Nice.quote:
Het noorden.quote:Op maandag 26 september 2011 15:48 schreef vandermar het volgende:
Summertime? Het is hier gvd bewolkt. Summertime my ass.
Supervetquote:
Thanks, my man! Wanneer gaan we weer pinten hakken?quote:
Goede vraag... Komende 2 weken gaat me niet lukken denk ik...quote:Op maandag 26 september 2011 16:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Thanks, my man! Wanneer gaan we weer pinten hakken?
Deze kant op?quote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goede vraag... Komende 2 weken gaat me niet lukken denk ik...
Maar heb vanaf 17 oktober een week vakantie, lijkt me een mooie week om die kant op te komen
Het is dan ook voor een jtag he, dus een 2de xbox met dit zou wel handig zijnquote:Op maandag 26 september 2011 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Supervet
Alleen jammer dat MS dit nooit zal ondersteunen en je een ban aan je broek krijgt als je deze shit installeert
Of deze kant?quote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goede vraag... Komende 2 weken gaat me niet lukken denk ik...
Maar heb vanaf 17 oktober een week vakantie, lijkt me een mooie week om die kant op te komen
quote:Op maandag 26 september 2011 17:26 schreef SoldMayor het volgende:
Die actie van Massa.![]()
10 races lang een 5 grid penalty.
In het echt kan je trouwens niet quickscopen hè. Ik denk, ik zeg het maar even.quote:Op maandag 26 september 2011 18:26 schreef Bozz187 het volgende:
*gaat poging wagen voor korps marinier*![]()
online kan ik het ook niet, dus dat maakt niet uit.quote:Op maandag 26 september 2011 19:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In het echt kan je trouwens niet quickscopen hè. Ik denk, ik zeg het maar even.![]()
![]()
Studentsounds? Weet niet, denk het niet. Vind die feesten nooit zo heel erg vet..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |