Ik vond het ook minder gezellig inderdaad. Maar nu ben ik er helemaal aan gewend en is het prima.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:27 schreef Kersjes het volgende:
Toby heeft net voor het eerst bij me achterop de fiets gezeten!
Manlief had gister het voorstoeltje eraf gehaald. Wel even wennen hoor, nu kan ik geen kusjes geven en het is best ongezellig eigenlijk![]()
Maar hij vond het prachtig om op de plek van broer te zitten, wilde niet meer van de fiets af
WE en Prenatal is ook met knoopsgatelastiek. En sommige modellen vallen ook smal. Misschien een tip! Laatst hadden ze bij WE ook 2e voor de helft. Scheelt best.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef Estrys het volgende:
Ik krijg heel veel, maar er zitten niet veel broeken meer bij die niet kapot zijn. Tweedehands jongensbroeken zonder gaten is toch lastig. En seb moet broeken met knoopsgatelastiek anders past het niet. Name it is wat dat betreft mooi smal en niet te duur.
Nee sorry. Er zijn echt srsly mensen die hun kinderen oude kleding aan doen naar het kdv omdat ze niet willen dat het spul vies wordt. En dat verzin ik niet zelf, dat vertellen ze me...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef Spiky-Hair het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de normale kleding dan?
...er zijn mensen die standaard in training/joggingbroekjes lopen of gewoonweg het geld niet hebben en het moeten doen met de inzamelkledingtas van de voedselbank (om maar iets te noemen)
Vrienden van ons trekken hun dochter (iets jonger dan Lente) naar het kdv Lente d'r te klein geworden tweedehandsjes aan. En thuis draagt ze de kleding die ze zelf nieuw hebben gekocht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee sorry. Er zijn echt srsly mensen die hun kinderen oude kleding aan doen naar het kdv omdat ze niet willen dat het spul vies wordt. En dat verzin ik niet zelf, dat vertellen ze me...
Ik zie ze ervoor aan om hun kind thuis ook om te kleden wanneer het buiten gaat spelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:45 schreef Brighteyes het volgende:
Maar wat is dan het verschil? Daar eten, spelen, lopen, rennen en vallen ze toch net als thuis?
Volgens mij lijkt d'r buikje ook boller door d'r houding. Senna kan zo parmantig met d'r schoudertjes naar achter en d'r borst vooruit lopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb voor Senna ook broekjes met elastiekknoopsgat nodig. Niet zozeer omdat ze zo tenger is, want dat is ze echt niet, maar omdat ze anders van haar gebrek aan kont afzakken. Ze heeft wel een heel dik buikje nog, een echt baby-peuterbuikje volgens de cb-arts. Zondag hebben we op het dakterras ge-bbq-d en toen liep ze in een spijkerbroekje tot haar knieen dat lekker om haar billen gesnoerd zat. Ze wilde geen shirtje aan omdat dat schuurde over de waterpokken op haar rug, en ze was binnen de kortste keren echt vies en zwart: het was net een echte bouwvakker met strakke broek, dikke buik en helemaal vies![]()
Dat vraagt natuurlijk om een fotoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb voor Senna ook broekjes met elastiekknoopsgat nodig. Niet zozeer omdat ze zo tenger is, want dat is ze echt niet, maar omdat ze anders van haar gebrek aan kont afzakken. Ze heeft wel een heel dik buikje nog, een echt baby-peuterbuikje volgens de cb-arts. Zondag hebben we op het dakterras ge-bbq-d en toen liep ze in een spijkerbroekje tot haar knieen dat lekker om haar billen gesnoerd zat. Ze wilde geen shirtje aan omdat dat schuurde over de waterpokken op haar rug, en ze was binnen de kortste keren echt vies en zwart: het was net een echte bouwvakker met strakke broek, dikke buik en helemaal vies![]()
Dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:47 schreef trui het volgende:
thuis moeten ze er zelf tegenaan kijken.
nee, ik heb dat ook nooit gedaan, ik vind 't juist leuk als ze er bij 't kdv / op school ook leuk bij lopen. wel hou ik er rekening mee dat sommige kleding minder makkelijk zelf uit / aan te trekken is, die bewaar ik dan wel voor thuisdagen of in elk geval voor dagen dat ze niet hoeven te gymmen.
Ik vind kdv dan toch nog weer anders. Ten eerste zijn de kinderen dan nog zo jong, die kun je nog niet uitleggen dat sommige kleding niet vies mag worden of kapot mag. Ten tweede zitten ze daar de hele dag, en doen er meer dan alleen in de schoolbanken zitten en even in het speelwakrtier naar buiten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kreeg van mijn moeder vroeger altijd mooie kleding aan naar school en na schooltijd trok ik oude kleding en schoenen aan voor buiten spelen.
Ik vind het zo gek nog niet. Zo heb je tenminste een paar outfits die snel naar zijn grootje zijn en de rest blijft wat langer mooi. Ik kon me heerlijk uitleven zonder waarschuwingen over voorzichtig zijn met mijn kleding en mijn moeder hoefde zich niet te ergeren dat een net nieuw kledingstuk nu al kapot was of niet meer schoon werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |