SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:34 schreef Arn0 het volgende:
Setlist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
Wat doet dat nummer het live verschrikkelijk goed zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtigquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:37 schreef Elusive het volgende:
woaaaaaaaaa
hij heeft trouwens ook "Freeky Teeth" gespeeld![]()
quote:Noel Gallagher has admitted that a part of him is not surprised his album, Noel Gallagher's High Flying Birds, is number one in the Irish charts because he's "brilliant and it's a great album." He also added that he plans to take his sons to Ireland because "they deserve to spend a week in the rain."
quote:Noel Gallagher has won the Q Icon award at the Q Awards 2011, that took place this afternoon.Speaking before the show, the elder Gallagher brother played down the success of his debut solo album, Noel Gallagher's High Flying Birds, which topped the UK chart on Sunday."I've got to say, the football overshadowed everything yesterday," he said, in reference to Manchester City's 6-1 victory over rivals Manchester United.His acceptance speech was similarly self-effacing: "I've had a lot of awards over the years but this is the most recent"
quote:
quote:"I've had a lot of awards over the years but this is the most recent"
Die video van Don't Look Back In Anger...quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:22 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]![]()
Het hele concert is overigens terug te kijken, geluidskwaliteit is niet eens heel slecht voor een telefoon/cameraatje: http://www.youtube.com/user/beadyeysis
Lopen ze daar gewoon achter of zijn ze gewoon ontzettend cool. Ik durf het niet te zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:06 schreef =HellFire= het volgende:
Tijdje in Ierland gewoond, in Dublin hoor je ELKE dag nog wel Wonderwall door de pubs heen denderen, al dat niet gespeeld door bandjes, alsmede Don't Look Back In Anger. En Half The World Away is ook een groot favoriet... Ik keek vreemd op toen ik eens gewoon door de straten van Dublin heen liep en ineens een groepje in de verte dat hoorde zingen. Er is zelfs een gast die lijkt op Noel Gallagher die elke avond rond uurtje of 9-10 op Grafton St. staat te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |