Is er niet.quote:Op maandag 26 september 2011 15:57 schreef speedking het volgende:
[..]
of je zoek een ander programma om mee te werken
Ik zou het voor de zekerheid gewoon naar binnen halen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb ook een probleem
Mijn was hangt aan de lijn.
Er komen grijze wolken.
Buienradar zegt van niet.
Hoe betrouwbaar is buienradar?!?!?
Ik heb geen desktop, dat is het probleem.quote:Op maandag 26 september 2011 15:58 schreef mc-Piel het volgende:
Broeder, verkoop eerst je sony EN desktop, koop dan een macbook pro.
Of zeg ik nu iets heel doms?
Marktplaats?quote:Op maandag 26 september 2011 15:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb geen desktop, dat is het probleem.
Mijn Sony laptop moet eerst terug voor reparatie, iets mis met de stroom aansluiting. Als ik die opstuur, ben ik hem zo'n 4 weken kwijt. Ik kan niet zonder die laptop vanwege mijn school, en omdat ik gewoon niet zonder computer kan.
Kom eens met een alternatief programma op Windows voor het maken van iPod en iPad apps?quote:Op maandag 26 september 2011 15:59 schreef speedking het volgende:
[..]
huh t klopt dan niet dat je alleen apps kunt maken op mac.
Hoe bedoel je marktplaats?quote:Op maandag 26 september 2011 16:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Marktplaats?
Ken je niemand die in de herfstvakantie naar the USA gaat ofzo?
oh ik denk bij apps aan androidmarket I am sorryquote:Op maandag 26 september 2011 16:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kom eens met een alternatief programma op Windows voor het maken van iPod en iPad apps?
2ehands MacBook.quote:
En terecht ook welquote:Op maandag 26 september 2011 16:00 schreef speedking het volgende:
[..]
oh ik denk bij apps aan androidmarket I am sorry
Nee, dat wil ik niet. Als ik zo'n aanschaf doe, is het voor een Macbook die een paar jaar mee moet gaan.quote:
Dan moet je ook niet mutsen dat hij te duur is hihi.quote:Op maandag 26 september 2011 16:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet. Als ik zo'n aanschaf doe, is het voor een Macbook die een paar jaar mee moet gaan.
Goed ding is hetquote:Op maandag 26 september 2011 15:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hey mijn stofzuiger
Dat is het probleem ook niet, ik zeur niet dat de Macbook te duur is maar dat ik te weinig geld heb verdiend.quote:Op maandag 26 september 2011 16:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet mutsen dat hij te duur is hihi.
Sommige mensen zien helaas nog een toekomst in Apple.quote:Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
Ik las iMac en ik stopte met lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |