abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:28:53 #226
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102689809
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:27 schreef Kersjes het volgende:
Toby heeft net voor het eerst bij me achterop de fiets gezeten!
Manlief had gister het voorstoeltje eraf gehaald. Wel even wennen hoor, nu kan ik geen kusjes geven en het is best ongezellig eigenlijk :{
Maar hij vond het prachtig om op de plek van broer te zitten, wilde niet meer van de fiets af _O-
Ik vond het ook minder gezellig inderdaad. Maar nu ben ik er helemaal aan gewend en is het prima.

Wel leuk die reactie van Toby O+
Make love, not war ☮
pi_102689861
och als je een of twee dure items in de kast hebt of dingen waarvan je gewoon niet wilt dat het stuk gaat dan is daar niks mis mee toch? Het gaat in de gevallen die mijn buuf noemde echt om mensen die hun kind stelselmatig in kleding afgeven die duur is en die niet stuk/vies mag enzo. Koop dat dan gewoon niet voor je kind.

Oooh zo Miss!
Maar zijn er mensen die er SylvIETje van zouden maken ja? want de klemtoon in je gewone naam ligt toch ook op de Syl en niet op de via? Mijn eerste gedachte qua uitspraak zou ook SYLvietje zijn eigk :D
:)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:30:46 #228
114177 Diaan73
pi_102689890
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef Estrys het volgende:
Ik krijg heel veel, maar er zitten niet veel broeken meer bij die niet kapot zijn. Tweedehands jongensbroeken zonder gaten is toch lastig. En seb moet broeken met knoopsgatelastiek anders past het niet. Name it is wat dat betreft mooi smal en niet te duur.
WE en Prenatal is ook met knoopsgatelastiek. En sommige modellen vallen ook smal. Misschien een tip! Laatst hadden ze bij WE ook 2e voor de helft. Scheelt best.
Make love, not war ☮
pi_102690098
Binnenkort eens kijken. Hij moet naar 98, 92 begint echt te kort te worden. Shirts passen nog wel prima. En hij moet iets leuks voor de bruiloft van mijn zus. Maar dat laat ik mijn moeder maken denk ik.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:36:26 #230
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_102690112
Spijkerbroeken van H&M zijn ook met knoopsgat-elastiek en zitten heel mooi bij de smalle Devin :Y
Net als een bepaalde spijkerbroek van de Hema echt heel goed staat, maar een ander model van die winkel zit dan weer totaal niet. Het blijft toch proberen.

Diaan, ik heb bijna het hele stuk met 1 hand aan het stuur gefietst en de ander naar achter, kon ik hem toch nog voelen :@
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:39:55 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102690248
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef Spiky-Hair het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon de normale kleding dan?

...er zijn mensen die standaard in training/joggingbroekjes lopen of gewoonweg het geld niet hebben en het moeten doen met de inzamelkledingtas van de voedselbank (om maar iets te noemen)
Nee sorry. Er zijn echt srsly mensen die hun kinderen oude kleding aan doen naar het kdv omdat ze niet willen dat het spul vies wordt. En dat verzin ik niet zelf, dat vertellen ze me... :Y
  Moderator dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:41:35 #232
5428 crew  miss_sly
pi_102690328
Ik heb het zitje nog voor en ga pas denk ik in het voorjaar een ander zitje kopen. Vind het zo ongezellig en ze is niet te groot en te zwaar voor voorop, vind ik O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:42:45 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102690378
H&M spijkerbroekjes slijten zo hard vind ik.
Ik was altijd erg van de hema, maar ik ben sinds kort helemaal om vwb de WE.
Ik heb alleen gemerkt dat de slimfit voor Oscar een beetje te slim zijn. ;) Voor Sasha zijn die perfect. :Y
pi_102690459
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee sorry. Er zijn echt srsly mensen die hun kinderen oude kleding aan doen naar het kdv omdat ze niet willen dat het spul vies wordt. En dat verzin ik niet zelf, dat vertellen ze me... :Y
Vrienden van ons trekken hun dochter (iets jonger dan Lente) naar het kdv Lente d'r te klein geworden tweedehandsjes aan. En thuis draagt ze de kleding die ze zelf nieuw hebben gekocht.

Zo gek vind ik het eigenlijk niet.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:45:24 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102690520
Maar wat is dan het verschil? Daar eten, spelen, lopen, rennen en vallen ze toch net als thuis?
  Moderator dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:46:05 #236
5428 crew  miss_sly
pi_102690551
Ik heb voor Senna ook broekjes met elastiekknoopsgat nodig. Niet zozeer omdat ze zo tenger is, want dat is ze echt niet, maar omdat ze anders van haar gebrek aan kont afzakken. Ze heeft wel een heel dik buikje nog, een echt baby-peuterbuikje volgens de cb-arts. Zondag hebben we op het dakterras ge-bbq-d en toen liep ze in een spijkerbroekje tot haar knieen dat lekker om haar billen gesnoerd zat. Ze wilde geen shirtje aan omdat dat schuurde over de waterpokken op haar rug, en ze was binnen de kortste keren echt vies en zwart: het was net een echte bouwvakker met strakke broek, dikke buik en helemaal vies O+ :D
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:47:54 #237
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102690640
thuis moeten ze er zelf tegenaan kijken. :+

nee, ik heb dat ook nooit gedaan, ik vind 't juist leuk als ze er bij 't kdv / op school ook leuk bij lopen. wel hou ik er rekening mee dat sommige kleding minder makkelijk zelf uit / aan te trekken is, die bewaar ik dan wel voor thuisdagen of in elk geval voor dagen dat ze niet hoeven te gymmen.
in de haak.
pi_102690679
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:45 schreef Brighteyes het volgende:
Maar wat is dan het verschil? Daar eten, spelen, lopen, rennen en vallen ze toch net als thuis?
Ik zie ze ervoor aan om hun kind thuis ook om te kleden wanneer het buiten gaat spelen.

Sterker nog: ik weet het zeker. Laatst waren ze hier en trokken ze tien minuten na aankomst hun dochter andere kleding aan omdat ze hier de zandbak indook.

Niet mijn kopje thee, maar van hun kan ik het wel hebben. Zij is zich er namelijk erg goed bewust dat ze een vreselijke muts is en beschikt ook over een ruime dosis zelfspot. O+
pi_102690735
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb voor Senna ook broekjes met elastiekknoopsgat nodig. Niet zozeer omdat ze zo tenger is, want dat is ze echt niet, maar omdat ze anders van haar gebrek aan kont afzakken. Ze heeft wel een heel dik buikje nog, een echt baby-peuterbuikje volgens de cb-arts. Zondag hebben we op het dakterras ge-bbq-d en toen liep ze in een spijkerbroekje tot haar knieen dat lekker om haar billen gesnoerd zat. Ze wilde geen shirtje aan omdat dat schuurde over de waterpokken op haar rug, en ze was binnen de kortste keren echt vies en zwart: het was net een echte bouwvakker met strakke broek, dikke buik en helemaal vies O+ :D
Volgens mij lijkt d'r buikje ook boller door d'r houding. Senna kan zo parmantig met d'r schoudertjes naar achter en d'r borst vooruit lopen. O+
pi_102690736
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:46 schreef miss_sly het volgende:
Dat vraagt natuurlijk om een foto :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:53:42 #241
114177 Diaan73
pi_102690928
Ik vind de H&M broekjes vaak scheef op de één of andere manier...

En idd ik vind het leuk als de kinderen er buiten op kdv/psz of school ook goed bijlopen.

Estrys, ik heb vorige week nog een heel gaaf zwart broekje bij V&D gekocht, echt erg stoer. Was toen maar ¤ 12,50. O+ Misschien iets voor naar een bruiloft ipv spijkerbroekje.
Make love, not war ☮
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:53:57 #242
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_102690934
Lekker vies worden tijdens het spelen, heerlijk!
Dat er zodra er gehuild wordt ineens allemaal witte spoortjes over de wangen lopen :D
Gelukkig voor de smetvrees-ouders is het buitenspeelseizoen al bijna om. Hoewel je in de herfst natuurlijk ook heerlijk in de plassen kan stampen!
pi_102691161
Seb ook echt een smeerpoets. Heerlijk, buiten ravotten met zijn vriendje en zo. Binnen de kortste keren is hij zo zwart als wat. Lekker toch!
Hij krijgt geen speciale kleren aan bij het spelen of op kdv, ik vind het alleen belangrijk dat het niet kapot is. (en schoon bij het afleveren op Kdv)
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:59:59 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102691202
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:47 schreef trui het volgende:
thuis moeten ze er zelf tegenaan kijken. :+

nee, ik heb dat ook nooit gedaan, ik vind 't juist leuk als ze er bij 't kdv / op school ook leuk bij lopen. wel hou ik er rekening mee dat sommige kleding minder makkelijk zelf uit / aan te trekken is, die bewaar ik dan wel voor thuisdagen of in elk geval voor dagen dat ze niet hoeven te gymmen.
Dat heb ik dus ook. :o :D En ik ben echt geen hillfiger type (ik weet niet eens in welke winkels je dat haalt :@ ) maar ik vind het wel leuk als mijn kind er leuk bij loopt.

(Niet dat tweedehands niet leuk kan zijn trouwens hoor, want de mijnen hebben ook vaak zat krijgertjes/kopertjes aan, maar niet bewust speciaal omdat het minder mooi zou zijn ofzo.)
pi_102691328
Ik let thuis nog wel eens op wat voor soort vlekken ik kan verwachten. Bosvruchten laten bijvoorbeeld nare vlekken achter en dus doe ik hem dan een slab met lange mouwen aan. Op het kinderdagverblijf letten ze daar (begrijpelijk) totaal niet op. Daarom kijk ik wel een beetje uit met hetgeen ik hem aantrek. Dat zit niet zozeer in de prijs van de kleding, maar meer in de hoeveelheid graden waarop ik het kledingstuk kan wassen.

Verkapte 'ik ben zo toe aan het peutertopic'-post.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:05:57 #246
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_102691451
Logisch toch, Claudia?

Oh ja, en als ze zindelijk worden/zijn dan spelen er weer andere dingen. Zo krijgt oudste geen lichtgekleurde onderbroeken aan naar school op dagen dat er gegymd wordt :@
pi_102692261
Ik kreeg van mijn moeder vroeger altijd mooie kleding aan naar school en na schooltijd trok ik oude kleding en schoenen aan voor buiten spelen.
Ik vind het zo gek nog niet. Zo heb je tenminste een paar outfits die snel naar zijn grootje zijn en de rest blijft wat langer mooi. Ik kon me heerlijk uitleven zonder waarschuwingen over voorzichtig zijn met mijn kleding en mijn moeder hoefde zich niet te ergeren dat een net nieuw kledingstuk nu al kapot was of niet meer schoon werd.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:26:13 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102692339
Haai Claudia! :W

:D Kersjes!

Ik denk daar thuis idd (soms) wel over na, maar sta er dan weer niet bij stil dat dat op het kdv mss niet zo is. :@ Maar ik ben dan zelf ook best wel een flinke sloddervos en doe niet veel met slabbetjes.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:27:52 #249
5428 crew  miss_sly
pi_102692436
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kreeg van mijn moeder vroeger altijd mooie kleding aan naar school en na schooltijd trok ik oude kleding en schoenen aan voor buiten spelen.
Ik vind het zo gek nog niet. Zo heb je tenminste een paar outfits die snel naar zijn grootje zijn en de rest blijft wat langer mooi. Ik kon me heerlijk uitleven zonder waarschuwingen over voorzichtig zijn met mijn kleding en mijn moeder hoefde zich niet te ergeren dat een net nieuw kledingstuk nu al kapot was of niet meer schoon werd.
Ik vind kdv dan toch nog weer anders. Ten eerste zijn de kinderen dan nog zo jong, die kun je nog niet uitleggen dat sommige kleding niet vies mag worden of kapot mag. Ten tweede zitten ze daar de hele dag, en doen er meer dan alleen in de schoolbanken zitten en even in het speelwakrtier naar buiten.

Als Senna groot genoeg is en ze weet dat ze buiten gaat ravotten, kan ze zich ook best even omkleden, maar om daar nou de leidsters op het kdv mee op te zadelen, vind ik ook zo iets. We doen het zelf trouwens ook niet; Senna heeft maar heel weinig dusdanig mooie kleren die ze niet vies mag maken. Het kind is 2!
pi_102692503
Eens hoor! Naar het kdv vind ik het ook niet nodig zoals ouders uit de voorbeelden daar mee omgaan.

Ik had alleen het idee dat jullie het ook op latere leeftijd onzin vonden en toen dacht ik 'ik eigenlijk niet' :@
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')