Je wilt niet eens een knuffel, die positie krijg je dus niet.quote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef coban het volgende:
[..]
Alleen als ik weer naar mijn vroegere positie terug mag.
coban ik ben wel hetroquote:Op maandag 26 september 2011 23:09 schreef coban het volgende:
[..]
Dat zei je in begin. En anders zou je die meisjes uit de clip van beach niet: geven, en hard
Dat is een facadequote:Op maandag 26 september 2011 23:09 schreef coban het volgende:
[..]
Dat zei je in begin. En anders zou je die meisjes uit de clip van beach niet: geven, en hard
Was ik jou maar.quote:Op maandag 26 september 2011 23:10 schreef TWP het volgende:
Ik heb vanmiddag nog de tong van tsjobbo geknuffeld.
you jaloers?
Nee, niet echtquote:Op maandag 26 september 2011 23:10 schreef TWP het volgende:
you jaloers?
Oke hele snelle knuffel dan. Heel snel. Met 3 meter ruimte tussen ons.quote:Op maandag 26 september 2011 23:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je wilt niet eens een knuffel, die positie krijg je dus niet.
yakkie turkse tong, met haar toch ovquote:Op maandag 26 september 2011 23:10 schreef TWP het volgende:
you jaloers?
whutquote:Op maandag 26 september 2011 23:11 schreef speedking het volgende:
[..]
yakkie turkse tong, met haar toch ov
Maar hoe kunnen we dan knuffelen?quote:Op maandag 26 september 2011 23:11 schreef coban het volgende:
[..]
Oke hele snelle knuffel dan. Heel snel. Met 3 meter ruimte tussen ons.
quote:Op maandag 26 september 2011 23:10 schreef TWP het volgende:
you jaloers?
Oh ja.quote:
Verlengarmen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen we dan knuffelen?
Nou zeg, prijzenverdubbelaar!quote:Op maandag 26 september 2011 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja.
Intronic, je krijgt ook nog zaad van Spouwerranger in je endeldarm.
Ik heb lange armen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen we dan knuffelen?
Das beterquote:Op maandag 26 september 2011 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja.
Intronic, je krijgt ook nog zaad van Spouwerranger in je endeldarm.
Ik dacht wtf staat hier, maar google kon het ook niet begrijpenquote:
fatimaquote:Op maandag 26 september 2011 23:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wil je plukje haar van mijn snor of die van fatima?
ja datquote:Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dacht wtf staat hier, maar google kon het ook niet begrijpen
Nja het lijkt op
Sen cirkinsin
En dat betekent jij bent lelijk.
Nu pas? Als ik jou was zou ik es terug gaan naar de winkel voordat de garantie verlopen isquote:
komt eraan *stop* jullie mogen nu bepalen wat er nu gebeuren gaat. EROTIEK.quote:
ja had topic afgesloten toen ineens open toen overhitquote:Op maandag 26 september 2011 23:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu pas? Als ik jou was zou ik es terug gaan naar de winkel voordat de garantie verlopen is
Hahaquote:Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja dat
ik kan alleen praten niet schrijven
Oh dan, nee dan werkt ie nog goed.quote:Op maandag 26 september 2011 23:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja had topic afgesloten toen ineens open toen overhit
Mag ik mee?quote:
Zooo he, je bent wel een sletjequote:Op maandag 26 september 2011 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag ik mee?Spouwerranger en Intronic vervelen me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |