Tja. En in z'n verdediging wordt aangedragen dat hij omdat hij vroeger zelf misbruikt is het verschil niet meer snapt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:57 schreef miss_sly het volgende:
robert m is wat mij betreft in en in slecht.
true maar gevoelens krijg je.... het is niet een keuze.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
robert m is wat mij betreft in en in slecht.
Mee eens hoor. Het waren gewoon ranzige pedo's die opzettelijk zichzelf in een positie gemanouvreerd hebben waar ze makkelijk kinderen konden misbruiken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:08 schreef miss_sly het volgende:
De mate waarin hij zich heeft vergrepen, de vernuftige manier waarop hij dat heeft gedaan en de hoeveelheid kinderen die hiervan slachtoffer zijn hebben imo niets meer te maken met een slechte jeugd of het maken van verkeerde keuzes.
Dat iemand dergelijke gevoelens heeft, is één ding. Er iets mee doen op deze schaap is een keus.
Vandaar dus dat ik een dergelijk persoon evil vind.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Het waren gewoon ranzige pedo's die opzettelijk zichzelf in een positie gemanouvreerd hebben waar ze makkelijk kinderen konden misbruiken.
Ik vind dat mensen ook echt slecht zijn als ze niet per se genieten van het pijn doen van anderen, maar ook als het ze geen hol interesseert dat anderen pijn lijden tbv hun plezier.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:31 schreef Gilneas het volgende:
zijn er mensen die 'slecht' worden geboren, of is het meer iets dat wordt aangeleerd of door ervaring? Denk wel dat ze bestaan hoor, echt slechte mensen... mensen die zelf in het diepste gevoel genieten van anderen pijn doen...
Das het verschil... echte slechte mensen genieten van anderen pijn doen... de klassieke duivel zeg maar
Niet echt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:31 schreef Gilneas het volgende:
zijn er mensen die 'slecht' worden geboren, of is het meer iets dat wordt aangeleerd of door ervaring? Denk wel dat ze bestaan hoor, echt slechte mensen... mensen die zelf in het diepste gevoel genieten van anderen pijn doen...
daarmee definieer je half fok. kijk eens naar al die downkindjestopics die steeds maar weer geopend worden. zat luitjes die erop geilen om zo'n 'disicussie' te voeren elke maand zo ongeveer onder het motto dat ze toch alleen maar eerlijk willen weten of bladieblablagezeik&gezever en dan lekker fel zijn en dingen roepen waar de honden geen brood van moetenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen ook echt slecht zijn als ze niet per se genieten van het pijn doen van anderen, maar ook als het ze geen hol interesseert dat anderen pijn lijden tbv hun plezier.
Het blijft je bezig houden hequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef simmu het volgende:
daarmee definieer je half fok. kijk eens naar al die downkindjestopics die steeds maar weer geopend worden. zat luitjes die erop geilen om zo'n 'disicussie' te voeren elke maand zo ongeveer onder het motto dat ze toch alleen maar eerlijk willen weten of bladieblablagezeik&gezever en dan lekker fel zijn en dingen roepen waar de honden geen brood van moeten
ehm, da's toch fokkin' niet zo vreemd? als ik mijn schouders ophaal en me rustigjes omdraai denk ik eerlijk gezegd dat ik rijp ben voor het gesticht ofzo.quote:
Ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef simmu het volgende:
[..]
daarmee definieer je half fok. kijk eens naar al die downkindjestopics die steeds maar weer geopend worden. zat luitjes die erop geilen om zo'n 'disicussie' te voeren elke maand zo ongeveer onder het motto dat ze toch alleen maar eerlijk willen weten of bladieblablagezeik&gezever en dan lekker fel zijn en dingen roepen waar de honden geen brood van moeten
nja, het zal best dat sommigen in het eggie niet zulke hufters zijn, maar in het eggie zit ik nog altijd wel te lezen dat mensen blij zijn dat een kind dood is. ik ben net zo goed een persoon als zo'n idioot die zijn woordenkots uitstoot over internet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Ja, er wordt behoorlijk geeikeld hier en daar, maar dat heeft m.i. niets te maken met niet interesseren dat je anderen kwetst, maar vooral met internet an sich: het is zo gemakkelijk om je online veel anders voor te doen dan je denkt, advocaat van de duivel te spelen, lekker een beetje schoppen.
De meeste van die hard roepers zijn in het echt heel anders, niet half zo stoer en ongevoelig.
Je manier van reageren in dat Down topic was wel redelijk fokkin' vreemd ja. Je deed alsof mensen je persoonlijk aanvielen en dat was onzin. En kennelijk zit 't je nog steeds dwars.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:55 schreef simmu het volgende:
ehm, da's toch fokkin' niet zo vreemd?
Ja, en dat vind ik een beetje jammer. Ik zie niet waarom je je hier niet een beetje fatsoenlijk op kunt stellen. Helaas ga ik zelf ook soms te veel mee hierin.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:57 schreef miss_sly het volgende:
De meeste van die hard roepers zijn in het echt heel anders, niet half zo stoer en ongevoelig.
Post eens een link waarin iemand dat zegt?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:03 schreef simmu het volgende:
nja, het zal best dat sommigen in het eggie niet zulke hufters zijn, maar in het eggie zit ik nog altijd wel te lezen dat mensen blij zijn dat een kind dood is.
maar jij kunt er wel voor kiezen die discussies/topics niet te lezen en te negeren. Je kunt al die klojo's op fok toch niet opvoeden, "want het is maar internet" en dus hoeven ze zich niet gewoon op te stellen. Ze praten ook tegen avatars, niet tegen echte mensen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:03 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, het zal best dat sommigen in het eggie niet zulke hufters zijn, maar in het eggie zit ik nog altijd wel te lezen dat mensen blij zijn dat een kind dood is. ik ben net zo goed een persoon als zo'n idioot die zijn woordenkots uitstoot over internet.
overigens stel ik nergens dat dergelijke mensen evil zijn hoor. ik reageer slechts op je stelling dat mensen die het geen hol interesseert dat anderen pijn lijden tbv hun plezier slecht zijn. tenslotte boeit het die mensen die zo'n topic openen/er lollig in trollen tbv de heilige discussie ook geen zak hoezeer ze een ander kwetsen
dat vind ik wat kort door de bocht. er zijn ook zat mensen hufters in het verkeer. dan ga je toch ook niet zeggen "oh, nou. je hoeft niet op de weg te komen. je kan toch ook thuisblijven, of in noord oost groningen gaan wonen"quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
maar jij kunt er wel voor kiezen die discussies/topics niet te lezen en te negeren. Je kunt al die klojo's op fok toch niet opvoeden, "want het is maar internet" en dus hoeven ze zich niet gewoon op te stellen. Ze praten ook tegen avatars, niet tegen echte mensen.
Ik vind dat ook jammer en probeer dat zelf niet te doen. Ik ben hier hetzelfde als wanneer je me live zou zien. Alleen kan ik live soms wat heftiger lijken, omdat ik altijd wat moeite heb om mijn stem rustig te houdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik een beetje jammer. Ik zie niet waarom je je hier niet een beetje fatsoenlijk op kunt stellen. Helaas ga ik zelf ook soms te veel mee hierin.
En dan nog ben ik het niet met je eens, om eerder gegeven redenen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:19 schreef simmu het volgende:
[..]
dat vind ik wat kort door de bocht. er zijn ook zat mensen hufters in het verkeer. dan ga je toch ook niet zeggen "oh, nou. je hoeft niet op de weg te komen. je kan toch ook thuisblijven, of in noord oost groningen gaan wonen"
ik hoef idd niet al die topic te lezen, doe ik ook niet en dat bedoelde ik ook helemaal niet. ik ging slechts in op je stelling over de evilheid van mensen die het geen zak boeit of ze een ander kwetsen.
dan spreek je jezelf tegen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan nog ben ik het niet met je eens, om eerder gegeven redenen.
je stelt dat er idd wordt geeikeld hier en daar, lekker een beetje schoppen. maar da's op internet dus niet echt?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Ja, er wordt behoorlijk geeikeld hier en daar, maar dat heeft m.i. niets te maken met niet interesseren dat je anderen kwetst, maar vooral met internet an sich: het is zo gemakkelijk om je online veel anders voor te doen dan je denkt, advocaat van de duivel te spelen, lekker een beetje schoppen.
Ik zou zo'n persoon niet evil noemen. Eerder zwak omdat die persoon zijn/haar eigen lusten niet kan onderdrukken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vandaar dus dat ik een dergelijk persoon evil vind.
Ik vind niet dat huftergedrag op internet wel mag. Dat vind ik namelijk helemaal niet. De ervaring leert echter dat een heleboel mensen dat wel vinden en ook in praktijk brengen. Ik ben niet van plan me iets gelegen te laten liggen aan dat soort mensen, dus hun stellingen (hou kwetsend ook) zal ik dan ook volledig naast me neer leggen of niet eens lezen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:07 schreef simmu het volgende:
[..]
dan spreek je jezelf tegen.
[..]
je stelt dat er idd wordt geeikeld hier en daar, lekker een beetje schoppen. maar da's op internet dus niet echt?
hoeveel sollicitaties lopen niet via internet. belastingaangifte, huizen zoeken, enzovoorts. daarin is het toch ook niet opeens acceptabel om te eikelen en een beetje te schoppen? huftergedrag mag opeens op forums wel want het is internet en dus niet echt. right.
en een terzijde weer. ik persoonlijk reageer slechts op je eigen stelling dat slechtheid ook gefenieerd kan worden als "het kan je geen zak schelen of je een ander kwetst"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |