ik vind het heel erotisch, vooral door tepels en schaamlippen (rare naam overigens...niets om je voor te schamen)quote:Op maandag 26 september 2011 08:13 schreef Lalavy het volgende:
Piercings in je echt intieme delen is vrij waardeloos, onhandig enzo... enige wat ik soms wel mooi vind is bij dames een navelpiercing, maar verder niet eigenlijk
tepelpiercings...heel mooi een pleasant surprise indeedquote:Op maandag 26 september 2011 09:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb er door elk mijn tepel 1, een staafje.
De mannen die ik heb ontmoet vinden het vooral een verrassing "had ik niet achter je gezocht", maar vaak wel positief. Nog niemand tegen gekomen die er een probleem van heeft gemaakt.
Voor mezelf voegt het soms wel wat toe en af en toe ook gewoon niet. Heb ze dan ook niet voor het seksleven genomen, maar gewoon, vond het leuk
mbt piercings bij mannen. Ligt aan het type man. Tepelpiercings bij een man kan, maar niet bij elke man. Eentje door de lul heb ik nog nooit live gezien dus kan er weinig over zeggen.
mee eensquote:Op maandag 26 september 2011 12:59 schreef detandenfee het volgende:
tongpiercing
bij dames dan, niet bijmezelf
mijn wederhelft vind em engquote:
dwars door je eikel bedoel je? of twee ringen in een gat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:16 schreef T42 het volgende:
heb een pa en geen kleineen wil er ooit nog 1 bij(naast)
dat ben ik helemaal met je eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:24 schreef amarente het volgende:
Niet écht een intieme piercing, maar wel een tongpiercing, die bij het pijpen als zeer prettig wordt gezien.
wil 2 ringen in 1 gatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 08:25 schreef sijs het volgende:
[..]
dwars door je eikel bedoel je? of twee ringen in een gat?
mijn vrouw moest er ook aan mijn pa wennen maar vind hem stiekem nu toch wel lekker
dat moet kunnen..kan bij die van mij ookquote:
Typ die afkortingen in met het woord piercing erachter, google images, safesearch uit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:12 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Defintie van al die afkortingen?
En hoe zie je dat voor je, een gat in je penis met 2 ringen?
net als twee oorringetjes door een gaatjequote:Op zondag 2 oktober 2011 14:12 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Defintie van al die afkortingen?
En hoe zie je dat voor je, een gat in je penis met 2 ringen?
je kan ze er tijdens het scheren even uithalen, of er omheen scherenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:32 schreef DolfijntjesLove het volgende:
schaamlippenpiersong is gaaf maar lastig met schere
nee, valt heel erg mee, en het was ook hel snel genezenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:06 schreef Verbodsbord het volgende:
Doet dat geen onmenselijke pijn dan, een piercing door je eikel heen
Nah ik kan me er wel wat bij voorstellen hoe het eruit ziet hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:09 schreef sijs het volgende:
[..]
nee, valt heel erg mee, en het was ook hel snel genezen
google maar eens op pa piercing -of Prince Albert- piercing
zetten doet even heel pijn maar daarna nergens last van gehad en je mag 2 a 3 weken niks doen met je gevalquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:06 schreef Verbodsbord het volgende:
Doet dat geen onmenselijke pijn dan, een piercing door je eikel heen
Zit het niet ontzettend in de weg bij.. Alles? En in mijn hoofd kan zo'n ding eigenlijk alleen maar gigantisch gaan ontsteken.. En gaat die piercing eigenlijk ook door het plasbuisje heen voor een deel of zie ik dat verkeerd op die plaatjes? Want als dat wel zo is kan ik me niet voorstellen dat plas of sperma er normaal langs kan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:13 schreef T42 het volgende:
[..]
zetten doet even heel pijn maar daarna nergens last van gehad en je mag 2 a 3 weken niks doen met je geval
1e keer plassen na zetten was wel even eng maar ook dat deed geen pijn.
Kan me inderdaad ook voorstellen dat het vreselijk kut aanvoelt als je een gewoon kleren aan hebt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:44 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Zit het niet ontzettend in de weg bij.. Alles? En in mijn hoofd kan zo'n ding eigenlijk alleen maar gigantisch gaan ontsteken.. En gaat die piercing eigenlijk ook door het plasbuisje heen voor een deel of zie ik dat verkeerd op die plaatjes? Want als dat wel zo is kan ik me niet voorstellen dat plas of sperma er normaal langs kan.
nee het zit niet in de weg, ik heb er een gladde ring in, dus niets scherps, mijn vrouw vindt het zelfs wel een lekker gevoel :-) hij gaat idd door de plasbuis net onder de eikel naar buiten, urine en sperma kunnen er makkelijk langs, geen enkel probleemquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:44 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Zit het niet ontzettend in de weg bij.. Alles? En in mijn hoofd kan zo'n ding eigenlijk alleen maar gigantisch gaan ontsteken.. En gaat die piercing eigenlijk ook door het plasbuisje heen voor een deel of zie ik dat verkeerd op die plaatjes? Want als dat wel zo is kan ik me niet voorstellen dat plas of sperma er normaal langs kan.
urine ontsmetquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:44 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
sommige denken nu eenmaal anders. ik kan mensen niet snappen die tattoo's in hun gezicht zetten of in een gezond lichaam plastic moetten implanterenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:01 schreef Flixxy het volgende:
Snap echt niet wanneer je op het punt komt dat je denkt: oh, een staaf door mn eikel, lijkt me heerlijk!
Ik krijg al rillingen bij het idee, en snap het nut er ook niet van. Meer gevoel ofzo? Ik voel al ruim voldoende. Zou me waarschijnlijk ook tijdens de seks druk maken dat het ergens blijft steken/haken. Wat als een meisje je pijpt, en niet zo goed is? Tanden + PA = au? Meisje met tongpiercing die je pijpt?
Niet voor mij weggelegd, zoals je hoort
wist mijn maat niet effe gemeten 6mm bij 30mmquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:28 schreef sijs het volgende:
[..]
dat moet kunnen..kan bij die van mij ook
heb nu een 1.2 mm dikke ring van ongeveer 18 mm doorsnede en heb er wel eens een ring bij gehad, even pielen maar staat wel leuk
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:32 schreef Venus-Castina het volgende:
Mijn tepels, mensen zijn vaak stomverbaasd als ze het zien omdat ze dat echt niet achter "zo'n brave meid" zochten.
leuk toch...zon "pleasant surprise" ik hou daar wel vanquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:32 schreef Venus-Castina het volgende:
Mijn tepels, mensen zijn vaak stomverbaasd als ze het zien omdat ze dat echt niet achter "zo'n brave meid" zochten.
dan heb je een vrij grote ring erin...mijne is 2 mm bij 20 mm -schuifmaat gepaktquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:37 schreef T42 het volgende:
[..]
wist mijn maat niet effe gemeten 6mm bij 30mm
Maar waar is het goed voor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:13 schreef T42 het volgende:
[..]
zetten doet even heel pijn maar daarna nergens last van gehad en je mag 2 a 3 weken niks doen met je geval
1e keer plassen na zetten was wel even eng maar ook dat deed geen pijn.
vind jij...anderen denken er anders overquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Maar waar is het goed voor.
1. Het is lelijk.
2. Het doet pijn.
3. Het lijkt me echt kut zitten bij het neuken.
Oftewel het is gewoon kut.
en waar baseer je het op? je hebt er kennelijk geen dus geen ervaringquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Maar waar is het goed voor.
1. Het is lelijk.
2. Het doet pijn.
3. Het lijkt me echt kut zitten bij het neuken.
Oftewel het is gewoon kut.
Op al die vragen is een redelijk goed antwoord te geven, de enige die ik nog steeds niet snap, is waarom een PA?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:16 schreef T42 het volgende:
[..]
en waar baseer je het op? je hebt er kennelijk geen dus geen ervaring
waarom zetten mensen piercings op andere plaatsen? nemen ze een tattoo? laten zich besnijden zonder medische reden? nemen siliconen? worden lid van fok? kleuren hun haar? scheren zich onder? doen make-up op? enz enz omdat niet iedereen het zelfde is als jij...
trilding voor op je geval heb je alquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:27 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Op al die vragen is een redelijk goed antwoord te geven, de enige die ik nog steeds niet snap, is waarom een PA?
- Genot? Niet echt, alleen beetje voor vrouw. Dus je zou ook balletjes en een trilding in je lul laten implanteren om een vibrator na te bootsen? Waar ligt dan de grens?
- Mooi? Geen idee, ik ga bijna over mn nek als ik het zie. Beetje het gevoel alsof je iemand met zn ballen ergens op ziet vallen. Heb ook nog nooit een vrouw er (positief) over gehoord, dus dat zal over het algemeen wel meevallen.
kan ook niet een ring zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:30 schreef Aneurism het volgende:
Zo'n Prins Albert is echt de belichaming van het spreekwoord: Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
ik neem aan dat je dus geen sieraden draagt, je huis niet schilderd en geen siervoorwerpen hebt... die dienen immers ook nergens voor toch??quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:38 schreef probly het volgende:
in de zeer oude culturen vindt je het begin van piercings en lichaamsbeschilderingen.Toen dit voor het eerst op tv kwam al die rare toestanden denk maar aan de langnek vrouwen, die massa ringen rond hun nek dragen om hem te rekken.Volkeren met schalen in hun onderlip en grote gaten in hun oorlellen opgevuld met houten schoteltjes.
De westerlingen lachten toen en vonden ze een "gek volk".
Nu lopen ze hier met tatoo's en piercings en dergelijke.
Ik vind het vulgair, en vooral zie ik niet in; wat het nut er van kan zijn.
waarom rijden ze hier niet graag in een roestbak? owjah uiterlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:38 schreef probly het volgende:
in de zeer oude culturen vindt je het begin van piercings en lichaamsbeschilderingen.Toen dit voor het eerst op tv kwam al die rare toestanden denk maar aan de langnek vrouwen, die massa ringen rond hun nek dragen om hem te rekken.Volkeren met schalen in hun onderlip en grote gaten in hun oorlellen opgevuld met houten schoteltjes.
De westerlingen lachten toen en vonden ze een "gek volk".
Nu lopen ze hier met tatoo's en piercings en dergelijke.
Ik vind het vulgair, en vooral zie ik niet in; wat het nut er van kan zijn.
grijns..ik rij al jaren in roestbakken..als ze starten en stoppen, en de radio doet het vind ik het al prima... kost me véél minder geldquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:30 schreef T42 het volgende:
[..]
waarom rijden ze hier niet graag in een roestbak? owjah uiterlijk
1 van de fijnste auto's die ik ooit heb gehad was goedkoper dan mijn PAquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:41 schreef sijs het volgende:
[..]
grijns..ik rij al jaren in roestbakken..als ze starten en stoppen, en de radio doet het vind ik het al prima... kost me véél minder geld
nee denk het niet....... ik heb er een gesloten ring inquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:55 schreef Speedfight het volgende:
zou t draadje van een spiraaltje aan zo'n pa blijven haken?
leuk tongpiercing is misschien niet intiem, wel sexyquote:Op maandag 17 oktober 2011 04:37 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb een tongpiercing, voor zover dat als intiem gezien kan worden, en twijfel over een VCH.
Ik ben bang voor de pijn
ik ken wat mensen die er een hebben, niets engs of zo, maar die kunnen wat meer vertellen, maar zoals ik al zei niet hierquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor 'prive' info kan je geven over een vch?
Ja het kan pijn doen en dat zal het ook zeker even doen. Men zegt dat de pijn na een week weg zal zijn. Dus minder pijnlijk dan evt andere piercings.
Hoe weet jij wat "fatsoenlijke" vrouwen onder hun ondergoed hebben?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:02 schreef Catch22- het volgende:
heb zelf niets en hoef t ook niet. Bij een vrouw lijkt het wel geil, maar ik vind het meestal wel redelijk stijlloos en je ziet het ook bijna nooit bij fatsoenlijke vrouwen.
grijns....klopt daarin kan je je soms wel eens vergissenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:32 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat "fatsoenlijke" vrouwen onder hun ondergoed hebben?
Mijn vrouw heeft twee tepels gepierced en haar clit, ik denk niet dat jij dat kan zien als zij op haar werk is en dus ook zodanig professioneel gekleed gaat en zeer fatsoenlijk isquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:02 schreef Catch22- het volgende:
heb zelf niets en hoef t ook niet. Bij een vrouw lijkt het wel geil, maar ik vind het meestal wel redelijk stijlloos en je ziet het ook bijna nooit bij fatsoenlijke vrouwen.
je bent een bofkont :-)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef Javi het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft twee tepels gepierced en haar clit, ik denk niet dat jij dat kan zien als zij op haar werk is en dus ook zodanig professioneel gekleed gaat en zeer fatsoenlijk is.
Stijlloos is meer hoe je je gedraagt dan hoe je je kleed. Ik ken vrouwen die door leer te dragen ontzettend stijlvol door het leven gaan waar andere die hetzelfde doen als goedkoop bestempeld worden.
Waarom zou je er ook mee te koop lopen? De meeste doen het voor zichzelf en/of hun partner ( in mijn geval).quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:34 schreef Catch22- het volgende:
Of de 'nette' dames die ze hebben lopen er niet mee te koop.
ik heb wel eens wat gehad met een vrouw met een dergelijke "pleasant surprise" heel onverwacht maar wel bijzonder leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:05 schreef Oester het volgende:
Ik heb een VCH, zo'n 3 jaar nu. In het begin voelt het heel spannend, het is opgezwollen door het zetten en dan loop je door de stad als iedere andere dag maar alleen jij weet wat daar zit.. Dat vond ik wel spannend.
Ik heb wel meerdere piercings maar toch denk ik niet dat 'men' dit van mij verwacht en ik zie me zelf ook niet als onfatsoenlijk.. De verrassing is daarom wel altijd leuk. Of het iets toevoegt aan je seksleven weet ik niet, heb hem inmiddels te lang om te herinneren hoe het was zonder. Laat hem voorlopig ook gewoon lekker zitten.
naughty naughtyquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef Javi het volgende:
Mijn vrouw heeft ook haar buitenste schaamlippen laten verkleinen,zo zie je haar piercing goed zitten en ze zegt dat ze veel meer voelt. Ze kan zich zelf stimuleren door op een bepaalde manier te zitten, zelfs op kantoor.
Fijn dat ze er veel baat bij heeft maar, wow zo'n operatie lijkt me erg heftig als het alleen voor de stimulatie en het uiterlijk is!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef Javi het volgende:
Mijn vrouw heeft ook haar buitenste schaamlippen laten verkleinen,zo zie je haar piercing goed zitten en ze zegt dat ze veel meer voelt. Ze kan zich zelf stimuleren door op een bepaalde manier te zitten, zelfs op kantoor.
Is ook waar, maar ik heb er nog nooit eerder gehoord dat iemand zo'n operatie liet uitvoeren wegens het beter zien van een piercing.. Maar ik denk dat ik er vanuit kan gaat dat dat vast niet de enige reden is geweest. En mocht dat wel zo zijn; alsnog fijn dat het zo goed geholpen heeft toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:53 schreef sijs het volgende:
ach...heb je wel eens gezien hoe het er bij een facelift of liposuctie aan toe gaat?..en dat is dan meestal alleen nog maar voor het uiterlijk....
en as die mnog geneesd?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef sijs het volgende:
[..]
je kan ze er tijdens het scheren even uithalen, of er omheen scheren
als ze er al een tijdje in zitten groeien ze echt niet gelijk dicht, zeker niet als ze genezen zijn maar de eerste tijd moet je er idd omheen, maar ze genezen meestal vrij snelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |