De makelaar heeft vanmiddag gebeld, op 1 november komen enkele appartementen vrij (waarvoor ik in aanmerking kom).quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat vinden jullie van Terwijde? Met een beetje geluk kan ik daar binnenkort een appartement huren.
Ik ben single, heb een full-time baan en doe er nog een deeltijdstudie bij. Veel tijd om uit te gaan heb ik dus niet.Een rustige wijk is voor mij wel handig denk ik.
Niet stadion, het station! Is nogal een verschil hequote:Op maandag 17 oktober 2011 17:40 schreef Neelix het volgende:
Sjonge, wat een gedoe zeg. Ik woon in Utrecht en werk in Amsterdam en ik heb echt nog nooit meegemaakt dat iemand zich uitliet alsof die een minderwaardigheidscomplex had naar Amsterdam. Laat Amsterdam lekker wereldstad (wannabe) blijven, hebben wij ons gezellige binnenstadje.
En ja, sorry, als je in een Ajax sjaal langs het stadion gaat lopen, dan kan je verwachten dat je tikken gaat krijgen. Dat gebeurd net zo hard in Rotterdam, Eindhoven, of waar dan ook. Dat heeft weinig met Utrecht te maken.
quote:dinsdag 18 oktober 2011 05:25 uur
UTRECHT - Bewoners van de Utrechtse wijk Tuindorp zijn maandagavond opgeschrikt door twee aangestoken branden in de buurt. Daarbij zou volgens getuigen een molotovcocktail naar een huis zijn gegooid.
Reden van de onrust in de wijk zou een groep van vijf jongeren zijn die door de buurt heentrok en op twee plekken brand stichtte. Op de Professor Hugo de Vrieslaan vatte een auto vlam en even later was het om de hoek raak bij een huis op de Professor van Bemmelenlaan. Daar zou de brandbom zijn geworpen.
De politie wil niet bevestigen dat het om een molotovcocktail gaat.
Een latere autobrand op de Peetersdreef in Utrecht heeft zeer waarschijnlijk niks met de onrust in Tuindorp te maken.
Dan weet je in ieder geval zeker dat het om een molotovcocktail gaat.quote:De politie wil niet bevestigen dat het om een molotovcocktail gaat.
Ik ben nog niet naar de kapper geweest in Utrecht, geen idee waar de dichtsbijzijnde is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:56 schreef speknek het volgende:
Als je een niet al te dure wil, ga je toch gewoon naar de kapper om de hoek.
Beetje last van geblondeerd haar ofzo?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:23 schreef Nielsch het volgende:
Ach, dat is nu eenmaal de verkankerde Marokkaanse cultuur; willekeurig huizen en auto's in de fik steken. Heerlijke verrijking toch?
Er zit een supergoedkope kapper in Casa Confetti. http://www.sshxl.nl/cm/diensten/kapper.htmlquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:12 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik ben nog niet naar de kapper geweest in Utrecht, geen idee waar de dichtsbijzijnde is.
Oh dat is niet ver bij mij vandaan. Ik ben de afgelopen jaren telkens naar de Haarhoek gegaan, maar ben er eigenlijk wel klaar mee. Tientje is wel meer dan de helft goedkoper dus misschien daar eens heen de volgende keerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:18 schreef Ireth het volgende:
Hairsalon Ozzy
Egelantierstraat 1
3551 GA - Utrecht
Kost het als ik me niet vergis een tientje, maar das niet echt in de buurt voor jou
Oh dat is ideaal, daar loop ik zo even heen dan! Bedankt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:37 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Er zit een supergoedkope kapper in Casa Confetti. http://www.sshxl.nl/cm/diensten/kapper.html
FC Utrecht - Ajax wordt een derby!quote:De gemeente Utrecht wil haast maken met het vormen van een metropoolregio met Amsterdam en Almere. Utrecht denkt dat de regio noodzakelijk is en neemt het initiatief voor een plan van aanpak. Dat schrijft het college van burgemeesters en wethouders van Utrecht woensdag in een brief aan de gemeenteraad.
Utrecht reageert daarmee op de ontwikkelingen over een metropoolregio rond Rotterdam en Den Haag. De burgemeesters Ahmed Aboutaleb van Rotterdam en Jozias van Aartsen van Den Haag reageerden vorige week positief over een samenwerking met 24 andere gemeenten in de buurt.
De metropoolregio rond Amsterdam en Utrecht moet voor een gezamenlijke economische groei zorgen en meer samenwerking op het gebied van infrastructuur en woningbouw. Ook wordt gekeken naar de mogelijke komst van de Olympische Spelen naar de regio in 2028. Het plan van aanpak moet later dit jaar bij het kabinet liggen.
Natuurlijk dicht in de 'herfstvakantie'quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
Oh dat is ideaal, daar loop ik zo even heen dan! Bedankt.
12.50 issie voor heren zag ik daarstraks toen ik er langs liepquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:51 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Oh dat is niet ver bij mij vandaan. Ik ben de afgelopen jaren telkens naar de Haarhoek gegaan, maar ben er eigenlijk wel klaar mee. Tientje is wel meer dan de helft goedkoper dus misschien daar eens heen de volgende keer
Van de week ook al boven Veldhuizen een hele tijd om 5 uur 's nachts.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:16 schreef CherryLips het volgende:
Helikopter boven Terwijde. Doe es niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |