quote:Op maandag 26 september 2011 20:39 schreef Levolution het volgende:
4 uur huiswerk op 4vwo
Dan doe je echt iets verkeerd.
doe je ook tvwo?quote:Op maandag 26 september 2011 20:42 schreef reeybehn het volgende:
jullie zijn alle meer dan welkom mij met mijn volledig engelstalige opleiding te helpen, ik ben ook bereid alle criterium naar jullie op te sturen
Ja dag, gaan ze het je makkelijker maken ook in die gemakkelijke taal.quote:Op maandag 26 september 2011 20:42 schreef reeybehn het volgende:
jullie zijn alle meer dan welkom mij met mijn volledig engelstalige opleiding te helpen, ik ben ook bereid alle criterium naar jullie op te sturen
Wie koopt er nou een Macbookquote:Op maandag 26 september 2011 20:43 schreef reeybehn het volgende:
klopt, die worden allemaal gedownload naar m'n macbook air,
Verkapt ik-heb-een-macbook-air-laptop topicquote:Op maandag 26 september 2011 20:43 schreef reeybehn het volgende:
klopt, die worden allemaal gedownload naar m'n macbook air,
gespotquote:Op maandag 26 september 2011 20:46 schreef Klojo120 het volgende:
Zie je als je over een post hovert die quotatie dingentjens?
Klikt u daar maar eens op.
Geef hem terug en zeg dat je het geld wil wat de Macbook heeft gekost. En koop er een goedkopere betere laptop voor en zet er Linux opquote:Op maandag 26 september 2011 20:45 schreef reeybehn het volgende:
van school gekregen![]()
vraag: hoe quote je mensen?
Mijn adblockt laat prima door.quote:Op maandag 26 september 2011 20:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
En als je ze niet ziet moet je adblock uitt
Met adblock aan ziet ik het quote ding prima hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 20:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
En als je ze niet ziet moet je adblock uitt
Misschien moeten ze je weer wat meer Nederlands op je school geven.quote:Op maandag 26 september 2011 20:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mijn adblockt laat prima door.
Ikbedoelikhebgeenadblockpfuh.
Misschien heb jij een kut UI.quote:Op maandag 26 september 2011 20:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Misschien moeten ze je weer wat meer Nederlands op je school geven.
Maar sommige mensen niet en dan moet de adblock wel uit. Daarom zei ik als.quote:Op maandag 26 september 2011 20:48 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Met adblock aan ziet ik het quote ding prima hoor.
Nee je mag trollen zoveel je wiltquote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef reeybehn het volgende:
is er een silent rule dat ik een bepaalde tijd op fok moet zijn voor ik andere topics mag gaan commenten zoals de meeste hier?
quote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee je mag trollen zoveel je wilt
Precies, dat krijg ik momenteel op de uni nog niet eens voor elkaarquote:Op maandag 26 september 2011 20:39 schreef Levolution het volgende:
4 uur huiswerk op 4vwo
Dan doe je echt iets verkeerd.
Gast, moet je klappen van mij ofzo. Elke keer dat geouwehoer.quote:Op maandag 26 september 2011 20:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Misschien heb jij een kut UI.
Niet relevant, verworpen.
wel als je vorig jaar in principe bent blijven zitten, en t nu echt je laatste kans is om je te bewijzenquote:Op maandag 26 september 2011 20:54 schreef Expression het volgende:
Bij de weg, 4 uur huiswerk?!
Je hoeft heus niet elk vak te doen hoor.
Ga havo doen dan.quote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef reeybehn het volgende:
[..]
wel als je vorig jaar in principe bent blijven zitten, en t nu echt je laatste kans is om je te bewijzen
quote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gast, moet je klappen van mij ofzo. Elke keer dat geouwehoer.
What the...quote:Op maandag 26 september 2011 20:37 schreef reeybehn het volgende:
Zit je in 4 vwo+, ben je in theorie elke dag zo'n 4 uur+ met hw bezig.
vmboquote:Op maandag 26 september 2011 21:02 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
What the...
Ben je nou serieus elke dag 4 uur of meer bezig met je huiswerk? Ik heb 6 jaar op de middelbare school altijd mijn huiswerk gewoon in de les gemaakt (wat niet af was, maakte ik ook niet thuis) en het leren altijd 10 minuten voor de les
Zo deed overigens bijna iedereen het bij mij in de klas. Je had natuurlijk altijd van die uitzonderingen, mensen die een week leerden voor een toets en dus geen tijd meer voor andere dingen hadden![]()
![]()
wel als je 2 keer blijft zittenquote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Ga eens huiswerk maken pubertje, het vmbo duurt geen 6 jaar
excuus, post niet goed genoeg gelezen. het ligt ook voornamelijk aan mij en m'n concentratie stoornisquote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Ga eens huiswerk maken pubertje, het vmbo duurt geen 6 jaar
+1quote:Op maandag 26 september 2011 21:08 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
wel als je 2 keer blijft zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |