quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:52 schreef popolon het volgende:
HBO Go, VEVO, Verizon FiOS TV, Comcast Xfinity coming to Xbox 360
Lijkt me toch dat ze in Europa toch ook snel met dit soort dingen gaan komen, internet TV is gewoon niet tegen te houden.quote:
Netflix begint binnenkort in Ierland en GB. Moet nog zien dat dit soort services in Nederland komen via bijv. een console.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat ze in Europa toch ook snel met dit soort dingen gaan komen, internet TV is gewoon niet tegen te houden.
Prototype is gruwelijk vet!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:46 schreef larry_flynt het volgende:
Net Duke Nukem Forever uitgespeeld. Wel een geinig spel. Had hier nog Prototype liggen die nog nooit in m'n xbox was geweest, dus net even gespeeld voor het eerst. Wat een vaag spel is dat joh!
Waarschijnlijk niet, misschien bij de volgende Xboxquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat ze in Europa toch ook snel met dit soort dingen gaan komen, internet TV is gewoon niet tegen te houden.
ik las dit en dacht ff dat je werk probeerde te zoeken in prototypequote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:59 schreef larry_flynt het volgende:
Prototype is wel leuk, maar ben aan het begin en wil een basis inkomen. Moet ik me voordoen als een generaal, maar krijg ongezien die gast niet te pakken.
Werk in Prototype?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik las dit en dacht ff dat je werk probeerde te zoeken in prototype
basis inkomen
vet!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens deze week is er een Pinball FX2 tafel gratis, namelijk Paranormal!
Dus dat wordt pinballen als een malle! (en ja, er zitten 3 cheevo's bij voor in totaal 50G)
Tafel hier http://marketplace.xbox.c(...)50-bd85-af2b5e6bba5a
Trailer hier:
Al weer een tijdje ja. Ik negeer het gewoonquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:07 schreef speknek het volgende:
Deus Ex nu nog maar 15 pond bij amazon (crysis 2 19, La noire 19, child of eden 15, AC brotherhood 10).
Ik snapte het eerst ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:02 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja ik lees het nu terug en staat wel wat vreemd ja
Zou mooi zijn. In de VS is de box veel meer dan alleen een gaming console.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, misschien bij de volgende Xbox
Wat een taalgebruik jong Ricko!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef RickoKun het volgende:
WIE kan mij vertellen waar ik DIRECT een xbox live gold code kan kopen (eentje voor 3 maand het liefst) met de goedkoopste prijs?
Heb maandag bij gamehubs besteld, maar die kankerratten hebben mij niets toe gemailed (dus heb mijn geld maar weer laten terugboeken).
Dus, iemand een site waar ik DIRECT een mail met code krijg?
http://www.livecheap360codes.com/quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef RickoKun het volgende:
WIE kan mij vertellen waar ik DIRECT een xbox live gold code kan kopen (eentje voor 3 maand het liefst) met de goedkoopste prijs?
Heb maandag bij gamehubs besteld, maar die kankerratten hebben mij niets toe gemailed (dus heb mijn geld maar weer laten terugboeken).
Dus, iemand een site waar ik DIRECT een mail met code krijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |