Het is zelfs een enorme klotereview, ik heb PCM altijd al kut gevonden maar ditquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelekte review van de nieuwe AMD CPU:
http://bouweenpc.nl/uploa(...)puter%20Magazine.htm
Niet de beste review ooit maar als het een beetje klopt ben ik not impressed...
Ik mag hopen dat ze hem niet meer dan een week zakgeld betalen voor deze shitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Rommelig zooitje, krijgt die jongen betaald voor zijn stukje?
De mainstream computerbladen zijn sowieso altijd ruk wat hardware reviews betreft, zeker als je een gamer bentquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is zelfs een enorme klotereview, ik heb PCM altijd al kut gevonden maar dit
17ms is toch ongeveer 1 frame op 60 Hz? Ligt er ook wel aan wat voor input-lag het is, als het grey to grey is zal ie in de praktijk vaak een hogere lag hebben (mijn monitor heeft 2ms grey-to-grey maar in de praktijk een stuk meer)quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:21 schreef Mday het volgende:
heeft er iemand tips over een 22-23 inch monitor met 100-120hz verversingssnelheid?
Tweakers beveelt de samsung aan http://tweakers.net/pricewatch/266469/asus-vg236he.html maar volgens reviews heeft-ie inputlag waardoor hij in 2d dus niet aantrekkelijk is om te gebruiken. Ik hoef namelijk geen 3D.
is 17 ms inputlag veel voor een 120hz scherm?
DIe linkjes die je trouwens gaf zijn van een ASUS monitor, die lijkt het best goed te doen! 8ms in de praktijk, da's best prima! Stukken beter dan 17!quote:
Dude 8ms is dikke prima, dat scherm had ook vaak genoeg geen vertraging!quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:58 schreef Mday het volgende:
ja dat sowieso, maar die inputlaglink was juist een review van de ASUS met een vertraging van 17ms . klik er maar eens op en kijk dan bij de tweede screenshot van de timers.
woops, las je antwoord verkeerd. 8ms vertraging gemiddeld, met 17 als uitschieter.. i dunno mate
Was je al ingelogd als klant? Zercom is geen slechte winkel en heeft ook een mooi voorraad systeem.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:09 schreef Mday het volgende:
verdorie, nu al de tweede keer dat mijn winkelwagentje van Zercom zomaar leeg istot twee keer toe alle producten gezocht en plop, weg is het. Verschrikkelijk irritant.
*gaat naar andere website
wellicht is dat de manier van werken idd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Was je al ingelogd als klant? Zercom is geen slechte winkel en heeft ook een mooi voorraad systeem.
Geluidskaart. Of ga je voor onboard?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:24 schreef Mday het volgende:
[ afbeelding ]
ik mis nog een 1TB schijf, een CPU koeler en nog iets
ja maar nu werd het wel HEEL duurquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geluidskaart. Of ga je voor onboard?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |