Een schilder van beroep die roept amonia? Dat is echt zo 1963 inmiddels.quote:Op maandag 26 september 2011 20:57 schreef bobenjanneke het volgende:
Je kan het het beste reinigen met st marc of amonia.
Glas en neuslatten zijn meestal al voorgegrond in de fabriek, maar nog een keer gronden kan zeker geen kwaad.
Andere vraag die bij me opkomt; als ik een voorgegronde neuslat plaats, kan ik de onderkant met de "openingentjes" toch nooit helemaal in de lak krijgen?quote:Op maandag 26 september 2011 20:57 schreef bobenjanneke het volgende:
Je kan het het beste reinigen met st marc of amonia.
Glas en neuslatten zijn meestal al voorgegrond in de fabriek, maar nog een keer gronden kan zeker geen kwaad.
paar spijkertjes voor de ruit slaan helpt welquote:Op maandag 26 september 2011 21:02 schreef TAX001 het volgende:
[..]
Andere vraag die bij me opkomt; als ik een voorgegronde neuslat plaats, kan ik de onderkant met de "openingentjes" toch nooit helemaal in de lak krijgen?
En valt mijn raam er niet uit als ik rondom de glaslatten heb weggehaald?
Je vervangt eerst de horizontale en daarna de verticale? Dat kan toch?quote:Op maandag 26 september 2011 21:02 schreef TAX001 het volgende:
En valt mijn raam er niet uit als ik rondom de glaslatten heb weggehaald?
Ik denk wel dat dat mogelijk isquote:Op maandag 26 september 2011 21:56 schreef error_404 het volgende:
[..]
Je vervangt eerst de horizontale en daarna de verticale? Dat kan toch?
Glaslatten kunnen opzich wel blijven zitten, echter de neuslatten niet; deze zijn in verregaande staat van ontbindingquote:Op maandag 26 september 2011 22:11 schreef blomke het volgende:
Waarom wil je die glaslatten per sé weghalen. Kan je niet gewoon de kit wegsnijden, ontvetten en opnieuw kitten. Ik ben niet zo weg van het weghalen van glaslatten, gezien de risico´s die je zelf al noemde.
Ventilatielatten jaquote:Op maandag 26 september 2011 22:20 schreef blomke het volgende:
Bedoel je de ventilatielatten? Als de andere latten en kit goed zitten, zou ik het lekker laten zitten, je bezorgt je alleen maar kans op lekkage.
Amonia is nog wel de beste oplossing.quote:Op maandag 26 september 2011 20:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een schilder van beroep die roept amonia? Dat is echt zo 1963 inmiddels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |