Anders ff bellen.quote:Op maandag 26 september 2011 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
alleen ik wacht nu op oproep. als t goed is heeft tnt mijn verhuisgegevens doorgegeven
geen ideequote:Op maandag 26 september 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders ff bellen.Zou je bij de bloedbank in Limburg vlaai krijgen in plaats van een roze koek?
NOG een uitzonderingquote:Op maandag 26 september 2011 18:38 schreef Tegan het volgende:
Als je geen Nederlands of Engels spreekt mag je ook geen donor zijn trouwens.
Of spritsen, of ranzige kaaskoeken, of stroopwafels...quote:
Nee want kinderen zijn uitgezonderd van de regel. Iedereen die in die groep zit moet gewoon van 18 tot 70 donor zijn, of een ziekte hebben. Tot 18 jaar is gewoon iedereen lid van die pool.quote:Op maandag 26 september 2011 18:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hebben nooit gegeven, dus ze zouden ueberhaupt al nooit mogen hebben ontvangen.
en appelsapquote:Op maandag 26 september 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of spritsen, of ranzige kaaskoeken, of stroopwafels...
Dan mag je waarschijnlijk nog niet.quote:Op maandag 26 september 2011 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
geen idee![]()
maarja over 5 maanden verhuis ik alweer
en ik krijg wel post van ze
Kaaskoeken wtf.quote:Op maandag 26 september 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of spritsen, of ranzige kaaskoeken, of stroopwafels...
Ik had thee, volgende keer maak ik daar wel een foto van voor de tere zielen hier.quote:
Ik heb het over de groep die nooit gegeven heeft, maar wel ontvangen. Die vanaf 18 dusquote:Op maandag 26 september 2011 18:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee want kinderen zijn uitgezonderd van de regel. Iedereen die in die groep zit moet gewoon van 18 tot 70 donor zijn, of een ziekte hebben. Tot 18 jaar is gewoon iedereen lid van die pool.
Deze ranzige zooi...quote:
Heb je mijn nieuwe knackebrod al gezien?quote:Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze ranzige zooi...
[ afbeelding ]
Ik vind niet dat die het verdienen nee.quote:Op maandag 26 september 2011 18:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het over de groep die nooit gegeven heeft, maar wel ontvangen. Die vanaf 18 dus
jawel maar mijn bloedgroep zal wel nog niet aan de beurt zijnquote:Op maandag 26 september 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan mag je waarschijnlijk nog niet.
Welke bloedgroep heb je?quote:Op maandag 26 september 2011 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
jawel maar mijn bloedgroep zal wel nog niet aan de beurt zijn
Ik had het ranziger verwachtquote:Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze ranzige zooi...
[ afbeelding ]
Ik ga maar niet de vergelijking trekken met belastingenquote:Op maandag 26 september 2011 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind niet dat die het verdienen nee.
Ik bijvoorbeeld zou nooit bloed geven (denk ik nu dan), dus ik vind niet dat ik dan het recht heb om wel bloed te krijgen als ik het nodig heb.
Ik voelde mijn hart een beetje breken.quote:Op maandag 26 september 2011 18:44 schreef Tegan het volgende:
Ik had het ranziger verwacht. Cream cheese is wel een van de betere kazen, maar toch smerig
.
Maar als ze nu al een keer ontvangen hebben dan kunnen ze het dus NOOIT meer goed maken.quote:Op maandag 26 september 2011 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind niet dat die het verdienen nee.
Ik bijvoorbeeld zou nooit bloed geven (denk ik nu dan), dus ik vind niet dat ik dan het recht heb om wel bloed te krijgen als ik het nodig heb.
quote:Op maandag 26 september 2011 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voelde mijn hart een beetje breken.
Daarom moet er ook een coulante overgangsregeling komen. Vanaf de datum dat het systeem ingaat tot een maand later ofzo om je in te schrijven, en anders pech. Mensen die al gekregen hebben hebben gewoon geluk.quote:Op maandag 26 september 2011 18:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als ze nu al een keer ontvangen hebben dan kunnen ze het dus NOOIT meer goed maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |