OH FUCK. Dat had ik willen kijken! Maarja, CC zal het vast nog wel 100.000 keer uitzendenquote:Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
roast of charlie sheen aan het kijken
Idem. Maar als ik nog een uurtje wacht, ben ik weer helemaal wakker (zou ik dus ook niet moeten doenquote:Op maandag 26 september 2011 23:20 schreef Diconnected het volgende:
aan de ene kant ben ik moe, aan de andere kant niet
Ja dies leuk hequote:Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
roast of charlie sheen aan het kijken
Kan hem ook wel even fikken voor je, kijken hoevaak deze gestuurd moet worden voordat hij aan komtquote:Op maandag 26 september 2011 23:15 schreef Mss het volgende:
[..]
OH FUCK. Dat had ik willen kijken! Maarja, CC zal het vast nog wel 100.000 keer uitzenden
Whuuut, wat is dat voor een onzin? Moest je een uberbitch zijn dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef princess-a het volgende:
Droombaan niet gekregen want: "Wat je zegt klinkt allemaal heel goed, maar volgens mij ben je niet echt zo, volgens mij ben je heel lief".
Als je toch vooroordelen hebt gebaseerd op uiterlijk, kijk dan naar mn pasfoto en nodig me uberhaupt niet uit![]()
Sjagrijnig
Oh en goedemorgen natuurlijk
Nou ja zeg!! Wat een kut reden om je af te wijzen! Kan natuurlijk zijn dat ze iemand anders hadden die ze beter vonden, maar laat ze dat dan gewoon zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef princess-a het volgende:
Droombaan niet gekregen want: "Wat je zegt klinkt allemaal heel goed, maar volgens mij ben je niet echt zo, volgens mij ben je heel lief".
Als je toch vooroordelen hebt gebaseerd op uiterlijk, kijk dan naar mn pasfoto en nodig me uberhaupt niet uit![]()
Sjagrijnig
Oh en goedemorgen natuurlijk
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Balen Princess. Ook vervelend als je ze een oordeel vellen dat voor jou gevoel niet klopt.
Misschien het moment gebruiken om te kijken of je misschien anders overkomt dan je wil. (Maar dat moet je pas later doen hoor, eerst gewoon balen)
O hai![]()
Ik heb gisteren op de bank gehangen in plaats van achter de computer. Hele verandering.
O en:
[ afbeelding ]
Ik ben me er van bewust dat ik anders over kom dan ik ben. Heb lang blond haar, blauwe ogen en een hoge, enthousiaste stem. Maar het gaat me gewoon te ver om bijvoorbeeld mn haar af te knippen, te verfen en een cursus te gaan doen om m'n intonatie aan te passen. Ik ga altijd strak in het pak en geef een goede handdruk, daarnaast zeg ik blijkbaar de goede dingen maar 'men' gelooft het niet omdat ik overkom als een poppetjequote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Balen Princess. Ook vervelend als je ze een oordeel vellen dat voor jou gevoel niet klopt.
Misschien het moment gebruiken om te kijken of je misschien anders overkomt dan je wil. (Maar dat moet je pas later doen hoor, eerst gewoon balen)
O hai![]()
Ik heb gisteren op de bank gehangen in plaats van achter de computer. Hele verandering.
O en:
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
O en:
[ afbeelding ]
Je zou het wel bijna denken hequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Princess je moet gewoon je haar zwart verven en een bril opzetten![]()
Pff de uni heeft nog steeds mn rekening niet geplunderd. Ik wil weten wat ik overhoud deze maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |