quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een springende spermacelquote:Op maandag 26 september 2011 09:32 schreef Shockiee het volgende:
Ja want ik had me handen nog niet gewassen papi's.. dus dan dachtbik van hij kan overgesprongenbzijn ofzo : o
Yep, ze doen aan verspringen.quote:Op maandag 26 september 2011 09:32 schreef Shockiee het volgende:
Ja want ik had me handen nog niet gewassen papi's.. dus dan dachtbik van hij kan overgesprongenbzijn ofzo : o
Jah jong, maar tegenwoordig heeft de SGP hier veel te zeggen dus worden bijvoorbeeld voorlichtingspotjes pas na acht uur uitgezonden.quote:Op maandag 26 september 2011 09:43 schreef MisterSqueaky het volgende:
En hier zien we waarom seksuele voorlichting op scholen veel vroeger en duidelijker gegeven moet worden
Als je met je duim je penis bedoelt en met haar hand haar binnenste schaamlip... Ja, dan is de kans aanwezig.quote:Op maandag 26 september 2011 09:48 schreef Shockiee het volgende:
Kijk.. als dat stukje sperma van mijn duim tijdens het slaan op haar hand kwam kan toch joh 11!!!11
levenquote:Op maandag 26 september 2011 09:53 schreef Shockiee het volgende:
Ok tnx pikkebazen, waar moest ik zijn zonder.fok
Tuurlijk , ze hebben GPS en een parachute.quote:Op maandag 26 september 2011 09:48 schreef Shockiee het volgende:
Kijk.. als dat stukje sperma van mijn duim tijdens het slaan op haar hand kwam kan toch joh 11!!!11
spermaglidersquote:Op maandag 26 september 2011 10:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Tuurlijk , ze hebben GPS en een parachute.
Speciaal die van TS, zijn moeder is ongetwijfeld ook op een speciale manier zwanger geworden van zijn vader.quote:
Sjesus man, vraag eens om seksuele voorlichting van je ouders.quote:Op maandag 26 september 2011 10:11 schreef Shockiee het volgende:
Jabweet ik het als ze gaat krabben vlakbijbdaaronder ofzo weet ikbhet.. iig bedankt
TS is het product van twee van dat soort kindjes.quote:
Your white mommaquote:Op maandag 26 september 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS is het product van twee van dat soort kindjes.
You ain't heavy, you ain't my brother.quote:
Ja, en ze mogen nog stemmen ook.quote:Op maandag 26 september 2011 10:24 schreef Bonobo11 het volgende:
Heerlijke topics dit,
Betsaan er echt mensen die zo dom zijn als TS?
Als je dit werkelijk waar gelooft, dan is het antwoord ja, die zijn er.quote:Op maandag 26 september 2011 10:24 schreef Bonobo11 het volgende:
Heerlijke topics dit,
Onveilige sex in opmarsquote:Op maandag 26 september 2011 10:24 schreef Bonobo11 het volgende:
Heerlijke topics dit,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Nike en Adidas viral.quote:Op maandag 26 september 2011 16:36 schreef Copycat het volgende:
Ik verwacht dat broer en zus een beetje lijken op die Britse broer en zus die laatst betrapt werden tijdens een incestueus onderonsje.
quote:Op maandag 26 september 2011 16:39 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat ik blij mag zijn dat die viral aan mij voorbij is gegaan?
quote:
*proestquote:Op maandag 26 september 2011 16:52 schreef Bart het volgende:
TS weet niet dat baby's door de ooievaar gebracht worden.
Niet dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |