O+
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:55:51 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_102440581
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:44 schreef Lindytje het volgende:
I haves cute O+

[ afbeelding ]

die zijn vet! :D
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:56:45 #69
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102440624
Thanx thanx! O+
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:57:05 #70
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102440637
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

die zijn vet! :D
Ben je nou gaan winkelen?
pi_102440650
Net ook even 3 lakjes gescoord bij de Sephora. En ik wist dat ik dochterlief beter thuis had kunnen laten, hahaha, zij dus ook 3 lakjes :)
pi_102440664
@ Mss

Dat is mooi verrot!!
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:00:19 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_102440772
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:57 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ben je nou gaan winkelen?
ff naar blokker en kruidvat :')

nu examen, tot over 20 mins, doei!
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:02:03 #74
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102440839
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ff naar blokker en kruidvat :')

nu examen, tot over 20 mins, doei!
Oh, wauw :')

Succes he *O*
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:05:54 #75
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102440974
Succes Skjoe!! *O*
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:23:52 #76
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102441654
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Puckzzz de BeYu is binnen tnx!!!
*O*
pi_102441762
Succes SQ!!! *duimt*
pi_102441883
Als je wil lachen.. klik:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_102441904
Oh HELL NAWL.
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:33:47 #80
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102442016
:'(
  dinsdag 27 september 2011 @ 17:10:08 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_102443597
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:29 schreef Joysa het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
begin jij nou ook al :')
disclaimer
pi_102443804
quote:

SPOILER
Ik klikte. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:04:26 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_102445616
89% *O*
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:09:53 #84
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102445781
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
89% *O*
^O^
pi_102445815
quote:
89% *O*
*O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:12:02 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_102445849
helaas wel maar zilver :') /streber
disclaimer
pi_102446154
Gefeliciteerd! :D
pi_102446695
quote:
89% *O*
^O^
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:41:36 #89
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102446847

Wat zij kan, kan ik ook :{w
pi_102446884
_O- _O- _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:43:21 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_102446907
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]

O+ O+ O+
disclaimer
pi_102446992
quote:
[ afbeelding ]

Ik zou 'm twitteren naar der :D! _O- geniaal Lin O+.
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:49:24 #93
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102447181
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik zou 'm twitteren naar der :D! _O- geniaal Lin O+.
:D Dat durf ik niet :@
En dan post ze straks niks meer en dan kunnen wij niet meer lachen :'(
pi_102447278
Lindy _O-
pi_102447365
_O- _O- _O- Lindy
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:58:43 #96
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102447581
Wat een onmogelijke lipkleur is het trouwens :')
pi_102447704
Lin!! :D :D :D :D
Juist twitteren en erbij zeggen dat je een grote fan bent en dat je hoopt dat ze het niet erg vind dat je haar imiteert, want het is uit bewondering :D :D :D

Potverdeurie, werk is weer gedaan. Heb een fotoshoot gedaan met de kinderen, echt superleuk. Maar ook heel vermoeiend, steeds door m'n hurken (ik was fotogravin) en heb blijkbaar met m'n rug krom gezeten. Dus nu ben ik gaar. Kreeg aan het eind van de dienst nog conflict met collega, dus nu ben ik heeel gaar... :O

Oe en ik heb Beyu *O*
pi_102447792
quote:
[ afbeelding ]

Hahahahahah :D
pi_102447891
Wat een horror is glitternagellak.

Lindy heb je er geen tutorial van gemaakt, wat jammer.
pi_102447964
Psssstt...

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:06:54 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_102448026
wat een vieze spiegel!
disclaimer
pi_102448092
Wie kan deze trouwens uitleggen?
quote:
zag afgelopen weekend een dievoranje zag e mn spinnen poten heeft. Like omg
Ik heb hem al 5 keer gelezen maar begrijp nog steeds niet wat ze wil zeggen :')
pi_102448153
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Whut? :')
Je lakje is op de post trouwens, en die van taartje ook :)
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:10:48 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_102448212
quote:
vinden jullie dit een scherpe foto ik weet dat hij niet voledig scherp is
Sjongejongejonge, vraag het dan niet :')
disclaimer
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2011 @ 19:11:10 #105
43556 miss_dynastie
pi_102448236
quote:

SPOILER
'Hallo, ik ben Kloontje.... en ik ben al 5 jaar'

quote:
[ afbeelding ]

Maar dan beter _O-
pi_102448259
Uh over iemand die te oranje was en ook nog spinnenpoten wimpers?
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:12:02 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_102448283
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

ik denk, maar ik weet niet zeker:

ik zag van de week een die oranje zag en spinnepoten heeft

:')
disclaimer
pi_102448284
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:09 schreef Joysa het volgende:

[..]

Whut? :')
Je lakje is op de post trouwens, en die van taartje ook :)
Jeej! *O* *O*

quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

'Hallo, ik ben Kloontje.... en ik ben al 5 jaar'

_O- _O-
pi_102448301
Liiiiiiin O+ _O- Perfecte klaulin :Y

SQ whut! Wat een cijfer :o :D ^O^
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_102448408
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik denk, maar ik weet niet zeker:

ik zag van de week een die oranje zag en spinnepoten heeft

Dat zou hem heel goed kunnen zijn :')

Ben nu haar recent images aan het bekijken op twitter _O- :{ _O- :{ _O- :{
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:31:02 #111
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102449182
Dank dank :D
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:34:36 #112
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102449329
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Sjongejongejonge, vraag het dan niet :')
Neeheeeee, jij snapt het niet... dan moeten andere mensen zeggen dat de foto wel goed is :{w
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2011 @ 19:36:35 #113
43556 miss_dynastie
pi_102449427
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:34 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Neeheeeee, jij snapt het niet... dan moeten andere mensen zeggen dat de foto wel goed is :{w
Ja, net als van die mensen die dan vragen 'Ik heb een dikke kont in deze broek he?' en als je dan 'ja' zegt beledigd zijn, want het juiste antwoord is 'nee, natuuuuuuurlijk niet' :{w
pi_102449478
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, net als van die mensen die dan vragen 'Ik heb een dikke kont in deze broek he?' en als je dan 'ja' zegt beledigd zijn, want het juiste antwoord is 'nee, natuuuuuuurlijk niet' :{w
"Ja maar je vroeg het toch?!?!?!?! :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:39:04 #115
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102449563
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Van dattum inderdaad :N

Ik heb liever dat mensen dan gewoon 'ja' zeggen, dan trek ik desbetreffende broek of kledingcombi niet aan :Y
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:39:36 #116
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102449592
Oh my lindy _O-
Knoei
pi_102449610
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Van dattum inderdaad :N

Ik heb liever dat mensen dan gewoon 'ja' zeggen, dan trek ik desbetreffende broek of kledingcombi niet aan :Y
Dat ja, ik loop niet graag voor aap. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:41:00 #118
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102449676
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef Loqi het volgende:
Oh my lindy _O-
Staat me goed he? O+
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:41:18 #119
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102449693
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat ja, ik loop niet graag voor aap. :')
Idem :)
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:42:35 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_102449767
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:41 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Idem :)
ja, dat zien we!
disclaimer
pi_102449795
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, dat zien we!
_O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:43:52 #122
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102449855
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, dat zien we!
Vind je mijn lippenstift paars? Ik weet dat ie een beetje paars is.
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:44:52 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_102449908
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef Lindytje het volgende:

[..]

ik vind hem vooral heel geil :@
disclaimer
pi_102449927
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Nee joh, die's helemaal niet paars. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:45:59 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_102449962
ik wil op d'r blog posten dat bepaalde kleurstoffen in lila lipgloss heel schadelijk zijn gebleken voor foetussen ;(
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:46:08 #126
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102449971
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee joh, die's helemaal niet paars. :{w
Oh, oke, gelukkig O+
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:46:25 #127
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102449981
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil op d'r blog posten dat bepaalde kleurstoffen in lila lipgloss heel schadelijk zijn gebleken voor foetussen ;(
Ik lollerde!! :D
pi_102449999
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:46 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik lollerde!! :D
Ik ook. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:47:03 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_102450012
lindy, ik vnid em heel mooi mijn favorieten kleuren zijn vel roze en vel paars
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:47:05 #130
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102450015
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik vind hem vooral heel geil :@
Ik moest photoshoppen :@ Ik heb niet zo'n afzichtelijke kleur in mijn immense collectie :')
pi_102450050
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor vel, a2? O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:48:01 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_102450065
witte liptar ftw!
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:48:14 #133
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102450073
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
Dnankje, ik vinnem ookheel mooi vel paars is mijn vaforieten kleur
pi_102450082
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
witte liptar ftw!
Breng me alsjeblieft niet in de verleiding. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:48:38 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_102450092
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wat voor vel, a2? O+
maatknie uitals et maar paars is
of roze
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:48:53 #136
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102450109
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
witte liptar ftw!
Heb ik niet ;(

Ik moet eens bij boozy gaan shoppen voor sleek pout paints :Y
pi_102450119
Velroze O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:49:08 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_102450120
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Breng me alsjeblieft niet in de verleiding. :')
anders mezelf wel :9
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:49:55 #139
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102450174
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Velroze O+
Velroze is ne helenmooie kleur
pi_102450210
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

anders mezelf wel :9
Met kleurtjes spelen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:50:53 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_102450229
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dnankje, ik vinnem ookheel mooi vel paars is mijn vaforieten kleur
ki wli ook nog die van essens die vel paarsen oogschaduw ma die hebbne ze niet hier in et dorp -O-
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:52:02 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_102450302
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wat voor vel, a2? O+
die merk ken ik niet :o
disclaimer
pi_102450334
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

niet? :o das echt een goeien merk!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:52:52 #144
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102450348
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ken wle P2
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:53:48 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_102450388
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik ken wle P2
ja die ken ik ook maar die lippe stift is niet zo mooi
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:53:49 #146
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102450391
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ki wli ook nog die van essens die vel paarsen oogschaduw ma die hebbne ze niet hier in et dorp -O-
wlke nummer heef dieoogschaduw dan gaik vmorgen voro ju kijken in ozne stat
pi_102450392
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik ken wle P2
wlke merk is dat?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:54:27 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_102450428
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

niet? :o das echt een goeien merk!
wa kun je die kopne dan?
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:55:25 #149
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102450483
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja die ken ik ook maar die lippe stift is niet zo mooi
Nou, even tussendoor, ik heb vorige week bij de DM zo'n longlasting-ding gehaald van P2, met zo'n gloss-achtige kant en dan een lippenbalsem aan de andere kant... en dat ding blijft verrekte lang zitten *O*
Sorry voor mijn goede Nederlands ;(
pi_102450488
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wa kun je die kopne dan?
die hep ik gerkegn zal wle vrage waar ze vnadaan kome
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102450513
_O- _O- _O-
pi_102450521
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:55 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Nou, even tussendoor, ik heb vorige week bij de DM zo'n longlasting-ding gehaald van P2, met zo'n gloss-achtige kant en dan een lippenbalsem aan de andere kant... en dat ding blijft verrekte lang zitten *O*
Sorry voor mijn goede Nederlands ;(
Ik ben echt slecht in slecht Nederlands typen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:56:02 #153
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102450531
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

wlke merk is dat?
Die is van Diutlsland en die ken je kope bji de DM
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:56:29 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_102450554
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:53 schreef Lindytje het volgende:

[..]

wlke nummer heef dieoogschaduw dan gaik vmorgen voro ju kijken in ozne stat
dat wet ik niet presies meer het was ee vel paarsen met gliter! Datzouw ik wle lief vniden!

Oh maar kost dat duur met opsturne wnat me zakgeld is beina op
disclaimer
pi_102450560
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Die is van Diutlsland en die ken je kope bji de DM
duistlad is te ver. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:56:47 #156
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102450580
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben echt slecht in slecht Nederlands typen. :')
Ik ook, ik doe 4x langer over mijn posts dan en ik moet steeds nadenken :')
pi_102450632
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik ook, ik doe 4x langer over mijn posts dan en ik moet steeds nadenken :')
Jep. Nadenken wat een goede fout is, is lastig. Zonder interpunctie of hoofdletters typen is ook irritant trouwens. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:58:25 #158
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102450673
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat wet ik niet presies meer het was ee vel paarsen met gliter! Datzouw ik wle lief vniden!

Oh maar kost dat duur met opsturne wnat me zakgeld is beina op
Da was vna de essenc toch dna ga ik voor jouw kjiken
Je wwoont tch naats de schutrups> Dan stuur ki hem op
pi_102450692
Schutrups. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:58:58 #160
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102450709
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jep. Nadenken wat een goede fout is, is lastig. Zonder interpunctie of hoofdletters typen is ook irritant trouwens. :')
Oh, kak... ik doe nog wel hoofdletters ;(
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2011 @ 19:59:20 #161
43556 miss_dynastie
pi_102450725
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Is dat een bewuste verhaspeling eigenlijk of heet die winkel echt zo?
pi_102450739
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Is dat een bewuste verhaspeling eigenlijk of heet die winkel echt zo?
Dat schijnt een schoenmerk te zijn.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:59:50 #163
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102450752
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest om mijn eigen grapje lachen /faal
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:59:52 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_102450755
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Da was vna de essenc toch dna ga ik voor jouw kjiken
Je wwoont tch naats de schutrups> Dan stuur ki hem op
hoe weetje dat van shcutrusp heb die kkweif weer lope rodelen? :(
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:00:14 #165
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102450773
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee, een schoenenwinkel toch! :o
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:00:41 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_102450800
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

nee een scchoene winkel in exloo
disclaimer
pi_102450805
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Nee, een schoenenwinkel toch! :o
Klopt, Klau maakte er een merk van. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:00:58 #168
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102450818
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja die van die fokforrum die dnoe nisk andersdan rodelen over mesnen
pi_102450844
*van stoel vallen doet*
pi_102450854
quote:

[..]

kkweifne zijn het. :(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:02:15 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_102450880
quote:

[..]

sielige lousers die mensne :N ze wte helenmaal niks van mijn
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:03:52 #172
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102450962
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

sielige lousers die mensne :N ze wte helenmaal niks van mijn
ze dneken dat hun alleszijn mar hun zjin echt vett sielug
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:03:58 #173
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102450965
Mag ik heir oowk om tips vrage?
Knoei
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:04:31 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_102451002
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:03 schreef Loqi het volgende:
naartuurlijk!
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:04:47 #175
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102451014
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:03 schreef Loqi het volgende:
jawoor
pi_102451059
wei zijn beaty goeroes!!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:05:57 #177
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102451070
ik weeet nie zo goedt welke klueren goed samengaan...voor oogscaduws en dan met lipkluer erbij past wekle?
Knoei
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:06:10 #178
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102451085
( *O* de eerste 3 afleveringen van How I met your mother S7 binnen!!!)
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:07:03 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_102451141
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef Loqi het volgende:
ik weeet nie zo goedt welke klueren goed samengaan...voor oogscaduws en dan met lipkluer erbij past wekle?
wleke klueren vint je mooi?
Ps het is oogschaduws ;)
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:07:17 #180
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102451157
quote:
orajne en rose is heel moois samen en pars op je lippe op een paasr is ook heeul mooie ne roanje blush natuurlijk
pi_102451164
quote:
blau en root is mooi!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:07:26 #182
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_102451170
quote:
asl je mar een velle lipstik nemet dan is ht wle mooj
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:07:52 #183
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102451193
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wleke klueren vint je mooi?
Ps het is oogschaduws ;)
je moet nie op mij speling kken, jij kent mijn nie!
Knoei
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:09:03 #184
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102451242
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Debsterr het volgende:

[..]

asl je mar een velle lipstik nemet dan is ht wle mooj
vellen lipstik is altjid goede
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:09:13 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_102451256
iik zzouw wel ee beetj uitkijkne met oranje pas niet zo goed bij vel roze hoor
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:09:25 #186
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_102451273
Zla k dan nu ene linjke van dees topic twiiteren nar Klau O+?
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:10:10 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_102451319
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Loqi het volgende:

[..]

je moet nie op mij speling kken, jij kent mijn nie!
ik wil je alleen maa ee beetje helpne ik ireteer me gwoon soms aan spel fouten
disclaimer
pi_102451356
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
iik zzouw wel ee beetj uitkijkne met oranje pas niet zo goed bij vel roze hoor
Dan is paars beter. :Y

Autocorrect. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:11:21 #189
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102451390
vel rose en vel orajen passe ech wel goed bji eklaar hoor
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:12:36 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_102451480
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:11 schreef Lindytje het volgende:
ik vint het neit mooi, ik houw aleen maar van meisjes kleuren.
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:12:58 #191
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102451499
quote:
oh da ga ik een keer porbreren :Y

(god, het kost me 3 keer zo veel tijd om zo een post te typen _O- )
Knoei
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:13:50 #192
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102451544
blauuw en rose is ook mooie kombi samne
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:14:16 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_102451564
ik houw gewoon heel veel van paars en roze en maar soms heb ik ookwle blauwen oogschadieuw
disclaimer
pi_102451603
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik houw gewoon heel veel van paars en roze en maar soms heb ik ookwle blauwen oogschadieuw
blaue oogshaduw is mooij.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:15:19 #195
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102451622

Kijk, blauuwe is ook mooi, maar fan haar vijnnik alles mooi want zij is mij grootstete van
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:16:44 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_102451687
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk, blauuwe is ook mooi, maar fan haar vijnnik alles mooi want zij is mij grootstete van
zei heb ook altijt van die mooien duren spulen van de Mac en van chanjel
disclaimer
pi_102451719
quote:
warom sit het dan noiot same in een pallet? :{w
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:17:17 #198
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102451727
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zei heb ook altijt van die mooien duren spulen van de Mac en van chanjel
ja zei is vet reik volges mijn
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:17:45 #199
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102451756
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

wel hoowr :Y in mijn pellet wel :Y
Knoei
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:17:49 #200
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102451760
quote:

[..]

omdat je self moet expirementreren met je kleure
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:18:35 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_102451793
quote:

[..]

bijde inglot kan je zelf je pallet samne stelen dus kan ook roze oranje enz dus kan wel
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:19:11 #202
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102451829
oh en nog ne goeien tip van als je een leintje doetdan moetej wel met je oog meelopen want andres gaat je ooge hange.

dinsdag 27 september 2011 @ 20:19:59 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_102451880
dat is een mooien vellen paaars! <3
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:20:38 #204
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102451906
oh en ook gliters in je wenrauwe is heel mooivan dan valle ze meer op
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:21:00 #205
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102451925
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
dat is een mooien vellen paaars! <3
Zonenen zoekte jij ook tog?
pi_102451934
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef Lindytje het volgende:
oh en ook gliters in je wenrauwe is heel mooivan dan valle ze meer op
helen goeien tip
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:21:23 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_102451947
ik houw zo en zo van gliter <3
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:21:50 #208
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102451971
(het is zo jammer dat ik dat mineralized duo van mac ook heb... ik vind hem nu een stuk lelijker :') )
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:22:17 #209
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102452007
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik houw zo en zo van gliter <3
het is zowiezo
pi_102452032
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef Lindytje het volgende:
(het is zo jammer dat ik dat mineralized duo van mac ook heb... ik vind hem nu een stuk lelijker :') )
(Daar kan dat duo ook niks aan doen. :{w Al snap ik wat je bedoelt, ik vind een van m'n Essies ineens ook een stuk minder tof. :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:22:40 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_102452034
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Zonenen zoekte jij ook tog?
ja maar ik heb niet zoveel zakgelt als haar ;( en zei heeft allenmaal duuren spulen...
disclaimer
pi_102452048
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:

[..]

het is zowiezo
soberzo. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102452055
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:
oh en nog ne goeien tip van als je een leintje doetdan moetej wel met je oog meelopen want andres gaat je ooge hange.

[ afbeelding ]
ZOMG wil je nie een tuttorail sgrijven ove dhoe je die wenkbaurwen doe?
pi_102452095
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

zsoweiszo }:|
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:23:42 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_102452109
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

mijn sla. Ik stikte er in :')
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:23:52 #216
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102452123
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

ZOMG wil je nie een tuttorail sgrijven ove dhoe je die wenkbaurwen doe?
ik doe wle ne filpmje make
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:24:05 #217
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102452136
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:

[ afbeelding ]
het is nog meer beter as je ook die kluer in de binnekant van je oog doordoet, heel vel naar je neus, dan worre je ogen nog groodter :Y
Knoei
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:24:28 #218
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102452159
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja maar ik heb niet zoveel zakgelt als haar ;( en zei heeft allenmaal duuren spulen...
ik ga wel eerts van de essenc vna jou kijke
pi_102452173
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mijn sla. Ik stikte er in :')
:*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102452202
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef Lindytje het volgende:

[..]

ik doe wle ne filpmje make
tutorielses zijn toff
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:25:49 #221
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102452244
kijk rose is heueele moien kluer maar dna moetje wel suptiel doen:

dinsdag 27 september 2011 @ 20:26:15 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_102452270
een tuut oorial!
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:26:26 #223
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102452289
Oh kijk en weer de suptielen leintje

mrgen maak ik ne tutirtrial
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:27:06 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_102452331
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:

[ afbeelding ]
ik dahct altijt dat het tot je wenkbrouw moest :?
disclaimer
pi_102452340
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:

[ afbeelding ]
iest veller kna nog wl :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:27:25 #226
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102452349
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en oowk helemaal onder je oog tog?
Knoei
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:28:26 #227
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102452425
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee niet als je de suptielen fersie doedtd
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:31:27 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_102452629
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef Loqi het volgende:

[..]

en oowk helemaal onder je oog tog?
niet te veel anders loop je erbei als een kloon
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:32:05 #229
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102452675
Schatten, ik ben er weg van! How I met your mother kijken O+

Morgen een tuutorijal over wenkbrauwen en eyeliner :Y
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:33:18 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_102452750
jeej filmpje over wenkbrouwen en iliner!
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:33:27 #231
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102452756
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
Schatten, ik ben er weg van! How I met your mother kijken O+

Morgen een tuutorijal over wenkbrauwen en eyeliner :Y
kun je ook een tuitowrial maken over liplainer?
Knoei
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:34:29 #232
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102452816
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:33 schreef Loqi het volgende:

[..]

kun je ook een tuitowrial maken over liplainer?
Andere keer deze week :Y
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:34:41 #233
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102452826
*O*
Knoei
pi_102452845
Ik ben flopmodellen aan het kijken en mijn god, wat is die Daphne een achterlijk wicht. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:37:41 #235
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102452982
m'n haar stinkt :') (kapper geweest en weer henna gedaan *O* )
Knoei
pi_102453019
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:37 schreef Loqi het volgende:
m'n haar stinkt :') (kapper geweest en weer henna gedaan *O* )
Dat meurt inderdaad ja. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102454464
quote:
[ afbeelding ]

WOEHAHAHAHHAHAHAHA!
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:53:11 #238
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102457549
Mijn vriend stikt ook altijd 's nachts als ik mijn haren heb geverfd O+ In zijn eenpersoonsbedje op zijn kamer *;

En wat zijn jullie grappig *O* Had jij niet ook een eckte paasre kleur liptra Sjkoe?
吴 曼 迪
pi_102457880
De schoonheidsspecialiste, ja een echte, had vorige week ook een goeden tip voor mijn. Eerst maakte ze m'n ogen op en daarna deed ze met een kabuki kwast wat poeder boven mn wenkbrauw, op mn jukbeenderen en op m'n neus "want dan loopt je oogschaduw niet uit"

pi_102459076
Bwahaha, ik lees het nu pas allemaal xD
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_102459126
quote:
[ afbeelding ]

Oh my. _O-
pi_102459336
Woehoe heb een nieuwe telefoon *O* Htc ChaCha, wat een fijn ding O+
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:29:14 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_102459723
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:58 schreef princess-a het volgende:
De schoonheidsspecialiste, ja een echte, had vorige week ook een goeden tip voor mijn. Eerst maakte ze m'n ogen op en daarna deed ze met een kabuki kwast wat poeder boven mn wenkbrauw, op mn jukbeenderen en op m'n neus "want dan loopt je oogschaduw niet uit"

eh :')
disclaimer
pi_102459813
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:58 schreef princess-a het volgende:

Ik snap 'm niet. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:33:57 #245
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102460050
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik snap 'm niet. ;(
Dacht al dat het aan mij lag :') Wat voor een poeder of wat? Snap het niet :N
吴 曼 迪
pi_102460348
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef megamandy het volgende:

[..]

Dacht al dat het aan mij lag :') Wat voor een poeder of wat? Snap het niet :N
Naja, ik snap wel wat PA bedoelt, maar ik snap die schoonheidsspecialiste niet. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:39:15 #247
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102460443
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Naja, ik snap wel wat PA bedoelt, maar ik snap die schoonheidsspecialiste niet. :')
ja dat bedoel ik ook. Hmm
吴 曼 迪
pi_102460694
Ik heb nog steeds zin in kipnuggets ;(
pi_102460728
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nog steeds zin in kipnuggets ;(
Mmmmkipnuggets.

