En zoek even een instrutciefilmpje oid voor het plaatsten van koelers. Dan weet je bijvoorbeeld dat je niet heel je cpu met een centimeters dikke laag moet vol spuiten.quote:Op maandag 26 september 2011 20:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Schoonmaken, nieuwe prut, opnieuw plaatsen, tijdje idle laten draaien wanneer alles erin zit.
(en kabeltjes vergeten, arg!)
dat is gewoon een heul grote cooler..quote:Op maandag 26 september 2011 20:40 schreef Devv het volgende:
Over koelers gesproken. Wat is dit dan voor iets belachelijks.
[ afbeelding ]
Was net een boutje aan het plaatsen, bij de schroeven van de cooler, nou geeft hij idle 41-44 graden aan, zonder koelpasta iigquote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zit je cooler wel goed vast? Ik zou hem sowieso ff opnieuw monteren met wat nieuwe pasta er tussen.
Dude, whut?quote:Op maandag 26 september 2011 21:38 schreef rumiii het volgende:
[..]
Was net een boutje aan het plaatsen, bij de schroeven van de cooler, nou geeft hij idle 41-44 graden aan, zonder koelpasta iig
Als ik koelpasta erop wil smeren moet ik de moederbord eruithalen
Ja, dat hebben we gemerkt. Mijn broertje van 17 kan dit beter.quote:, nou geen zin in, aangezien ik nooit aan een pc sleutel, laat het wel aan een pro over :p
Whut? Je was in de kast aan het schroeven terwijl die aan stond?quote:Op maandag 26 september 2011 21:38 schreef rumiii het volgende:
[..]
Was net een boutje aan het plaatsen, bij de schroeven van de cooler, nou geeft hij idle 41-44 graden aan, zonder koelpasta iig
Als ik koelpasta erop wil smeren moet ik de moederbord eruithalen, nou geen zin in, aangezien ik nooit aan een pc sleutel, laat het wel aan een pro over :p
Ik bedoelde een moer, maar daar ging het niet omquote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, whut?
[..]
Ja, dat hebben we gemerkt. Mijn broertje van 17 kan dit beter.
Sorryquote:Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef Kandijfijn het volgende:
Dat meende ik te halen uit je vorige reactie, maar die liep ook niet over van duidelijkheid![]()
.
Denken dat je daar geen bf3 mee kan spelenquote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef Bennie_Beunhaas het volgende:
Heb zelf een i5, 8 gig geheugen en 2x een Radeon 6950 in CF![]()
Hoop wel dat ik hiermee BF3 kan spelen
Ik krijg die AMD drivers niet een geïnstalleerd, hij downloadt altijd maar 25 MBquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik durf de nieuwe drivers niet te proberen
Thanks broeder!quote:
460 is een flink stuk beterquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:30 schreef genakt het volgende:
Nieuwe computer binnen maar nu zit er een gtx460 in inplaast van gtx 550.
Bij nalezen is de gtx460 beter met gamen dan gtx550
Zo laten of is dat niet zo ?
dan houd ik die lekkerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |