daar hebben ze die nietquote:Op maandag 26 september 2011 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kom doorgaans alleen in de AH.
Ja, nee, misschien...quote:
?quote:Op maandag 26 september 2011 22:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
COBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Welterusten Patje.quote:Op maandag 26 september 2011 22:15 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ga nog wat anders doen en vroeg slapen (kom waarschijnlijk toch niets van) Fijne avond nog
Ik begin goed te wordenquote:Op maandag 26 september 2011 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nee, misschien...
Ik weet het niet meer.![]()
![]()
![]()
![]()
_!
gelukkig heet jij tsjobanquote:Op maandag 26 september 2011 22:15 schreef coban het volgende:
Wat een hoerenwijf is die coban met haar sletteleugens.
Slaap zacht alvast Patjequote:Op maandag 26 september 2011 22:15 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ga nog wat anders doen en vroeg slapen (kom waarschijnlijk toch niets van) Fijne avond nog
Welterusten.quote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik moet naar bed ben moe.
Morgen komt psy-freak langs gezellig doen
dat denk ik ookquote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
Er zit een ingescande DVD hoes bij die torrent, ik geloof dat hij echt is.
lolwatquote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik moet naar bed ben moe.
Morgen komt psy-freak langs gezellig doen
quote:Op maandag 26 september 2011 22:18 schreef coban het volgende:
Wie wil voor mij hete warme sjokolademelk maken met slagroom en marsjmelows?
Je krijgt er iets voor terug.
Ja hij is wel coolquote:
Ik wil het wel doenquote:Op maandag 26 september 2011 22:18 schreef coban het volgende:
Wie wil voor mij hete warme sjokolademelk maken met slagroom en marsjmelows?
Je krijgt er iets voor terug.
Dat gevoel met broertje die je nooit gehad hebt, heb ik ook met sommige FOK! kersquote:Op maandag 26 september 2011 22:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja hij is wel cool
Zou er nooit iets mee kunnen hebben. Het is net een broertje die ik nooit gehad heblief he
Ja ik ookquote:Op maandag 26 september 2011 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat gevoel met broertje die je nooit gehad hebt, heb ik ook met sommige FOK! kers
quote:Op maandag 26 september 2011 22:19 schreef coban het volgende:
Pam krijgt kusje
Pz krijgt een geschudde hand
Ken je hem via FOK! ?quote:Op maandag 26 september 2011 22:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja hij is wel cool
Zou er nooit iets mee kunnen hebben. Het is net een broertje die ik nooit gehad heblief he
quote:Op maandag 26 september 2011 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat gevoel met broertje die je nooit gehad hebt, heb ik ook met sommige FOK! kers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |