abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102990321
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:41 schreef Mday het volgende:
whaddayou's think?
Lol wut?

Anyway je hebt al relatief goedkope geluidskaarten op de markt. Voor 20 euro heb je wel wat
pi_102990337
Op dit moment?

Duikcomputer - Diablo III-computer - waarom win ik altijd maar de troostprijzen bij de staatsloterij.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:47:40 #128
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_102990400
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:44 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Lol wut?

Anyway je hebt al relatief goedkope geluidskaarten op de markt. Voor 20 euro heb je wel wat
wat iedereen denkt van mijn setup bedoel ik. is dit wel een idee? dan ga ik hem binnenkort bestellen :D

@pheen

mijn oude pc overkopen? :D runt diablo als een zonnetje!
pi_102990596
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:47 schreef Mday het volgende:

[..]

wat iedereen denkt van mijn setup bedoel ik. is dit wel een idee? dan ga ik hem binnenkort bestellen :D

Ik denk altijd maar zo: over een jaar is er altijd weer iets snellers, dus je kunt wachten en zoeken tot je een ons weegt. Gewoon doen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:57:53 #130
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_102990645
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik denk altijd maar zo: over een jaar is er altijd weer iets snellers, dus je kunt wachten en zoeken tot je een ons weegt. Gewoon doen.
ja maar ik heb er ook op gerekend op het idee dat ik wellicht een nieuwe proc of vidkaart erin kan stoppen
pi_102990647
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

+1. Als je een goede pc wilt houden moet je om de zoveel maand gewoon elke keer wat nieuws kopen. De vooruitgang is gewoon zo snel.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:58:40 #132
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_102990660
nou, ik vind om de 2-3 jaar ook wel kunnen hoor. ten tweede verkoop ik mijn oude, dus zo duur is het nu ook weer niet...
pi_102990756
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:58 schreef Lamabal het volgende:

[..]

+1. Als je een goede pc wilt houden moet je om de zoveel maand gewoon elke keer wat nieuws kopen. De vooruitgang is gewoon zo snel.
Na om de paar maanden is wat overkill denk ik. Of er moet wel een hele grote sprong in videokaartland komen (dat is toch meestal waar je in games vooruitgang merkt).
pi_102990851
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

Na om de paar maanden is wat overkill denk ik. Of er moet wel een hele grote sprong in videokaartland komen (dat is toch meestal waar je in games vooruitgang merkt).
Ja oke iets te overdreven maar bij spreken van. Maar kijk hoe snel het deze dagen gaat met de SSD's. En over een jaar komen de nieuwe processors weer uit en noem het allemaal. De games worden daardoor wel bruter en bruter maar om het bij te houden kost het echt wel klauwen met geld
  woensdag 12 oktober 2011 @ 11:08:09 #135
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_102990895
daarom is het nu al 5+ jaar geleden dat ik daadwerkelijk een upgrade gekocht heb (gamepcs winnen O+ )
pi_102990947
Maar een SSD vind ik dan weer niet zo heel spannend. Eenmaal gekocht is ie sowieso sneller dan een HDD. Voor grote bestanden zijn HDD's nog steeds the way to go, omdat SSD te duur zijn.

Bij mij is mijn tweede HDD nu weer kapot, maar ik koop weer een HDD, maar dit keer weer meer terabyte. Anderhalf in RAID-1 op een NAS is zo vol, vreemd genoeg. Daar ga ik geen pc voor kopen, de NAS is prima en veel goedkoper, stiller en zuiniger.
pi_102991016
Maar vergeet niet dat door de komst van een SDD die HDD's weer goedkoper zijn geworden. Terwijl er niks mis mee is met de HDD's van tegenwoordig. Alleen mensen zijn nu geneigd om voor een SSD te kiezen omdat het sneller is.

Maar wat is sneller? Vroeger moest je niet normaal lang wachten op programma's of iets dergelijks. Deze dagen duurt het nog niet eens 30 seconden. Met SSD"s zal de loading time wel korter worden maar ja, wat boeit dat nou in een mensen leven
pi_102991198
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:12 schreef Lamabal het volgende:
Maar vergeet niet dat door de komst van een SDD die HDD's weer goedkoper zijn geworden. Terwijl er niks mis mee is met de HDD's van tegenwoordig. Alleen mensen zijn nu geneigd om voor een SSD te kiezen omdat het sneller is.

Maar wat is sneller? Vroeger moest je niet normaal lang wachten op programma's of iets dergelijks. Deze dagen duurt het nog niet eens 30 seconden. Met SSD"s zal de loading time wel korter worden maar ja, wat boeit dat nou in een mensen leven
Mja, er is ook niets mis, al neem ik nooit meer Samsung. Die dingen gaan binnen een paar maanden stuk ook al staan ze het merendeel van de tijd idle. Bizar dat ik nu weer de derde keer in een jaar kan bestellen :') Ik ga niet meer voor een RMA, ik hoef dat merk gewoonweg niet meer. Leuk, ietsie goedkoper, maar ik wil wel vertrouwen hebben :+
pi_102991449
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mja, er is ook niets mis, al neem ik nooit meer Samsung. Die dingen gaan binnen een paar maanden stuk ook al staan ze het merendeel van de tijd idle. Bizar dat ik nu weer de derde keer in een jaar kan bestellen :') Ik ga niet meer voor een RMA, ik hoef dat merk gewoonweg niet meer. Leuk, ietsie goedkoper, maar ik wil wel vertrouwen hebben :+
Ik hoor wel positieve verhalen over de samsung spinpoint Maar als het je derde keer is in 1 jaar dan heb je toch gewoon nog garantie en recht op een nieuwe?
pi_102991507
Hier nog nooit problemen met Samsung gehad eigenlijk. Spinpoints _O_
pi_102991687
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Hier nog nooit problemen met Samsung gehad eigenlijk. Spinpoints _O_
same here, helaas was het bij de 1TB variant zo dat ze met o.a. professionele raidcontrollers niet overweg konden (random data loss, random broken array's etc)

maar daar heb je bij normaal gebruik geen last van :+
pi_102991937
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:26 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Ik hoor wel positieve verhalen over de samsung spinpoint Maar als het je derde keer is in 1 jaar dan heb je toch gewoon nog garantie en recht op een nieuwe?
En die gaat dan weer kapot? Ik heb daar echt geen zin in. Ik heb juist een NAS om de data veilig te stellen, niet om Russisch roulette met data te spelen :P Maar twee keer een SSD van die grote wordt me wat te duur...

Geen idee of dat ding van mij als professioneel mag worden bestempeld, het is gewoon een SYnology, dus ik ga ervan uit van niet. Maar om de zoveel tijd is er bad space of weet ik wat. S.M.A.R.T. begint iig te piepen. Formateren en opnieuw opbouwen geeft hetzelfde resultaat.

Pokkedingen :')
pi_102991996
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

En die gaat dan weer kapot? Ik heb daar echt geen zin in. Ik heb juist een NAS om de data veilig te stellen, niet om Russisch roulette met data te spelen :P Maar twee keer een SSD van die grote wordt me wat te duur...

Geen idee of dat ding van mij als professioneel mag worden bestempeld, het is gewoon een SYnology, dus ik ga ervan uit van niet. Maar om de zoveel tijd is er bad space of weet ik wat. S.M.A.R.T. begint iig te piepen. Formateren en opnieuw opbouwen geeft hetzelfde resultaat.

Pokkedingen :')
Ja maar dan gooi je eigenlijk dat ding voor niks op de plank en doe je er niks mee? Nu krijg je wss voor niks of voor de verzend kosten een nieuwe?
pi_102992038
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:41 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Ja maar dan gooi je eigenlijk dat ding voor niks op de plank en doe je er niks mee? Nu krijg je wss voor niks of voor de verzend kosten een nieuwe?
Dan ligt ie ook voor niets op de plank, toch? Misschien past ie in de PS3, maar ik gok dat ik dan een moker moet gaan gebruiken :Dt
pi_102992274
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dan ligt ie ook voor niets op de plank, toch? Misschien past ie in de PS3, maar ik gok dat ik dan een moker moet gaan gebruiken :Dt
Dan verkoop je hem gewoon weer door op FOK! of marktplaats? Vraag je er gewoon een vriendelijk prijsje en dan ben je er vanaf
pi_102992336
Mja, ik voel er weinig voor andere mensen op te zadelen met een niet te vertrouwen schijf.
Krijg ik de shit als dat ding wederom faalt.

Ah well, laten we het over game-pc's hebben, daar is een HDD van 2~3 terabyte niet echt aan de orde. Of in ieder geval niet echt nuttig te noemen :P
pi_102992378
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:53 schreef Pheno het volgende:
Mja, ik voel er weinig voor andere mensen op te zadelen met een niet te vertrouwen schijf.
Krijg ik de shit als dat ding wederom faalt.

Ah well, laten we het over game-pc's hebben, daar is een HDD van 2~3 terabyte niet echt aan de orde. Of in ieder geval niet echt nuttig te noemen :P
Als je met garantie terugstuurt krijg je toch gewoon een nieuwe of ligt dat aan mij?

OT: Hmm aan 1tb heb je dan sowieso al genoeg :)
Ik red het nu al met 500 gb
pi_102992436
^
Voor Games kom met 500GB een goed eind op weg. Maar zodra je hardcore films gaat downloaden word het lastiger :')
pi_102992509
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:54 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Als je met garantie terugstuurt krijg je toch gewoon een nieuwe of ligt dat aan mij?

Of refurbished, dat heb je niet in de hand. En met de problemen die ik heb gok ik dat ik constant al een gerepareerde terugkrijg of zo ;)
pi_102992580
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:56 schreef Kandijfijn het volgende:
^
Voor Games kom met 500GB een goed eind op weg. Maar zodra je hardcore films gaat downloaden word het lastiger :')
Dat heb ik nooit begrepen. Ik download veel films, maar gooi ze ook gewoon weg als ik ze gekeken heb. Heel die hamsterdrang msi ik blijkbaar gewoon, als ik in de toekomst dezelfde film weer wil kijken download ik hem ff, waarom zou ik hem zelf bewaren?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')