Hmm oke geef je gelijk. Dan is het wel zo netjes dat je hem dan niet door verkoopt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of refurbished, dat heb je niet in de hand. En met de problemen die ik heb gok ik dat ik constant al een gerepareerde terugkrijg of zo
Wou net zeggen. Snap die mensen ook niet als ze hem dan bewaren. Downloaden duurt toch niet zo langquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen. Ik download veel films, maar gooi ze ook gewoon weg als ik ze gekeken heb. Heel die hamsterdrang msi ik blijkbaar gewoon, als ik in de toekomst dezelfde film weer wil kijken download ik hem ff, waarom zou ik hem zelf bewaren?
Zelfde voor je steam-argumentatie: ik wil niet wachten, ik wil gewoon op de bonnefooi een kast, steammap of downloadmap in kunnen waar al een slootje klaar staat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen. Ik download veel films, maar gooi ze ook gewoon weg als ik ze gekeken heb. Heel die hamsterdrang msi ik blijkbaar gewoon, als ik in de toekomst dezelfde film weer wil kijken download ik hem ff, waarom zou ik hem zelf bewaren?
Via mijn mobiele telefoon kan ik Sabnzbd altijd aan het werk zetten. Kroeg, werk, voor de tv whatever. Heel vaak hoor ik film zoek en zet de boel aan het werk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Pech kan je hebben. Geluk ook. Maxtor had heel lang een bad rep, jarenlang alleen maar maxtors gehad, nog nooit problemen mee gehad. Laatst voor het eerst een harde schijf met problemen meegemaakt, ik wist niet wat me overkwamquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, er is ook niets mis, al neem ik nooit meer Samsung. Die dingen gaan binnen een paar maanden stuk ook al staan ze het merendeel van de tijd idle. Bizar dat ik nu weer de derde keer in een jaar kan bestellenIk ga niet meer voor een RMA, ik hoef dat merk gewoonweg niet meer. Leuk, ietsie goedkoper, maar ik wil wel vertrouwen hebben
thanks voor de TLDRquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh ja, de nieuwe AMD cpu's zijn uit:
Diverse reviews:
http://www.fudzilla.com/p(...)eries-bulldozer-cpus
TL; DR: Koop een Intel 2500K en houd een paar tientjes in je zak of steek ze in andere onderdelen van je systeem.
Het zijn ook geen volwaardige cores dacht ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:40 schreef Kandijfijn het volgende:
Heel zwak eigenlijk dat ze met 8 cores nog steeds niet kunnen opboksen tegen de I5-2500
Ach ik weet niet of je dat als zwak moet zien. Ze zetten zich toch meer op de markt als budget en prijs/kwaliteit, dan als snelheidsmonster. Is het zwak van Toyota dat ze niet zo snel zijn als Porsche?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:44 schreef Kandijfijn het volgende:
Nog steeds zwak dat ze geen antwoord hebben op de i5 natuurlijk.
Met het verschil dat Porsche ook daadwerkelijk veel meer kost dan een Prius? Appels en perenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach ik weet niet of je dat als zwak moet zien. Ze zetten zich toch meer op de markt als budget en prijs/kwaliteit, dan als snelheidsmonster. Is het zwak van Toyota dat ze niet zo snel zijn als Porsche?
Klopt, het zijn tot 4x twee cores, die elk FPU-registers delen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Het zijn ook geen volwaardige cores dacht ik.
Natuurlijk is een Porsche duurder. Maar het gaat om het idee, AMD pretendeert ook niet snel te zijn...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met het verschil dat Porsche ook daadwerkelijk veel meer kost dan een Prius? Appels en peren
Intel heeft het op dit moment voor elkaar, AMD gaat vooral marketen op de meerdere cores die ze hebben tov Intel. En met Windows 8 zul je pas echt wat merken, als de ondersteuning voor de specifieke set er in zit.
[..]
Klopt, het zijn tot 4x twee cores, die elk FPU-registers delen.
Als het qua prijs niet boeit, dan is AMD niet slim bezig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:01 schreef Pheno het volgende:
Dat doet Toyota ook niet, maar die is 'groener'. Dat kunnen we van AMD ook niet zeggen, want ze verstoken meer dan Intel. Dus op snelheid winnen we niets, op zuinigheid niets en qua prijs boeit het ook al niet wat je neemt. Dan gaan veel kenners op Intel deze generatie.
Jammer, want concurrentie is altijd goed voor ons, zij het innovatie of prijs.
Ze zullen vrij snel gaan zakken hoop ik. AMD heeft gewoon het probleem veel minder researchbudget te hebben en als de yields bv tegenvallen of meer grappen, dan snijdt dat allemaal in de winst. Volgens mij was dat ook de reden dat ze nu in core-paren werken. Deze kunnen ze dan makkelijker (modulair) fabriceren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Als het qua prijs niet boeit, dan is AMD niet slim bezig.
Ja nu wel ja, toen het nog mogelijk was deden ze zichzelf wat wat graag neerzetten als de snelste cpu-producent.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach ik weet niet of je dat als zwak moet zien. Ze zetten zich toch meer op de markt als budget en prijs/kwaliteit, dan als snelheidsmonster. Is het zwak van Toyota dat ze niet zo snel zijn als Porsche?
En daar gaat het dus faliekant mis met de nieuwe CPU van AMD. De 2500K blijft de onbetwiste prijs/performance koning en is ook in absolute zin gewoon de betere gaming cpu met de prijzen die AMD vraagt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Imho zal hij zelfs significant goedkoper moeten zijn dan de 2500K om hem op value-gebied te verslaan, stroom is ook niet gratis namelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:42 schreef Bart het volgende:
Nee zolang ie duurder is, is het inderdaad onzin.
Verschilt heel erg per regio volgens mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:54 schreef Captainp00face het volgende:
Niet echt een hardware vraag, maar welke internetprovider hebben jullie?
Heb hier nu Ziggo maar ben van plan over te stappen, werkt namelijk sinds de zomervakantie al voor geen meter; kan amper games online spelen.
Iemand hier verstand van? Is XS4all een beetje een goede keus en snel ivm games?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |