abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:55:55 #201
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102688393
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, een van de meiden op de creche zei ooit eens 'Hè Sas'! :o :X :'(
Sas! :o Kom op zeg! :{w
:{w ow dat is fout zeg! Tegen Twan zeg ik soms Twannie om hem te plagen, hij vindt het vreselijk, ik ook trouwens. Lennon is lastig af te korten of te verkleinen.

Twan heet voluit Twan Pieter Willem ... als ik dat tegen hem zei dat zei hij altijd, zo heet ik niet. Ik heet Twan!
Make love, not war ☮
pi_102688417
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, een van de meiden op de creche zei ooit eens 'Hè Sas'! :o :X :'(
Sas! :o Kom op zeg! :{w
oh nee dat klinkt voor geen meter :o
ik vind Sas ook echt een afkorting voor een meisjes-Sacha (of saskia ofzo). Wat stom zeg.

En de naam van jongste kort ik trouwens niet af omdat het idd gewoon lastiger afkort.
:)
pi_102688771
Jaël is niet echt af te korten en verkleint is het ook stom, Jaëlletje ofzo... Maar Sarah wordt toch wel heel makkelijk Saar of Saartje, terwijl we ons nog zo hadden voorgenomen dat niet te doen!

Maar wat jij zegt Mignonne herken ik wel, mijn moeder korte mijn naam ook altijd af, no problem, maar als een ander het deed werd ik boos.

Al ik Jaël trouwens schatje of moppie of lieffie noem zegt ze "nee ikke meisje" en een enkele keer zegt ze "nee ikke knap meisje" :+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102688856
Ik was trouwens zo verbaasd toen ik in een brief van het kdv las dat ouders extra buitenspeelkleding mee kunnen geven als ze niet willen dat de kleding van hun kind vies wordt of kapot raakt.

Dan moeten die leidsters de kinderen dus extra omkleden voordat ze naar buiten gaan!

Hijs je kind dan direct in speelkleding.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:07:31 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102688909
Da's vaag idd! :Y
Maar sws... kleedt je thuis je kinderen om dan? Ja, mss als we de blubber in gaan ofzo.
Ik snap mensen ook nooit zo goed die voor het kdv andere (vaak goedkopere) kleding hebben als voor thuis.
Ik doe wel een minder leuk broekje in het mandje voor ongelukjes bijvoorbeeld, omdat ik het zonde vind om een hele leuke, goeie spijkerbroek daar werkeloos te laten liggen, maar verder dragen ze daar precies wat ze thuis ook dragen.
pi_102689034
Same here. Ik gooi ook altijd een lelijk joggingbroekje of zo in het bakje, maar verder draagt ze daar precies hetzelfde als thuis. Op een mooi, wit jurkje na dan. Lente heeft sowieso geen dure kleding en als het vies is of kapot voordat ze eruit is gegroeid, heeft ze er iig plezier van gehad.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:12:27 #207
114177 Diaan73
pi_102689096
Hier hetzelfde... gewoon normale kleding aan en wat oude of te kleine :@ in de tas mee.

Ik word tegenwoordig bijna altijd Diaan genoemd... eerder was dat gewoon Diana. Ik vind Diaan ook prima. Ik gebruik het zelf ook veel. Vroeger zeiden ze weleens Diane en dan gaf ik altijd commentaar... een keer had ik het niet door dat een leraar dat deed, toen de hele klas: ze heet Diana!
Make love, not war ☮
pi_102689172
oh mijn buurvrouw werkt op een kdv en die heb ik daar wel eens over uitgehoord :D
zij vertelde dat er ouders bij zijn die écht uit hun stekker gaan als blijkt dat hun kind die dag buiten is geweest want ze hadden nog zo gezegd dat hij niet buiten mocht spelen en zéker niet in de zandbak. Reden: hij had zn nieuwste Tommy Hilfiger setje aan... :X zij hadden dus verwacht dat de leidsters dat jongetje een alternatief aan zouden bieden :?

En zo zijn er blijkbaar best wel meer die willen dat hun kind omgekleed wordt of die aangeven dat kleding niet vies mag worden.

Mijn buuf gaf dus wel aan dat ze liever heeft dat die ouders dan een tasje met kleding meegeven en dat het kind gewoon mee naar buiten kan dan dat ze spastisch moet doen over die kleding. En ze vertelde erbij dat ze die kindjes dan bij binnenkomst al het oude setje aandoet en de dure kleertjes uit. Er zou maar iets mee gebeuren >:)
  Moderator dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:14:25 #209
5428 crew  miss_sly
pi_102689184
Mijn oma noemde me Sylvytje, geen Sylvietje dat vind ik vreselijk, en van haar vond ik dat lief.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:14:33 #210
352784 Spiky-Hair
but not really
pi_102689188
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Da's vaag idd! :Y
Maar sws... kleedt je thuis je kinderen om dan? Ja, mss als we de blubber in gaan ofzo.
Ik snap mensen ook nooit zo goed die voor het kdv andere (vaak goedkopere) kleding hebben als voor thuis.
Ik doe wel een minder leuk broekje in het mandje voor ongelukjes bijvoorbeeld, omdat ik het zonde vind om een hele leuke, goeie spijkerbroek daar werkeloos te laten liggen, maar verder dragen ze daar precies wat ze thuis ook dragen.
Is dat niet gewoon de normale kleding dan?

...er zijn mensen die standaard in training/joggingbroekjes lopen of gewoonweg het geld niet hebben en het moeten doen met de inzamelkledingtas van de voedselbank (om maar iets te noemen)
The only time you run out of chances is when you stop taking them.
pi_102689216
Er zijn een paar mensen die me Leen of Leentje noemen en mn zusje noemt me Lene of Lena. Verder allemaal voluit. Wel prima zo.
pi_102689282
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef miss_sly het volgende:
Mijn oma noemde me Sylvytje, geen Sylvietje dat vind ik vreselijk, en van haar vond ik dat lief.
wat is het verschil? :o
:@ ik snap het verschil geloof ik niet.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:17:29 #213
114177 Diaan73
pi_102689324
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:16 schreef mignonne het volgende:

[..]

wat is het verschil? :o
:@ ik snap het verschil geloof ik niet.
Ik ook niet eigenlijk. :@
Make love, not war ☮
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:18:00 #214
114177 Diaan73
pi_102689350
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef mignonne het volgende:
oh mijn buurvrouw werkt op een kdv en die heb ik daar wel eens over uitgehoord :D
zij vertelde dat er ouders bij zijn die écht uit hun stekker gaan als blijkt dat hun kind die dag buiten is geweest want ze hadden nog zo gezegd dat hij niet buiten mocht spelen en zéker niet in de zandbak. Reden: hij had zn nieuwste Tommy Hilfiger setje aan... :X zij hadden dus verwacht dat de leidsters dat jongetje een alternatief aan zouden bieden :?

En zo zijn er blijkbaar best wel meer die willen dat hun kind omgekleed wordt of die aangeven dat kleding niet vies mag worden.

Mijn buuf gaf dus wel aan dat ze liever heeft dat die ouders dan een tasje met kleding meegeven en dat het kind gewoon mee naar buiten kan dan dat ze spastisch moet doen over die kleding. En ze vertelde erbij dat ze die kindjes dan bij binnenkomst al het oude setje aandoet en de dure kleertjes uit. Er zou maar iets mee gebeuren >:)
8)7 8)7 dan trek je ze toch geen nieuwste Tommy Hilfiger aan zou ik zeggen...
Make love, not war ☮
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:20:00 #215
352784 Spiky-Hair
but not really
pi_102689440
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:18 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

8)7 8)7 dan trek je ze toch geen nieuwste Tommy Hilfiger aan zou ik zeggen...
Natuurlijk wel!

Een KDV is niet praktisch bedoeld... een KDV is om je kroost te meten aan het kroost van een ander... en daar hoort een D&G broek met extra groot label natuurlijk ook bij!
The only time you run out of chances is when you stop taking them.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:20:37 #216
114177 Diaan73
pi_102689468
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:20 schreef Spiky-Hair het volgende:

[..]

Natuurlijk wel!

Een KDV is niet praktisch bedoeld... een KDV is om je kroost te meten aan het kroost van een ander... en daar hoort een D&G broek met extra groot label natuurlijk ook bij!
Ow ja, 8)7 daarom val ik buiten de boot bij kdv. :P O-)

Ik doe niet aan Hilfiger en D&G :N
Make love, not war ☮
  Moderator dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:21:22 #217
5428 crew  miss_sly
pi_102689509
De klemtoon ligt op de eerste lettergreep dus SYLvytje. SylVIEtje vind ik niet fijn klinken. Puur persoonlijk, hoor en verder noemt niemand me anders. Een enkeling noemt me Syl, dat vind ik tegenwoordig niet erg; vroeger zei ik dat ik geen strandjutter was :')

Mijn beste vriendinnetje noemt me silly (pun intended :P ) en zij mag dat :)

Senna krijgt ook gewone kleren aan, niets mooiers of minder moois voor het kddv. Wel ligt er een minder mooi broekje en shirtje idd als back up in haar mandje.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:21:36 #218
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102689521
Ik trek Stef's mooie moonkids-speelpakje ook niet aan naar de crèche hoor :@ Maar dat staat hem zo droppig, als het schoon is wil ik ook zíen dat hij het aanheeft hoor }:|

Wat Stef meestal naar het kdv draagt valt vooral te karakteriseren als 'wat schoon en droog is' :') [/Jan Steen enzo]
3!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:22:16 #219
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_102689545
Mijn jongens komen regelmatig met vieze kleren thuis van kdv/bso/school. Gras, modder, snot, etensresten, iets ondefinieerbaars... So what, de wasmachine weet daar heus wel raad mee :Y
En de ene keer hebben ze kleren aan van de Hema, H&M oid, de andere keer van Mexx, McGregor, Levi's... Ik doe daar echt niet moeilijk over hoor, thuis worden ze ook vies :)
.... met gevoel voor drama....
pi_102689552
Seb had laatst een nieuwe broek. Toen wilde ik hem die niet aantrekken om gewoon te gaan spelen. Mja zei mijn man maar wanneer moet hij hem dan aan? Tja dat is waar, hij blijft echt niet braaf op een stoel zitten in zijn mooie nieuwe kleertjes.
Nou koop ik spijkerbroekjes meestal van name it van 20 euro maar er zijn ook merken met broeken van 80 euro. Kan me voorstellen dat kinderen dan andere buitenspeel kleding meekrijgen. Maar dan denk ik koop dat dan niet.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_102689577
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef Spiky-Hair het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon de normale kleding dan?

...er zijn mensen die standaard in training/joggingbroekjes lopen of gewoonweg het geld niet hebben en het moeten doen met de inzamelkledingtas van de voedselbank (om maar iets te noemen)
Haha, mijn dochter loopt alleen maar in tweedehandsjes (en ikzelf ook sinds ik een kledingverslaafde vriendin heb die de rommelmarkten afstruint en mij maandelijks een vuilniszak met kleding overhandigt). Maar dat wil nog niet zeggen dat je geen voorkeur of afkeer kunt hebben van/voor bepaalde kledingstukken. Tweedehands spijkerbroekjes zijn even makkelijk te vinden als joggingbroeken.

Ik vind een joggingbroek in het openbaar nu eenmaal geen gezicht. Terwijl die mss wel duurder was dan een tweedehands Hema-spijkerbroekje. O+
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:23:43 #222
114177 Diaan73
pi_102689605
Precies... ik koop ook standaard niet van die hele dure broeken. Name it, WE en Prenatal vind ik meer dan prima...
Make love, not war ☮
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:24:49 #223
114177 Diaan73
pi_102689639
Ik zou ook niet snel zomaar een joggingbroekje aan doen. Alleen naar voetbal als Lennon bij Twan gaat kijken en zelf gaat voetballen of thuis/in de auto. Verder altijd gewone broeken. Vind ik ook veel mooier staan.
Make love, not war ☮
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:27:29 #224
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_102689755
Toby heeft net voor het eerst bij me achterop de fiets gezeten!
Manlief had gister het voorstoeltje eraf gehaald. Wel even wennen hoor, nu kan ik geen kusjes geven en het is best ongezellig eigenlijk :{
Maar hij vond het prachtig om op de plek van broer te zitten, wilde niet meer van de fiets af _O-
.... met gevoel voor drama....
pi_102689804
Ik krijg heel veel, maar er zitten niet veel broeken meer bij die niet kapot zijn. Tweedehands jongensbroeken zonder gaten is toch lastig. En seb moet broeken met knoopsgatelastiek anders past het niet. Name it is wat dat betreft mooi smal en niet te duur.
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')