ja van mij hoeft het ook niet hoor...ik ga wel lekker fietsen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:19 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet dat er zoveel verkeer naar de binnenstad moet. Amsterdam rijden toch ook geen auto's rond centraal; nou hier dus ook afschaffen; juist omdat al die wegen er liggen zoeken automobilisten de kortste route; door de binnenstad. Laat ze lekker de ring nemen en op de goede plek de stad in gaan...
Het is belachelijk dat er zoveel autoverkeer is in Utrecht.
Dat wilden ze in de jaren 50 en 60 doen: al die stinkende singels dempen, al die ouwe troep in de binnenstad slopen en daar lekker 4 baans wegen doorheen aanleggen maar daar zaten ook alweer mensen over te zeuren. Het is ook nooit goed!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef okiokinl het volgende:
[..]
blijf het raar vinden dat als je een verkeers infarct hebt, ervoor kiest om dan maar het verkeer te gaan weren, in plaats van de capaciteit te vergroten.. maar goed, misschien werkt het wel goed.
Ze gaan tegelijk dicht?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:51 schreef Neelix het volgende:
Om het feest compleet te maken gaat in het weekend van 29 en 30 oktober ook het viaduct bij de albatrosstraat dicht. Omrijden voor autos kan dan via de ring
Omrijden kan toch ook via de Croeselaan en de Daalsetunnel?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:51 schreef Neelix het volgende:
Het is weer zover, het viaduct bij de bleekstraat gaat weer een paar keer dicht. In de nachten van 9, 12 en het weekend van 22 en 23 oktober gaat het viaduct dicht. De nieuwe brug wordt aangelegd en het wegdek wordt verlaagd.
Om het feest compleet te maken gaat in het weekend van 29 en 30 oktober ook het viaduct bij de albatrosstraat dicht. Omrijden voor autos kan dan via de ring
Nee, niet tegelijk gelukkig. Maar de tunnel bij de Bleekstraat is voor auto's een-richting (mag alleen richting Catharijnesingel).quote:
Dat zou ook kunnen, maar ik denk dat ze liever de Catharijnesingel niet verder willen belasten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:02 schreef Naamah het volgende:
[..]
Omrijden kan toch ook via de Croeselaan en de Daalsetunnel?
Die gaat voor het eind van het jaar ook nog weer een keer dichtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:06 schreef Silenus het volgende:
Gelukkig is het fietstunneltje bij de Pelikaanstraat weer open!
Oooh, ik heb toch geen auto.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nee, niet tegelijk gelukkig. Maar de tunnel bij de Bleekstraat is voor auto's een-richting (mag alleen richting Catharijnesingel).
Daar moest ik eergisteren heul snel vanaf anders had ik een ambulance op mijn begagedrager gehadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:39 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig zijn de fietspaden aan beide kanten op de Amsterdamsestraatweg helemaal vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |