Denken dat werktijden overal hetzelfde zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 16:23 schreef Rezania het volgende:
Je werkt toch van 9 tot 6, of is dat een achterhaald concept?
Neequote:Op maandag 26 september 2011 16:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij is het nog echt onbeperkt.
Nergens voor nodigquote:Op maandag 26 september 2011 16:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, onbeperkt is onmogelijk. Maar ik heb wel een zeer hoog limiet tegen een lage prijs.quote:
Bij mij ook. Pas ergens volgend jaar wordt dat weer aangepakt. Zinloos is het wel trouwens.quote:Op maandag 26 september 2011 16:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik whatsapp en FOK! bijna de hele dag op mobiel (3g) en ik gebruik maar iets van 300 mb per maandquote:
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 16:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja of gewoon in de bijstand!
Ik kijk tijdens de les Youtube filmpjes en stream ook wel eens filmpjes. Dan gaat het hard hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 16:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik whatsapp en FOK! bijna de hele dag op mobiel (3g) en ik gebruik maar iets van 300 mb per maand
Ik heb 250mb, ik houd per maand 150mb over omdat ik niet op youtube durf.quote:Op maandag 26 september 2011 16:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik whatsapp en FOK! bijna de hele dag op mobiel (3g) en ik gebruik maar iets van 300 mb per maand
Dan wel jaquote:Op maandag 26 september 2011 16:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kijk tijdens de les Youtube filmpjes en stream ook wel eens filmpjes. Dan gaat het hard hoor.
3g watchdog.quote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef Rezania het volgende:
Waar kun je eigenlijk zien hoeveel je per maand gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |