quote:
Nee, nog steeds niet. Maar ik heb Oognip om advies gevraagd: ze zijn dol op koolvis dus ik kook straks pangasius voor ze (want ik heb geen koolvis). En dan maar hopen dat ze op de lucht afkomenquote:Op maandag 26 september 2011 18:40 schreef ElisaB het volgende:
Rewimo: nog steeds geen spoor van je nieuwe sloopkogeltjes
Ja, komt ze nou meequote:Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
ZEG!
Ik wil niet dat mensen gaan zeggen of ze mijn poes al dan niet gezien hebben
Ik denk hetquote:Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef indaha het volgende:
Moeten we al een zoekactie op gaan starten
Ik heb wel je kater gezienquote:Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
ZEG!
En anders kom ik ze wel zoekenquote:Op maandag 26 september 2011 18:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Nee, nog steeds niet. Maar ik heb Oognip om advies gevraagd: ze zijn dol op koolvis dus ik kook straks pangasius voor ze (want ik heb geen koolvis). En dan maar hopen dat ze op de lucht afkomen
Waar is je groente dan?quote:Op maandag 26 september 2011 18:02 schreef Greys het volgende:
Ik moet namelijk beter eten.
In de sauna kreeg ik mijn brownietaart niet eens op
Heb je kittenmelk in huis? Ze zijn dan al wel zo groot en wild dat ze dat niet meer drinken, maar wss vindt ze het wel lekker en is ze ermee te paaien als je het vermengt met het gewone voer.quote:Op maandag 26 september 2011 17:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze krijgt natvoer maar dat eet ze dus amper, brokjes ook niet. Ik kan het mengen maar ze eet zo weinig brokjes dat ik denk dat het natvoer bederft als ik het er door heen meng.
Opwarmen in de magnetron is wel een idee
Ja heuj, jij kan het niet meer zien maar ze hebben mn tt gewijzigd zomaarquote:
Ik heb het in huis. Ga het zo even maken (poeder + water) en dan warm geven met wat vlees, eens kijken wat ze er van vindt.quote:Op maandag 26 september 2011 18:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je kittenmelk in huis? Ze zijn dan al wel zo groot en wild dat ze dat niet meer drinken, maar wss vindt ze het wel lekker en is ze ermee te paaien als je het vermengt met het gewone voer.
Niet gezien nee, maar ik wil wel helpen zoekenquote:Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
ZEG!
Ik wilde alleen maar een handje toestekenquote:Op maandag 26 september 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
Ja dit krijg je er dan van Greys
Ik ben niks kwijt, ik weet alles te vinden
Als je het maar laatquote:Op maandag 26 september 2011 19:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar een handje toesteken.
Sorry, ik laat de TT's wel ongemoeid voortaanquote:Op maandag 26 september 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
Ja dit krijg je er dan van Greys
Ik ben niks kwijt, ik weet alles te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |