abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102519791
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:08 schreef Estrys het volgende:
Leuk Filmpje van Senna!
Haha die oepsmonentjes.

Ik ben net met een jochie uit de buurt 'Piano' (raad maar hoe hij echt heet) en seb naar de speeltuin geweest. De vriendin van de moeder van 'Piano' ging ook mee en is een van de leidsters bij Seb op de groep dus heb het er meteen over gehad.

Keano/Kyano :P
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_102519831
Precies
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_102530080
Sasha :o Begraven is dan idd stukken beter dan stampen...

Senna, zo vrolijk!

Vlinderkusjes, wat klinkt dat lief O+

Hier ook een groot kusjesfan, hij kust alles en iedereen zo graag! Vandaag werd het babyzusje van grote broer's vriendje flink onder handen genomen, hij bleef maar zoenen. *;
En we zijn vanavond bij vrienden gaan eten (Joods Nieuwjaar gevierd) en hij was zo blij aan het dansen en kwam iedereen steeds kusjes geven. De volwassenen althans, de aanwezig kinderen... daar dook hij gewoon bovenop om ze plat te knuffelen :D

Vanmorgen bij de apotheek geweest en er is geen alternatief voor de gore ab. Dus toch maar weer geprobeerd te mengen met (sterke!) limonade. Ik hoop maar dat hij er voldoende van binnenkrijgt...
.... met gevoel voor drama....
pi_102530352
Hoe gaf je het eerst kersjes?
Bij roy gaat zijn medicijn via een spuitje gaat heel erg goed.
Je zou dan eventueel gelijk met flesje drinken klaar kunnen zitten en dat er direct achteraan kunnen geven gelijk in zijn mond.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102530476
Piano :D

Kersjes wat vervelend dat er geen andere ab was. Hoop idd dat hij voldoende binnenkrijgt en het snel beter gaat met zijn huid!

Hoe is het met Roy, Bar?

Senna heeft vandaag weer op het potje gepoept én geplast!
Ze zat in bad en ging aan de rand hangen. Dus ik vroeg of ze moest poepen, dat bleek zo, dus ik vroeg of ik het potje moest halen. Ja! Dus gepoept, afgeveegd, terug in bad. Gaat ze zitten en zegt verschrikt "oei plasje". Ik zei dat dat niets gaf, zei ze "nee, op potje, vlug, vlug!" en ja hoor *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102530561
Knap zeg van Senna!

Mooi stom dat er geen alternatief is Kers, hoe lang moet ie het gebruiken?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_102530695
Roy krabbelt beetje bij beetje op, heeft weer zin in drinken en eten, maar helaas als bijkomend dingetje is zijn tandvlees ontstoken en zodra hij eet of drinkt gaat bloeden.
Hij is ook flink afgevallen begon maat 86 te krap te worden, zakt nu maat 80 van zijn billen. Het grote gillen is voorbij, maar huilt nog veel.
pi_102530868
Senna je filmpje kijk ik morgen, maar wat knap van jou!
pi_102540808
Hoi! Driekus is sinds woensdag ook een echte peuter, dus wij melden ons hier.

Meneer is schandalig verwend met duplo en een ikea keuken, hij was ook echt jarig, leuk om te zien. En we vierden het vorige week zondag, superweertje dus!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_102540960
Welkom Driekus *O*
Wat een echte, knappe peuter heb je daar, mef! Gefeliciteerd nog!
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:54:29 #111
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102541083
Hoi Driekus *O*
Welkom bij de peuters!

Wij gaan zo maar even langs de huisarts vanwege Maartens ontlasting(sprobleem).
Hopelijk wil hij iets anders voorschrijven, want van de week deed het poepen Maarten echt zeer!
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:55:00 #112
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102541097
Driekus, welkom *O* *O* Nog van harte gefeliciteerd. :*

Senna O+
Make love, not war ☮
pi_102541553
Senna, wat goed!!

En welkom Driekus, leuk koppie heeft ie :Y
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:02:55 #114
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102546877
De dokter heeft Forlax voorgeschreven, hopelijk gaat het nu beter... Morgen 't eerste zakje...
pi_102546955
marie, wat rot dat het poepen voor Maarten zo moeilijk gaat. Hopelijk doet de forlax hem goed!

Senna had vandaag wat rode vlekjes. Ik zag er niet echt iets in van waterpokken ofzo, en ze is niet ziek, dus gewoon naar het kdv. Wel even gemeld, en ze zeiden daar dat er meer kinderen met vlekjes zijn. Toch een of andere epidemie die eraan zit te komen (waterpokken, 5e ziekte, whatever) misschien. We wachten het even af.
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:30:10 #116
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102549713
Hopelijk zet het niet door miss...
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:34:10 #117
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102549841
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:05 schreef miss_sly het volgende:
marie, wat rot dat het poepen voor Maarten zo moeilijk gaat. Hopelijk doet de forlax hem goed!

Senna had vandaag wat rode vlekjes. Ik zag er niet echt iets in van waterpokken ofzo, en ze is niet ziek, dus gewoon naar het kdv. Wel even gemeld, en ze zeiden daar dat er meer kinderen met vlekjes zijn. Toch een of andere epidemie die eraan zit te komen (waterpokken, 5e ziekte, whatever) misschien. We wachten het even af.
Lennon heeft ong. 2 weken geleden 5e ziekte gehad... ik denk dat het wel heerst dan. Hij heeft er niet veel last van gehad gelukkig.

Marie, hopelijk gaat de Fortax helpen. Lijkt me erg vervelend voor zo'n mannetje dat het poepen zo'n pijn doet. -O-
Make love, not war ☮
pi_102549927
maarten aan de forlax, hier helpt het erg goed bij Jaël, wij zijn voorzichtig alweer aan eht afbouwen, hopelijk heeft het voor Maarten hetzelfde effect.

Wat sneu Miss.. Is het geen warmteuitslag??

Jaël heeft twee muggenbulten in haar gezicht en geeft aan er last van te hebben, echt sneu. Ze reageert helaas net zo hysterisch als mij...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102555170
Driekus, gefeliciteerd Jongen! *O*

Senna, beterschap, hopelijk is het snel weg. :*

Sterkte Marie, voor Maarten. :*

Ko leert echt nee zeggen. :D Ik stond vandaag echt verbaasd op de psz hoe hij laat zien dat hij ergens geen zin in heeft.
Ik had dienst, dus ik heb hem even lekker bestudeerd vanuit een ooghoekje.
Als een kindje hem duwt of iets afpakt zegt hij eerst 'Nee!'.
Werkt dat niet dan komt er een soort oergrom. :D Echt als een tijger. Gelukkig (nog) geen slaan of duwen, hij probeert het echt verbaal op te lossen. Of door het begeerde voorwerp gewoon stevig vast te houden.
Grappig om te zien dat hij daarin echt zijn weg aan het zoeken is.
En hij zat zo heerlijk lang samen met zijn vriendje te spelen in de zandbak, echt samenwerken.
Wat ben ik toch blij met onze psz! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:59:36 #120
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102556138
gefeliciteerd met Driekus! wat is 't toch een knapperd!

en wat leuk om te lezen, Oeke. fijn dat 't zo goed met Ko gaat. ^O^
in de haak.
pi_102558082
Oeks O+ het klinkt ook fijn!
:)
pi_102558174
Mignonne, vertel eens over je oudste. Hoe heeft ze het bij de gastouder? Vind ze het leuk? Is het een grote ommezwaai voor haar? Ik ben heul niet nieuwsgierig hoor. :P
pi_102558695
Tot nu toe valt t erg mee!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder gaat t erg goed, ze is een heerlijke baggeraar qua buitenspelen, hoe viezer hoe beter.
En ze is echt gek op haar zusje O+ veel knuffels en kusjes worden er gegeven en alles wordt eerlijk gedeeld <3 (wat niet altijd handig is qua eten maar soit)
:)
pi_102558796
Oh! :D
Haha, ik was echt in de veronderstelling dat ze al geweest was. :')
Niet goed opgelet dat is duidelijk.
Heerlijk die zusjesliefde! O+
En ze mag Ko weleens les in baggeren geven, hij kan het best, maar hij kan ook enorm miepen over vieze handen. :P
pi_102559105
Ik storm maar gewoon even binnen, niet bijgelezen... Mn bijna kleuter is wezen oefenen vanmorgen en ze vond het leuk bij juf :D.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')