Crap.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102460754
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mmmmkipnuggets.

Crap.
Dat bedoel ik. :')
pi_102460876
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. :')
Ergerlijk. Helemaal omdat ik vandaag blijkbaar alleen geen hoofdpijn heb als ik net gegeten heb, dus eet ik de hele dag door spul. }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:49:50 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_102461109
ik had zin in choco maar nu niet meer. Tanden poetsen is een ideale appetite killer :Y
disclaimer
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:57:04 #253
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102461549
tandenpoetsen + jus d'orange
:r
吴 曼 迪
pi_102461591
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik had zin in choco maar nu niet meer. Tanden poetsen is een ideale appetite killer :Y
Choco. :~
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102461609
Speculaasbrok met cola :9
pi_102461923
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
mss, ik mag het vast niet vragen, maar.... Pic? :@ :D :*
U vraagt, wij draaien:

SPOILER
En dan is dat stuk lip dus ook nog echt veel roder en HEEL erg opgezwollen ;(
Aids.
pi_102462020
Bah, da's niet fijn mss. ;(

(Even geen :*, want ik neem het liever niet van je over. :P)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102462029
slechte seizoens opening van gossip girl :r
pi_102462039
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
slechte seizoens opening van gossip girl :r
dit

Terra Nova was wel tof :o

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2011 23:05:59 ]
  dinsdag 27 september 2011 @ 23:07:21 #260
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102462123
Misfits is ook cool *O* Mag bij Ziggo het eerste seizoen in HD kijken, in 1 dag het hele seizoen afgekeken :') nu met seizoen 2 bezig, stond niet in de on demand lijst dus maar even gedownload :P
吴 曼 迪
  dinsdag 27 september 2011 @ 23:08:37 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_102462211
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef Mss het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien:

SPOILER
En dan is dat stuk lip dus ook nog echt veel roder en HEEL erg opgezwollen ;(
auch! :*
disclaimer
pi_102462245
balen mss! ;(
  dinsdag 27 september 2011 @ 23:16:02 #263
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102462568
quote:
[ afbeelding ]

_O- _O- ^O^
pi_102462729
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:09 schreef Sharana_LV het volgende:
balen mss! ;(
Ik had het er vrijdag nog met jou over, en diezelfde avond begon het :'). Echt balen :r
Aids.
pi_102462756
Auw mss! ;(

Zou een hoesje die je besteld voor je foon door de brievenbus passen?
  dinsdag 27 september 2011 @ 23:25:04 #266
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102462913
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's een heule gevaarlijke sport hey!

Maar ook met geile pakjes :9
pi_102463309
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:19 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik had het er vrijdag nog met jou over, en diezelfde avond begon het :'). Echt balen :r
Ja daar moest ik ook net aan denken dat je het toen nog zei!

Ik ga slapen dames :*
  dinsdag 27 september 2011 @ 23:55:58 #268
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102464092
Jurre is ook goed in spellen:
quote:
Jurre zen mening: Dit was het enige product van de collectie die ik echt wou proberen vond de rest minder kwa geur enzo. De geur van de douche gel ik erg aanwezig hij ruikt erg naar tandpasta wat ik erg jammer vind. Heb liever een hoe zeg je dat mannelijk geurtje er aan zitten. Het was erg leuk om dit een keer uit te proberen voor Klau. Er komen in de toekomst nog meer revieuws van mij.

Groetjes

Jurre
吴 曼 迪
pi_102464225
Jurre is HEET :9 :9~
Aids.
pi_102467723
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:20 schreef Diconnected het volgende:
Auw mss! ;(

Zou een hoesje die je besteld voor je foon door de brievenbus passen?
Mijne in ieder geval wel. :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_102469627

:9~ :9~ :9~ :9~
  woensdag 28 september 2011 @ 10:22:00 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_102469702
wow O+
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 28 september 2011 @ 10:26:41 #273
43556 miss_dynastie
pi_102469810
Tof!
pi_102469992
Oehhhh nixe kleurtjes :9
pi_102470020
OMG :9~
  woensdag 28 september 2011 @ 10:37:54 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_102470049
de kerstcollecte van ChG staat op nailsupplies :Y
disclaimer
pi_102470191
quote:
Hebbuh! Allemaal :o :9~ *O* :D :Y
pi_102470224
Oeh ! De middelste 3 O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_102470226
quote:
99s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
de kerstcollecte van ChG staat op nailsupplies :Y
Het doet me niet zo veel.. Ik ga voor die van ORLY!
en die models own _O_
  woensdag 28 september 2011 @ 10:47:32 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_102470275
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:45 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

Het doet me niet zo veel.. Ik ga voor die van ORLY!
en die models own _O_
mij ook niet, het is weer meer van hetzelfde helaas.
disclaimer
  woensdag 28 september 2011 @ 10:48:14 #281
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102470299
quote:
Tofheid :o
Knoei
  woensdag 28 september 2011 @ 10:50:35 #282
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_102470367
quote:
Hebbuh :9
pi_102471758
Wantz!

Mijn ijs wil niet loslaten. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102471928
quote:
Oh my, NEED :9~
pi_102473316
Ik trek presentatiepartners aan die niet reageren geloof ik. Ik heb overal waar mogelijk zitten stalken en nog steeds geen reactie. :+

Niet mijn probleem, ik bereid het ding gewoon voor en als ik vanavond nog geen reactie heb, mail ik de docent dat ik het alleen doe. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102473593
quote:
OH HALLO :9~

Wanneer komen ze uit?
Aids.
pi_102474003
Delta, wat doe je me aan?!?!?! Duochromes O+
  woensdag 28 september 2011 @ 12:57:13 #288
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102474291
quote:
WANT!!! NEED!! :o O+
pi_102474890
Geen idee wanneer ze uitkomen ;( Stond niet erbij.
  woensdag 28 september 2011 @ 13:20:27 #290
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102475071
quote:
Must Have!!!!! :9~
pi_102475224
Pff marketing leraar is echt schijtirritant :')
pi_102475491
Ha, stalken op Facebook was een goede zet. *O* (met als resultaat dat ik bijna klaar ben ook. *O*)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102475512
:o Shirley heeft hier daadwerkelijk gereageerd op mijn berichtje! Had het ook wel heel vriendelijk neergezet, maar verbaast me toch. :')

En ghehe, zit voor school op msn, spreekt een jongen van vakantie van 2 jaar geleden me aan. Waarom die nou weer contact zoekt...
  woensdag 28 september 2011 @ 13:36:11 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_102475563
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
:o Shirley heeft hier daadwerkelijk gereageerd op mijn berichtje! Had het ook wel heel vriendelijk neergezet, maar verbaast me toch. :')

En ghehe, zit voor school op msn, spreekt een jongen van vakantie van 2 jaar geleden me aan. Waarom die nou weer contact zoekt...
mein gott :')

quote:
Also there are coming more new products in our asortment.

The water decals and stickers coming also in different categories, only we didnt had the time for it now.

We have you all fin the a positive change!

And we like it when you leace a comment
.

Dit is slechter dan slecht!
disclaimer
pi_102475613
Kun je comments ook al leasen? _O-
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 28 september 2011 @ 13:38:11 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_102475626
iemand ervaring met deze lakjes?

zien er hetzelfde uit als die van claire's. Heb er twee besteld, ben benieuwd :)
disclaimer
pi_102475630
quote:
99s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mein gott :')

[..]

.

Dit is slechter dan slecht!
I knoooow!

Hihiiii, heb toen met die jongen gezoend en daarna eigenlijk nooit meer contact gehad. Gaat ie op msn dit zeggen:
"Ejh maar ik heb je best wel gemist :-O
Nou deed ik wel vaak teruggetrokken naar jou"

Dus heb maar gezegd dat ik het ook jammer vind dat het contact weggezakt is want we hebben het wel heel gezellig gehad. O-)
  woensdag 28 september 2011 @ 13:39:38 #298
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102475671
quote:
99s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
iemand ervaring met deze lakjes?

[ afbeelding ]
zien er hetzelfde uit als die van claire's. Heb er twee besteld, ben benieuwd :)
oh leuk, waar komen die vandaan?
Knoei
  woensdag 28 september 2011 @ 13:43:57 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_102475807
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:39 schreef Loqi het volgende:

[..]

oh leuk, waar komen die vandaan?
www.alicejohavesentials.nl
disclaimer
pi_102476854
Oh ja, die lakjes van Claire's heb ik ook nog ergens. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_102476866
Dan maar dicht?
Mijn nagellakjes
Londena Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: