Whoa ik ben een fok held. Als ik toegeef dat ik faal denken mensen zelfs nog dat ik opschep.quote:Op maandag 26 september 2011 19:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Joh, hij wil gewoon even laten horen hoe 'goed' 'ie weer was..
Oh Charley was het maar zo makkelijkquote:Op maandag 26 september 2011 19:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Oogcontact + aanraking = #winning
Ok, ik lees het nu pas omdat ik dacht naar drumles te moeten (niet dus, pas om 8u), maar mooi dat je bezig bent met 'stappen zetten'. Ik ben erg benieuwd naar hoe het gaat allemaalquote:Op maandag 26 september 2011 18:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik was er in deel 276 nog, dus ben niet echt weg geweest.
Het gaat redelijk ook eigenlijk.
Ben bezig geweest om mijn TODO-lijstje een beetje te ordenen en wat meer dingen af te werken dan normaal zodat ik wat meer rust krijg.
Tegelijkertijd ben ik met ook_gek bezig om wat stappen te zetten. Heb een hoop met hem gemaild over mijn leven en dingen die daarin gebeurd zijn. En nu probeer ik elke week wat doelen op te stellen en ervoor te zorgen dat ik dat een beetje doe doordat hij me een beetje op mijn vingers kan tikken als ik iets niet doe. Op het moment verdien ik een uitbrander ;P
Ik hoop dat mijn leven binnen een paar jaar op orde komt en er ergens in de tussentijd een vriendinnetje mijn leventje binnen komt wandelen. Hopelijk ben ik dan zo ver dat ze blij van me zal worden.
Ik heb jou nog nooit zien toegeven dat je faalt hoorquote:Op maandag 26 september 2011 19:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Whoa ik ben een fok held. Als ik toegeef dat ik faal denken mensen zelfs nog dat ik opschep.
Bedankt voor het bevestigen van mijn heldendom.
Bij dat soort spontane gleufdieren wel hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh Charley was het maar zo makkelijk
Klopt.quote:Op maandag 26 september 2011 19:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit zien toegeven dat je faalt hoor
Maar misschien lurk ik niet genoeg (sure)
"Heb je zin om morgen avond even iets te gaan drinken in/bij X ?" En je weet het.quote:Op maandag 26 september 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
Net op MSN na 2 weken weer gechat met iemand. Ze had even wat anders aan haar hoofd dan chatten. Dat ze weer contact opneemt betekend hopelijk dat ze in geïnteresseerd is.
Godver, moet ik nog meer gaan lurken? Dan maar stoppen met studeren...quote:
Ja dat zal best. Helaas heb ik niet zo spontane uitstraling dat de dames spontaan mijn in de armen vliegen.quote:Op maandag 26 september 2011 19:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bij dat soort spontane gleufdieren wel hoor.
Ik was bezig om een date te regelen voordat ze radiostilte in acht nam. Dus daar ga ik ook mee verder. Alhoewel ik haar nog even wat tijd gun om wat dingen te verwerkenquote:Op maandag 26 september 2011 19:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
"Heb je zin om morgen avond even iets te gaan drinken in/bij X ?"
Ik weet niet of jij je dit verbeeldt, ik ben er nooit bijquote:Op maandag 26 september 2011 19:27 schreef Flepke het volgende:
Het valt mij trouwens ook steeds meer op dat wanneer een gleufdier interesse heeft en ze bevind zich met haar vriendinnen binnen gehoor afstand (niet direct in gesprek met jou) en jij verkondigd verbaal/non-verbaal dat je iets anders gaat doen dat ze dan overmatig beginnen met suggesties "wat zei nu gaan/willen doen". Zeg maar een subtiel vrouwelijk voorzetje of verbeeld ik me dit?
Ze kwam op me af op geluid, misschien geur.quote:Op maandag 26 september 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zal best. Helaas heb ik niet zo spontane uitstraling dat de dames spontaan mijn in de armen vliegen.
Te regelen? Plaats + tijd, zo moeilijk is dat niet.quote:[..]
Ik was bezig om een date te regelen voordat ze radiostilte in acht nam. Dus daar ga ik ook mee verder. Alhoewel ik haar nog even wat tijd gun om wat dingen te verwerken
Ik zat meer op gleufdier input te wachten stiekem, wie weet is het een ongeschreven regel.quote:Op maandag 26 september 2011 19:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij je dit verbeeldt, ik ben er nooit bij
Beetje paranoïde? Misschien vroeg ze echt allemaal maar de weg en verder niets.quote:Op maandag 26 september 2011 19:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ze kwam op me af op geluid, misschien geur.
Kan ook goed dat ze het zo gepland had want ze kwam wat achtervolgend/stalkerig over.
Plaats hadden wel al. Nu de tijd nog.quote:[..]
Te regelen? Plaats + tijd, zo moeilijk is dat niet.
Die tijd gun je haar maar als je in gesprek met haar bent.
Ah. Ik denk het niet. Maar wie weet.quote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zat meer op gleufdier input te wachten stiekem, wie weet is het een ongeschreven regel.
Ik zou zeggen dat het je verbeelding was, maar goed, ik was er niet natuurlijk. En als het een ongeschreven regel is, hebben ze mij er niet van op de hoogte gesteldquote:Op maandag 26 september 2011 19:27 schreef Flepke het volgende:
Het valt mij trouwens ook steeds meer op dat wanneer een gleufdier interesse heeft en ze bevind zich met haar vriendinnen binnen gehoor afstand (niet direct in gesprek met jou) en jij verkondigd verbaal/non-verbaal dat je iets anders gaat doen dat ze dan overmatig beginnen met suggesties "wat zei nu gaan/willen doen". Zeg maar een subtiel vrouwelijk voorzetje of verbeeld ik me dit?
Meh, iets tevaak toevallig ontmoet binnen iets te korte tijd.quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje paranoïde? Misschien vroeg ze echt allemaal maar de weg en verder niets.
Eerst volgende keer:quote:[..]
Plaats hadden wel al. Nu de tijd nog.
Dan is mijn verbeelding niet zo creatief aangezien het vaker in verschillende situaties gebeurd.quote:Op maandag 26 september 2011 19:34 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het je verbeelding was, maar goed, ik was er niet natuurlijk.
quote:En als het een ongeschreven regel is, hebben ze mij er niet van op de hoogte gesteld
Maar ze is niet leuk genoeg?quote:Op maandag 26 september 2011 19:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Meh, iets tevaak toevallig ontmoet binnen iets te korte tijd.
Dat komt wel goed als ze weer online isquote:[..]
Eerst volgende keer:
"Kom je morgen om 9 uur naar X dan?"
Ik geloof dat iedereen wel compatible met minimaal iemand is, maar of je die persoon ook zal vinden of onder juiste omstandigheden zal ontmoeten dat valt niet te voorspellen. Als je nooit buitenkomt ivm sociale angsten zal die kans klein zijn, al loopt er misschien wel iemand rond die bij je zou passen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:57 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Geloof je ook dat dat voor iedereen is weggelegd?
Zoals ik al zei, geen telefoon+tijd voor een "speeddate" .quote:
Daar hou ik je aan.quote:[..]
Dat komt wel goed als ze weer online is
Wat zou de wereld mooi zijn als enkel piano kunnen spelen een vriendin zou opleveren....quote:Op maandag 26 september 2011 18:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik het ook redelijk speel, en mij heeft het geen vriendin opgeleverd.
elektrische gitaar en drums enzo werkt denk ik wel.
Als je haar al vaker denkt gezien te hebben dan kom je haar vast nog wel tegen.quote:Op maandag 26 september 2011 19:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, geen telefoon+tijd voor een "speeddate" .
Eigenlijk had ik er ter plekke spontaan achter moeten komen dat ik mijn telefoon niet bij had en even een papiertje + pen bij kassamuts moeten halen. Maarja het kwam niet in me op op dat moment.
Of natuurlijk gewoon de ballen groeien om een wildvreemde te zoenen in een overvolle winkel in je meest pauperkleding + uitstraling en vervolgens weg te lopen met: "morgen zelfde tijd, zelfde plaats maar dan neem ik wel mijn telefoon mee"
Is goedquote:[..]
Daar hou ik je aan.
Als ze spontaan is, dan is oogcontact en aanrakingen genoeg om haar voor je te winnen?quote:Op maandag 26 september 2011 19:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bij dat soort spontane gleufdieren wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |