abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102519791
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:08 schreef Estrys het volgende:
Leuk Filmpje van Senna!
Haha die oepsmonentjes.

Ik ben net met een jochie uit de buurt 'Piano' (raad maar hoe hij echt heet) en seb naar de speeltuin geweest. De vriendin van de moeder van 'Piano' ging ook mee en is een van de leidsters bij Seb op de groep dus heb het er meteen over gehad.

Keano/Kyano :P
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_102519831
Precies
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_102530080
Sasha :o Begraven is dan idd stukken beter dan stampen...

Senna, zo vrolijk!

Vlinderkusjes, wat klinkt dat lief O+

Hier ook een groot kusjesfan, hij kust alles en iedereen zo graag! Vandaag werd het babyzusje van grote broer's vriendje flink onder handen genomen, hij bleef maar zoenen. *;
En we zijn vanavond bij vrienden gaan eten (Joods Nieuwjaar gevierd) en hij was zo blij aan het dansen en kwam iedereen steeds kusjes geven. De volwassenen althans, de aanwezig kinderen... daar dook hij gewoon bovenop om ze plat te knuffelen :D

Vanmorgen bij de apotheek geweest en er is geen alternatief voor de gore ab. Dus toch maar weer geprobeerd te mengen met (sterke!) limonade. Ik hoop maar dat hij er voldoende van binnenkrijgt...
.... met gevoel voor drama....
pi_102530352
Hoe gaf je het eerst kersjes?
Bij roy gaat zijn medicijn via een spuitje gaat heel erg goed.
Je zou dan eventueel gelijk met flesje drinken klaar kunnen zitten en dat er direct achteraan kunnen geven gelijk in zijn mond.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102530476
Piano :D

Kersjes wat vervelend dat er geen andere ab was. Hoop idd dat hij voldoende binnenkrijgt en het snel beter gaat met zijn huid!

Hoe is het met Roy, Bar?

Senna heeft vandaag weer op het potje gepoept én geplast!
Ze zat in bad en ging aan de rand hangen. Dus ik vroeg of ze moest poepen, dat bleek zo, dus ik vroeg of ik het potje moest halen. Ja! Dus gepoept, afgeveegd, terug in bad. Gaat ze zitten en zegt verschrikt "oei plasje". Ik zei dat dat niets gaf, zei ze "nee, op potje, vlug, vlug!" en ja hoor *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102530561
Knap zeg van Senna!

Mooi stom dat er geen alternatief is Kers, hoe lang moet ie het gebruiken?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_102530695
Roy krabbelt beetje bij beetje op, heeft weer zin in drinken en eten, maar helaas als bijkomend dingetje is zijn tandvlees ontstoken en zodra hij eet of drinkt gaat bloeden.
Hij is ook flink afgevallen begon maat 86 te krap te worden, zakt nu maat 80 van zijn billen. Het grote gillen is voorbij, maar huilt nog veel.
pi_102530868
Senna je filmpje kijk ik morgen, maar wat knap van jou!
pi_102540808
Hoi! Driekus is sinds woensdag ook een echte peuter, dus wij melden ons hier.

Meneer is schandalig verwend met duplo en een ikea keuken, hij was ook echt jarig, leuk om te zien. En we vierden het vorige week zondag, superweertje dus!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_102540960
Welkom Driekus *O*
Wat een echte, knappe peuter heb je daar, mef! Gefeliciteerd nog!
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:54:29 #111
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102541083
Hoi Driekus *O*
Welkom bij de peuters!

Wij gaan zo maar even langs de huisarts vanwege Maartens ontlasting(sprobleem).
Hopelijk wil hij iets anders voorschrijven, want van de week deed het poepen Maarten echt zeer!
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:55:00 #112
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102541097
Driekus, welkom *O* *O* Nog van harte gefeliciteerd. :*

Senna O+
Make love, not war ☮
pi_102541553
Senna, wat goed!!

En welkom Driekus, leuk koppie heeft ie :Y
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:02:55 #114
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102546877
De dokter heeft Forlax voorgeschreven, hopelijk gaat het nu beter... Morgen 't eerste zakje...
pi_102546955
marie, wat rot dat het poepen voor Maarten zo moeilijk gaat. Hopelijk doet de forlax hem goed!

Senna had vandaag wat rode vlekjes. Ik zag er niet echt iets in van waterpokken ofzo, en ze is niet ziek, dus gewoon naar het kdv. Wel even gemeld, en ze zeiden daar dat er meer kinderen met vlekjes zijn. Toch een of andere epidemie die eraan zit te komen (waterpokken, 5e ziekte, whatever) misschien. We wachten het even af.
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:30:10 #116
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102549713
Hopelijk zet het niet door miss...
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:34:10 #117
114177 Diaan73
pi_102549841
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:05 schreef miss_sly het volgende:
marie, wat rot dat het poepen voor Maarten zo moeilijk gaat. Hopelijk doet de forlax hem goed!

Senna had vandaag wat rode vlekjes. Ik zag er niet echt iets in van waterpokken ofzo, en ze is niet ziek, dus gewoon naar het kdv. Wel even gemeld, en ze zeiden daar dat er meer kinderen met vlekjes zijn. Toch een of andere epidemie die eraan zit te komen (waterpokken, 5e ziekte, whatever) misschien. We wachten het even af.
Lennon heeft ong. 2 weken geleden 5e ziekte gehad... ik denk dat het wel heerst dan. Hij heeft er niet veel last van gehad gelukkig.

Marie, hopelijk gaat de Fortax helpen. Lijkt me erg vervelend voor zo'n mannetje dat het poepen zo'n pijn doet. -O-
Make love, not war ☮
pi_102549927
maarten aan de forlax, hier helpt het erg goed bij Jaël, wij zijn voorzichtig alweer aan eht afbouwen, hopelijk heeft het voor Maarten hetzelfde effect.

Wat sneu Miss.. Is het geen warmteuitslag??

Jaël heeft twee muggenbulten in haar gezicht en geeft aan er last van te hebben, echt sneu. Ze reageert helaas net zo hysterisch als mij...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102555170
Driekus, gefeliciteerd Jongen! *O*

Senna, beterschap, hopelijk is het snel weg. :*

Sterkte Marie, voor Maarten. :*

Ko leert echt nee zeggen. :D Ik stond vandaag echt verbaasd op de psz hoe hij laat zien dat hij ergens geen zin in heeft.
Ik had dienst, dus ik heb hem even lekker bestudeerd vanuit een ooghoekje.
Als een kindje hem duwt of iets afpakt zegt hij eerst 'Nee!'.
Werkt dat niet dan komt er een soort oergrom. :D Echt als een tijger. Gelukkig (nog) geen slaan of duwen, hij probeert het echt verbaal op te lossen. Of door het begeerde voorwerp gewoon stevig vast te houden.
Grappig om te zien dat hij daarin echt zijn weg aan het zoeken is.
En hij zat zo heerlijk lang samen met zijn vriendje te spelen in de zandbak, echt samenwerken.
Wat ben ik toch blij met onze psz! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:59:36 #120
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102556138
gefeliciteerd met Driekus! wat is 't toch een knapperd!

en wat leuk om te lezen, Oeke. fijn dat 't zo goed met Ko gaat. ^O^
in de haak.
pi_102558082
Oeks O+ het klinkt ook fijn!
:)
pi_102558174
Mignonne, vertel eens over je oudste. Hoe heeft ze het bij de gastouder? Vind ze het leuk? Is het een grote ommezwaai voor haar? Ik ben heul niet nieuwsgierig hoor. :P
pi_102558695
Tot nu toe valt t erg mee!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder gaat t erg goed, ze is een heerlijke baggeraar qua buitenspelen, hoe viezer hoe beter.
En ze is echt gek op haar zusje O+ veel knuffels en kusjes worden er gegeven en alles wordt eerlijk gedeeld <3 (wat niet altijd handig is qua eten maar soit)
pi_102558796
Oh! :D
Haha, ik was echt in de veronderstelling dat ze al geweest was. :')
Niet goed opgelet dat is duidelijk.
Heerlijk die zusjesliefde! O+
En ze mag Ko weleens les in baggeren geven, hij kan het best, maar hij kan ook enorm miepen over vieze handen. :P
pi_102559105
Ik storm maar gewoon even binnen, niet bijgelezen... Mn bijna kleuter is wezen oefenen vanmorgen en ze vond het leuk bij juf :D.
Fake it till you make it...
pi_102562052
Ow Nijna, wat fijn! wanneer gaat ze voor het echie?

Oeke, klinkt echt heerlijk, jullie psz. En wat lijkt het me toch fijn om zo nu en dan eens mee te gluren hoe het gaat.

Ik verdenk Senna van de waterpokken. Ze is een aantal dagen behoorlijk verkouden geweest, snotneus en hoesten, zo nu en dan wat verhoging. De vlekjes worden er meer en het lijkt een beetje op puistjes. Klinkt dat als waterpokken?
pi_102562718
Ze gaat 12 oktober voor het echie, volgende week eerst nog een keer "oefenen".

Sly, dat kunnen maar zo de waterpokken zijn... :*
pi_102562782
Nijna, wat spannend, je grote al voor het echie. Ongelofelijk he, dat dat nog niet zo heel lang geleden zo'n beebje was O+ Hoe vind jij het dat ze naar school gaat? En Iris?
pi_102564111
Wat spannend Nijna!
We zijn gister even wezen kijken bij een van de scholen die hier in de buurt staan. Zo'n gek idee dat je kind daar zal rondlopen.
En jij staat gewoon aan het begin daarvan!
Wat fijn dat ze het leuk vond bij de juf. :Y

Miss, ik dacht dat waterpokken meer als blaasjes eruitzagen. Maar Ko heeft ze nog niet gehad dus ik heb eigenlijk geen idee :D
Beterschap voor Senna in elk geval. :*
Ja, ik vind de psz echt heerlijk. Er is net een masterscriptie geschreven over ouderparticipatie-opvang en dat gaat mede over onze psz. Een van de dingen die zij noemde daarin was dat het nogal uitzonderlijk is dat er ook veel mannen meedraaien.
Dat had ik me helemaal niet gerealiseerd, maar dat is natuurlijk zo.
Er doen veel papa's mee. En ik zie dat kinderen dat heel leuk vinden, dat de papa's ook echt andere spellen met ze doen, bv monster spelen. O+
pi_102567368
Sly, ik zie haar de laatste weken echt ineens een kleuter worden. Zo wijs, zo groot. Ze is er echt aan toe! Wij hadden laatst een informatieavond bij juf en ze is zo bevlogen, lief maar wel streng. Ik was zelf helemaal enthousiast, ik zou best wel weer een jaartje naar de kleuterschool willen ;).
Iris vond het na even de kat uit de boom te hebben gekeken bij papa op schoot, ook interessant, maar die zal nog even moeten wachten.
Ze mag denk ik in februari naar de peuterspeelzaal. En ze heeft vanmorgen voor papa "gekookt" in de speelgoedkeuken, die genoot ook even van het rijk alleen denk ik!

Oeke, wij hebben toen ik nog op de psz werkte ook wel eens jongens als stagiair gehad. En dat is zo leuk voor die kinderen. Het wat wilder spelen, voetballen of gewoon al het feit dat het eens niet een juf is, leuk om te lezen dat er bij jullie zoveel mannen meedraaien! Het klinkt inderdaad heel fijn jullie psz!
pi_102567649
Nijna wat spannend allemaal zeg :D

Timo heeft sinds een paar dagen het woord 'nee' in alle opzichten ontdekt geloof ik... en die grapjas maakt er ook echt een spelletje van, hij zegt óveral 'nee' op, behalve als ik graag wil dat hij 'nee' zegt, dan zegt hij 'ja'.... grmbl :P
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 01:06:21 #132
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102573679
Zo begon het bij roy ook miss, alleen niet zo snel, roy heeft ook maar weinig waterpokken gehad.
Maar eerst wat snotterig, daarna 1 soort van puistje in z'n lies, toen duurde het 3 dagen, en daarna her en der pukkels, en die werden blaasjes.

Oeke wat klinkt het toch als een fijne plek waar ko mag gaan spelen!

Nijna wat spannend, en alweer bijna 4, ongelooflijk hoe snel de tijd gaat.

Timo :D
pi_102575369
sly, de eerste pok was hier echt al binnen een uur een gevuld blaasje, beetje gelig en niet te missen. Daarna breidde het uit, eerst langzaam, daarna heel snel. En die eerste twee pokken (op zijn schouder) werden heel groot en bleven ook heel lang blaas. Vond ik maar vreemd.
Oeke, lijkt me zo leuk om je eigen kindje zo van afstand te kunnen kijken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator zaterdag 1 oktober 2011 @ 07:14:19 #134
5428 crew  miss_sly
pi_102575899
Op zaterdagochtend gaan we naar peuterdansen, kan dat gewoon, of beter van niet? Ik weet nog niet hoe het er nu uitziet, ze slaapt nog, maar even voor de zekerheid: beter niet, of gewoon wel naar peuterdansen>
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 07:57:36 #135
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102576011
Ieder heeft daar een verschillend beleid in meen ik.
Bij Maarten op het kdv is het zo dat als ze niet ziek zijn, ze gewoon mogen komen en ook gezien het feit dat kindjes van de waterpokken als ze klein zijn, er het minste last van hebben.
Anders eerst even bellen?
  Moderator zaterdag 1 oktober 2011 @ 08:56:39 #136
5428 crew  miss_sly
pi_102576272
Ik heb Senna afgemeld. Minstens een vlekje heeft iets wat op een blaasje lijkt. Bovendien is ze een beetje labiel, duidelijk toch neit lekker, dus we houden het maar gewoon rustig vandaag. Hoewel ze straks naar Artis wil, zei zei :D Het wordt mooi weer, dus zullen we dat maar doen :)
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 13:31:32 #137
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_102581326
Onze peuter ligt sinds gisteren in het ziekenhuis sneu te wezen. We zijn al een maand aan het kwakkelen maar sinds dinsdag eet ze niet meer, drinken kwam/komt er boven weer uit, volledige volle buik maar niet naar het toilet kunnen, 40 graden koorts die dan ineens keldert naar 34 graden ondertemp en dan binnen een uurtje weer terug naar 40 graden of meer. Gisteren was ze suf en reageerde niet meer. Huisarts hier gekomen en een half uur later werd ze opgenomen. Klysma en forlax en nog komt er niets meer dan enorme krampen en drinken doet ze wel maar door het persen spuugt ze het er meteen weer uit en eten is helemaal een drama maar ze heeft een flinke keelontsteking en een virusinfectie. Al met al ben ik nu net thuis om even bij te slapen en mijn man blijft vannacht bij haar zodat ik K. zelf naar bed toe kan brengen vanavond. Ze vraagt aldoor om de ouder die er niet is en op alles wat we zeggen krijgen we te horen als ze wakker is ik ga naar huis. Gisteren is ze maar een paar uurtjes wakker geweest. Zelfs foto's maken en bloedprikken daar werd ze niet voor wakker.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 13:55:43 #138
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102581876
ach jeetje Mibos het houd echt niet op ook he :* heel veel beterschap en sterkte voor jullie
pi_102581904
Bookswat heftig! Is die virusinfectie ook de oorzaak of komt die er nog eens bovenop? En wat is het behandelplan?
pi_102581968
beterschap books :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:00:31 #141
114177 Diaan73
pi_102581981
Jeetje Mibos... Wat een gedoe zeg. Heel veel beterschap voor jullie peuter en hopelijk is ze snel zo opgeknapt dat ze naar huis mag. :*
Make love, not war ☮
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:00:51 #142
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_102581990
Proberen te laxeren, paracetamolspiegel opbouwen om haar keelpijn te minderen zodat ze misschien weer trek krijgt. Ze observeren haar voorlopig en proberen haar pijnvrij te krijgen en al dan niet met hulp zelf weer te laten ontlasten. En ze proberen echt alles aan te bieden qua eten maar ze weigert gewoon waarschijnlijk ook omdat ze zo vol zit en omdat haar keel pijn doet.

Waar het overigens vandaan komt is nog een raadsel want de laatste keer dat ze gepoept had was woensdag maar blijkbaar was het al langer aan de gang. Het zijn nu twee dingen voorzover duidelijk. Obstipatie en een virus met keelontsteking erbij. Het enige wat we horen is buikpijn/keelpijn.
  Moderator zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:13:11 #143
5428 crew  miss_sly
pi_102583481
Books, wat heftig en naar. Hopelijk kunnen ze gauw iets voor haar doen, zodat ze opknapt en mee naar huis mag!
pi_102584624
Books wat naar zeg. Beterschap, hopelijk komt er gauw wat verlichting voor haar.
pi_102588768
Bah mibos, wat een schrik ook zo! Heel veel sterkte!!! En beterschap natuurlijk.

nijna, inderdaad een spannende periode die je tegemoet gaat, het wennen, en dan straks echt naar school. Het went hoor!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_102589408
Jeetje Books, wat zielig. En wat een schrik. Heel veel sterkte. En beterschap voor je meisje! :*

Miss, ook beterschap voor Senna! :*
  Moderator zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:18:30 #147
5428 crew  miss_sly
pi_102590070
Met Senna gaat het wel, hoor. Ze heeft vooral in haar gezicht en op haar rug wat pokjes, maar verder valt het nogal mee. Zo nu en dan een jeukaanval, maar ook niet heel erg. Ze wilde alleen absoluut niet met de havermoutwashand gewassen worden, want "dat gaat pijn doen, hoor mama" :') Toch gelukt om haar enigszins ermee in te smeren en natuurlijk was het badwater ook lekker soppig ervan geworden.
Ze wilde op het potje plassen, maar dat deed pijn. Dat zal misschien prikken bij de waterpokjes die daar zitten? Iets later poepen ging wel, vond ik zo knap!
pi_102591666
Och Mibos toch -O- ik las het al op facebook vanmorgen maar jeetje wat naar zeg :{
Hoe is het vandaag gegaan verder?

Miss hopelijk valt het mee dan met de waterpokken en wordt t niet erger. :*

Hier een erg fijn zomers dagje gehad, mn buiten-kind was helemaal in dr element. Samen met de buren alle badjes die we hadden naar buiten gesleept op t pleintje dus we hadden ons eigen zwemparadijs :D ze heeft heerlijk gespeeld en ligt nu uitgeteld te slapen.

Wel nog kei lastig, er is 1 buurjongetje die wat moeilijk ligt hier op het plein (we wonen aan een besloten pleintje met een handjevol andere gezinnen, verder niemand; voor de duidelijkheid ;) de kindjes kunnen verder dus eigenlijk buiten dit plein ook nergens heen, ze zijn echt een beetje op elkaar aangewezen. ) In eerste instantie weet iedereen zijn gedrag gewoon aan zijn leeftijd van och, hij is nog klein en doet het niet expres. Inmiddels is hij niet zo klein meer en eigenlijk gaat alles wél expres. Hij is behoorlijk aan het testen, en heel eerlijk gezegd is hij ronduit vervelend. Het is nu zo ver dat de andere kindjes niet meer met hem willen spelen. Mijn oudste is de enige die nog vrolijk met hem speelt (ignorance is bliss enzo :+ ) maar ze kreeg vandaag wel voor de zesde keer deze week een tafel tegen haar hoofd (!), werd geknepen, aan dr haar getrokken, kreeg een voetbal in haar rug en andere van dat soort fratsen. Hij sleept haar dan ook mee de "hut" in die hier op het plein staat en barricadeert de uitgang met stoelen en tafels zodat ze er niet meer uit kan. Speelgoed wordt afgepakt en stukgemaakt enz enz. Niet echt heel leuk speelgedrag dus -O-
Er is al met de ouders gepraat (niet alleen door ons, ze moesten laatst ook -samen- op school komen :X ), en er is altijd iemand buiten van de andere buren dus er wordt fors gecorrigeerd en ingegrepen.
Ik vind het ontzettend irritant, het zal ongetwijfeld een schreeuw om aandacht zijn, maar het is niet mijn taak om hem die aandacht te gaan geven, daar voel ik me ook niet echt tot geroepen ofzo.

nouja. mijn verhaal voor het kringgesprek, nu mag de volgende :')
pi_102592350
Jeetje Mignonne, ik vind dat helemaal niet gezellig klinken. Je arme oudste. :N
En lastig zeg, die ouders maakt het dus niet zoveel uit? Zitten zij ook weleens buiten?
Wel fijn dat er altijd iemand bij is. Dat geeft wel een veilig gevoel, maar leuk is het helemaal niet.
pi_102592831
Ouders zelf zitten met regelmaat buiten maar zeggen er lang niet altijd wat van. Of van die zwakke correcties "niet doen hoor" en dan verder niets ondernemen, sja.
Maar die andere buren die buiten zitten grijpen inderdaad wel in dus dat geeft wel een fijn gevoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')