quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, een van de meiden op de creche zei ooit eens 'Hè Sas'!![]()
![]()
Sas!Kom op zeg!
oh nee dat klinkt voor geen meterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, een van de meiden op de creche zei ooit eens 'Hè Sas'!![]()
![]()
Sas!Kom op zeg!
Is dat niet gewoon de normale kleding dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Da's vaag idd!
Maar sws... kleedt je thuis je kinderen om dan? Ja, mss als we de blubber in gaan ofzo.
Ik snap mensen ook nooit zo goed die voor het kdv andere (vaak goedkopere) kleding hebben als voor thuis.
Ik doe wel een minder leuk broekje in het mandje voor ongelukjes bijvoorbeeld, omdat ik het zonde vind om een hele leuke, goeie spijkerbroek daar werkeloos te laten liggen, maar verder dragen ze daar precies wat ze thuis ook dragen.
wat is het verschil?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef miss_sly het volgende:
Mijn oma noemde me Sylvytje, geen Sylvietje dat vind ik vreselijk, en van haar vond ik dat lief.
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
wat is het verschil?ik snap het verschil geloof ik niet.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef mignonne het volgende:
oh mijn buurvrouw werkt op een kdv en die heb ik daar wel eens over uitgehoord![]()
zij vertelde dat er ouders bij zijn die écht uit hun stekker gaan als blijkt dat hun kind die dag buiten is geweest want ze hadden nog zo gezegd dat hij niet buiten mocht spelen en zéker niet in de zandbak. Reden: hij had zn nieuwste Tommy Hilfiger setje aan...zij hadden dus verwacht dat de leidsters dat jongetje een alternatief aan zouden bieden
![]()
En zo zijn er blijkbaar best wel meer die willen dat hun kind omgekleed wordt of die aangeven dat kleding niet vies mag worden.
Mijn buuf gaf dus wel aan dat ze liever heeft dat die ouders dan een tasje met kleding meegeven en dat het kind gewoon mee naar buiten kan dan dat ze spastisch moet doen over die kleding. En ze vertelde erbij dat ze die kindjes dan bij binnenkomst al het oude setje aandoet en de dure kleertjes uit. Er zou maar iets mee gebeuren
Natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
dan trek je ze toch geen nieuwste Tommy Hilfiger aan zou ik zeggen...
Ow ja,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:20 schreef Spiky-Hair het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!
Een KDV is niet praktisch bedoeld... een KDV is om je kroost te meten aan het kroost van een ander... en daar hoort een D&G broek met extra groot label natuurlijk ook bij!
Haha, mijn dochter loopt alleen maar in tweedehandsjes (en ikzelf ook sinds ik een kledingverslaafde vriendin heb die de rommelmarkten afstruint en mij maandelijks een vuilniszak met kleding overhandigt). Maar dat wil nog niet zeggen dat je geen voorkeur of afkeer kunt hebben van/voor bepaalde kledingstukken. Tweedehands spijkerbroekjes zijn even makkelijk te vinden als joggingbroeken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef Spiky-Hair het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de normale kleding dan?
...er zijn mensen die standaard in training/joggingbroekjes lopen of gewoonweg het geld niet hebben en het moeten doen met de inzamelkledingtas van de voedselbank (om maar iets te noemen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |