Kom hier, dan krijg je een knuffel. Misschien dat de liefde dan terug komt.quote:Op maandag 26 september 2011 23:03 schreef coban het volgende:
[..]
Niet?maar ik ga huilen nu, krijg je dan geen medelijden omdat huilende meisjes zielig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 26 september 2011 23:06 schreef Rezania het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, welterusten iedereen.Slaap lekkahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
nja laatmaar ben nu boos op je omdat mijn ipod spastisch deed door die spoilerplaatje.quote:Op maandag 26 september 2011 23:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kom hier, dan krijg je een knuffel. Misschien dat de liefde dan terug komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie van de 3
quote:Op maandag 26 september 2011 23:07 schreef Dimens het volgende:
[ link | afbeelding ]Makkelijke quiz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
Wie van de 3:)
Tfoe, kom je dan met klappen?quote:Op maandag 26 september 2011 23:06 schreef coban het volgende:
[..]
nja laatmaar ben nu boos op je omdat mijn ipod spastisch deed door die spoilerplaatje.
Ik ga ook maar eens slapen, welterusten iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zojuist 2 hetero jongens homo gemaakt. Achievement unlockedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op maandag 26 september 2011 23:07 schreef Dimens het volgende:
[ link | afbeelding ]De middelste is wat cursiever, de 3e lijkt al wat echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
Wie van de 3There is a time of cumming and going.
Ik ga ook maar eens slapen, welterusten iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je papa beer. Weltrusten en niet te hard masturberen op mijn naaktfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Doe eens printscreen?quote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De middelste is wat cursiever, de 3e lijkt al wat echt.
Je kent mijn theorie over seksuele geaardheid toch, zo moeilijk was het dus niet.quote:Op maandag 26 september 2011 23:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 2 hetero jongens homo gemaakt. Achievement unlocked
Alleen als ik weer naar mijn vroegere positie terug mag.quote:
Wie zegt dat ik hetero ben?quote:Op maandag 26 september 2011 23:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 2 hetero jongens homo gemaakt. Achievement unlocked
Ik fap alleen op foto's van Intronic, onze relatie zit namelijk in een dip.quote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dank je papa beer. Weltrusten en niet te hard masturberen op mijn naaktfoto's
Ik had er nog niet op geklikt. Haha, die onderstequote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke is beter, de bovenste of de onderste?
Dan niet, teefquote:Op maandag 26 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik fap alleen op foto's van Intronic, onze relatie zit namelijk in een dip.
Fapze schatjequote:Op maandag 26 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik fap alleen op foto's van Intronic, onze relatie zit namelijk in een dip.
Dat zei je in begin. En anders zou je die meisjes uit de clip van beach niet: geven, en hardquote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hetero ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |